Elektromobily
Je velkých úspěchem Fialovy vlády, že se povedlo dostavět všechny dálnice a vysokorychlostní železnice, opravit všechny nemocnice a školy, zajistit spokojenost důchodců a učitelů, zajistit sociální služby potřebným. Díky tomu můžeme přebytky z rozpočtů a evropských fondů, které už prostě není za co utratit, dát do dotačního programu na nákup poměrně drahého spotřebného zboží pro firmy, včetně těch nejziskovějších korporací.
...trapné :no:
Pravdivé.
Nas velky korporat rozhodne zadny uver zarizovat nechce. Takze tyhle dotace jdou uplne mimo korporat. Zbyle korporaty berou treba operacni leasingy. Ale aby si vzali na pul auta uver, ikdyby za nulu, to se fakt nedeje. Takze tady verim, ze to bude jen pro mensi podniky a podnikatele. Skoda jen, ze to neni i pro fyzicke osoby.
Největší úspěch Fialový vlády je to, že nikdo už nemá důvod volit Babiše. A to ze všech tebou vyjmenovaných důvodů. Proto má taky Ano podle průzkumu teď 6 procent a ani se nemusí dostat do sněmovny. Moment...
Můj příspěvek se nijak netýkal Babiše, to jen pro upřesnění. Týkal jsem toho, co vyčítám této vládě. Pokud by to dělal Babiš, budu to vyčítat jemu. Padni komu padni.
Ještě je super že budeme mit v příštích pár letech nejmodernější letectvo na světě schopné nést atomové zbraně - ty jsou také objednaný. A poslal bych z přebytku rozpočtu 500 miliard CZK na Ukrajinu. Prý ví dobře jak je smysluplně využít. :yes: :yes: :yes:
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zahraniční a obrannou politiku mi nepřísluší komentovat. Věřím, že na příslušných ministerstvech jsou odborníci, kteří tomu opravdu rozumí a vládu navádí správným směrem. Já osobně jsem k drahým stíhačkám rezervovaný, ale vládě to nevyčítám.
Můj příspěvek se týkal čistě domácí politiky. Ekonomické politiky. Politiky týkající se aut.
Můj příspěvek se týkal čistě domácí politiky. Ekonomické politiky. Politiky týkající se aut.
Čím větší žebrota, tím víc v hubě Fiala.
Bereš to moc stranicky. Mně je jedno, kdo je ve vládě. Já se o sebe postarám. Spíše mi jde o to, že ti skutečně sociálně potřební nemají to, co bych očekával za ty daně, které platím. Konkrétnímu člověku finančně pomáhám. A mám z toho dobrý pocit. Zkusil si to někdy?
Tak ve vysledku se ty auta jako ojetiny dostanou k obycejnym lidem.
Bude vetsi nabidka ojetin a nizsi ceny. :yes:
Takze uplne spatne to asi neni.
A nejsem si jisty, ze nevycerpanim techto dotaci by bylo vic penez na zeleznice...
Ale dotace neni tema, tere me zajima.
Sam jsem asi nikdy zadnou dotaci nedostal.
Jen cerpam ulevy pro provozovani EV, coz je samozrejme prijemne.
Bude vetsi nabidka ojetin a nizsi ceny. :yes:
Takze uplne spatne to asi neni.
A nejsem si jisty, ze nevycerpanim techto dotaci by bylo vic penez na zeleznice...
Ale dotace neni tema, tere me zajima.
Sam jsem asi nikdy zadnou dotaci nedostal.
Jen cerpam ulevy pro provozovani EV, coz je samozrejme prijemne.
Také jsem v podstatě čerpal ... pokud budeme nižší daň na LPG brát jako čerpání výhod. V té době (2012) jsem si ani nedovedl představit, že bych měl platit za benzín, i LPG tehdy stálo přes 17 Kč. A auto mě tehdy stálo 100 tisíc Kč.
Ale tady jsme o level výše. Poskytování dotací na auta za 1,5 milionu Kč. A idea, že "obyčejní lidé" by měli skákat radostí, že se pak k nim dostane ojetý EV za půl milionu. Zvrácené, nemyslíš? Před pár dny jsem Hendlymu napsal, že před 100 lety si dělník u Forda vydělal na nové auto v hrubé mzdě za 2,5 měsíce. Dnes za půl roku na EV ojetinu?
