Elektromobily
Prečo nie, relatívne dostupný znamená dostupný v rámci konkurencie, plus vzhľadom na prémiovú značku. V podobnej cene si môžeš kúpiť aj neprémiové autá v elektrine. Voči autám za 1,8-2 milióny je taktiež relatívne dostupné. 😄
Pokiaľ sa daný model predáva, asi to s dostupnosťou nebude až také zlé. 😉
Pokiaľ sa daný model predáva, asi to s dostupnosťou nebude až také zlé. 😉
Také pokládám i3 (kromě zbytečného REXe) za auto, které se nejvíce přibližuje smysluplnému konceptu městského a příměstského EV jako 2. až 3. auto do dobře situované rodiny nebo pro bohatšího městského sólistu, kteří mají kde pohodlně nabíjet. A ano, pofackovat ho nějakým rozsáhlejším faceliftem, nedělal by ostudu další periodu.
Úmyslně nezmiňuji vyšší cenu, která je ale vzhledem ke značce a ostatním EV skoro v poměru.
Úmyslně nezmiňuji vyšší cenu, která je ale vzhledem ke značce a ostatním EV skoro v poměru.
Toho autíčka bude škoda. Mohli by poštelovať techniku, trochu ho vylepšiť a robiť ďalej. je to fantastický koncept mestského auta, ktorý naviac takmer nestarne. Vídam ho pomerne často, dizajn je trochu kontroverzný, ale myslím si, že verejnosť si naň už dávno zvykla a vníma ho pozitívne. Mne sa veľmi páči útulný, opticky ľahučký a dobre presvetlený interiér, to dnes už nerobí prakticky nikto.
Ja som pozeral tiež. Začínajú na dvacke a idú hore. Dvojročná jazdenka s porciou 50 tisíc km so zľavou 3000,-€ voči novému... Ale tiež by sa mi i3 páčila v garáži. Možno si ju kúpim na staré kolená ako veterána, ak dožijem.
Mne sa ale zapáčila a jednoho času som nad ňou uvažoval, ako jazdenkou. 1M by som za to nedal aj keď je to BMW.
PS teraz som pozrel po koľko idú aj jazdenky tak sa mi zatočila z toho hlava.Pekne to šlo hore.
PS teraz som pozrel po koľko idú aj jazdenky tak sa mi zatočila z toho hlava.Pekne to šlo hore.
Ako novinka pôsobila i3 ako poriadna divočina, ale časom sa ukázalo, že to nebola stávka na zlú kartu.
Opravdu nechápu, jak může BMW blábolit něco o levnějších EV, když jen inflace JE 10% ROČNĚ. Materiály jen zdražují, nic nezlevňuje.
Marketingový blábol.
Marketingový blábol.
Jako že malá pixla s mizerným dojezdem za 1 049 100 Kč je relativně dostupný?
BMW 1 za cenu od 635 000,- se dá považovat za relativně dostupné
BMW 1 za cenu od 635 000,- se dá považovat za relativně dostupné
:-! :yes:
Od kdy jsou "polovicni naklady na vyrobu" marketingem???
😁
PS V pripade nesouhlasu s uvedenymi udaji se obrat primo na BMW. Ja nemam duvod BMW neverit.