Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejdostupnější elektrický VW zlevnil, ale pořád stojí milion. Víme o zajímavé nabídce

41 komentářů

PowerHouse
Proč je to v EU tak drahé?
Protože na to dostanete v Německu 6750€ dotaci.

Jaká ta cena byla loni?
PowerHouse
Němec zaplatí o €2000 více než u Golfu.

A u ID.4 jenom o 3000.
PowerHouse
ale jak to vnímá Němec.
traveldrive
No, tak už len nejakých 50% dolu, a cena bude na prijateľnej úrovni.
webpaja
Chtěl jsem napsat to samé. ;-)
DonVito
VW se bude muset hodne snazit. A pritlacit cenove na pilu.
Nechapu, kdo muze uprednostnit id.3 pred TM3/TMY...
To nemluvim o cinskem MG4, ktery je za mnohem nizsi (stale ale vysokou) cenu.
A proti EX30 jsou podle me sance id.3 temer nulove.

Je jen otazkou casu, kdy cena id.3 bude muset vyrazne klesnout. Ted si to auto za tu cenu musi koupit jen skutecny nadsenec. :D
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
prosím jednu KIU Ceed v kombíku jako hlavní auto za půl mega a jedno EV kolem komína za mega, abych ušetřil.
ptr078
Vsetky ev su pre nadsencov, klasicke auto je stale po vsetkych strankach lepsie. Naco kupovat nejaky ev hokus pokus teraz, ked za 5 rokov si kupis lepsie ev a mozno lacnejsie
Arese
Tak tak. Třeba v Německu je situace doslova katastrofální... :-O :no:
https://echo24.cz/…-nemecko-migrace?…
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nakonec vidíme to i tady v diskuzi, fandové elektrohysterie jsou levičáci jako vyšití.
ryccardo
Vyjímečně souhlasím. Teď si to auto za současnou cenu může koupit leda blázen. Za ty prachy nudný VW s ***ským názvem. Myslím, že MG jim udělá celkem problém a Tesla taky.
vondry87
Kdo upřednostní ID3 před Teslou? No korporáty. U nás se taky nakupuje jen ve VW. Zrovna před týdnem jsem vysvětloval, že fakt teď nechci objednávat Superb za ceníkových jeden a čtvrt mega, když za chvíli končí výroba a to auto už je teď starý a skoro ve všem horší než konkurence.. jenže car policy jiná auta než koncern VW nezná, tak máme smůlu a nic jiného teď objednat nejde.
Lubo
Tak dotácia pre firmy sa v ČR chystá. Okolo 400 tis Kč / auto + 200 tis Kč / nabíjačka
Rozpočet je v top kondícii a už asi fakt nie je komu dávať peniaze?

- 1,7 mld Kč na 4055 áut a 500 “nákladních elektrokol”
- k tomu 1500 nabíjačiek x 200 tis Kč/kus

https://www.e15.cz/…i-prodat-1398792
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Cos hulil kámo? Chci taky !!!!!!!!!!!!
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
https://www.youtube.com/watch?…

ovšem zarážející jsou na tom dvě věci:
1. byť je vše z velké části robotizováno, tak je výroba podivně pomalá, komplikovaná a neefektivní (na to, že se v podstatě jedná o složení dovezených baterií do "plechové krabice".
2. výsledný produkt je poměrně primitivní (chlazení/ohřev jen zespodu apod.) a neúčelný. Určitě by šlo baterie skládat lépe, protože relativně vysoká placka v podlaze je z pohledu využití prostoru v autě docela hloupé řešení.

Celé to tak trochu připomíná výrobu spalováků s rámovým podvozkem před sto lety. Sice na první pohled pěkné a bytelné, ale prostor pro zefektivnění jak výroby, tak produktu je obrovský.
Arese
Avatar - Barrichello
Barrichello
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Arese
Moje odpověď na tvoje traiční elektrofašistické vejšplechty a nevyžádané ***ské rady bude tentokrát velmi stručná: strč si ty své odporné zkratomobily do prd.l.! :-)
vondry87
Tak klasicky ten nový v něčem bude lepší, v něčem zase horší. U služebáku je mi to celkem jedno. Každopádně současný Superb už tu s námi je od roku 2015 a dalších minimálně 8 měsíců by trvala výroba, takže v době předání by šlo o víc jak 9 let starý model, to je ve světě automobilismu prehistorie. Kdyby za to Škoda chtěla rozumný peníze, tak budiž, ale oni za to chtějí nesmysl. Tak to už si raději vezmu něco moderního.
ericn
Ty zas žvaníš :-[]
traveldrive
Prečo by ma mal zaujímať Nemec? Nemám jeho plat, jeho podmienky ani nenakupujem v jeho obchode.Nejaký Nemec mi je ukradnutý.
Avatar - Barrichello
Barrichello
Konec spalování ropy za současné situace samozřejmě znamená KONEC SVETA, nebot ta ropa nejde ničím nahradit.
To moc dobře víš Borisove.