Ale tady jsme o level výše. Poskytování dotací na auta za 1,5 milionu Kč. A idea, že "obyčejní lidé" by měli skákat radostí, že se pak k nim dostane ojetý EV za půl milionu. Zvrácené, nemyslíš? Před pár dny jsem Hendlymu napsal, že před 100 lety si dělník u Forda vydělal na nové auto v hrubé mzdě za 2,5 měsíce. Dnes za půl roku na EV ojetinu?
EV hujeri co zachraňují planetu si neuvědomují, že zachrání prd pokud nebudou EV dostupné i pro lůzu.
Baterkar
Příspěvek podléhá schvalování.
Za půl roku? Kde? Tam chci taky makat.
Ja nebudu obhajovat, ze podporovat auto za mega a pul neni zvracene.
Na druhou stranu to muze zcela otocit mindset spolecnosti. Protoze za tu cenu uz jsou skvela elektricka auta.
A podnikatele / zamestnanci budou mit minimum duvodu proto si stezovat.
Jinak co vsechno se dotuje o cem nemas tuseni?
Na druhou stranu to muze zcela otocit mindset spolecnosti. Protoze za tu cenu uz jsou skvela elektricka auta.
A podnikatele / zamestnanci budou mit minimum duvodu proto si stezovat.
Jinak co vsechno se dotuje o cem nemas tuseni?
A neni to treba o lobbovani automotiv v ČR?
Já nevím. Polož další otázku.
Většina aut vyrobených u nás se vyveze. Jak by tomu pomohla domácí politika?
Ja bych daval dotace i na novy gauc nebo televizi. Myslim ze by stat mel vic podporovat dotacema prodej spotrebniho zbozi. To je znak trzniho kapitalismu 😁 😁
Dobrý nápad. Ale co takhle být progresivnější. Co třeba dotace na šperky nebo zájezdy na Seychely nebo Bahamy. Krejčíč a Kožený by to uvítali.
Kolik z toho jsou soukromé osoby, které nevyužijí žádnou z dotací a výhod?
Nikdo. Skoro.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Marmeládo, cucam to z prstu...... 😉
To je asi jasný ne? Nebo máš jiný info? Nepředpokládám, že za rok 5000 soukromých zákazníků si koupí BEV. To je blbost.
To je asi jasný ne? Nebo máš jiný info? Nepředpokládám, že za rok 5000 soukromých zákazníků si koupí BEV. To je blbost.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
že je to bez dotací mrtvá větev.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vždyť je to k smíchu. Vždycky když se státní peníze nasměrujou k vychcankum tak poskoči prodej EV o 50 procent na 0,46 procenta.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Naopak. Ukazuje se, ze problem EV je cena. Ne dojezd.
Nejen cena. Mám rodinný dům s vestavěnou garáží. Normální auto nemám problém tam parkovat. Elektrošmejda bych musel parkovat nejlépe na vedlejší ulici, co nejdál od vlastního baráku.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mobil jistě taky každý večer neseš na zahradu.
Nebo?
Nebo?
Hořící mobil není věc tak častá jak hořící elektrošmejd a dopad hoření není tak zničující. Pokud nevěříš, zeptej se u modelářů, kteří s hořícími Li baterkami mají zkušenost. A to jsou obvykle baterie s vyšší kapacitou než je v mobilech.
A když už by mobil začal hořet, tak je to záležitost sice nepříjemná, ale uhasitelná. Což se o nesmyslu na baterky (auto, koloběžka, motorka) rozhodně říct nedá. A je rozdíl odvětrat, vymalovat a vyhodit spálený koberec a hledat nové bydlení.
Jo a abych nezapomněl. Recyklace Li baterií v praxi https😐/www.facebook.com/…3581911732047079 kdy 900 tun lithiových baterií vyhořelo v kouři klimaticky neutrálním způsobem!.
A když už by mobil začal hořet, tak je to záležitost sice nepříjemná, ale uhasitelná. Což se o nesmyslu na baterky (auto, koloběžka, motorka) rozhodně říct nedá. A je rozdíl odvětrat, vymalovat a vyhodit spálený koberec a hledat nové bydlení.
