Hm, sportovní limuzína....Ať tam dají co tam dají, je to úplně jedno. Jedna věc je prestiž a druhá co to auto s tím motorem dokáže (a nejenen na dálnici, že?). Pro mimodálniční provoz je tahle limuzína stejně jen pohodlný dostavník. Když budu chtít sportovat, tak půjdu třeba do focuse a nebudu si kupovat autobus ;-);-)
I z dvouvalce by se dalo,,vykouzlit"poradne stado koni.Kdyz jezdili formule 1 patnacky(ctyrvalce-myslim)tak z nich dokazali diky vysokym otackam a silnemu preplnovani vymanit na brzde az 1500kw!!!!!!!!!!!!! Tady by stacilo okolo tisici(kw),aby majitele mohli krasne,,stirat"Veyron. ;-)
Jasně, u každého kola jeden! A navíc se tak dosáhne ideálního rozložení hmotnosti :-) A při měření emisí se vždycky nastartují jen dva a hned bude Mondeo ekologičtější než všichni kolem :-)
Budoucí Mondeo ST bude poháněno novým motorem 3,5 V6. Černý testovací vůz na fotografiích má pod kapotou inovovanou verzi motoru 2,5T I5, která bude plnit emisní normu Euro V.
Podle me je nesmysl ustupovat od V6. Ciste marketingove. I kdyby poladena R5 mela byt parametrove lepsi. Proste vrcholny model stredni tridy by mel mit V6 a i moznost volby AWD.
Zdá se mi nelogické, aby ST jako vrcholná verze řady mělo čtyři válce a "běžné" provedení 2,5T pět. Takže můj tip je, že ST bude taky pětiválec. Škoda, protože V6 (třeba upravená 3.2 od Volva, nebo dokonce 3.2 Turbo) by IMHO byla lepší - spousta zákazníků bude ústup od šesti k pěti válcům (byť s turbem) vnímat jako negativum...