Novinky
zabíjíte je vy, absolutní fanoušci elektrovehyklů
tak dlouho nám je podstrkáváte až už lidem naskakuje husí kůže když slyší
elektromobil
green deal
větrníky
soláry
tak dlouho nám je podstrkáváte až už lidem naskakuje husí kůže když slyší
elektromobil
green deal
větrníky
soláry
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Víme přesně, kdo světu chtěl zatajit skvělé vlastnosti elektrických aut, aby si ropný průmysl mohl zachovat své zisky.
Dokonce to bylo ještě dříve, v roce 1991.
Byl to Quentin Hapsburg ve filmu Bláznivá střela 2 a 1/2. Ale Leslie Nielsen mu jeho konspirační plány zhatil.
Ten dokument z roku 2006, který rozvíjí tu samou konspirační myšlenku, je taky nějaká komedie či parodie?
Dokonce to bylo ještě dříve, v roce 1991.
Byl to Quentin Hapsburg ve filmu Bláznivá střela 2 a 1/2. Ale Leslie Nielsen mu jeho konspirační plány zhatil.
Ten dokument z roku 2006, který rozvíjí tu samou konspirační myšlenku, je taky nějaká komedie či parodie?
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Téměř všech řidičů, nebo téměř všech, kteří auto nepotřebují? Plně funkční elektromobil je oxymoron.
V roce 1996 se v Kalifornii objevily plně funkční elektromobily, které splňovaly potřeby téměř všech řidičů. O dvanáct let později nezbyly na tato futuristická auta nic než vzpomínky. Kdo je zodpovědný za jejich zmizení, byl v tom opravdu zásah mocných, nebo je na vině jenom nízká poptávka a nepochopení uživatelů?
Dokument přináší pohled na jednu z epizod elektromobilů, které jako alternativa nezaostávají vlastnostmi za benzínovými auty, naopak je v mnoha ohledech předhánějí. Proč tedy světové automobilky nenabízejí tuto levnější variantu, se kterou můžeme jezdit již od několika desetihaléřů za kilometr? Následující dokument předkládá spoustu argumentů, proč jsou elektromobily trnem v oku snad úplně všem zúčastněným stranám kromě uživatelů. Jenže o uživatele jde už na posledním místě.