Novinky
0
No jo, to je pravda. Bylo mi 25. Před tím jsem jezdil s korejcema (KIA a Hyundai) a s ničím obdobným jsem se nesetkal. Pak ren. a bylo. Satise jsem přeci jen kupoval 3 roky po jeho uvedení do provozu...a ejhle....chtěl jsem letos C4 Picasso, ale tento argument vyhrál - NE nový model. U laguny jsem nevěřil, že to může být ještě horší.... Věřím, že dnes laguna je lepší a můj bývalý satis, poté, co 80% dílů je vyměněných za nové - vývojem otestované - bude bez problémů, ale mě to už zlomilo...proto jediné z Francie - Citroen.... Ten jsme měli ve firmě, najeto 200tis., 2,0HDi - 90koní a bez problémů...
Přejít do diskuze
Víte, nic proti, věřím že se to stalo, ale porušil jste zásadu č.1 při koupi vozu: nikdy nekupovat nové auto. A nové auto je vždy aspoň do faceliftu. To platí u všech značek. Kdybyste koupil teď Lagunu II., vaše šance na bezproblémové auto jsou mnohem vyšší.
asi smulam, ale zalezi na kusu..mel jsem xantii 93rok koupeno z druhy ruky a na ty se ***o co slo a mozna i to co neslo,a ted mam picasso ´00, koupeny jako novy a zatim ani jedna zavada :yes:
Pro upřesnění: Laguna stála v roce 10/2002, když vyjížděla z autosalonu 906.000,--. Satis, 12/2005 1.580.000,--. Můj případ je známý i na Ren.ČR. Výrazně pomáhala řešit i slečna Ostravská, která se osobně, i s hlavním mechanikem, přijela podívat do servisu na jejich nemocnou vlajkovou loď. Moje láska k ren byla tak silná a kapsa to dovolila. Dneska je to jen zhrzená láska.....PS: Dnes je Satis ve špičkovém stavu a bez poruch, páč je všechno nové......
já říkam... todle je po x letech auto, který se mi líbí ABSOLUTNĚ CELÝ.... tzn. i celkové proporce při pohledu čistě zpředu, nikoli detaily, či iso pohledy. i to blbý zbarvení rámu čelního skla je geniální nápad. Nádherná boční linie, štíhlá a plavná. Nejsem a nikdy jsem nebyl citroënář, ale tohle teda... mě dostalo.
Mam Picasso 01. Sice jen zatim rok, ale vymenil jsem za tu dobu pouze olej. Pravda je, ze se chystam na rozvody. (Prevence)
Troubo. Nemám ve zvyku plácat játry. To, že jsem šel do druhého rendla bylo proto, že to byla moje srdcovka a Satise proto, že brácha ho má dodnes a tehdy měl nakutáleno něco kolem 60ti tis a bez problémů....ale on má 2,2dCi a E😜resion.... Takže hochu, teď jezdím A6 Avant, a v poho...
V jizdnich vlastnostech, celkove kultivovanosti a verim, ze i ve spolehlivosti, ale to az cas ukaze, nebudeme predbihat... 😉 :yes:
Ty ale tady placas hochu pekny nesmysly, ze?... Nechapu, jak muze byt nekdo takovy lofas a po "totalne spatne" zkusenosti s Lagunou II, jak pises, si poridi hned dalsiho Rendla a to bratru hned VelSatis a jeste v nejvyssi vybave za vic jak 1,4 mega. :no: Nezlob se na me, ale takhle se normalni clovek nechova po spatne zkusenosti... >😒] To co tady vykladas jsou jenom tvoje fantasmagorie a tvoje zbozne prani...
Zatím mám na C5 najeto 30t, totálně bez problémů, upadla jen jedna prahová lišta při lednových mrazech ( špatně přilepeno ). Měl jsem hodně aut ( Škoda, Audi 2x, WV, Renault 2x, Honda...), ale tak pohodové a pohodlné, obrovské auto ještě ne. Tak Pa
Už jsem se bál že se nikdo nepřihlásí že je Citroen na..Zase anonymní výkřik do tmy bez specifikace problémů..jedna paní povídala...
