Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Původní návrh Euro 7 by měl devastující dopad, řekl Vondra

77 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Zkáza už byla vykonána.
ACE.
i tupému Vondrovi, tak už je to nejspší v ***i. Progresivisté a libtardi nadělali nevratné škody.
Arese
DonVito
Tve zdroje jsou skutecne kosate.
😁

Asi jako hledat na https😐/www.skoda-auto.cz/
nejlepsi auto.
Bude to zrejme Skoda...

Zkus nekdy pouzit i jine zdroje, schvalne jestli se to co pisou na AF potvrdi.
Avatar - Anonym
Anonym
Máš to blbý Borisove
https😐/www.peak.cz/…o-z-ruska/39854/

😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
po 1255555555555555555555555555555555555555555555555555555 x

Autoforum si to necucá z prstu ale překládá články ze zahraničních pramenů, pod většinou článků sou odkazy nebo ocitované zdroje.

blbý co, utopisto
Arese
Přesně tak, to ale zdejší ekektromaniaci nechtějí slyšet, neb se to neslučuje s jejich vírou... 😒] :no:
laco tralala
Debili volia debilov a takto to dopadá. EU je už dávno stratená, gynekologička nás doviedla do ... !
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jestliže musíme bojovat s vlastním establišmentem, který má hájit naše zájmy, tak je to důkaz toho, že EU je spolek hodný okamžitého rozpuštění.
Není divu, že jsou na vzestupu "antisystémové" strany. Je to totiž jen důkaz toho, že ten systém nefunguje :-! Eurohujerská ekofašistická diktatura jen zneužívá ekologii k vlastním cílům ovládat společnost :-!
PowerHouse
Díky EV prožíváme produktivitu o řád vyšší než u ICE.
Více než 60% ceny vozu se nyní svěřuje dodavatelům - baterky, motory, infosystém, ... .

A výsledek produktivity? - ceny EV v Číně na polovině ve srovnání s ICE a Evropa to dohání.

Můžete si tady přát ICE, ale svět nepočká, řídí se produktivitou.
To, že se EV příští rok nebudou dobře prodávat vyvolá i u EU automobilek produktivitu, kterou již známe jinde - Tesla, Fisker, Foxconn, BYD, ... .
Arese
Jako všichni elektrofanatici, ani ty jsi to hlavní pořád nepochopil - drtivá většina lidí elektroplečky NECHCE! 😄
PowerHouse
Shoda.
Taky to píšu, že EV budou mít příští rok problémy s prodeji.

Ale k čemu to vede, VW zastavil továrnu na baterky v Líních a bude baterky nakupovat.
Arese
To je ale jen jeho blbost, že bude nakupovat baterky do elektropleček, které drtivá většina jeho zákazníků nechce! 😄
Hendly
Máš tam jednu malou, ale zásadní chybu.
"které drtivá většina jeho zákazníků nechce! " za cenu kterou je prodává.

ID3 by bylo za 650-700 trhák..
Hendly
A proto prodeje EV neustále stoupají.

Ares nejsou už tvá tvrzení přece jen trochu křečovitá a smutně směšná?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Není to žádná vyšší produktivita. Jsou to jen náklady, které tady jsou samozřejmě výrazně vyšší. Když kupujeme ruské suroviny přes Čínu a další překupníky, tak to ani jinak vypadat nemůže.
PowerHouse
A že si všichni nechávají dělat infotainment u Qualcommu.
Že si VW nechá dělat motory u dodavatele, když dříve si je dělal sám.

To vede k nižším nákladům.

Novou produktivitu představuje Tesla, Fisker, ... .
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Naopak to vede k vyšším nákladům.

