Testy
rohor
1
je Yaris. Ještěže jste na to přišli. Dejte mi jeden důvod, proč bych si měl jít kupovat Yaris k Mazdě?
JirkaVejrazka
4
Aby mela Mazda nizsi papirove emise a nekdo jiny si mohl koupit jinou Mazdu, kterou by mu jinak neprodali 😉
Arese
2
😒] :yes:
KANKUNEN
0
Třeba já, v Mazdě znám všechny.
610.000 bez příplatků? Aha😄
Protože je to takřka maximum. Fobie na tom není lépe.
a tohle podle mě nemá zapotřebí...
Je to čistě pragmatický tah, nad kterým se fanoušek značky možná ušklíbne, ale na druhou stranu to asi ničemu moc nevadí.
Spíš mě zaráží obecně negativní vyznění testu...
Spíš mě zaráží obecně negativní vyznění testu...
A k som dobre pochopil z textu vyplýva že pre náročnejších zákazníkov Mazdy je to nič moc a pre menej náročných zákazníkov Toyoty je to v pohode.Zaujímavé tvrdenie.Dizajnovo sa mi to auto aspoň zvonka páči ale podľa mňa je to auto určené hlavne pre nežnejšie pohlavie a ako si ich tak všímam tak jazdia na nich prevažne holky.Chlap by v tom vyzeral tak trochu divne.Naštastie tu ale máme ešte novú Fábiu Monte Carlo s 1.5 tsi DSG /?/ 150 k za parádnych 544 900 kč ktorá bude podľa mňa okrem spotreby vo všetkom lepšia alebo /král segmentu podľa ACZ/ Clio.Tieto autá sú podľa mňa skôr UNI SEX ako M 2 Hybrid alebo Yaris.
To auto má zajímavý detaily, ale ta celková silueta je dost bída, obzvlášť v takhle nudném provedení (bílá + obyč kola)... vypadá to jako nějaká sportovní verze s rozšířenejma blatníkama posazená na základní kola, hlavně ten zadní blatník.
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7715978.jpg?…
Když už, tak nějaká červená s černou střechou + vícebarevný kola... nějak takhle
https😐/assets-eu-01.kc-usercontent.com/…Yaris%20(11).jpg?…
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7715978.jpg?…
Když už, tak nějaká červená s černou střechou + vícebarevný kola... nějak takhle
https😐/assets-eu-01.kc-usercontent.com/…Yaris%20(11).jpg?…
Ten nový Yaris/M 2 je pekné auto hlavne v kombinácii s čiernou strechou ale aj dosť drahé a maličké.Som zvedavý či niekto bude poukazovať na atmosférický trojválec pri Toyote takisto ako to niektorý neustále vyčítajú koncernu že aký je to na ho...motor.
Někdo se určitě najde... ale za mě dobrý, atmo 1.5 je pro subkompakt pořád zajímavá motorizace... to není 1.0MPI.
Cele tie zadne partie od zadneho kolesa smerom dozadu akoby vyliezali von kdesi uz mimo kasnu.... predok este ujde ale od b stlpika je to uz vizualne sklamanie... cim dalej a cim castejsie ho vidim tym som z noveho yarisu viac a viac sklamany... proste knedla ... nova fabia je ine kafe... pripadne clio ci ibiza.... jedinym plusom je ze uz v tom konecne nevidim jazdit len same damy a panicky ci studentky .... ale cuduj sa svete v 4 novych yarisoch co stretavam uz tam konecne za volantom vidim aj jedneho chlapa ... a tomu vravim pokrok 😉 ...
...kolik tohoto přeznačkovaného "zázraku" Mazda prodá! 😒] Ale v drtivé většině takovéto kejkle s lepením jiných log výrobce na nezměněné auto dobře nedopadají... 😲 :no:
Zřejmě ma mazda potřebu někde dělat ustupky tak, aby jinde mohla nabidnout to co sama chce.
Jen je škoda, že nema v nabidce ostřejši běžne verze tak jak tomu byvalo dřive.
Jinak koukam a opět špatně fungujici asistenti což je krom hyundaiu často zmiňovano pravě u toyot. Takže zřejmě pujde o kopii 1:1 nebo jde jen o obecnou mizernost co do elektroniky u japoncu.
Jen je škoda, že nema v nabidce ostřejši běžne verze tak jak tomu byvalo dřive.
