Novinky
0
niewiem jak wam ale mnie sie bardzo podoba 😊) nieźle wymyślili te światła 😊 Peace !
Přejít do diskuze
Mám podobný názor... Jel jste někdo ale v tom Ceedu, a to vzadu na delší cestu???
Je to tam utrpení, jste jak na žebřiňáku, ta sedadla jsou HROZNÄ, asi šetřili na pár dcm molitanu, zadek máte jako sulc!!!
Je to tam utrpení, jste jak na žebřiňáku, ta sedadla jsou HROZNÄ, asi šetřili na pár dcm molitanu, zadek máte jako sulc!!!
Mám podobný názor... Jel jste někdo ale v tom Ceedu, a to vzadu na delší cestu???
Je to tam utrpení, jste jak na žebřiňáku, ta sedadla jsou HROZNÄ, asi šetřili na pár dcm molitanu, * máte jako sulc!!!
Je to tam utrpení, jste jak na žebřiňáku, ta sedadla jsou HROZNÄ, asi šetřili na pár dcm molitanu, * máte jako sulc!!!
Podívejme se té počítačové fikci do tváře - ten tvar grillu se vzpomínkou na (Mustanga???) a místo bublin a slupek z pomeranče najednou prakticky kosodélná světla. Všechno začíná ostře řezat. Ty neóny z Las Vegas na obrysu nebudeme brát vážně. Velký geometr čistých lajn Schreyer nám tady ukazuje, že opravdu přemýšlí, jak by tu tetkovsky baňatou vizáž Kie změnil v něco svižnějšího. Dostal k tomu volné pískoviště v podobě zcela samostatného frankfurtského design centra (už ne koedukovaná školka s Hyundaiem v Rüsselheimu!). No vida. :yes:
S tím se nedá nesouhlasit, ale přesto si myslím, že Škoda je fungující a poměrně prosperující automobilka, za kterou navíc stojí "velký otec", takže jistou dávku podpory také má. Se čtyřmi modelovými řadami tlaku přicházející konkurence ale nemá šanci dlouhodobě odolat. Navíc novou Fabií zákazníky spíše ztratí, alespoň podle mě.
Souhlasím v tom, že Škoda visí střídavě vždy na jednom modelu - jednou na Fabii, podruhé na Octavii a rozšiřování modelových řad jí jde hodně pomalu. Pro mě osobně je pořád nepochopitelná ta doba 7 let do jedné generační výměny fabie, kdy se jaksi skoro nic neudálo. Zvlášť právě ve srovnání s Hyundaiem-Kií, které za tu dobu markantně rozšířily modelovou nabídku a stihly vlastně 2 generační výměny (ne jednom jednu). Pravda ale taky je, že Škoda je proti Kie (neřkuli Hyundaii) malá a ještě pořád pouze regionální automobilka a je otázka, jestli jí prodeje (i když teď tak pěkně rostou) stačí zaplatit vývoj a tedy i rozšiřování modelů. Nevěřím tomu, že by koncern Škodovku chtěl jakkoli živit na dluh, dost na tom, co do ní vrazil při rozjezdu, nemluvě o platformách a motorech "zdarma". Takže ono to s tím vzpamatováním bude imho hodně složitá matematika. Já bych Škodu nezatracoval, hodně se snaží investičně e😜andovat do různých teritorií, aby se zachytila a vytvořila si širší základnu pro růst, z Boleslavi a Kvasin svět nedobyde. 😄
jj,to si ale vy, akcionáři Škody, musíte nějak sami pořešit,co my laici s tim?my si přečteme názor akcionářů a tím to hasne 😲 BTW:k čemu sněžné skůtry,budou zimy bez sněhu >😁
Kia to naozaj chytila za spravny koniec. Ale myslim, ze Skodu to neohrozi. Ak aj predaju menej aut u nas (CZ, SK), zasa sa im otvara trh v cine a rusku.
Inak je pravda, ze Skoda popri dravej Kii vyzera ako unaveny starcek >😁
Inak je pravda, ze Skoda popri dravej Kii vyzera ako unaveny starcek >😁
To neviem, ale myslim, ze 3dv cee´d bude mat takmer identicky interier s 5dv. Exterier bude skoro rovnaky ako u prototypu, ale pozbaveny niektorych detailov "pre efekt"
tak super a nevieš náhodou nakoľko sa priblížila sériová podoba conceptu(myslím u toho Ceedu) hlavne interiér?
