Novinky
Ja Prvni 123
16
S vaznou tvari tvrdit o cene milion korun za cinskou neuzitecnou sracku, ze je prizniva...
Přejít do diskuze
Cekam dal na vyraznejsi pokles.
MG4 za milion je porad moc.
Kdyz TMY je za 1.044.900Kc!
A hlavne at zlevni zakladni verzi, ktera by byla dostacujici, kdyby mela tepelny cerpadlo.
MG4 za milion je porad moc.
Kdyz TMY je za 1.044.900Kc!
A hlavne at zlevni zakladni verzi, ktera by byla dostacujici, kdyby mela tepelny cerpadlo.
Příznivé by to bylo tak o 200tis Kč níže, mít 77kWh EV za 799tis Kč a základ někde na 579tis Kč, tak by to odpovídalo 😉
77 kWh baterie je fajn. Design interiéru ujde, exteriér se mi nelíbí. Čínské infotaimenty jsou ještě otravnější a neodbytnější než evropské. Na čínském elektromobilním trhu zuří cenová válka, ale vypadá to, že v evropě si to chtějí kompenzovat. Za ty peníze raději VW ID.3.
Za podobné peníze se dá koupit elektrický Scenic s baterií 87 kWh a dostanete mnohem lepší auto.
Prumerne auto kupuje prumerny Cech???
Zkus se nekdy trochu zamyslet a podivej se radeji na statistiky dnesnich prodeju.
Jaka je tam prumerna cena?
Zkus se nekdy trochu zamyslet a podivej se radeji na statistiky dnesnich prodeju.
Jaka je tam prumerna cena?
ID3 je toto iste, dokonca mi jeden predajca tvrdil, ze MG4 bolo skor, a ID3 je len dorobene v ramci joint venture.
MG4 je vsak vnutri ako lacna fabia v zaklade, uplne onicom.
Ale jazdi to celkom prijemne a komfortne. Inak celkovo nuda.
MG4 je vsak vnutri ako lacna fabia v zaklade, uplne onicom.
Ale jazdi to celkom prijemne a komfortne. Inak celkovo nuda.
Proč by taky Číňani zlevňovali když si mohou počkat na zlevnění u konkurence a potom zlevnit jen kousek pod ně, tak se to dělá ...
U nás neprodají nic ve elektrice ale jim jde hlavně o Německo atd.
U nás neprodají nic ve elektrice ale jim jde hlavně o Německo atd.
No pokud ti jde o těch ubohých 18% soukromých majitelů, kteří si mohou dovolit koupit nové auto .....
jsem na silnici potkal před Silvestrem a minulý týden další dvě ... kolik asi se to fakt začíná prodávat..