Jo a abych nezapomněl. Recyklace Li baterií v praxi https😐/www.facebook.com/…3581911732047079 kdy 900 tun lithiových baterií vyhořelo v kouři klimaticky neutrálním způsobem!.
Nejaka statistika k tomu co tvrdis?
Protoze statistika rika, ze EV hori mene nez spalovak.
Takze jestli chces byt v klidu parkuj mimo garáž spalovak.
Protoze statistika rika, ze EV hori mene nez spalovak.
Takze jestli chces byt v klidu parkuj mimo garáž spalovak.
Problém je, že ta statistika nezohledňuje okolnosti požáru a to je dost zásadní rozdíl - to, že auto začne hořet během jízdy je velice nepříjemné, ale většinou se na to dá reagovat už při prvních náznacích a škody hlavně na okolí minimalizovat. Ovšem když ti auto začne hořet odstavené uprostřed noci v garáži nebo odstavené někde na nabíječce, tak většinou reakce přijde až v okamžiku plného propuknutí požáru a tím pádem jsou škody na okolí devastující...
I spalovak hori stojící v garáži. Zdravím Peugeotu 307.
Kazdy ma doma desitky veci s baterii, mobil, počítače, kola, světla, sluchátka atd. Tech veci jsou po svete miliardy a nikdo z toho extra strach nema a dava to dětem vedle postýlek.
Ale s EV je panika.
Kazdy ma doma desitky veci s baterii, mobil, počítače, kola, světla, sluchátka atd. Tech veci jsou po svete miliardy a nikdo z toho extra strach nema a dava to dětem vedle postýlek.
Ale s EV je panika.
Jestli to nebude tím, demagogu, že v jednom mobilu je článek jeden a v jednom EV stovky. Potom to % rizika je poněkud jinde.
Druhá věc je, jakou škodu průměrně obecně může způsobit vymknutý mobil nebo sluchátko a jakou škodu může způsobit vymknuté EV, které jen tak nehodíš do kyblíku s vodou pomocí plechové lopatky na smetí.
To už musí být setsakra shoda okolností, aby se kvůli vys*ranému nabíjecímu sluchátku potopila zaoceánská nákladní loď.
Druhá věc je, jakou škodu průměrně obecně může způsobit vymknutý mobil nebo sluchátko a jakou škodu může způsobit vymknuté EV, které jen tak nehodíš do kyblíku s vodou pomocí plechové lopatky na smetí.
To už musí být setsakra shoda okolností, aby se kvůli vys*ranému nabíjecímu sluchátku potopila zaoceánská nákladní loď.
Stale znova, statisticky hori spalovak vice nez EV.
A stale znova, kolik mas doma veci s Li baterii? Naradi, kartáčky, telefony, hračky, elektroniku atd
Kolik toho je ve skladech prodejců naradi, elektroniky atd, kolik aku naradi je v průmyslu, kolik notebooku v kancelářích..
A boji se toho nekdo?
A baterie z kazde te veci muze způsobit požár celkem snadno.
A stale znova, kolik mas doma veci s Li baterii? Naradi, kartáčky, telefony, hračky, elektroniku atd
Kolik toho je ve skladech prodejců naradi, elektroniky atd, kolik aku naradi je v průmyslu, kolik notebooku v kancelářích..
A boji se toho nekdo?
A baterie z kazde te veci muze způsobit požár celkem snadno.
Jaký stále znova??? Co to je zase za reakci? Umíš číst?
Neřeším přece teď zde vůbec požáry ICE versus EV, jak se mi snažíš podsunout a meleš zbytečně o nějakých statistikách.
Já píšu o % rizika a případných následcích ve vztahu k velikosti použitého battery packu. Proto se kartáčku nikdo moc nebojí, ale EV ano.
Kartáček, když začne hořet, hodíš pohodlně do hajzlu. EV těžko. A ano, současné nabíjecí články hoří málo, ale občas hoří. A v jednom EV je článků jako ve stovkách kartáčků. Když zprejskne kartáček, hodíš ho do toho hajzlu, koupíš si novej a ani vo tom nepíšeš do Blesku. Když zprejskne EV je to spektákl do zpráv a to se ani nemusí potopit ta loď. 😄
Popsal jsem to dost polopaticky?
Neřeším přece teď zde vůbec požáry ICE versus EV, jak se mi snažíš podsunout a meleš zbytečně o nějakých statistikách.
