Model nižší střední třídy Golf německé automobilky Volkswagen, který byl představen před půl stoletím, 29. března 1974, je dlouhodobě nejdůležitějším modelem značky a patří k celosvětově nejprodávanějším automobilům vůbec.
No tak vidíš, konečně ses dočkal! Budeš moct vyplnit dotazník jako Lenka Čížková, cizekHUNTER, Don Vito, Horky Rom, Jamme, Kankunen a ještě pod několika dalšími identitami, které si tady pěstuješ a hned bude ministerstvo mít pocit, že je na správné cestě v násilném zotročování :no:
A ještě si vezmeš na pomoc Hendlyho, ten ti povede ruku při vyplňování
U gen. 8 zprasili infotainment a nechutně šetřili na nevhodných místech.
No a teď to radši zničí kompletně, místo toho, aby se vrátili na správnou cestu a dali lidem to co chtěli vždycky. Normální auto.
takové to mohlo být pěkné výročí. Ale nějak není co slavit. V roce 2019 se VW rozhodnul úspěšné tažení Golfu ukončit a vsadil na ID3. Zbytek všichni známe…
Ano, šestičlenná rodina ho asi nechtěla a stejně tak nebyl vhodný jako expediční vozidlo na Island.
Ale jinak to bylo pro jakéhokoliv normálního motoristu zcela dostačující plnohodnotné vozidlo.
Speciálně pak ve verzi kombi byla sedmička v podstatě dokonalé auto.
"Golf ale nebyl prvním volkswagenem, který vyznával pojetí "všechno vpředu" - tedy s motorem pod přední kapotou, který pohání přední nápravu. O rok jej předběhl o třídu větší Passat, což byl první pozitivní výsledek koupě továrny Auto Union, kterou Volkswagen získal v roce 1964 od koncernu Daimler-Benz."
Volkswagen K70, sice výsledek koupě automobilky NSU, ale znak VW to mělo.
Ako som na strednej pod lavicou v casaku cital o nom ked slavil 25 rokov.... vtedy bol aktualny golf 4.... ale ten cas leti... dnes ma uz 50 ... neskutocne ako ten cas leti
Planeta se otepluje a je potreba se na to pripravit.
Bylo by to potreba...
Evropa mohla mit naskok v technologiich a ekonomicke sile.
Vlastnim usilim se zbavuje obojiho. Takze pokud se dost rychle neprobere, tak ji vrchol otepleni zastihne bez technologickych zpusobilosti... a v sociologickem rozkladu , typicky prinasenem chudobou a existencni nejistotou.
O generacich polemizovat nebudu, nepamatuju si je.
Ale v zasade souhlas: bylo to normalni auto, ktere nabizelo prepravu rodine i na docela znacne vzdalenosti.
Bylo uzitecne postavene, melo smysluplnou vybavu, a ziskalo si dobre jmeno spolehlivosti.
To dobre jmeno jim stouplo do hlavy a pokazili to.