Po úspěšném nástupu Fiatu 500 na trh, kdy automobilka obdržela po prvním měsíci prodeje přes 60 000 objednávek, chce Fiat pokračovat ve vývoji a výrobě dalších malých lifestylových vozů.
Zase jeden anonymni "inteligent" a jeste k tomu analfabet. Studie Fiatu Ecobasic pochazi od davno rozpustene designerske skupiny CS Fiat, ktera mimo jine navrhla puvodni vzhled a koncepci Multiply. Ecobasic vznikal ve stejne dobe, takze ma na hrbu nepomerne vice krizku nez samotna studie skodvackeho designerskeho "zazraku". Nove mini od Fiatu toho s Ecobasicem nebude mit mnoho spolecneho. Spis si myslim, ze se Fiat bude chtit vejit do delky 2,5m a reinkarnovat tak prakticnost puvodniho Smartu, nez ze by krisl kontroverzni koncept, ktery v urcitych aspektech vyrane predbehl dobu, ale netrefuje se do vseobecneho vkusu (podobne dopadla i Multipla). Naopak Mini od Toyoty je velmi pohledna zalezitost, ktera skarede zatopi predevsim novemu Smartu.
Co je spatne na test Octavie s novym motorom. Navyse keby si lepsie pozeral RoadLook, tak by si zistil, ze nerobili test Octavie ako takej, ale len noveho motora 1.8 TSI, ktory nahradil 2.0 FSI