Pořád se najdou ubožáci kteří z nějakého důvodu si myslí že jsou Jeepy, Santany a Gazy lepší v terénu. Možná mají lepší nájezdový ůhel ale v terénu se po pár kilometrech poškodí natolik že nebudou schopny další jízdy. Hummer specielně model H2 je na rerén nejlépe stavěný supervysoká průchodnost ale hlavně bezkonkurenční "odolnost" při častém používání v terénu. Pořád se však najdou lidi s iteligencí pomocné školy, kteří zde pořád budou tvrdit nesmysly že Hadvojka není dobrá v terénu.Jeep a hlavně Santany a Gaz jsou na rozdíl od Hádvojky jen na EFEKT A NIC VÍC!!!!!!!!!!!!!!!
H2 najlepsia v terene? Oproti lahko upravenym Patrolom, Toykam, Jeepom, Landroverom, Geckam, UAZom, Samuraiom a Lade Nive? halucinujes? Bola niekedy nejaka H2 na Ladoge? Na Australian Outback? Na Rubicon Traili? Nechcem povedat, ze je zla... ale kral?
jsi nevidel co V3S dokaze, tohle auto stale je to NEJPRUCHODNEJSI co v terenu muzes......
jinak souhlas s B17 ale predevsim to byly letedlovky v Pacifiku
H2 je v terénu bezkonkurenčně nejlepší. Jak co se týče brodivosti nájezdový ůhlů. Tak i svou odolností a nenáročností. Tento Jeep je jistě dobrý, ale spíše než do terénu je na efekt. Jeep si lidé koupí proto že je to legenda, ale o terén jim moc nejde.Nefalšované terénní auto které projede vším je jedině HUMMER H2. Koukněte se na www.hummerclub.cz a dáte mi za pravdu.
Rychlejší bude určitě. Ale vterénu lepší než současný armádní Hummer nebude ani ve snu. Hummer má nájezdový ůhel 47 a po odstaanění navijáku dokonce 72stupnů. Brodivost je 1,5m. Tohle možná bude obratnější než Hummer posádku však neochrání ani před pistolí.
Konečně názor, který do toho trochu vidí. H2 je jen převlečený Tahoe, takže fakt nevím proč tady všichni básní o jeho úžasných vlastnostech, protože na H2, krom toho že je to fakt masírka, nic mimořádného není. Možná jste to nepostřehli, ale H2 ve výzbroji US Army není (asi vědí proč). A v terénu hmotnost rozhoduje a to tak, že hodně. Často se na offrouďáckých akcích dostaly lahoučké Suzuki Samurai a Fiaty Panda (bez redukce) dál než leckterý těžkotonážník z řádu H2, Patrol a spol. Navíc za cenu jedné H1 budou ty Jeepy dva, ne-li tři.
Suhlas, porovnava sa tu neporovnatelne... v prvom rade Jeep vazi menej ako polovicu H2. Takze pomer vykon/vaha je kdesi inde. Vykony v terene su tiez kdesi inde a s VMkovym dieslom jazdi za 11l nafty na 100km. Vaha dost ovplyvnuje vykon v terene, dobre PNEU, uzavierky a napriklad aj prevod redukcie... neviem aky ma H2, ale JK v Rubicone ma 4:1 :-) Ci sa J8 osvedci ukaze cas a hlavne sposob akym vyriesia pancierovanie. To by ma tiez moc zaujimalo... ale je mozne, ze ho vobec riesit nebudu a tak ako LR110 Pinky to bude utocne vozidlo... rychle modularne a po zuby ozbrojene.
....jaký auta na co potřebuje US army, jelikož do toho všichni vidíme asi tak jako do tmy. Jediné co se dá říci s určitostí je, že amíci zbrojí jako zběsilí a součástí toho je i pěchota a její podpůrná vozidla - volba padla na Jeep, tečka.
Zbývá tedy civilní hledisko a praxe ukázala, že Hummery jsou i přes své supersilné motory na svou vlastní nadváhu příliš slabé.