Já píšu o % rizika a případných následcích ve vztahu k velikosti použitého battery packu. Proto se kartáčku nikdo moc nebojí, ale EV ano.
Kartáček, když začne hořet, hodíš pohodlně do hajzlu. EV těžko. A ano, současné nabíjecí články hoří málo, ale občas hoří. A v jednom EV je článků jako ve stovkách kartáčků. Když zprejskne kartáček, hodíš ho do toho hajzlu, koupíš si novej a ani vo tom nepíšeš do Blesku. Když zprejskne EV je to spektákl do zpráv a to se ani nemusí potopit ta loď. 😄
Popsal jsem to dost polopaticky?
Takze mas vsechny veci s baterii neustale pod dozorem a na noc a na cas kdy nikdo neni doma je davas do nehorlave krabice?
Ne.
Problem je nelogicky strach z noveho jako je priklad z lodi (kde se pokavad vim neprokázal duvod v zahoreni EV) kdy se x krat stane to same na lodi plne spalovaku, ale dozvíš se jen info o lodi kde byla EV.
PS: co zaklady slusnosti?
Ne.
Problem je nelogicky strach z noveho jako je priklad z lodi (kde se pokavad vim neprokázal duvod v zahoreni EV) kdy se x krat stane to same na lodi plne spalovaku, ale dozvíš se jen info o lodi kde byla EV.
PS: co zaklady slusnosti?
Ne, nemám je pod kontrolou. Ale to už musí být pech, aby od kartáčku shořel barák. Ale od EV v garáži to problém není.
Ale zpátky k tomu hlavnímu a jedinému, co jsem původně komentoval, to je to % rizika. fakt doma nemám několik set věcí na bateriové nabíjecí články.
Aby ses z té slušnosti nezbláznil. A nediv se mi, když reaguješ na můj příspěvek demagogicky zcela mimo jeho obsah.
"A stále znova", "A stále znova, kolik máš doma...." podruhé, protože jednou to "A stále znova" nestačí.
Ale zpátky k tomu hlavnímu a jedinému, co jsem původně komentoval, to je to % rizika. fakt doma nemám několik set věcí na bateriové nabíjecí články.
Aby ses z té slušnosti nezbláznil. A nediv se mi, když reaguješ na můj příspěvek demagogicky zcela mimo jeho obsah.
"A stále znova", "A stále znova, kolik máš doma...." podruhé, protože jednou to "A stále znova" nestačí.
Tak kdyz jde o garáž tak statisticky je vetsi pravděpodobnost, ze vyhoris pokavad tam bude spalovaci auto.
Kam to zase zatáčíš tu diskuzi.
To ti jde báječně, ale seriózně se vyjádřit hned napoprvé k podstatě mého původního příspěvku, to ti moc nejde.
Podruhé zde zmiňuješ nějaké statistiky. Ty máš obě relevantní statistiky ke zmíněným tématům k dispozici? Ne, že by to, v tomto případě, bylo důležité, jen tak ze zájmu se ptám, když tady s nimi šermuješ.
To ti jde báječně, ale seriózně se vyjádřit hned napoprvé k podstatě mého původního příspěvku, to ti moc nejde.
Podruhé zde zmiňuješ nějaké statistiky. Ty máš obě relevantní statistiky ke zmíněným tématům k dispozici? Ne, že by to, v tomto případě, bylo důležité, jen tak ze zájmu se ptám, když tady s nimi šermuješ.
Zadej si do google “statistika hoření EV” zdroju je dost.
K tvému prvnímu prispevku se vyjadruji opakovane.
Mit strach z EV a zaroven mit doma desitky veci s Li baterii je iracionální. Clanku v EV je sice vice, ale jejich stav a bezpečnost je monitorování s daleko vetsim důrazem na bezpečnost.
K tvému prvnímu prispevku se vyjadruji opakovane.
Mit strach z EV a zaroven mit doma desitky veci s Li baterii je iracionální. Clanku v EV je sice vice, ale jejich stav a bezpečnost je monitorování s daleko vetsim důrazem na bezpečnost.
Nevěřím, že by článek v kartáčku měl mít nižší standard bezpečnosti, než článek v EV. A strach jsem nikdy nikde nezmínil. Uznat, vzít na vědomí % rizika není strach.