99% lidí v ČR jezdí auty, která maj saplovací motor, mezinárodní kamionová doprava 100%, těžká vnitrostátní nákladní doprava 99,99% a lehká (dodávky, pikapy cca 90%)

Bez vodíku, kde to budou investice v bilionech EUR nemáš šanci, drahý neostalinistický fanatický utopisto ty ropu nahradit. A to ještě ten vodík se v současnosti vyrábí z ropy nebo elektrolýzou vody, kde jedna jednotka na elektrolýzu má spotřebu el. energie jak 6 rafinerií

LZI, neksutečný lži a TOTALITNI IDEOLOGIE!!!!
Arese
Arese
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Němec má letos naposledy dotaci na nákup elektrosrágory, tak uvidíme jak to příští rok bude vnímat wole. :-! :-! :-!
Xylo
Osobně si cen těhle nesmyslů nevšímám. Pořád jsem k dispozici levnější varianty pro ty, kteří chtějí elektroauto zkusit. V Regensburgu (odkud je můj Smart) mají dva Fortwo okolo 11 tisíc Euro a pět "předváděcích", které mohou prodat po šesti měsících za 17 tisíc Euro. Je to na mobile nebo tady - http://www.stern-center.de/…e-suchergebnisse
traveldrive
To by malo byť zakázané zákonom.
Arese
:yes: :-)
Lubo
tak za toľko to ide aj v Prahe.
https://www.sauto.cz/…bni/smart/fortwo?…

PS: na to, že sa ich predáva tak málo, je ich v predaji dosť veľa... čím to je?
vondry87
Však ono to půjde dolů, cena EX30 tomu taky dost pomůže..
Avatar - Barrichello
Barrichello
Napsal čínekej agent placenej Pekingem za propagaci EV a OZE, z čeho nejvíc tyje Čína :-):-)

Čínskej jezdec
Rudá Tvář
Smutnej den
A křivá tvář
Čínskej jezdec, rudá zář,smutnej den a křivá tvář

Kolik čínskej rytířů
Bude lhát pro pravdu svou?
Kolik prasklejch pancířů
Bude třeba opravit?
Tak nebudte tak sovětský
Utopisti zelený
Na tu bitvu poslední
Nemáte dost sil
Avatar - Ondore
Ondore
To je cena za ktorú to Volkswagen predáva v Číne: https://insideevs.com/…d3-enters-china/
traveldrive
Bež s tými tvojimi nemcami do riti.
Arese
"Obdivuji" tvoji bezmeznou víru, že nový Superb bude lepší (a kvalitnější), než ten léty výroby vychytaný, současný! :-)
Xylo
Asi tím, že je to auto s dost omezenou využitelností a se zvýrazněnými nedostatky typickými pro EV (pomalé nabíjení, omezený dojezd ..). Tohle z sauta je základ s 41kW motorem a jsou na tom kola z nejvyšší výbavy. Je to značené EQ, ale je to předfaceliftové ED. Moje zkušenost z nákupu v Německu je výborná. V rámci programu Junge Smart (obdoba Junge Stern) dostaneš dva roky plnou záruku, pár dalších výhod a rozhodně bych se nebál nějakého zamlčeného problému, který hrozí nákupem u některých místních firem/borců.
DonVito
Vy jste dva trollove.

Proc vubec lezete do diskuze o EV?
O tematu o kterym nic nevite??
DonVito
Dotace na auta bych nezavadel.

Ale nechal bych EV parkovat v Praze zadarmo.
A tim usetril nejmin 1,6 miliardy se stejnym vysledkem.
DonVito
Zkus se nekdy zamyslet, kdo je zhoubnejsi?

Zda "ekofasisti" nebo ti co propaguji spalovani ropnych produktu, resp. do roztrhani tela tu bojuji proti omezeni spotreby ropy. Resp. konec spalovani ropy pro ne predstavuje apokalypsu.

Bohuzel zamysleni se u tebe neni realne.
Konec spalovacich motoru je i pro tebe koncem sveta.
Protoze te to tak propaganda (at uz uz kterakoli majici puvod v ropnych penezich) naucila.
A vo tom se nediskutuje.

Pro tebe ti zopakuji, co se pise na ruskem propagandistickem webu:
"Evropský parlament odhlasoval zákaz prodeje osobních a užitkových vozů se spalovacími motory od roku 2035! Skončí veškerá osobní doprava po vlastní motorizované ose s výjimkou nejbohatších lidí, kteří budou mít několik milionů korun na elektrické SUV, protože jiné modely aut nakonec automobilky vyrábět nebudou, protože dotace na malé elektromobily skončí o několik let předtím! Celá EU se přitom podílí na světových emisích CO2 jen z necelých 10% a zbytek světa má emise v paži! O ekologii nejde, jde o Total Control a výměnu petrodolaru za kilowatthodinu!"
:no: :no: :no:
Proc se to shoduje s tvymi nazory?
To jsou neskutecny blaboly.
Ja jezdim EV uz dnes a rozhodne nepatrim k nejbohatsim lidem. :D
EV jsou cim dal pouzitelnejsi a dostupnejsi.
:yes:
DonVito
"Klasicke" auto v nizsich tridach, ma tri zakldni vyhody:
Porizovaci cenu
Dojezd
Rychlost tankovani

Ve vetsine ostatnich aspektu je "klasicke" auto horsi:
V provoznich nakladech
Emisich
Spolehlivosti
Komfortu

Az bude EV levnejsi nez "klasicke" auto v tehle tride, nestekne po fosilu pes.