V extrémním stoupání hraje hlavní roli poměr váha/výkon a seriový motor V8 Hummera H1 ani H2 neutáhne. Auto zůstane viset ve svahu, protože fyzikální zákony ho dál nepustí. Pokud si nedáte říct, něco na mechanice H2 rychle zničíte. Kromě toho, podvozek H2 vychází z Chevy Tahoe, což je SUV a ne OFF-ROAD.
V extrémním terénu se snadno poškodí, protože auto se paradoxně snadno dostane tam, odkud se jen těžko vyhrabe....
H2???? tyyyyy kraaavo, si ze me delate tady vsichni pr... ne :-))) H2 je dobra tak pro 50centa ale jako offroad je to auto na dve veci, a to 1. na masirku, 2.na nakupy... Nej je defender a auta typu patrol, atd... vlastni zkusenost.
Hummer H2 vyjede mimo H1 prostě nejvíc. Je to ten nejryzejší terénák všech dob. V terénu nelze najít překážku kterou by s lehkostí nepřekonal. Tento Jeep? Skvělé auto do terénu, ale proti Hádvojce nemá šanci!
Takovej Jeep bude dobrej pro mise ve mestech jako nosic tezkyho kulometu nebo jako sanitni vuz treba. US army se nezbavuje Hummeru a Humvee kvuli tomu ze by meli nedostatecne tereni ale protoze sou na nej vysoke naklady. Myslim ze oba vozy budou mit v armade svuj ucel a rozhodne by se nemeli oba podcenovat, tak kde jeden selze nastoupi druhy a naopak. a co se tyce toho jak tady nekdo psla o nejpoholdnejsim offroadu, tak myslim ze pohodli bude US army zajimat az jako posledni :-)
o schopnostech H2 nikdo nepochybuje ale reknu to asi takhle: US army se jich zrejme ne uplne ale presto vzdava protoze sou tezky a i kdyz maji 121L nadrz tak sou pomaly a to nemluvim o pancerovane verzi. ale ty se bavis o civilni verzi, pridej si na civilni verzi nekolik cm silny ocelovy platy a razem mas min. o 1tunu tezsi auto a to neprehanim, toto auto zpomaly zvysi mu spotrebu a zhorsi ovladatelnost. Hummer ma sam o sobe dost velkou spotrebu na toz v army uprave, a ted si predstav ze je pouzivaj i v Iraku ve meste kde se spotreba zvysi tuplem. Podle myho nazoru zustane Hummer spsi jako nosic raket nebo neco podobnyho.
Tak tohle je auto určené pro armády čtvrtého světa, a ne pro US Army příp.USMC natož vyráběné v Egyptě to u Chryslerů bylo přání otcem myšlenky. Ale jako reklama dobrý. Kdyby se to auto mělo upravit dle dnešních požadavků pro Afganistán nebo Irák tak se aninepohne.
B-17 a P-51 vyhrali vojnu? Ty si riadny srandista! >:D
Inak H-1 v terene nebol neprekonatelny, taka V3S dokazala este viac s polovocnym vykonom a 2,5-nasobkom celkovej hmotnosti.
všichni co zatracujete H2 v terénu tak otom víte s prominutím *. H2 je po H1 nejlepší a nejpohodlnější ofroad který na rozdíl od Jeepu projede skoro vším viděl jsem video jak v těžkém blátivěm terénu táhl Toyotu Land cruiser aneměl sebemenší problémy. Má sice velkou spotřebu ale díky 121 litrové nádrři můžete být v těžkém terénu a na expedici bez obav že vám dojde palivo. Z novodobých ofroadů je hádvojka ať se vám to líbí nebo ne prostě nejlepší.
Jo tak to si asi nejel v Patrolu GR 2.8Tdi 6val. iroman C
body lift apod . Hummer je v bahne nehorazne neohrabanej na toz H2 . Koukny se na OFF ROAD fora a precti si co pisou a co maj za auta a co snima delaj
wrangler a H1 přeci nemůžete srovnávat. Wrangler je přímý konkurent defendru a myslím ,že v řadě armád je nyní nahradí. H1 je úplně jiná kategorie - něco na způsob naší "kačeny" . Co se týká vlastností v terénu - záleží jen na obutí a na řidiči. H2 má sice dobrý nájezdový úhly ,ale když si zapomeneš úhloměr ,tak za tebou musí někdo jít pěšky a posbírat plasty a o tom to je.
Naprostý souhlas! H1 je úžasný stroj, ale Jeep je jen jeden. Levný, jednoduchý, má široké možnosti modifikací a v terénu je neporazitelný. Dá se říct, že Willys spolu třeba s Dakotou, B-17 nebo P-51 vyhrál válku. Pokud srovnáte H1 a Wranglera v terénu, vyjde z toho lépe Hummer, ale pokud vrazíte nějaké peníze do úprav (terénní pneu a pořádné pružiny a tlumiče), nejen že H1 naprosto zesměšníte, ale ještě vám zbydou peníze. H1 je opravdu mastodont, tam kde H1 uvízne na břiše kvůli rozvoru, Jeep proletí jako nic. Tím schopnosti Humvee v žádném případě nesnižuju, doufám, že si ho US Army ponechají na úkoly, kde zase Jeep nebude stačit (nosič střel, obrněnec, mikrovlnná varianta). Jeep jede do války... znovu!
Neskumal som podvozok H2, ale J8 aka JK ma overenu konstrukciu pevnych naprav (D44), uzavierky vpredu a vzadu, vypinatelny stabilizator to vsetko pri relativne nizkej vahe a spotrebe. Do terenu teraz nic lepsie a lacnejsie ani nahodou nezozeniete. H1 bola dobra, ale kazdy Vam povie, ze bola tazka a nemotorna... toto je Heavy Duty riesenie idealne aj pre armadu a v armadnej uprave sa to mozno bude dat zlozit ako Willys do krabice a prepravit cez pol sveta za zlomkove naklady Hummera. Este treba pockat ako to bude s pancierovanim :-)
je to pravda US army hummery nechce protoze jejich naklady sou priserny. v opancarovane verzi sou pro armadu prilis tezci a maji tak i neunosnou spotrebu. takze Jeep je pro ne vybornou volbou, za II.svetove valky je US army pouzivala uspesne a ve velkem poctu, protoze to bylo lehke auto s nizkou potrebou a vybornymi terenimy vlastnostmi a oddolnosti. a co se tyce H2 jak rika stydli je to opravdu mestsky dinosaurus. ne ze melo spatne tereni vlastnosti to ne ale je to obrovsky auto vhodny tak na prejizdeni mestskych kruhovych obejzdu rovne :-)
Ano, H1 je asi bezkonkurenční, jen se už nedělá. Takže H2 je momentálně asi to nej, co můžete běžně dostat. Nedávno jsem měl tu čest si jej ve velmi těžkém terénu vyzkoušet a je až neuvěřitelné, co to auto dovede a posádka si přitom stále hoví v maximálním pohodlí. To vám H1, Defender, Wrangler, ale ani žádný jiný off-road neposkytne.
autum nerozumi skoro vubec... ale model H2 je mestsky dinosaurus se kterym bych nejel dal než s freelendrem... pokud myslis nejlepsi tereni auto tak to je bezkonkurencne Defender a pak H1 od Hummeru
Ne! Pokud alespon trochu rozmíš terénním autům.Tak mi musíš dát za pravdu že H2 je nejlepší auto do terénu. Díky své 121 litrové nádrži se také výborně hodí jako expediční auto do toho nejtěššího terénu.
Bude určitě dobrý v terénu a určite i dost vydrří. Myslim tím to že ho nepoškodí nějaké to škrábnutí o podvozek. Proti schopnostem "nezničitelnosti" Hummeru H2 je to však slabý odvar.