A jsme na zacatku u Jirikova prispevku kde naprosto iracionálne ma strach z EV kdyz statistika rika, ze vyssi riziko je u spalovaku.
Ale ty misto na nej reagujes na me plus pises nepotvrzuje zpravy o lodi.
Ale ty misto na nej reagujes na me plus pises nepotvrzuje zpravy o lodi.
No dobre, tak na 1000 horiacich zubných kartáčkov horí jeden elektromobil. Fajn, ale radšej 1000x zanedbateľnú alebo žiadnu škodu, ako tú jednu fatálnu, ktorá je síce 1000x menej pravdepodobná, ale jej dôsledky sú absolútne neporovnateľné.
Riziko autohavárie je tiež relatívne malé, napriek tomu dnes každé auto musí byť postavené ako tank. Prečo?
Takže sa nemusíš oháňať žiadnou štatistikou, ani sa diviť, prečo niekto nechce pod svojou strechou elektromobil. Obava z rizika, hoci relatívne malého, je logická a opodstatnená. Chránime sa a zabezpečujeme pred podstatne menšími rizikami.
Riziko autohavárie je tiež relatívne malé, napriek tomu dnes každé auto musí byť postavené ako tank. Prečo?
Takže sa nemusíš oháňať žiadnou štatistikou, ani sa diviť, prečo niekto nechce pod svojou strechou elektromobil. Obava z rizika, hoci relatívne malého, je logická a opodstatnená. Chránime sa a zabezpečujeme pred podstatne menšími rizikami.
Znova. Riziko zahoreni spalovaku je statisticky vetsi nez zahoreni EV.
Chapes co to znamena?
Chapes co to znamena?
Že je to len blbá štatistika. Je mi fuk, že štatisticky horí menej. Ale horí. Z iných dôvodov, za iných podmienok, v iných situáciách, s inými následkami. Spaľovák uhasíš. EV s najväčšou pravdepodobnosťou len tak nie. Už si konečne pochopil?
kolik bude stát ID😁 na konci dubna v Německu
a hlavně že tady vystupují odborníci.
a hlavně že tady vystupují odborníci.
Kolik? Stojí jako kolik.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co to je?
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...tohle už není diskuze, to je fraška. Fraška v režii zdejšího šíleného multinicka.
Hendly, Done a ještě pár dalších - nemusíme spolu souhlasit, ale - opravdu vám stojí za to dělat stafáž (užitečné ***y) tomuhle šílenci?
Šmarjá 🤷
Hendly, Done a ještě pár dalších - nemusíme spolu souhlasit, ale - opravdu vám stojí za to dělat stafáž (užitečné ***y) tomuhle šílenci?
Šmarjá 🤷
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hlavně se diskutuje o ničem, díky otevřenému dotačnímu titulu podnikatelům koupili firmy o 76 EV víc = když úředníci konečně začali pracovat a tu podporu firmám schválili 😒] Kapka v moři 😉
Hele, tohle není o tom o čem se diskutuje. Tady je to o tom v čí režii.
A není to pěkné a nestojí to za to.
A to bych si zrovna o této dotaci pokecal rád - ale je to jako krmit hydru.
A u toho být nehodlám.
A není to pěkné a nestojí to za to.
A to bych si zrovna o této dotaci pokecal rád - ale je to jako krmit hydru.
A u toho být nehodlám.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dej si jeho nicky na black list a už ty jeho zvratky číst nebudeš. I když je pak ta diskuse hodně vykotlaná 😒]
Tady už diskuze (kdysi zábavné, poučné, smysluplně ostré) jsou jako otevřená senkrovna. A ano, redakci se to z krátkodobého hlediska hodí, proto toho psychopata podporuje. 😉
No jo, ale to pak z diskuze zbyde jen torzo. Zkoušel jsem to, pár jeho nicků mám bloklých, ale objevují se další a další.
Prostě - spěji k tomu, že už to nemá cenu a je na čase tady skončit.
Nakonec si ten šílenec bude povídat sám se sebou.
Doufám, že pak budou redakce a vydavatel šťastní.
Prostě - spěji k tomu, že už to nemá cenu a je na čase tady skončit.
Nakonec si ten šílenec bude povídat sám se sebou.