Ad Tesla - její přístup je jen sůl do otevřené rány autoprůmyslu. Její přístup znamená taky nárůst konzumního přístupu a reálnou neopravitelnost i při malých nehodách. Právě proto že minimalizuje počet dílú, spojů. Úchytů.
Arese
Výborný postřeh! :yes: Ale v očích levičáckých fanatiků je Tesla vrchol ekologie a "udržitelnosti", když její elektrohyby nemají výfuk! 😲 :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já moc dobře vím jak Tesla uvažuje, jak ty auta navrhuje a v čem se tak liší. Má to své klady. O těch všichni muskovi podkuřovači básní od jara do zimy. Jenže to má často taky značně negativní dopady. A ty se nesmí říkat, protože jak je člověk vysloví tak je rázem eurohujerama označený za dezoláta...
Ale mě to nevadí. Já budu stále psát jen to, jak se věci mají v plné šíří :-!
Arese
A dobře děláš! 😄 :yes:
Já se elektrofašounama taky nikdy nenechám dotlačit do nějaké autocenzury! 😄
DonVito
Copak se proboha nesmi rikat?
https😐/www.autozive.cz/…ji-servis-tesla/
Ze je Tesla tezko (nebo draho) opravitelna?
Proc je takovych clanku plny internet???

Kazdou nevyhodu EV, ktera se "nesmi rikat" vyjmenujete vy hejteri i jako namesicny...
Hendly
Suroviny jako třeba ropu?
Hvarcz2
Od ledna zase stoupnou ceny u nabíječek, už teďje to na hraně.
Podle ERU bude přenosova soustava potřebovat na přenesenou megawathodinu ještě navíc 2500 Kč plus DPH plus inflaci.

Až odstavíme uhelné elektrárny přijde prudké navýšení ceny silové energie - asi tak 2027 - 30, každý rok poleze cena silové trochu nahoru protože v zimě jsou soláry na ***.

To není moc produktivní.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Hlavně že mi teď doma snižovali ceny na ceny před covidem. Takze ano, pokud to zdraží jak plánují, budu to mít pořád níž než tento postcovidovy rok. Takze zatím s tím zdražováním to nevidím tak tragicky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stačí si poslechnout názory zástupců automobilek.

Devastující dopad je již dnes. Jen návrh Euro7 mimo realitu i kdyby nebyl nakonec přijat způsobil značně vysoké hospodářské škody. Poškodil spotřebitele, zákazníky. Protože těm se prodražují současné produkty, neboť automobilky musejí pracovat na různých (a neznámých) budoucích variantách.

Pak se nemáme divit, že automobily zdražují... Zdražují. Mj. právě díky té zelené politice EU, která nepřináší nic dobrého.
PowerHouse
Takže je nutné zdražit.
Arese
Ano, typické uvažování levičáckých ekoteroristických zločinců - zdražit, zdanit, zakázat, zregulovat, nařídit, no prostě totálně znásilnit trh... Je mi z tebe na blití, neobolševiku! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Má pravdu. Euro7 je prakticky totožná s euro6d, dle těch návrhů, jen se sjednocuje diesel s benzínem. Podle některých ty dnešní diesely už zvládají euro6d s nasobne lepšími výsledky, tak co je v tom za problém a ke zdražování?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Úplný opak. Je nutné zastavit eurohujery. Je nutné zastavit lži typu fit for 55. Je nutné zastavit nesmyslnou politiku elektromobility jako jediného reálně možného pohonu.
topten
euro7 je vyrazne benevolentnejsi nez stavajici emisni normy v USA, japonsku a dokonce i chine
a nejspis to je diky zvyhodnovanym naftakum, pro ktery dosahnout emise NOx, jako ve zminenych zemich, je docela problem
a ze by benzinaky mely polovicni limit toho co naftaky, jak to byvalo driv, by byl do oci bijici rasismus
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
nafta je zlo, nežere a jede, to musíš nenávidět
DonVito
Mas dojem, ze EV zerou a nejedou??
😁

Problem dieselu jsou emise.
Elektricky pohon ma (prime) emise nulove.
To se dieselu nepodari ani s EU8...

PS I diesel ma neprime emise. Stejne jako elektrina nevznika v zasuvce, diesel nevznika na pumpe... 8-s
https😐/fdrive.cz/…zinove-auto-9837
Elektromobil vyprodukuje při jízdě méně emisí CO2 než benzínové auto
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak určitě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
https😐/theicct.org/…es-china-sep-23/

Tobě přijde US standard a China 6b měkčí?

Pro ty, co neumí anglicky😒br /> Pro NOx+NMHC je US standard 2.9x přísnější.
A China 6b je 1.8x přísnější než euro7.

