Elektromobily
No, to jsme to dopracovali… Evropský autoprůmysl díky zelenému údělu končí a dobře nám tak. Automobilky lobovali za nesmysl, tak to tu máme. Pokud se na to vrhne celý koncern, tak už vlastně půjde jen o cenu dovezeného auta. Loajalita ke značce skončí a s ní i spousta pracovních míst v evropském autoprůmyslu :no:
Evropa prohrála již dávno diky hloupym nazorum lidi, co ji vedli od konce 80. let. Jen diky velké setrvačnosti bohateho molocha jsme to jeste nepocitili naplno. A jelikož se smer mysleni politickych elit nezmenil, tak uz neni ani naděje na zlepseni. A ne, zelené náboženství, neomarxismus a další hruzy nejsou spasou, jen nas posunuji rychleji do budouciho pekla.
Tak doufám, že brzo nastanou sankce proti druhé polovině nepřátelského svazu Ruzzko-Čajna. A že VW odtud poletí se svými fabrikami (teda vlastně ty fabriky jim tam nechá) jak namydlenej blesk. Tfuj!
Hele ty trolle, nikde nepíšu o tom, že chci kupovat elektro. Jen píšu o tom, když všichni budou vyrábět v Číně, pak je fuk co to bude za značku = vše stejné “***”. Tak si nech ty tvoje fikce 😉
v Číně levně vyrobit a v Evropě si na to nasadit cenu a prodat to. Ale to není jen věc politiky, zkus někde postavit fabriku a nebo chtěj po někom, aby pracoval rukama. Strana ,,Vyrábějme si co můžeme sami'' nedostane ani procento hlasů
A nie aj preto, že je tam ľudí jak hnoja a náklady na pracovnú silu sú podstatne nižšie ako v EU?
cize miesto toho aby to vyrabali v Europe ci uz v Spanielsku alebo v Bratislavskom VW zavode, tak sa im to oplati vyrabat v Cine a vozit to na domace trhy do EU, by ma zaujimalo cim to budu vozit ale verim ze niecim co je uhlikovo neutralne a teda ekologicke, ale podme sa bavit o vyrobnych nakladoch ked to dokazu vozit cez pol zemegule a este na tom zarabat, je mi jasne ze to nebudu vozit po kuse. Hroza des tato falosna EU
EU je nejen zde kritizovana za podporu EV a vola se po volnem trhu.
Proc se EV vyrabi v cine? Protoze tam je statni podpora pro EV daleko vetsi a diky ni maji technologicky naskok.
Proc se EV vyrabi v cine? Protoze tam je statni podpora pro EV daleko vetsi a diky ni maji technologicky naskok.
Zajimavy posun troll propagandy.
Od “EV nikdy nebudou fungovat a nikdo je nechce” k “ koupim levne ev z ciny misto evropskeho”.
Od “EV nikdy nebudou fungovat a nikdo je nechce” k “ koupim levne ev z ciny misto evropskeho”.
Evropská unie se nebude zaobírat takovýma tfuj průmyslovýma segmentama jako skládání aut.
Net Zero Industry Act definuje dobré a život zlepšující obory takto: „Technologie pro obnovitelné zdroje energie, technologie pro skladování elektřiny a tepla, tepelná čerpadla, technologie pro rozvodné sítě, technologie pro obnovitelná paliva nebiologického původu, technologie pro udržitelná alternativní paliva, elektrolyzéry a palivové články, technologie pro výrobu energie z jaderných procesů s minimálním odpadem z palivového cyklu a malé modulární reaktory, technologie pro zachycování, využití a skladování CO2 a technologie související s energetickou účinností energetických systémů.“
Zdroj: Dnešní článek na Seznamu s názvem Buď Evropa zrychlí zelenou revoluci, nebo prohraje z 7:12 - http😐/www.seznamzpravy.cz/…n-ublizit-229597
Net Zero Industry Act definuje dobré a život zlepšující obory takto: „Technologie pro obnovitelné zdroje energie, technologie pro skladování elektřiny a tepla, tepelná čerpadla, technologie pro rozvodné sítě, technologie pro obnovitelná paliva nebiologického původu, technologie pro udržitelná alternativní paliva, elektrolyzéry a palivové články, technologie pro výrobu energie z jaderných procesů s minimálním odpadem z palivového cyklu a malé modulární reaktory, technologie pro zachycování, využití a skladování CO2 a technologie související s energetickou účinností energetických systémů.“
Zdroj: Dnešní článek na Seznamu s názvem Buď Evropa zrychlí zelenou revoluci, nebo prohraje z 7:12 - http😐/www.seznamzpravy.cz/…n-ublizit-229597
VW EV & ICE vehicle sales FALL 38% in China in Q1 2023
A od 1.6. tam ICE skoro neprodá kvůli novým emisním normám.
A co Indie? Co se tam děje?
V Indii zaznamenala Škoda 24% propad (srovnání březen 22 - 5659 prodaných aut/březen 23 - 4432).