Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A3 dostává malý čtyřválec 1,4 TFSI (92 kW)

10 komentářů

Řekl bych, že spíš ne, na Fabii je ten motor moc drahý a Octavie si vystačí s tím, co teď má. Možná snad jedině jako základní motorizace pro nového Superba, ale na to si budeme muset počkat do příštího jara...
Tommy100
Bohužel dneska všichni tlačí na emise a spotřebu a to s objemem 2 a výše účinně dosahovat nelze.Proto se projevuje tento velmi důležitý Downsizing :-!
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Neobjevuju nic, pouze vyslovuju svoje domnenky. Tady se toho napsalo uz tolik, ze opravdu nevim o vsem. Jestli Te to tak drazdi, tak se omlouvam (i kdyz podle me nemam za co).
Objevuješ Ameriku, 1,4turbo 90kW nahradí 1,6FSi. Nedávno se tu o tom psalo 😄
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Maly turbobenzin je rozhodne cesta do budoucnosti, to ze Peugeot prisel s atmosferou je tim, ze chtel mit novej zaklad misto letite 1.4 75k. U dieslu se porad jeste nabizi nekolik malo atmo verzi, u benzinu to bude podle me stejne. Ne do vseho se nacpe turbo. Uz jenom kvuli cene a zakladnim modelum. Neznamena to, ze takovy atmo benzin 63 AMG je zaklad >😒]
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Fabii by ho mohli dat, kdyz uz se jim nechce podelit o compturbo. Byla by to takova "FR" Fabie 😄 RS by melo dostat neco silnejsiho. V octavii by mohl nahradit 1.6, nejspis FSI. Ten (i bez FSI)by mohli nabizet jako zaklad misto tragicke 1.4!
Jsem skutečně zvědav, třeba za pět let, jak to bude vypadat v základních motorizacích jednotlivých automobilek, jestli turbo skutečně vytlačí atmosféru, jako je tomu dnes u dieselů a zda se výrobci aut vydají cestou ještě nižších objemů s turbem, jako třeba 1.2T od Renaultu, který tímto motorem a jeho charakteristikou skutečně překvapil. I když naopak Peugeot nyní přišel s novou atm. 1.4, ...je ovšem zcela zřejmé, že ke snížení emisí a spotřeby, a k dostatečnému výkonu nevede jiná cesta než právě maloobjemový turbobenzín.
To je teď v evropě hit nafoukaný motory malého objemu-jestli jim to bude fungovat tak jedině :yes: Budu se hold muset vypravit do VWstánku,abych se povozil >😒] Pak to nafotim a pošlu to svému chlebodárci do JAP... >😁 >😒] jinak jsem zvědavej jak se tenhle trend chytne -před lety jsem měl možnost zkusit nějaké mikro Turbo Daihatsu a byl docela voheň >😁 >😒] A pak je třeba vzpomenout Uno Turbo a R5 Alpina-to byla jiná doba.Rychlá a zběsilá :yes: Zlatá 80-90 léta 😢 Dost snění a hledět vpřed...
Chemlon
Do fabie by byl pekny, ale octavii myslim skvele slusi 1.8TFSI -- 118kW ... A to by jeste sel naladit o par kW vic ...
tudydudy
Doufam,ze se tento motor dostane i do Skody.Patrne nejlepsi by byl ve Fabii,Octavii by slusel take 😉