Novinky
0
dobře kastle je možná modifikovaná (ona je) ale podvozek je komplet (tim myslim plošina, ne naladění) identická s činanem, a za tim si stojim, proto sem napsal, že vyvoj stal par kaček oproti tomu kdyby měli vyvíjet klasicky od nuly.
Přejít do diskuze
Proč by měla být Oktávka ve střední třídě? Vždyť je v nižší střední rozměrama , rozvor, rozchod, vnitřní prostor spíš průměr ;-\
asi tak by som to bral...sice nie 100%,ale misia splnená...
najväčšia škoda je,že Tudor nešiel do výroby pretože v danej kategorii nemal prakticky konkurenciu ak neberiem P 406 coupe čo bolo však vysoko elegantne kupátko ,Tudor by bol pre inu klientelu ,ale darmo plakať nad rozliatym mliekom...
najväčšia škoda je,že Tudor nešiel do výroby pretože v danej kategorii nemal prakticky konkurenciu ak neberiem P 406 coupe čo bolo však vysoko elegantne kupátko ,Tudor by bol pre inu klientelu ,ale darmo plakať nad rozliatym mliekom...
Ano, karoserie byla normálně vyvíjena, ale spousta dílů byl identických jako u čínského Passatu. V té době jsme na Supra něco ve firmě dodávali a když jsme jisté díly (plechařinu) nebyli schopni dodat ani jako prototypové, tak si je škodovka nechala poslat letecky z Číny.
Plán byl vyrábět ročně 30 tisíc (nebo dokonce 35?), takže těžce nevyšel.Je to už nějaký pátek, takže si to úplně přesně nepamatuju. Ale za posledních 15 let to byl spolu s Fabií Sedan největší "propadák".
Superb I byl navrat do kategorie, kterou skodovka opustila v druhe polovine 40. let (Superb je jejich tradicni brand name, pouzivany myslim od 1936). Prodlouzeny Passat byla jakasi z nouze cnost ale navrat se, rekl bych vydaril. Plan byl, pokud vim, vyrabet rocne 20 tis kusu a to se jim podarilo. (Jen pro srovnani, Renault s Vel Satisem mel take plan 20 tis kusu za rok a posledni roky jich delali tak 8 tis...). Dvojka bude ovsem jiny zradlo: videl jsem 3.6 V6 4x4 v Eleganci a vypada skutecne zuuzove...
kategórie automobilou su prísne vyhradene tak sa nemáš ako pomýliť...samozrejme su autá ktore presahujú svojími rozmermy svoju triedu,ale stále su to v svojom zmysle auta tej danej triedy...ako Superb je stale stredna trieda aj ked môže velkosťou atakovať niektore modeli vyššej strednej...motorovou ponukou a technikou to je stale len stredna trieda...maš v tom gulaš fabia ,polo,clio typicke male auta...megan je konkurent octavie...laguna konkurent o triedu vyššie čiže passat mondeo...ide o viac veci ako len velkosť auta...zato,že môže byť model rovnako dlhy ako model o triedu vyššie neznamena to nič,ked ma slabšie motory typicke pre danu triedu kde je,ked ma menši priestor ...octavia nikdy nebude konkurent mondea či passatu ,lebo je menšia...je to dosť jasne myslim ak nie kludne sa spýtať
jj, je to tak.Současný superb je odvozen od předcházející generace passatu. Viz např. Autokatalog Auto Motor a Sport pro rok 2003
no ono Octávka by měla být správně ve střední a pozor superb ve výší střední je!!A8 je luxusní třída
ano vim kdy začal, a vyráběl se dříve jak superb....
nechtěj abych hledal v katalogu, nejedná se o čínskýho passata jak byl tady nedavno prezentován,jedná s eo předchozí model.
holt je vidět jak je každej tady chtyrej a v reaulu o autech ví h***o
nechtěj abych hledal v katalogu, nejedná se o čínskýho passata jak byl tady nedavno prezentován,jedná s eo předchozí model.
holt je vidět jak je každej tady chtyrej a v reaulu o autech ví h***o
nie aby ste boli radi ze sa skoda vydala smerom hore ale naopak hanobite niekedy fakt vymyslami...dufam a verim ze superbII bude lepsim autom...a co sa tyka porovnavania kam by ste dali potom fabiu?samozrejme ku polu, a kam potom megane?ked tu je este clio?samozrejme laguna konkurencia octavi alebo passatu?..hehe niekedy sa to papierovo neda celkom rovnocenne...min kvalitou
Střední třída je a střední třída zůstane, to že někdo přidal 10 cm plechu a to dost nedomyšleně, viz mizerná tuhost karoserie, k A4/Passatu a jinak okopíroval všechny komponenty 12 let starého auta žádnou díru do světa udělat nemůže vyjma bohatých chudáků na východě kteří mají chvíli pocit, že sedí v A6 ale pak se probudí....
A3 = oktavka = golf = nizsi stredni trida. vzdyt to ma stejnej podvozek
A4 = passat = superb = stredni trida. Chapu, má prodlouzenej podvozek z passatu tj. spíš podvozek sharana, ale i tak.
Tvrdit ze je to mezi A6-A8 je naprosto mimo misu. Ale dejme tomu, já tvrdim A4, tj. ještě uznám mezi A4-A6.
A ted jaké je to skvělé auto. Má to podvozek z passata a sharana tj. konstrukce z roku 1995 (vlečná ramena atd). Tj. technicky už davno out.
A4 = passat = superb = stredni trida. Chapu, má prodlouzenej podvozek z passatu tj. spíš podvozek sharana, ale i tak.
Tvrdit ze je to mezi A6-A8 je naprosto mimo misu. Ale dejme tomu, já tvrdim A4, tj. ještě uznám mezi A4-A6.
A ted jaké je to skvělé auto. Má to podvozek z passata a sharana tj. konstrukce z roku 1995 (vlečná ramena atd). Tj. technicky už davno out.
To že dřív byl nějaký čínký Passat je naprostý blábol. Karoserie Superbu byla cca 2000-2002 normálně vyvíjena v Česaně a viděl jsme i zkušební vzorky dávno předtím, než Superb oficiálně vyjel. Každý kdo trochu rozumí autům ví, že představa že se jenom prodlouží kastle je dětinsky směšná.
LOL :😉 víš ty vůbec kdy vznikl Superb a "čínskej passat"??? pár let se od sebe delili a čína vznikla o dost později (ale nemá cenu se o tom bavit, ptž sou to oba prakticky starý passaty... tj. technicky hodne podobny 😄 )
JA teda nevim, ale superb vznikl na podvozku činskyho passata, tak envim co tady melou o tom, že škoda dodavala střechy.......
Nejřiv jezdil cinskej passat, kterej byl do dtailu shodnej s evropskym, jen mel delsi rozvor....(tudiz i zadni dvere byly delsi)
mno a skoda aby usetrila, vzala cinskyho passata, a lehce ho modifikovala (naklady nula nula nic) techniku z passata a byl tu superb.
TAk aby byl ztratovej.
Nejřiv jezdil cinskej passat, kterej byl do dtailu shodnej s evropskym, jen mel delsi rozvor....(tudiz i zadni dvere byly delsi)
mno a skoda aby usetrila, vzala cinskyho passata, a lehce ho modifikovala (naklady nula nula nic) techniku z passata a byl tu superb.
TAk aby byl ztratovej.
To ne!...super je na pokraji stredni a vyssi stredni tridy. A4 spise nizsi a stredni tridy. Jinak varianta combi by mela byt pro SuperB II. a 4x4 snad(!!!) take :yes:
Pane Láníku ten článek je o ničem. O tom co se prezentuje v záhlaví článku není dál už ani slovo.
videl si nekdy limuzinu na prizvednutym podvozku a nebo snad kombi ? to je jak kdyby delalo AUDI A8 ALLROAD >😁 ja vim ze superb je spis jako A6 ale ve skodovce to berou jako limuzinu, tedy jako v nemecku A8. proto je kombik i scout blbost...
superb neni vyslovene zle auto,ale oproti konkurencii vo svojej triede straca kvôly staršej technike inak nemožem nič vyčitať...velkorosy priestor pre pasažierou ,celkovo reprezentačny vzhľad aj motory...bezpečnostou a technikou podvozku však zaostava...
Myslim, ze nejpodstatnejsim nedostatkem tohoto projektu je chybejici verze variant (combi) na trochu prizvednutem podvozku a pohon 4x4.
A druhym nedostatkem je hloupe jmeno. Jinak vidim same klady. Superb je napriklad pro konzervativnejsi zakazniky jako jsem ja mnohem hezci, nez novy Passat, o ostatnich vozech Skody (s vyjimkou obou Octavii) ani nemluve.
A druhym nedostatkem je hloupe jmeno. Jinak vidim same klady. Superb je napriklad pro konzervativnejsi zakazniky jako jsem ja mnohem hezci, nez novy Passat, o ostatnich vozech Skody (s vyjimkou obou Octavii) ani nemluve.