Novinky
Klaudius
0
zabudol si na laminatove blatniky, ktore tvarom lakaju, aby si si sadol, ale ak to spravis, s praskotom sa pod tebou odlomia... >😒]
Přejít do diskuze
Omyl, to auto nekonstruoval Porsche n aprikaz Hitlera, ale s podporou Hitlera. Cele je to Porscheho napad, ktory na dalsi vyvoj potreboval peniaze. Podpora v podobe najsilnejsieho muza krajiny prisla naramne vhod. Hitler potreboval niecim podlozit svoju pro-nemecku propagandu. Ludove auto mu zapadalo do planov. navyse ho vyuzil, ci zneuzil aj inak. Zalozil pre robotnikov sporenie na nove ludove auto, vlozene peniaze mu potom velmi bodli vo vojne...
Na chrobakovi nie je nic VW, este nemohlo byt, ked VW neexistoval. Volkswagen - ludove auto, znacka vznikla podla ludoveho pomenovania Porscheho diela. Chrobaka vytvoril Porsche. Fabriku postavil a znacku vytvoril Hitler. Porsche, vyrabane ako prvy model novej znacky, je ikona. Taku Volkswagen za dlhe desatrocia svojej existencie este nevytvoril a vzhladom na sucasny styl tohto vyrobcu ani nikdy nevytvori. Bude nadalej vyrobcom konzumnych plechoviek, ktoremu ide jedine o isty zisk a o nic ine.
Na chrobakovi nie je nic VW, este nemohlo byt, ked VW neexistoval. Volkswagen - ludove auto, znacka vznikla podla ludoveho pomenovania Porscheho diela. Chrobaka vytvoril Porsche. Fabriku postavil a znacku vytvoril Hitler. Porsche, vyrabane ako prvy model novej znacky, je ikona. Taku Volkswagen za dlhe desatrocia svojej existencie este nevytvoril a vzhladom na sucasny styl tohto vyrobcu ani nikdy nevytvori. Bude nadalej vyrobcom konzumnych plechoviek, ktoremu ide jedine o isty zisk a o nic ine.
nema chybu? ma vubec neco dobre? a zacal bych u te premrstene ceny, podivneho designu bez kouska originality, zoufalych jizdnich vlastnosti a prachmizerne uzitne hodnoty... Zapomnel sem na neco?
nema chybu? ma vubec neco dobre? a zacal bych u te premrstene ceny, podivneho designu bez kouska originality, zoufalych jizdnich vlastnosti a prachmizerne uzitne hodnoty... Zapomnel sem na neco?
Brouka měla cená Evropa... ty vycházíš u toho Mexika z poslédní životní éry brouka, kdy se jeho výroba přesunula do Mexika a proto ho tam měl (má ) kdekdo. Stávající brouk nemá chybu... až na tu cenu. Původní je ikona ikon.
Jeho kouzlo neni v poctu prodanych exemplaru (toto huronske cislo pomineme-li Evropu tvori prodej v Brazilii kde byl neco jako Logan a ma ho tam kazdy taxikar, a america kde si kupovali vsechny smazky aniz by vedeli vlastne proc...) Kouzlo je v tom ze na nem pracoval sam F.Porsche (pravda, na praikaz Hitlera) Je to kouzelne porsche od VW. Mimochodem stavajici brouk (prace ciste VW) je hodne spatny zert
Pozor... 20 miliónů jen tak někdo neudělal... mimochodem, kolik myslíš, že se vyrobilo F500 😄 P.S. všechno jsou to legendy, jen ten BROUK je legendou největší... tak to s tím modelem neházej za hlavu.
Budes sa mozno divit, ale nemam. Keby boli many navyse, stal by mi mozno v garazi ako veteran v kabrio verzii. Ale inak niet dovodu na ovacie. To by sme museli pisat ody na dalsie a dalsie modely, ktore boli niecim vynimocne (Ford T, Austin Seven a Mini, Citroeny 7CV, 2CV, DS, Fiat 500....)
Brouk je vlastně největší evropská legenda... milovaná milióny... ikona dětí květin... s květinou na přístrojovce. Snad 20 miliónů brouků.... doufám ho máš alespoň jako model?