Co třeba si zkusit trochu pohledat?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Otázka zní, proč se EU snaží zničit svůj vlastní průmysl a individuální mobilitu do té míry, že to politiky členských států nutí využívat i ty poslední páky, které jim ještě zbyly.

Co bychom si počali, kdybychom v době otřásajícího se světového řádu a upadající evropské ekonomiky nemuseli věnovat své úsilí tomu, že bojujeme s centrálně nařízenými fantasmagoriemi...
Arese
Přesně!
DonVito
Muzes mi vysvetlit, jak mne znici EU individualni mobilitu?
Kdyz jezdim v EV uz dnes...

Docela by me to zajimalo.
😁
Arese
Drtivá většina lidí ale EV nejezdí a jezdit s nimi nechce a většinou ani nemůže. To sis nevšiml? 😒]
Hendly
Ze necim nejezdi znamena ze to nechce?
Arese
No, lidé si většinou kupují věci, které chtějí. To sis nevšiml? 😒]
Hendly
A proto tolik lidi nekupuje nova auta, ale ojeta. Asi nova nechteji…
Arese
Při těch cenách, čím dál ubožejší nabídce motorizací a čím dál většímu počtu otravných asistentů se jim vůbec nedivím! 😲 :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Všechno co za něco stálo bylo už vyrobeno Borisove.

Proto se kupují ojetiny, youngtimery a veterány
Arese
:yes: 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Samozřejmě Borisove, náš drahý zelený neostlainistický utopisto.

Když něco enchci, nebudu s tím jezdit. Jak prosté 😄
Arese
On je fakt tak natvrdlý, nebo to na nás jenom hraje? 😄
Hendly
Individuální mobilita je plně zavislá na dodávkách ropy ze států jako Rusko, Írán, Katar, Saudská arábie atd.

Kde bude individální mobilita a za jakou cenu v případě až se to těmto státům přestane líbit?
"Ropa dál zdražuje, trh se bojí dění v Izraeli. Írán vyzývá muslimské státy k zastavení vývozu"
Arese
Řešení se jmenují syntetická a organická paliva. O nich jsi ještě neslyšel? 😄
Hendly
Nejaky napad jak je levne vyrabet ve velkem mnozstvi?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Rozsáhlá výroba na místech, která jsou řídce obydlená a mají vysoký energetický potenciál. Easy.
Arese
Přesně tak. Pokud by se to tohoto investovalo tolik peněz a úsilí, jako do elektrodebilní infrastruktury, už tato paliva dávno mohla být na trhu za konkurenceschopné ceny! 😲
Hendly
To je kde?

A Co k tomu potrebujes?

Nepotrebujes nahodou levne OZE zdroje v mnozstvi ktere vice jak desetinásobně přesahuje mnozstvi pro nabijeni ev?
Avatar - Anonym
Anonym
Co třeba pár jaderných reaktorů?

že je má smysl stavět vědí už i v Africe
https😐/www.peak.cz/…o-z-ruska/39854/
Hendly
A proc bych z JE delal syntetické palivo, kdyz na provoz EV potrebuju te eelektriny 10x mene?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to máme fakt štěstí, že EV nejsou závislé na dodávkách surovin z totalitních zemí.
Hendly
Myslis lithium?
Avatar - Anonym
Anonym
ocel, nikl, kobalt, měd, hliník, cement, lithium, plasty, vzácné kovy - to všechno vozítě a ještě ve větší míře budete vozit z Číny a od jejich kamarádů z afriky, ruska a jižní ameriky 😄
Hendly
A spalovaci auto tyto materiály nepotřebuje?
Avatar - Anonym
Anonym
Samozřejmě
https😐/www.peak.cz/…o-z-ruska/39854/

😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Prolhanino, naše drahá - publikující lži, ropa už týden zlevnuje a spadl na cca 81 USD za barel
https😐/www.kurzy.cz/komodity/

Krmíš tu lidi jako vždy dezinformacemi 😄

ONO už ve čtvrtek zlevnilo na 36,50, chápu že ten kdo jezdí ke kartelákům si toho nevšiml, ti dál vesele prodávaj za 40,50-40,90 N95 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. Zmiňuji to výš.
Arese
Říká ti něco slovo ironie? 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Otázka zní, proč tu brečí lidi, kdyz to euro7 je o dost mírnější než limity u USA nebo Číně.