Doufám, že pak budou redakce a vydavatel šťastní.
No jsou tu právě ty 2 možnosti. Buď na HL všechny imbecily a pak si jen projet ty "normálnější" lidi zde a nebo to zabalit.
Ono už to tu je stejně na úrovni "Žena a život" a "Chvilka pro tebe" a diskuze to už je totální panoptikum a ubohost i když na Bejra a spol. ještě asi ztrácíme.
Ještě nedávno super web a plodné diskuze, dnes už jen žumpa.
Na 100 příspěvků možná 1, nad kterým člověk může přemýšlet.
Ono už to tu je stejně na úrovni "Žena a život" a "Chvilka pro tebe" a diskuze to už je totální panoptikum a ubohost i když na Bejra a spol. ještě asi ztrácíme.
Ještě nedávno super web a plodné diskuze, dnes už jen žumpa.
Na 100 příspěvků možná 1, nad kterým člověk může přemýšlet.
Přesně tak. Dávno mám všechny ty kriply na HL a je klid.
Bohužel asi nikdy nepochopím, jak můžou ostatní trávit roky života tím, že s takovým odpadem vedou "diskuzi".
Mně taky píše/ou skoro pokaždý, když něco přidám, ale já to nečtu a tak nevím, co to je za hnoje a je mi to u zádele. Kdyby to udělal každý, tak je klid a ten odpad sám vyhnije.
Bohužel asi nikdy nepochopím, jak můžou ostatní trávit roky života tím, že s takovým odpadem vedou "diskuzi".
Mně taky píše/ou skoro pokaždý, když něco přidám, ale já to nečtu a tak nevím, co to je za hnoje a je mi to u zádele. Kdyby to udělal každý, tak je klid a ten odpad sám vyhnije.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jsi si jistý, že ten bezcenný x.inndl není jejich? I když sázím spíš na redakci.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spíš se to redakci hodí, víc kliků = víc peněz z reklamy. Tak tak toho blázna nechávají…. :no:
To by byla z dlouhodobého hlediska neskutečná blbost. I když nic není nemožné.
Ne že bych si potřeboval kupovat nové EV a natož na splátky ale zase se ukazuje, jak je to dobře vymyšlené a hejlové už se chytají a nakupují.
Stát dá z mých daní 200 000 Kč dotaci těm, kteří jí nijak nepotřebují ( firmy a státní organizace) ale podmínkou je, to bude hrazeno z úvěru. A ten samozřejmě žádná banka jen tak zadarmo nedá. Pohybuje se mezi 3-7%
Takže nula od nuly pojde. A ceny EV jsou postaveny tak aby prodejce na tom vydělal a v tomto scenáři spolu s úvěrující bankou nebo leasingovkou vlastněnou výrobcem.
To je stejné jako s dotacemi Zelená úsporám. Ceny čerpadel už jsou navýšeny o to, co stát jako že spotřebiteli dá. A na tom vydělá prodejce.
P.S. Jamme. Horky Rom, Kankunen, Hendly - na vaše názory není nikdo tady zvědavý, tak shut up!
Stát dá z mých daní 200 000 Kč dotaci těm, kteří jí nijak nepotřebují ( firmy a státní organizace) ale podmínkou je, to bude hrazeno z úvěru. A ten samozřejmě žádná banka jen tak zadarmo nedá. Pohybuje se mezi 3-7%
Takže nula od nuly pojde. A ceny EV jsou postaveny tak aby prodejce na tom vydělal a v tomto scenáři spolu s úvěrující bankou nebo leasingovkou vlastněnou výrobcem.
To je stejné jako s dotacemi Zelená úsporám. Ceny čerpadel už jsou navýšeny o to, co stát jako že spotřebiteli dá. A na tom vydělá prodejce.
P.S. Jamme. Horky Rom, Kankunen, Hendly - na vaše názory není nikdo tady zvědavý, tak shut up!
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to tak. Firma montující domácí FVE dostane 250 t. jen na dotaci. Za dva dny práce!!! A ještě práce Ukrajinců... A stát je s tím úplně ok... :no: :no: :no:
Je to šílené co stát a tahle vláda pětidemolice připustila. Navíc většina domácích FVE nesplňuje reálně normy, stává se budoucí hrozbou známých škod. A stát tomu jen přihlíží... Protože tomu vůbec nerozumí.
