Videa
A kolik staví uhelných. To by si měli místní zelení tupani zkusit přepočítat na emise CO2, aby si uvědomili jaký potenciál něco změnit mají naše snahy o sebezničení v EU.
A v zaprděném Česku se hádají odborníci a zastupitelé už 2 roky o tom, jestli rychlovlak z Vídně do Berlina má stavět v Lovosicích nebo ne :no:
Protože nás vedou technicky nevzdělaní dementi, kteří absolutně nehledí na důsledky svých rozhodnutí. Skončíme v obrovských problémech bez proudu, průmyslu a vrátíme se tam kde Čína začala. K hladu a pěstování brambor a dalších plodin, abychom nechcípli hlady. Nicméně hlavně, že budeme zachraňovat planetu.
Nejvetsi zazitek je, kdyz kolem jezdi Mercedesy, Fordy, Jeepy... ale na zadku maji uplne jine znacky.
😒
😒
A to je to české prokletí.....věčně rozhádaný debilní národ....
17. března 2016
„To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní, nebo alkoholik a zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt." Tak pravil Miloš Zeman...
17. března 2016
„To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní, nebo alkoholik a zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt." Tak pravil Miloš Zeman...
Tento rozhovor je zaujímavý tým, kto a ako v ňom diskutuje. Na jednej strane mladý rozhľadený chlapec, ktorý odišiel do sveta a na vlastnej koži skúsil život v krajine, ktorá sa z chudobnej, nevzdelanej, agrárnej spoločnosti zmenila na lídra vo viacerých oblastiach. Má tam drobné chybky, ale tak bezvýznamné, že ho môžeme brať ako e😜erta na to, čo hovorí. Na druhej strane je starý kozák, ktorý mal svoje pevne zakorenené predstavy postavené na informáciách z minulosti, ale je schopný a ochotný naslouchat a má dosť chochmesu, aby rozumel spojitostiam a konzekvenciám.
V debate bolo málo zdôraznené, ako sa krajina posunula za ostatných 10 rokov, to bol tak dramatický posun života bežnej populácie, aký si tu nikto nedokáže predstaviť. Čína v podstate v prachu postavila moderné mestá, diaľnice či sieť tratí pre rýchlovlaky, to všetko v kvalite a rozsahu, ktorý je tu nepredstaviteľný. A hlavne rýchlosť, také rekonštrukcie, ktoré u nás trvajú mesiace tam trvajú jednotky dní. Taktiež by som vyzdvihol, čo povedal Michal a zaslúži si byť zdôraznené - Čína začala na elektromobiloch pracovať v čase, keď sme tu my ani len neuvažovali nad tým, že toto by mohla byť budúcnosť, nejaký green deal tu nehral úlohu. Oni majú dve desiatky rokov vývoja pred nami náskok. Aj vďaka tomu, čo som tu kritizoval odveky a čo povedal Martin, európske automobilky im v honbe za ziskom odovzdali svoje know how, takže ani zďaleka nezačínali na zelenej lúke. Rozhovor super, niektoré veci by si zaslúžili byť viac rozvinuté, aby pochopili aj tí, čo si ťažšie spájajú súvislosti, ale v zásade už toto by mohol byť pre niektorých eye-opening moment.
Chlapci adorujúci spaľováky ako jediné použiteľné riešenie pre Európu si nevidia na špičku nosa. Toto nie je o tom, čo bolo včera, toto je o tom, čo je v Číne dnes a u nás bude v najbližších dňoch a mesiacoch. Doslova.
V debate bolo málo zdôraznené, ako sa krajina posunula za ostatných 10 rokov, to bol tak dramatický posun života bežnej populácie, aký si tu nikto nedokáže predstaviť. Čína v podstate v prachu postavila moderné mestá, diaľnice či sieť tratí pre rýchlovlaky, to všetko v kvalite a rozsahu, ktorý je tu nepredstaviteľný. A hlavne rýchlosť, také rekonštrukcie, ktoré u nás trvajú mesiace tam trvajú jednotky dní. Taktiež by som vyzdvihol, čo povedal Michal a zaslúži si byť zdôraznené - Čína začala na elektromobiloch pracovať v čase, keď sme tu my ani len neuvažovali nad tým, že toto by mohla byť budúcnosť, nejaký green deal tu nehral úlohu. Oni majú dve desiatky rokov vývoja pred nami náskok. Aj vďaka tomu, čo som tu kritizoval odveky a čo povedal Martin, európske automobilky im v honbe za ziskom odovzdali svoje know how, takže ani zďaleka nezačínali na zelenej lúke. Rozhovor super, niektoré veci by si zaslúžili byť viac rozvinuté, aby pochopili aj tí, čo si ťažšie spájajú súvislosti, ale v zásade už toto by mohol byť pre niektorých eye-opening moment.
Chlapci adorujúci spaľováky ako jediné použiteľné riešenie pre Európu si nevidia na špičku nosa. Toto nie je o tom, čo bolo včera, toto je o tom, čo je v Číne dnes a u nás bude v najbližších dňoch a mesiacoch. Doslova.
:yes:
Michal se dá poslouchat hodiny v kuse.
Patří mezi mizivé ‰ naší populace. Chytrý, schopný, výřečný, netrapný, pilný a s obrovským přehledem.