https😐/theicct.org/…es-china-sep-23/
DonVito
A pritom by stacila trocha kritickeho mysleni.
https😐/www.energy.gov/articles/correcting-record-about-electric-vehicle-sales
Correcting The Record About Electric Vehicle Sales
NOVEMBER 9, 2023
😲
escomak
Musím se smát co dokažou vymyslet za blbosti. Lapače gumy za pneu ... omg, za chvilku bude verze euro 1.0 pro každou botu co budeme nosit a bude mít lapač za botou. Ještě se přidají lapače na motorky na kola a možná i lapače na zadek aby nahodou něco nevypadlo..... 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To bohužel víme že EU směřuje k balonkům pro prdící krávy...
Hendly
jako je pro motoristy větší důkaz fungování demokratických principů v EU než aktuální dění kolem EURO7?
Státa velikosti ČR dokázal prosadit svůj názor v celé EU což je půl miliarda lidí..ale přesto tu trollové jedou agendu o zlé EU...

PS: druhá věc je, že to co ČR prosadila je v dlouhodobém horizontu pořádný hřebík do evropského automotiv....
Arese
Proč hřebík? Ten ***ský zákaz prodeje nových vozů se spalovacími motory od r. 2035 stejně nakonec nebude, protože ty šílenci, co ho odhlasovali už v té době budou dávno vyměněni střízlivě uvažujícími politiky. 😄
Hendly
Tady se částečně shodneme. Zakaz v roce 2035 nakonec nebude.
Nebude potreba. EV budou uz daleko dříve mnohem lepsi a levnejsi volba nez spalovak.

EURO 7 bylo o tom, jestli v te dobe budou jeste znacky jako Renaultu, Peugeotu a VW…
Prasivak P
ano, aj pred par desiatkami rokov sa hovorilo, ze v roku 2000 budeme jazdit na lietajucich autach. Ked sa pozriez z okna, uvidis ako okolo teba lietaju. Alebo mozno aj nie
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Už dnes platí nesmysl, že pokud jde o "malosériovou" výrobu do 100t. aut, tak nemusí mít miliony nesmyslů jako line assist, front assist stopstart atp....

Vlastně se divím, že to výrobci dávno neobchází drobnými změnami a novými homologacemi již dnes...

Stejně tak se obešlo Berlingo s HDI díky N1 atp. ... Pak se všichni hrozně diví že EU není konkurenceschopná. No ani být nemůže!!! Postavit tady i psí boudu je neskutečný problém. Provozovat ekologický spalovák je neskutečný problém. Zaměstnat člověka je neskutečný problém.

Mít dostupné energie za rozumné ceny není ani problém, jako dokonce utopie! Hlavně že Němci zavírají jaderné elektrárny, Francouzi de facto totéž... A naše vláda bude jen sedět bezmocně v koutě a vyvíjet tlak a ptát se na to, proč je nutela dražší než v Německu.. Smešné. Ubohé. Zoufalé.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jj. "Trh", kde dostupné rodinné auto musíš homologovat jako nákladní, abys měl možnost ho prodávat. Je opravdu záhada, že Evropa stagnuje. Čím to asi bude?
Arese
😒] :yes: :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
ČR to neprosadila, demagogu. Jen se přidala k Německu.
tomnext
Dole někdo psal, že řešení jsou syntetická paliva. To je nesmysl, neboť ta jsou mnohem dražší než ropné produkty. Dražší = více náročné na zdroje, tj. ekologický i ekonomický nesmysl. Přijetí Euro7 i v této prý "měkčí" formě je nesmysl. Politici říkají automobilkám, že spalovací motory jsou špatně, ale nutí je skrze Euro7 do nich investovat a zároveň investovat i do elektromobility, protože spalovací motory chtějí zakázat. Výsledkem je, že evropské automobilky budou krvácet.
Naši populističtí politici ve vládě se prostě jen bojí udělat správnou věc: odmítnout regulace a zároveň zvednout spotřební daň z PHM.
Arese
Hlavně je nesmysl direktivně nařizovaná elektrodebilita! 😲 :no: :no: :no: