Německá ladičská společnost ABT Sportsline se specializuje na tuning vozů koncernu Volkswagen. Nový balíček úprav je směřován na sportovní hatchback, Audi S3.
Nedavno jsem koukal na jeden starsi Top Gear kde testovali hothatche. Konretne Astru Vauxhal, Golf GTI a Clio Sport. A co z toho vyslo. Premotorovani prckove, silne nedotacivy, nepredvidalny. Proste ty podvozky na to nejsou staveny. Resil jsem jestli je lepsi na nese silnice nadupanej hothatch nebo nejaky prumerny sportak "od zakladu". A je jesne ze me pristi auto bude radsi neco na dobrem podvozku nez splasena koza.
To jsi špatně pochopil ZdeNku, nesrovnávám S3 s EVO nebo STI, říkám, že existují různé edice EVO, STI, které mají podstatně zvýšený výkon a dodatečné úpravy podvozku a nikdo o nich nepíše, že jsou zbytečné. V tom je toto S3 podobný případ. A s tím maximem, nevím, 300ps, plně, nevyužiješ na okreskách v ničem, pokud nejsi magor, a S3 je opravdu spíše nástroj na okruh než na šotolinu, těch tři sta koní tam nemá problém zvládnout. Sám jsem upravenou 300ps S3kou od B&B jezdil a na okruhu je to perfektní auto. ;-)
Toto nemá s Sti/Evo nic společného! Pro Sti/Evo je 300k jen základ který nemají sebemenší problém ukočírovat . Naopak pro S3 je to už maximum a podle mě už využití tohoto výkonu bude omezeno spíše na dálnici než na rozbitou okresku kde Sti/Evo kralují a bojují tak akorát se sebou navzájem než s ostaními i mnohem dražšími auty .
Máš v tom trochu hokej, tohle je auto nižší střední, konzum, sice jeho vrcholná verze, ale pořád konzum, co to má dělat s 911kou? A co se týká zbytečnosti, proč by měl být HH zbytečný? Tahle verze je jen podobný počin jako různé edice STIček nebo Eva, prostě malá čtyřkolka s brutálním výkonem.
...tam neni psane,ze toto Audi je konkurentem Porsche 911.Mozna,ze to upravce chtel,ale oproti Porsche jen tak neco nema-takze toto je uplna zbytecnost.