Jinak koukam a opět špatně fungujici asistenti což je krom hyundaiu často zmiňovano pravě u toyot. Takže zřejmě pujde o kopii 1:1 nebo jde jen o obecnou mizernost co do elektroniky u japoncu.
A co na nich špatně funguje? Ještě jsem si nevšiml, že by spatne něco fungovalo, narozdil od VW nebo Fordu.
Prednaratovy systém mi v yarisu brzdil jen tehdy, když jsem se o to vysloveně snažil a reagoval jsem později. Je citlivější než u zbylých modelů, ale citlivost se dá sundat. Já to testoval na nejcitlivější nastavení. To samé platí pro parkovaci senzory. Pokud z kamery nemá přehled o autě, pak nejspíš Mazda dává nějaké ještě levnější než v yarisu. Není to žádná sláva, ale úplně v pohodě se dá couvat jen podle kamery.
Prednaratovy systém mi v yarisu brzdil jen tehdy, když jsem se o to vysloveně snažil a reagoval jsem později. Je citlivější než u zbylých modelů, ale citlivost se dá sundat. Já to testoval na nejcitlivější nastavení. To samé platí pro parkovaci senzory. Pokud z kamery nemá přehled o autě, pak nejspíš Mazda dává nějaké ještě levnější než v yarisu. Není to žádná sláva, ale úplně v pohodě se dá couvat jen podle kamery.
Omrknul jsem nové Toyoty, líbilo by se mi nějakou do rodiny pořídit, ale moc to nevypadá. Yaris je malý, Yaris Cross je nesmyslný gazík a Corolla zdražuje a zdražuje. Nutno ale uznat, že hybridní pohon má Toyota/Mazda skvělý. Škoda, že z evropských automobilek se chytl jen Renault, který ale není o nic levnější a systém je to složitý, takže v něj nemám moc důvěru. Navíc ho cpou jen do malého Clia a SUV.
A co se týče Mazdy 2, je škoda, že jim Toyota nedovolila překopat podvozek a design.
A co se týče Mazdy 2, je škoda, že jim Toyota nedovolila překopat podvozek a design.
A co tak hybridny jazz... priestorovo je voci yarisu o level inde.... ale stale bude o dost lacnejsi ako hybridna corolla
jazz má hybrid plný koleček a spojek, strašidelnou přístrojovku a proto se u nás moc neprodává.
Čo je prosím ťa strašidelné na prístrojovke súčasného Jazzu? Nemýliš si to ešte s predošlou generáciou? Tá bola fakt dosť divná, ale nová snáď ani nemôže byť dizajnovo jednoduchšia.
ne, přečti si testy a možná se to blbě přeložilo, ale něco podobného tam mezi testaři je, i na diskuzích to zaznělo.
Fakt neviem aký problém je s touto prístrojovkou, veď si ju preštuduj. Jediné, čo si pamätám, že sa jej vytýka, že nemá lepšie priclonený displej pred vodičom a že vrchná časť je z tvrdého plastu, vrátane obkladu dverí. Máme interiér presne v tejto dvojfarebnej kombinácii a so svetlými sedadlami. http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_16.htm
Ja som s hybridným Jazzom veľmi spokojný 😊 Mali sme isté nároky na výbavu a vnútorný priestor, ale s obmedzeným rozpočtom, takže sme nakoniec pri ňom skončili. Má komfortnejší podvozok, čo je v meste podľa mňa dôležité, hoci v zákrutách je Yaris istejší. Jazz má lepšie spracovaný interiér a súvislejšie úseky vie jazdiť na elektrinu. Trochu mám obavy o životnosť batérie, keďže sa počíta, že auto ostane v rodine dlhšie. Toyota má oveľa lacnejšiu výmenu.
má honda tu baterku chlazenou aspoň větřákem jak u toyoty? A proč máš obavy, kámoš má 11 letou Insight a jezdí každý den.
Priznám sa, že neviem presne ako fungovala tá stará generácia hybridov v Honde. Teraz by som najväčší rozdiel v e:HEV a HSD od Toyoty videl, že v Honde sa to väčšinu času správa ako sériový hybrid, zatiaľ čo Toyota má klasický paralelný. Málokedy sa mi pri mestskom jazdení stane, že by spaľovák priamo poháňal kolesá. No a obavy len z toho dôvodu, že v Honde sa kvôli tomu viac namáha batéria a jej prípadná výmena je neporovnateľne drahšia ako v Toyote. Ale tak dúfam, že takých 10 rokov sa tým netreba zaoberať.