Ten tam bude mat seriovu premieru tiez. V zozname nie su prave tie auta, ktorych podobu uz viac menej poznmae (cee´d 3d.), alerbo tie, ktoru uz mali aspon fotopremieru (Agila, atd...)
Chvílemi mě trochu děsí, jak to má Kia promyšlené. Samozřejmě pro automobilky, které mohou nabídnout přímého konkurenta, to není žádná tragedie, ale Škodovce se asi začínají pěkně třást půlky. S Cee'dem, tedy klasickým hatchem v nižší střední se Kia trefila přímo do bulls eye a Škoda jen připomíná zaražené vidle do hnoje, protože nemá jediný model, který proti ní postavit. Jestli ještě přijde coupe 2+2, navíc dostatečně evropsky okořeněné, tak se máme na co těšit. Ony totiž čtyři modelové řady jsou na dnešní poměry zoufale málo a když ani jedna z těch řad ještě neni nižší střední hatch... Všechny ty oplastované "terénní" deriváty jsou komické a nic nezachrání, spíše působí jako záplaty na díry, ale bez lepítka.
Prostě Škodovka by se měla rychle vzpamatovat a začít něco dělat. A jestli tím něco dělat myslí novou Fabii, kterou i v reklamě musí opticky snižovat, zplošťovat, aby hned na první pohled nevypadala jako nedodělek, nebo Roomster, "originální" za každou cenu, přitom kýčovitý jako fialové sako, tak potěš koště...
Korejci budou hodovat na švédském stole zvaném Česko a Škodovka se pustí do výroby sněžných skůtrů :-!
Prostě Škodovka by se měla rychle vzpamatovat a začít něco dělat. A jestli tím něco dělat myslí novou Fabii, kterou i v reklamě musí opticky snižovat, zplošťovat, aby hned na první pohled nevypadala jako nedodělek, nebo Roomster, "originální" za každou cenu, přitom kýčovitý jako fialové sako, tak potěš koště...
Korejci budou hodovat na švédském stole zvaném Česko a Škodovka se pustí do výroby sněžných skůtrů :-!
Platí to i obráceně: z orla slepici neuděláš, Schreyer své sporťácké sklony zkrátka nepřeskočí. Kdyby měl dělat jen nějaká bachratá MPV, asi by se brzo osypal. Pro Kiu je tohle obrovské plus, bez P.S. by jí vstup do sportovního segmentu trval roky a roky, takhle jí jeho zkušenosti můžou posunout přes začátečnické tápání rovnou na začátek vývoje něčeho pořádného. Schreyer si dá záležet, aby nezůstal dlužný své svatozáři svaté designérské trojice, takže se do toho projektu nepochybně opře plnou silou. A protože Kiu tím pádem čeká mj. obrovská práce na podvozku, může z toho zpětně profitovat i její krotká produkce, která to zatím s podvozky pořád nemá tak úplně vyřešené. Uvidíme taky, jaký to bude mít vliv vývoj rozlišení image Kie a Huyndai.
Okrem noveho coupe od Kie, budu mat vo Frankfurte premieru: predseriovy prototyp kompkatneho SAV Ford Kuga - oficialny teaser zo vcereajsieho vecera je tu: [odkaz] Ford predstavi aj concept buducej "Fiesty". Audi privezie nove A4. VW predstavi concept maleho auta, ktore by malo nahradit Fox. Opel ukaze hybridny koncep s motorom E-Flex - typ karoserie zatial nebol oznameny. Seriovou novinkou bude nastupca Vectry s inym menom. Porsche: nie je vyluceny concept Panamera. Mercedes ukaze C-Klasse v kombi-verzii T -Modell a pravdepodobne aj nejaky concept-car. BMW mozno predstavi concept jedneho z pripravovanych crossoverov (X6 / V5). Citroen predstavi C5 (asi v oboch karosarskych verziach). Mini pripravuje premieru Clubmana. Honda privezie novy Accord a Mazda potvrdila premieru 6. Toyota predstavi concept konkurenta pre Smart. Vylucena nie je ani vystavna premiera noveho Avensisu. Suzki ukaze concept auta strednej triedy. Od Japoncov mozno ocakavat niekolko dalsich conceptov (ako predvoj pre Tokyo Motor Show). Jaguar prevezie seriove XF, a prekvapenia sa mozme dockat aj od Land Roveru v podobe conceptu mini-SUV.