Michal se dá poslouchat hodiny v kuse.
Patří mezi mizivé ‰ naší populace. Chytrý, schopný, výřečný, netrapný, pilný a s obrovským přehledem.
Michalův blog z dob jeho života v Číně je taky skvělý, čtivý. A je stále dostupný na idnes.
To je druhá možnost, ale když vidím takového ultra tupana jako Habeck, tak je buď blbej (technický vzdělání má prokazatelně nula) a nebo to dělá fakt schválně a jako imbecil se jen tváří a vystupuje.
je zde ještě Foxconn, Vietnam, Indie, ... , kteří Čínu rádi zastoupí.
Prostě, ty další miliardy Asiatů také nespí na peci.
Třeba Foxconn již představil 5 aut a další přidá.To bude pořekvápko, až v EU postaví Foxconn továrnu na miliony aut.
Již staví v Indii na 1 000 000 a dále ji bude rozšiřovat.
A když jsme u té ekonomiky
Jenom Vietnam o pouhých 100 milionech lidí vyváží do USA 33% toho, co vyváží Čína s 1,5 mld obyvatelama.
Ale co se Číně povedlo, je ten jejich Bullet Train 350 km/h, kterým se nyní rozlézají po celé Asii. Zejména po úspěchu v Indonésii.
Prostě, ty další miliardy Asiatů také nespí na peci.
Třeba Foxconn již představil 5 aut a další přidá.To bude pořekvápko, až v EU postaví Foxconn továrnu na miliony aut.
Již staví v Indii na 1 000 000 a dále ji bude rozšiřovat.
A když jsme u té ekonomiky
Jenom Vietnam o pouhých 100 milionech lidí vyváží do USA 33% toho, co vyváží Čína s 1,5 mld obyvatelama.
Ale co se Číně povedlo, je ten jejich Bullet Train 350 km/h, kterým se nyní rozlézají po celé Asii. Zejména po úspěchu v Indonésii.
Tiež nechápem komu a prečo sa kráti čas - ak to ide aj do TV tak pre ňu treba urobiť skrátenú verziu, výcuc toho podstatného a na web dať debatu celú, pokojne aj trojhodinovú. Z webu to nikam neujde, kto chce si to pozrie aj na viackrát.
A na YT rozsekať na 30 videí a ještě vydělaj! :😉
A na YT rozsekať na 30 videí a ještě vydělaj! :😉
Zdravím redakci Světa motorů. Toto je Váš zatím nejpovedenější podcast. Tímto vás vybízím k natočení pokračování a nejlépe dlouhodobé série. Dvojice Vaculík-Dokoupil skvěle funguje. Nebojte se toho! Děkuji.
A výfuky mají v komínech těch uhelných elektráren, které Čína staví jednu po druhé 😄
Ďakujem za rozhovor. Zvláštne že, keď počúvam podcast na SK a CZ tak často moderátor hovorí "Kráti sa nám čas". Prečo najúspešnejší podcast na svete má 3 hodiny, ale Slováci a Česi majú potrebu to stlačiť na hodinu. Najzaujímavejšie a najhodnotnejšie myšlienky zahraničných podcastov, ktoré počúvam spravidla vyznejú po hodine až dvoch. To je presne čas kedy naše podstaty už chcú končiť. Bolo by fajn, keby ste si nechali viac priestoru pre ľudí, ktorí majú, čo povedať. Inak super video :yes:
Záliv Ťiao-čou (čínsky 胶州湾, pchin-jinem Jiāozhōu, v historii přepisováno také Kiaochow, Kiauchau, Kiao-Chau nebo Kiautschou) je mořský záliv na jižním pobřeží Šantungského poloostrova. Administrativně dnes spadá pod subprovinční město Čching-tao v provincii Šan-tung. V letech 1898 až 1914 se jednalo o německou kolonii.
Čína v podstate v prachu postavila moderné mestá, diaľnice či sieť tratí pre rýchlovlaky, to všetko v kvalite a rozsahu, ktorý je tu nepredstaviteľný. A hlavne rýchlosť, také rekonštrukcie, ktoré u nás trvajú mesiace tam trvajú jednotky dní.
Ano, ale to Německo za Hitlera dokázalo také..... 😒]
Ano, ale to Německo za Hitlera dokázalo také..... 😒]
Je to obyčejný standard, za rok nebo dva i do Dacie.
Procesory z USA od Qualcommu a Nvidie.
The smart cockpit of the SU7, powered by a Qualcomm Snapdragon 8295 chip, is equipped with a 16.1-inch center screen boasting 3K resolution. The smart driving system is running on two Nvidia Orin X chips with a total computing power of 508 TOPS.
Procesory z USA od Qualcommu a Nvidie.
The smart cockpit of the SU7, powered by a Qualcomm Snapdragon 8295 chip, is equipped with a 16.1-inch center screen boasting 3K resolution. The smart driving system is running on two Nvidia Orin X chips with a total computing power of 508 TOPS.
Ač každodenní kritik zdejších bulvárních plků a nekonečných chyb, dnes smekám před M.D.
Skvělý ucelený pohled na současnou Čínu nejen pohledem automobilového fanouška.