Je to šílené co stát a tahle vláda pětidemolice připustila. Navíc většina domácích FVE nesplňuje reálně normy, stává se budoucí hrozbou známých škod. A stát tomu jen přihlíží... Protože tomu vůbec nerozumí.
ale prdlajs, nic ti nebrani vylezt na strechu a naskladat si to sam. Zapojit to muze kazdej kdo ma prislusnou 50 nebo nastupce a revize totez. Je to lego pro blbce
Není. Resp. základ je. Jenže pak je to všechno kolem. A to tady prakticky nikdo neumí. Resp. jen málo lidí umí a zná pořádně.
kdyz si to slepis sam tak se dostanes i s velmi vysokou svoji hodinovkou niz nez kdyz si totez koupis na dotaci vcetne. Navic jakmile si vymyslis neco slozitejsiho nez 10-15kWp a 10-20kWh baterie nesezenes k realizaci nikoho. Resim 100kWh+ baterypack a vubec to neni tak snadny jak to vypada na webu..
dava se to s rpsn 0% pro tvoji informaci. Coz je dnesla bezny, bagr ti daj taky s nulou. Moc se neprodava tak se vsichni snazej
já to nerozporuju, protože já jsem si nikdy nic na splátky nekoupil ale idnes přináší jinou informaci
https😐/www.idnes.cz/…449_automoto_fdv#…
A ono nic není zadarmo. Jestli leasingovka, která patří automobilce dává nulový leasing, tak to je pouze trik, protože ta cena už obsahuje i úroky z leasingových splátek.
Pokud si někdo chce vzít leasing od banky nebo nebankové společnosti, tak vždy tam je nějaký úrok. Oni to nikomu zadarmo nebudou půjčovat i kdyby měli chcípnout.
https😐/www.idnes.cz/…449_automoto_fdv#…
A ono nic není zadarmo. Jestli leasingovka, která patří automobilce dává nulový leasing, tak to je pouze trik, protože ta cena už obsahuje i úroky z leasingových splátek.
Pokud si někdo chce vzít leasing od banky nebo nebankové společnosti, tak vždy tam je nějaký úrok. Oni to nikomu zadarmo nebudou půjčovat i kdyby měli chcípnout.
realita je dnes😒br />
1) sleva jak krava z moc
2) financovani kdy akontace + vsecky splatky = domluvena cena po sleve + slusna pojistka
3) dotace
pujcit si muzes 30% pouze na rok kdyz nechces nic dluzit. A cely to dokazuje pouze to, jak jsou cely ev namasteny. A je jedno co to krom audi ma
na kapote
2) financovani kdy akontace + vsecky splatky = domluvena cena po sleve + slusna pojistka
3) dotace
pujcit si muzes 30% pouze na rok kdyz nechces nic dluzit. A cely to dokazuje pouze to, jak jsou cely ev namasteny. A je jedno co to krom audi ma
na kapote
1,95 mld ??? Já se ptám, kde se vzaly???
A komu tím prospějeme??? Emisím nejvíce škodí stará auta se špatnou údržbou, tedy nízko příjmové skupiny.
My tady vyplácáme 2 mld na podporu firemních flotil, které 1) podporovat obnovu vůbec nepotřebují, a 2) mají vlastní finanční zdroje. Takže ok, Pepa z Airbank nebo Komerčky či T-mobilu nevyfásne Oktávku v dieselu, ale Enyaqa co je ještě o půl míče dražší...
EU prostě dělá přesný opak toho, co by dělat měla. Místo podpory konkurence a svobodné volby dělá to jediné, co umí. Křiví trh, chudí podporují bohaté a ve jménu záchrany a pomoci všechny jen okrádá :-! A že v tom řetězci nikde není ta pomoc přírodě?? No samozřejmě, protože o tu EU vůbec nejde. Eko je jen nástroj, který na nás EU používá a kterému hloupé ovce věří!
A komu tím prospějeme??? Emisím nejvíce škodí stará auta se špatnou údržbou, tedy nízko příjmové skupiny.