Fuj, rendla už nikdy do smrti smrťoucí!!! NIc horšího jsem nezažil: Ren. Lag.II Grdt 1,9dCi - nový a *, pak Vel Satis 3,0dCi Initiale - ABSOLUTNÍ *!!! Vřele varuji!!! Každý druhý den v servise.... už mě ani přijímat nechtěli a přehazovali jak horký brambor....ren není auto...
Pokud se bude přece jen vyrábět, pak to bude jeden z nejkrásnějších otevřených vozů na světě! V bílém perleťovém laku a světle modré kůži na chromovaných kolech bude naprosto "freezing" :yes:
Moc povedena studie, hlavne, aby sla co nejdrive do vyroby... Jak tam nahore pise nejakej borec, ze se bude kroutit karoserie, tak upozornuji, ze nebude! Ty doby jsou jiz davno pryc. Jiz stavajici 207cc u Pazouta je co se tyce tozni tuhosti karoserie velmi stabilni kara a v teto oblasti jedna z nejlepsich na trhu. Bravo Citroen airscape :yes: :yes: :yes:
No, spis bych rek, ze se musi naplnit kapacity a zaplatit vyvoj za pugo kupe, to se totiz tak nejak neprodava (to nemluvim jen o CR, ale o Evrope).
Šmarjá panno, do čehos to dala duši? Jaký šipky ty Robine Hoode? Mě teda táta říkal, že to je odkaz na použití kol se šípovitým ozubením, které dříve Citroen míval, pro snížení hluku převodů. A můj táta, se zas tak moc často nemýlil. 😄
Částečně souhlasim . . . . Citroën si udělal jméno také díky oné futuričnosti, tak proč se obrací ke klasičtějšímu designu? Jinak proti tomuhle konceptu nic nemám, je hezký . . . . ale prostě už ne tolik futuristický . . . .
hoooodně pěkný. Hlavně necitroeňáckej zadek se mi líbí. Je trochu jako Audi nebo BMW, ale má tam i ty "jejich" prvky. a kombinace barev střecha/kastle je fakt povedená. Jestli by takhle měla vypadat seriovka tak nevim co je v týhle třídě hezčí, asi nic. uvidíme co Laguna a Vectra.
moóóóc pěknéééé autíčko...škoda jen že je to koncept a podle článku jen předloha pro sedan... 😒 Je to jeden z nejhezčích kabrioletů poslední doby. Moc povedené!
...to bude mozna podobny system,jako ma Alfa Romeo pod oznacenim Q2.To by bylo celkem hezky,stejne tak,jako auto-dost pekny.Avsak design a prakticnost jsou dve naprosto rozdilne veci(jak mi jiste daji vsichni za pravdu).Proto se obavam jen dalsiho kabrioletu ktery se tvari jako spise ctyrmistny(nebo-li dva plus dva)ale v realu to bude jasnej,,dvouosobak". 😉 ;-\
Podle me se to bude kroutit jak prase, C5 mela s torzni tuhosti problemy uz ve verzi kombi, tohle se bude v zatackach kroutit jak matrace, nebo to vyztuzej a bude to tezky jak prase a ty jejich motory budou funet do kopce na ctyrku..... 😉
Na pařížském autosalónu vyvolal Citroën opravdovou senzaci. Avantgardně řešený 4,8 m dlouhý vůz aerodynamických tvarů s pohonem předních kol, předběhl dobu o dobrých 20 let a vyznačoval se odvážně stříženou karosérií, jejíž futuristické linie vytvořil tovární designér Flaminio Bertoni. Jenže to se psal říjen roku 1955 a Citroen se jmenoval DS 19. Tahle C 5 je snad dnešně aktuální, ale bývávalo zvykem, že Citroen přinášel pokrok zítřka. Tak snad příště.
Souhlas. Uz se tesim na sedan a jeste vic na break. Taky by mohli prevzit pohon vsech kol z C.Crosser coz by ve spojeni s Hydractive byla super vec.