bacha - Trabi kupodivu v crashtestech dopladl dost dobře - líp než třeba š120. Samosřejmě čelní náraz. Z boku je to papítová krabice. Takže raději bakelit než čínský plechy
Ano máte pravdu, "krasný" Seat Toledo, originál z roku 96 má určitě lepší výsledek. Ta nižší cena se bohužel musí někde projevit, vzpomeňte si na další čínský vůz Brilliance BS6 a jeho crash test. :no:
Táto generácia Seat Toledo dopadla najhorsie v crash-testoch Stuttgartskeho Auto Motor und Sport z 8 konkurencnych modelov v prvej polovici 90-tych rokov ... (skusim najst to cislo v archive...) ... pridajte si k tomu čínsku ocel... oproti povodnemu Seatu kde-tu chybajuci zvar aby sa usetrilo vo vyrobe... a niekto tu este stale chce tvrdit ako vsetci manipuluju crash-testy, akurat ked sa testuju modely z čínskej produkcie...
ja som narazil asi v cca. 60km rychlosti do boku ineho auta... s novym Golfom... a to som asi po 15 sekundach vystupil z auta oprasil sa od airbagu a zavolal domov ze budem meskat, lebo som mal nehodu... keby som mal toto cinske auto tak sem dnes nepisem
Cina :no:
Europa :yes:
noo kdyz se clovek koukne na crashtesty, tak mu nekdy az zamrazi, ale tohle je neco extra. kouknete se na novej vw passat, bmw 3 a mercedes A a uvidite, jak to ma vypadat. ulomej se zrcatka, to vnitrni upadne, ale A-sloupek se ani neprohne a celni sklo nepraskne. deformace konci u predniho blatniku, predni dvere jdou normalne otevrit. tady dvere otvirat nikdo nemusi, proste upadnou.
noo kdyz se clovek koukne na crashtesty, tak mu nekdy az zamrazi, ale tohle je neco extra. kouknete se na novej ww passat, bmw 3 a mercedes A a uvidite, jak to ma vypadat. ulomej se zrcatka, to vnitrni upadne, ale A-sloupek se ani neprohne a celni sklo nepraskne. deformace konci u predniho blatniku, predni dvere jdou normalne otevrit. tady dvere otvirat nikdo nemusi, proste upadnou. tak to ma vypadat.
a co asi tak stane ked s tymto "autom" zrazim trochu vacsieho chrobaka (brouka)? maska na kasu, svetla na kasu, predna naprava na kasu, motor jemne na salat a vodic krvavy flak na bruchu od rozcapeneho chrobacika >:-[]
a co asi tak stane ked s tymto "autom" zrazim trochu vacsieho chrobaka (brouka)? maska na kasu, svetla na kasu, predna naprava na kasu, motor jemne na salat a vodic krvavy flak na bruchu od rozcapeneho chrobacika >:-[]
Je to *, zavolali mi to ako Taxi v Užhorode na ukrajine. Taxikár mi tvrdil že na Ukrajine to predáva pod sebou VW !! >:-[] Vystúp som mierne priotrávený, plasty dnu neuveritelne v teple zapáchali.
Nevím jak ty, ale v rakvi už asi doktora potřebovat nebudu. Souhlasím, že je to rakev, proto doktora moc potřeba nebude. Hasiči to pak jen spláchnou ;-)
To není kopie, to je SEAT Toledo. Číňani koupili veškeré nástroje na jeho výrobu. Chery jen používá jiné motory. Ty jsou prý licence Nissan. A mmch. stará SEAT Ibiza (ještě ta hranatá) se pro změnu vyrábí v Číně u firmy Soyat (zadejte si do google vyhledat obrázky a pak slovo Soyat), existuje tam dokonce i v dodávkové verzi, která v Evropě nebyla (Seat Terra vycházela z menší ho Seatu Marbella (původní Fiat Panda)).
tak to je hustý no ... holt musejí se ještě hodně naučit ale myslím že při jejich schopnosti se učit - kopírovat se brzo zlepší brzo i v tomhle oboru. jen holt přijít na to že to nesmí jen pěkně vypadat ale i neco vydržet. ale i přes to bych se rád nějakýma čínskýma auta povozil :*)
když vidím kvalitu některých výrobku made ni china byť pod hlavičkou světových značek, tak mi je jasný, jak asi může vypadat čínský auto jako takový.... Ale na druhou stranu dostat se tohle k nám tak to bude slavit úspěch, to se vsadím.
Vím, jen - když se číňani ohrazují proti způsobu provedení test, protože je v tom konkurenční boj - kdo ví... Třeba mu opravdu někdo pomohl. Nebylo by to poprvé.
To bych tak zase netvrdil.. Je hodne ''tukancu'' po kterych z poradnych aut lidi vylezou a jsou v pohode, treba jenom otreseni. Tohle auto naopak by hasice a zachranku i v techto nehodach zamestnavalo....
Je to rakev...
podmínky testu jsou normalizovány,pravá polovina vozu vráží do deformovatelného betonového bloku rychlostí 64km/h což odpovídá čelní srážce dvou aut jedoucích padesátkou
No ten odskok je asi zapricineny tym ,ze karoseria po zacati deformacie kabiny ocividne posobi ako pruzina, je to dost dobre viditelne, ze pruzi. Preto potom automobil vystreli smerom nabok, hoci sa zda, ze vacsina energie je akoby pohltena, ale nie je.
Dobry postreh, tiaz ma to napadlo. Ale rozdiel medzi Toledom a tymto je minimalne v kvalite pouzitej ocele. Toto bola nejaka makka sracka... Fuj, nikdy nic cinske!
Když vidíte, že bezpečnostní deformační zóna čínských automobilu končí až za zadním nárazníkem, mělo by každé auto mít jako povinnou výbavu náhrobní kámen, k rodinnému sedanu ovšem rodinnou hrobku.
Vážení všimnite si niečo iné - číňania sú neuveriteľní kopírovači to auto je minimálne od B - stĺpika tvarovo takmer úplne zhodné so Seatom Toledo 1990 - 1997.Dúfam, že len tvarovo...
logicky-vacsia deformacna zona=maksi dopad >:D:yes: takze ak prezijes presaciu do konzervy,tak by si mal vyviaznut iba s modrinami.viac ako metrova deformacka, jak v bavlnke
Tohle by si měli prohlídnout všichni ti chytráci, co říkají, že je lepší si koupit fungl nové levné auto, než pět let starýho Golfa... :-!
PS: Jedinou výhodu vidím v tom, že jsou hasiči i záchranka spolehlivě bez práce a nemusejí chvátat k nehodě 8-s
No tak to je dost hustý...po týhle kampani si tady budou číňani budovat pozici dost těžko, Evropa evidentně dokáže svoje výrobce alespoň v něčem podržet >:-[]
já teda nevím, nikdy jsem u žádného crashtestu osobně nebyl, ale pokud je tohle real, tak je to drsný. Ne že bych se zastával čínských automobilek (které se problém s čínskou populační explozí zřejmě rozhodly řešit "po svém"), ale tohle mi připadá jako náraz v rychlosti daleko převyšující 64 km/h. Ten odhoz bokem je až příliš markantní, ta devastace kabiny vypadá, jako kdyby vepředu ani nebyl motor...