My tady vyplácáme 2 mld na podporu firemních flotil, které 1) podporovat obnovu vůbec nepotřebují, a 2) mají vlastní finanční zdroje. Takže ok, Pepa z Airbank nebo Komerčky či T-mobilu nevyfásne Oktávku v dieselu, ale Enyaqa co je ještě o půl míče dražší...
EU prostě dělá přesný opak toho, co by dělat měla. Místo podpory konkurence a svobodné volby dělá to jediné, co umí. Křiví trh, chudí podporují bohaté a ve jménu záchrany a pomoci všechny jen okrádá :-! A že v tom řetězci nikde není ta pomoc přírodě?? No samozřejmě, protože o tu EU vůbec nejde. Eko je jen nástroj, který na nás EU používá a kterému hloupé ovce věří!
... dotovať jeden druh pohonu z daní všetkých občanov a to len úzkej skupine obyvateľstva nie je fér. Treba sa sústrediť na voľby do EP a všetko sa dá do poriadku. 😄 😄 😄
Pro značku jsou to vůbec první ocenění z této ankety.
Volvo mělo ve svých vozech zhruba polovinu motorů na naftu. Tento týden vyrobili poslední dieselové Volvo a dali ho do muzea. Poslední XC90 vyrobené ve Švédsku.
Budoucnost Volva je elektrická :yes😒br />
P.S. Zajímat se o jediný elektromobil od výrobce, který nechce elektromobily vyrábět a prosazuje takové auto jako Mirai, nemá vůbec cenu.
Tzn. nemuzes je nabit z obnovitelne energie.
Tesla ma 100% aut, ktera muzou jezdit na obnovitelnou energii.
:yes😒br />
Spalovani ropy v osobnich autech dnes uz neni nutnosti.
A auta Toyoty nemůžou jezdit na obnovitelnou energii?
Toyota HÍBRIDO FLEX ... elektromotor v kombinaci s obnovitelným palivem.
Ucinnost je katastrofalni.
Typickej greenwashing Toyoty...
Toyota jen zneuziva pojem elektrifikace/EV.
https😐/carboncopy.inf👋corporate-watchdog-accuses-toyota-of-misleading-marketing-greenwashing/
According to the report, the Japanese carmaker’s “Electrified” campaign attempted to capitalise on growing electric vehicle (EV) demand to sell more polluting vehicles, majorly hybrids.
ELECTRIC MOBILITY
CORPORATE WATCHDOG ACCUSES TOYOTA OF MISLEADING MARKETING, GREENWASHING
By Editorial Team / January 25, 2024
The report alleges that Toyota manipulated Google’s search algorithms in order to misdirect millions of consumers across Europe, the US and Australia searching for information, specifically on EVs towards petrol hybrid cars instead
A new report by global corporate watchdog Ekō claimed Toyota made false green claims targeting its customers through misleading marketing on 25 official Toyota websites in 23 countries, spanning a number of languages.
According to the report, the Japanese carmaker’s “Electrified” campaign attempted to capitalise on growing electric vehicle (EV) demand to sell more polluting vehicles, majorly hybrids. The report documented how the company allegedly repeatedly used terms like “electrification”, “electrified” and even “electric” in misleading ways to imply that its hybrid engine vehicles are akin to, and interchangeable with, electric vehicles.
:no:
Před 50 lety začal v jedné zemi mimo Evropu program náhrady dovážených ropných paliv obnovitelným palivem z domácích zdrojů. Dnes je v této zemi většina aut prodávána ve verzi spalující 100% obnovitelné palivo. A Toyota tam prodává hybridy schopné toto 100% obnovitelné palivo spalovat. Co je na tom španého?
BTW Tesla v této zemi svá auta neprodává. A neprodává je ani v jedné ze sousedních zemí. Proč?
Je to plytvani. Kacet pralesy, abys mohl palit lih v aute...
Ucinnost je tragicka.
Takova paliva by se mela pouzivat pro leteckou dopravu. Kde je problem spalovaci motor nahradit.
V osobnim aute nahrazeni spalovani neni dnes problem.
PS Nechci hodnotit minulost, kdy Toyota stala na spicce pokroku, jeji hybridy byly neskutecne usporny, baterky byly strasne drahy a jina alternativa nez jezdit na lih v podstate nebyla. Bavim se o budoucnosti/soucasnosti.
Čínské volvo je super auto :yes:
Jsou totiž nejlepší :yes: