Novinky
0
Mám dotaz, jak se auto chová s motor 1,4. Pišou sice, že má 80kW, ale nebude lenivé?
Přejít do diskuze
mněl sem ji na zkoušku dva dny a můžu jen říct že mně dostala a vážně uvažuji o její koupi,,jízdní vlastnostnosti jsou super tomu podvozku dávám 1*,motor taky jede dobře a prostor a pohodlí v autě taky v poho.můžu jen doporučit. :yes:
Jsem Cech a myslím že se toho změnilo hodně. ne všichni jsme takoví jak si myslíš. Mě je třeba Slovensko a slováci stale nejbližší. a co se týče aut souhlasím že u nas panuje "skodanazor". Mam škodovku fabii ale ceed me ve vsech směrech pozitivně překvapil....a uvažuji vážně o něm.Kromě image značky, která zatím není nijak vysoko ale dle mého názoru se to rychle změní, má všechny předpoklady pořádně zamíchat s prodejními čísly. Hezký den
škoda, že na tebe nenatrefili chorvatští policajti - to by se ti to chytrolíne hezky prodražilo....150 - 160 km/hod převážně a bez problémů. No tak snad příště a nezapomeň naložit víc konzerv a píva.... >😁 >😁 >😁
Možná pomohou první zkušenosti. Koupil jsem v březnu Séeda 1.4 v max výbavě EX jako předváděčku s 1.500 km za 360 tis.Kč, k tomu jsem dostal zdarma střešní nosič, tažné zařízení, sadu zimních pneu na plecháčích a koberečky. Mám najeto 15.000 km, dlouhodobá průměr.spotřeba je 6,9. Plně naložený až po střechu a s 2m střešních boxem a 4 dospělými jsem byl o dovolené v Dubrovniku. V Chorvatsku na dálnicích jsem bez problému jel pohodlně převážně 150-160 km/hod. Průměrná spotřeba tam i zpět 7,1. Pokud mohu doporučit srovnávejte srovnatelné a nikoli hrušky a jablka. Tzn. porovnat auta se stejnými rozměry, výbavou a výkonem motoru ( nikoli obsahem ), a dostanete se na výslednou cenu. Ale nezapomeňte se svést na delší vzdálenost a na různém povrchu. Někdy i motory s papírově srovnatelnými parametry působí rozdílně.Céed bude vyhovovat sportovněji založenému řidiči, protože je tužší. Ranault zase je pohodlnější na městskou dlažbu a nekvalitní silnici.
v cechach sa tusim nic nezmenilo a asi ani nikdy nezmeni. Teba najviac sere,ze ta kia sa vyraba na slovensku. Keby sa vyrabale "nekde u plzne", tak by si tu vytruboval,ze ten ceed je najlepsie auto ake sa kedy vyrobilo.
Toho meciara som nikdy nemusel, ale vzdy ked si precitam podobne ladeny prispevok z "bratskej krajiny", tak som velmi rad,ze ten meciar v tej politike bol ...
Toho meciara som nikdy nemusel, ale vzdy ked si precitam podobne ladeny prispevok z "bratskej krajiny", tak som velmi rad,ze ten meciar v tej politike bol ...
Renault 1,6 D za 520.000 nebo kia Ceed SW taky 1,6 D. No je to na tobě, ale já jsem viděl ceník na Ceed SW a 1,6 v nejlepší výbavě je tam pod 500.000(myslím tak okolo 483.000). Připlácíš jen za ESP (15.000),litá kola,metalízu(10.000) a tempomat(ten je k dispozici jen u dieslu a za 4.000Kč). Takže rozdíl ceny je zanedbatelný. Nevím jak je na tom renault s výkonem, ale 85 kw pro ceed je docela slušné, no a záruce ani nemluvě. Mínus pro Kiu vidím v tom, že její spolehlivost se ukáže až časem. Je to novinka. Kvalita, nebo nekvalita renaultu se už projevila. To můžeš již posoudit. Když vynechám opla, který se mi nelíbí a kterém toho moc nevím, peuget 307 mám v benzínu 1,6(krátkýho) a jsem velice spokojen, hlavně pohodlí,prostor,ser. interval po 30 tis.km nebo 1 x 2 roky. Zvážil bych taky ford fokus. cenově to bude určitě zajímavé. Rozhodování ti nezávidím, ale je z čeho vybírat a to je dobře. Až to koupíš, stejně si budeš říkat, že to druhé mohlo být možná lepší.
Chystám se koupit auto nižší střední třídy, kombíka, diesel .Dnes jsem si projel Ceed SW a docela mě to uspokojilo, ale pořád to srovnávám s Renaultem Mégane Grand a jeho akčním ceníkem.Vychází to v plné výbavě tak na 520 000,-Kč výbava:tempomat,diesel 1.6 apod.,pal.poč.,Mp3,přestavba N1 (u ceedu nemají cenu).Plus pro Renault: menší spotřeba,litá kola v ceně a všiml jsem si malé drobnosti ovládání pal.poč.pod volantem.PLUS pro Ceed SW:záruka, zadní sedadla jdou sklopit do roviny.
Zajímá mě co si o tom myslíte, přítelkyni ještě zaujal Opel Meriva miniMPV,v plné výbavě za podobnou cenu.Co si dále myslíte o Peugeot 307, Citroen xsara piccasso vše teď v akcích kolem půl miliónu. Předem díky za reakce.
Zajímá mě co si o tom myslíte, přítelkyni ještě zaujal Opel Meriva miniMPV,v plné výbavě za podobnou cenu.Co si dále myslíte o Peugeot 307, Citroen xsara piccasso vše teď v akcích kolem půl miliónu. Předem díky za reakce.
Preco D-max?? Ved ISUZU sa na Slovensku oficialne nepredava, a naco by aj kupoval velky pick-up pre rodinu s 4 detmi??? Asi si naozaj myslel Ford C-max, ale to je trochu maly minivanik na tolko deti. Takze moj skromny tip je ze si asi myslel Fordy S-max, alebo Galaxy ktore mozu mat 7 sedadiel, cize by tych 6 osob mohli odviezt...
Vlastníme KIU SHEPII z 95roku za celou dobu si řekla o 1ks termostatu a jednu gumičku do spojkového válce za cca 1500,Kč i s prací je to sice "jen provedení GTX" s motorem Mazda 323 a spotřebou do 6 l,tak nevím,jak je to velkej krám a pošramotil jsem renomé značky.Naschvál jsem vloni koupil KIU CERATO 1,6 benzin,na zkoušku jestli se už polepšili v kvalitě,ale oni tam asi zapoměli dát motor,protože ho vevnitř pomalu neni slyšet,tak nevím jestli to nebudu reklamovat.Tu starou jsem ale nevyhodil,jezdí s ní syn on by ji asi stejně nikdo nechtěl ani ta rez o ni nemá zájem.
😉
😉
Pán je asi znalec,ale nějak mu uteklo,že např. některý francouzký vozítka maj blatníky z plastu a pochybuji,že 99%uživatelů pozná z jakého materiálu je nosná část.nehledě na plastové nárazníky,ale železo je holt železo.
Tak to se málo zajínáš o automobilové dění,protože prodejci KIA už min. dva roky nabízejí na nová auta prodlouženou záruku na 5let za příplatek.Vloni to na CERATO bylo za cca 6000.Kč
To máš naprosto zbytečné a mrháš energií.Stejně to budou srovnávat,takový československý folklórek,je alespoň sranda.Nicméně osobně jsem dávno psal,že jestli srovnávat kiu a škodu,pak O1combi a ceda SW,jinak hloupost,ale vyvracej to... >😁
No,když sem taháš národnost,tak na autorecue.cz je zhruba stejný článek jako zde,ale až dnes a první příspěvek je psán slovensky,že se to bude srovnávat s Fabií2 a Octávkou a že vyhrají škodovky.Takže jestli se někdo zbláznil,jsou to jedinci na netu.
BTW:v sobotu si ode mne vzal kamarád muzikant materiály,protože přišel na radu,co má koupit a shodli jsme se,že tohle s 1,6 benzínem,aby to mělo klimu,litá kola a barva jej nezajímají,je to pro něj výlučně spotřební zboží a nehodlá utratit víc jak 450 t Kč,zhruba.Abys nepsal,že jsem předpojatý.Potřebuje tam vozit aparaturu a nástroje.Měj se.
BTW:v sobotu si ode mne vzal kamarád muzikant materiály,protože přišel na radu,co má koupit a shodli jsme se,že tohle s 1,6 benzínem,aby to mělo klimu,litá kola a barva jej nezajímají,je to pro něj výlučně spotřební zboží a nehodlá utratit víc jak 450 t Kč,zhruba.Abys nepsal,že jsem předpojatý.Potřebuje tam vozit aparaturu a nástroje.Měj se.
Mozno vyhoda domaceho trhu...preco nezabodovat nizsou cenou ked sa to da....naklady na transport do miesta urcenia minimalne...pri celkovo nizsej kupyschopnosti obyvatelstva pride taka vyhoda vhod...
Ide o to, v akej rovine zrovnavas. Ak ide o cenu, cee´d a Fabiu mozes porovnavat. Co sa tyka vsetkeho ostatneho uz rozhodne nie. Kratkeho cee´da a liftback Octavku mozes kludne zrovnavat, ak chces hodnotit interie, materialy, priestor, komfort, ergonomiu. Co sa tyka kufra, popripade jazdnych vlastnosti, tam uz porovnavanie nie je relevantne. cee´d SW a Octavka kombi jasne, to su konkurenti "se vsim vsudy".
Co sa tyka Scenica, 1.5 som bral z niekolkych dovodov. Prvym je vyrazne nizsia poistka. Nemam firmu, takze co s atyka prevadzkovych nakladov, dost vyrazny aspekt. Za druhe nejazdim podialniciach, velmi zriedka. Vacsinou okresky, III.trieda a mesto. A za tretie, kedze vozim male deti, nie som ziadny extra rychlik ani sportovec (tomuto autu to ani nesedi, podvozok je hodne makky a na sportovejsiu jazdu absolutne nevhodny), takze tych 60 kW bohato staci. A ze v meste nie som na krizovatkach ziadna brzda, skor naopak, casto vsetci ti frajeri v silnych vozoch ostavaju za mnou a dobehnu ma az v polke ulice, ked ja koncim na 60km/h a oni to turuju dalej. Auto sa mi za dobre zaobchadzanie odmenuje priemenou spotrebou tesne cez 5 litrov, co na tuto velkost a asi polovici kilometrov po meste povazujem za vybornu hodnotu. Takze suma sumarum pre mna by ta 1.9 bola uplne zbytocna. (P.S. Aj tak tajne snivam, az raz budem velky a bohaty, ze si postavim nejaky dobry velky a pekny elektromobil 😄 )
Co sa tyka Scenica, 1.5 som bral z niekolkych dovodov. Prvym je vyrazne nizsia poistka. Nemam firmu, takze co s atyka prevadzkovych nakladov, dost vyrazny aspekt. Za druhe nejazdim podialniciach, velmi zriedka. Vacsinou okresky, III.trieda a mesto. A za tretie, kedze vozim male deti, nie som ziadny extra rychlik ani sportovec (tomuto autu to ani nesedi, podvozok je hodne makky a na sportovejsiu jazdu absolutne nevhodny), takze tych 60 kW bohato staci. A ze v meste nie som na krizovatkach ziadna brzda, skor naopak, casto vsetci ti frajeri v silnych vozoch ostavaju za mnou a dobehnu ma az v polke ulice, ked ja koncim na 60km/h a oni to turuju dalej. Auto sa mi za dobre zaobchadzanie odmenuje priemenou spotrebou tesne cez 5 litrov, co na tuto velkost a asi polovici kilometrov po meste povazujem za vybornu hodnotu. Takze suma sumarum pre mna by ta 1.9 bola uplne zbytocna. (P.S. Aj tak tajne snivam, az raz budem velky a bohaty, ze si postavim nejaky dobry velky a pekny elektromobil 😄 )
Soudruzi,
zde jsou rozměry a další zákl. parametry OctII combi 1,9TDI a Cee´d SW 1,6 CRDi(v závorce).
d 4572 (4470)
š 1769 (1790)
v 1468 (1490)
rozvor 2578 (2650)
rozchod vpředu 1539 (1546)
rozchod vzadu 1528 (1544)
hmotnost 1325-1515 (1367-146😄
kufr 580/1620 (534/1664)
výkon 77 (85)
kroutak 250 (255)
max 191 (18😄
0-100 11,9 (11,5)
nerozumínm tomu srovnávání s Fabií 2 ...
Zdravím,
P.
zde jsou rozměry a další zákl. parametry OctII combi 1,9TDI a Cee´d SW 1,6 CRDi(v závorce).
d 4572 (4470)
š 1769 (1790)
v 1468 (1490)
rozvor 2578 (2650)
rozchod vpředu 1539 (1546)
rozchod vzadu 1528 (1544)
hmotnost 1325-1515 (1367-146😄
kufr 580/1620 (534/1664)
výkon 77 (85)
kroutak 250 (255)
max 191 (18😄
0-100 11,9 (11,5)
nerozumínm tomu srovnávání s Fabií 2 ...
Zdravím,
P.
Zdravim Vas velki ceski bratia - vy ste sa vsetci snad zblaznili nie? Kazdy z Vas tu porovnava Ceed s Fobiou preboha to ste fakt tak blbi? Aby ste to pochopili tak Vam to rad ozrejmim - Fabia je konkuret Kie Rio a Koktavka zase Kie Ceed. Takisto ako Ceed aj Hyundai i30 bude konkurent Koktavky a nie Fobie. Fobia sa moze porovnavat s Getzom, 207, Cliom, Corsou, Puntom, Polom, Mazdou 2 a pod. Takisto Koktavka nie je konkurent Passata ani Accordu, 407, Laguny, Mazdy 6 alebo Vectry chapete? Koktavka je nizsia stredna trieda a Passat alebo 407 je trieda stredna. Vidim ze mnohi z Vas v tom maju bordel ale vlastne je to vas problem, kazdy rozumny clovek to vidi takze tento claneok je pre neho bezpredmetny. caves hosi
Mam takovou poznamku. Ja docela nad ceedem uvazuju, ale ziju v Belgii. Z hruzou jsem zjistil, ze zatimco v CR je cena kombiku s dieslovym motrem a v plne vybave kolem pul milionu Kc, tak v Belgii, ale i v Nemecku je cena stejne vybaveneho hatchbacku kolem 19500€. Ceny pro sportwagoon zatim nebyly stanoveny, ale dejme tomu, ze budou o tech cca 1200€ drazsi. Takze jsme na nejakych 20700€ za dieslovy kombik EX.😒 Pokud porovnavate ceny v CR a na zapade s cenymi jinych automobilek, vychazi to zhruba nastejno, Skodovky jsou na zapade dokonce o par procent levnejsi. Mate nekdo nejake tipy, proc to tak je? Proc zvolila KIA takovou cenovou politiku? Ze by chtela zlikvidovat dominanci Skody v CR a na Slovenksu? Proc? Velikost ceskoslovenskeho trhu je v prorvnani treba s Nemeckem smesna...
no a snad naposle😜 kdo by se rozhodoval mezi Ceedem a Fabií II Combi (Combi ještě v konfigurátoru není, sestavil jsem proto hatchback a přirazil 20tis. Kč): Tu jsem si v konfigurátoru sestavil (Classic 1.7TDI 77kW) s obdobnou výbavou jako Ceed SW v plné výbavě (512980Kč) za 525900Kč.
Fabia Combi II tedy bude v takřka stejné výbavě jako Kia Ceed SW 1,6D EX (v plné výbavě) o 12 tisíc Kč dražší než Ceed....
Fabia Combi II tedy bude v takřka stejné výbavě jako Kia Ceed SW 1,6D EX (v plné výbavě) o 12 tisíc Kč dražší než Ceed....
A vyzkoušel jsi taky sestavit Ford Focus combi obdobné výbavy (1.8TDCI 85kW, Trend) a vyšlo mi to dokonce na 701890Kč, což je o 189 tisíc Kč (!!) více než obdobný Ceed....
pro zajímavost jsem si v konfigurátoru sestavil Octavii II Combi (Classic 1,9TDI+výbava) se stejnou nebo obdobnou výbavou jako Ceed za těch 512980Kč (SW 1,6D EX+ALU+ESP-ASR) a vyšlo to na 656300Kč, tedy o 143 tisíc Kč více....
pro zajímavost jsem si v konfigurátoru sestavil Octavii II Combi (Classic 1,9TDI+výbava) se stejnou nebo obdobnou výbavou jako Ceed za těch 512980Kč (SW 1,6D EX+ALU+ESP/ASR) a vyšlo to na 656300Kč, tedy o 143 tisíc Kč více....
moja poznamka bola presne taka ista ako tvoja, chcel som aby si si uvedomil aku hovadinu si vypotil a k tomu s xenofobnym podtextom
moja poznamka bola presne taka ista ako tvoja, chcel som aby si si uvedomil aku k..tinu si vypotil a k tomu s xenofobnym podtextom
Riccardo, fakt nekecám.
Dá se přikoupit až na 5let a 200 000 Km, ale když se natrefíš na dobrýho prodejce, který má fakt zájem tak ho ukecáš a máš ji v ceně.
Mimo jiné u předchozí akce Fordu na Focuse Trend+ byla prodpoužená záruka už v ceně, ale byla myslím jen na 3 roky. Zbytek sis mohl za 2000 Kč doplatit.
Dle nového ceníku je 3/150 000 nebo 4/100 000 za asi 6500Kč.
Někteří prodejci dokonce u nich servisované auto prodlouží záruku až na 5let.
Takový přístup jsem prostě u korejců nenašel.
Dá se přikoupit až na 5let a 200 000 Km, ale když se natrefíš na dobrýho prodejce, který má fakt zájem tak ho ukecáš a máš ji v ceně.
Mimo jiné u předchozí akce Fordu na Focuse Trend+ byla prodpoužená záruka už v ceně, ale byla myslím jen na 3 roky. Zbytek sis mohl za 2000 Kč doplatit.
Dle nového ceníku je 3/150 000 nebo 4/100 000 za asi 6500Kč.
Někteří prodejci dokonce u nich servisované auto prodlouží záruku až na 5let.
Takový přístup jsem prostě u korejců nenašel.
Aha, tak už jsem to na českých stránkách Kia našel. Takže cena za takové auto je: 512980Kč, s benzínem 1,6 je o 30tis.Kč levnější.
Už je někde zveřejněne ceník pro ČR? Zajímala by mne cena tohoto kombíku s dieselem 1,6, s automatickou klimatizací, 6 airbagy, mlhovými světly, elektrickým ovládáním oken i zrcátek, palubním počítačem, ESP, ASR, litými koly.
Mohu potvrdit, Octavii Scout jsem objednával začátkem června a potvrzený termín dodání je druhá polovina září - tedy čekací lhůta bude delší jak tři měsíce. Škodovka nestíhá vyrábět, ale slušná sleva na auto se i přesto dá domluvit.
no ono když se podíváš na záruční podmínky tak zjistíš, že ta záruka se v těch 7 letech na moc věcí nevztahuje. Jinak vůz jako takový se podle mého názoru povedl a to včetně ceny.
Tak si najdi auta této třídy jako clio,punto,corsa,P207 a fabia,vem si motor,s jakým to naprostá většina lidí tu ale zejména v záp.Evropě kupuje(nějakých 75%,jsou čísla) a jsi na výkonu kolem 69-80k, což je u těchto aut,s ohledem na užití vcelku jedno,ale dostačující,maximálka kolem 170 u všech,ceny od 283-314t v základu,doplňky - někdo má něco standardem,jiný příplatek,liší se ceny příplatků,spotřeby zhruba stejné,tak nevím,v čem je něco víc a něco míň drahé.Design, pocity atd.jsou neměřitelné.U auta této kategorie neřeším,jestli jede max. o 5km víc,jestli má o 0,3 l větší spotřebu a jestli je o 5-10 tis dražší nebo levnější.Kdybych nebyl líný to spočítat,tak ta F2 vyjde pomalu nejlevnějc,seč si ji,ale ani ta zmíněná NIKDY nekoupím...No tak,vyjet si max.výbavu F2..přece i těch F1 jako RS se prodalo 0,00...%, je to jako když ceed stojí již 340 tis,ale já osobně bych bral jen SW v plné výbavě a jsem na asi 550 tis,ale 550 tis nepoužiji na rozdíl od jiných jako protiargument,že ceed je drahý.Bral bych jedině 2,0 naftu a pak jsem s cenou tam kde jsem, seč většina lidí bude o 100 i více tis dole.To mám psát,že je ceed drahý?Proč?Nebo že koupín za tutéž cenu jiné?Jistě že se koupí.Když koupím ceeda,tak koupím jakého chci já a názor lidí,že za to mohu mít např.Mazdu 6 mne vůbec nezajímá,neb to vím,ale neřeším.Mně stačí,že si mohu koupit to co chci a kdy chci.Odmítám se navážet, ale i preferovat nějakou značku.
SUV byl jen příklad,snad to bylo k pochopení,jestli ne,není to můj problém.
SUV byl jen příklad,snad to bylo k pochopení,jestli ne,není to můj problém.
jestli ty, FoFo, tak náhodou nekecáš 😉 Vždyť taková záruka u Fordu nejde ani přikoupit k autu. Tak myslím, že to asi nebude mít moc velkou právní hodnotu, když ti prodejce řekne, že ji máš ... 😄
jestli ty, FoFo, tak náhodou nekecáš 😉 Vždyť taková záruka u Fordu nejde ani přikoupit k autu. Tak myslím, že to asi nebude mít moc velkou právní hodnotu, když ti prodejce řekne, že ji máš ... 😄
Ale bože můj, já jenom říkám, co se stalo kolegovi. Prostě mu zdechnul motor a hrozně špatně šlo točit volantem a to až tak, že měl problém zajet do odstavného pruhu. Toť vše. Příčinou byla rozbitá vodní pumpa + možná další věci. Nevím. Ale když se tohle stane ve 20tis. km tak je to trochu divné, ne ?
Mám dojem, že tady chceš normálně provokovat. Ani nevíš jakej tady má kdo příjem a už se chlubíš jakej seš pracháč. Potom nevím, proč se zapojuješ do diskuse o autech pro široký vrstvy. S těma prachama bys měl lovit v jiných vodách, ale ono je to asi jinak, viď synku. Prostě si se prokec a to je tak poslední reakce na devianty tvýho kalibru. Hezký sny.
Ja mam Focuse Kombi 2.0.TDCi uz pres dva roky. Po pocatecnich problemech s EGR ventilem maximalni spokojenost. Vyjimka je prave ztuhnuti posilovace rizeni, ktery jsem mel nastaven ve sporovnim modu. Pri projizdeni zatackou rychlosti kolem 150km/hod. jsem mel uz dvakrat velke problemy. Kdych nebyl v dobre fyzicke kondici a rizeni neurval silou, asi bych dnes nic nepsal. V dnesni dobe, kdy porad plati a asi bude platit ten debilni bodovy system, bych asi volil Kiu C'eed v 1.6 benzinu (Jezdim DNES v pohode, ale taky proto, ze tankuji nejdrazsi naftu u Shellu). Jedine bych si ve zkusebni jizde overil, zda je posilovac rizeni pri nizzsich rychlostech skutecne preposilovany. Jinak auto me vyslo skoro na 800 000 Kc.
Ja mam Focuse Kombi 2.0.TDCi uz pres dva roky. Po pocatecnich problemech s EGR ventilem maximalni spokojenost. Vyjimka je prave ztuhnuti posilovace rizeni, ktery jsem mel nastaven ve sporovnim modu. Pri projizdeni zatackou rychlosti kolem 150km/hod. jsem mel uz dvakrat velke problemy. Kdych nebyl v dobre fyzicke kondici a rizeni neurval silou, asi bych dnes nic nepsal. V dnesni dobe, kdy porad plati a asi bude platit ten debilni bodovy system, bych asi volil Kiu C'eed v 1.6 benzinu (Jezdim DNES v pohode, ale taky proto, ze tankuji nejdrazsi naftu u Shellu). Jedine bych si ve zkusebni jizde overil, zda je posilovac rizeni pri nizzsich rychlostech skutecne preposilovany.
no , a to si ještě schválně vyjeď v konfigurátoru fábku f plný palbě ... , jinak co máš proti suv ? nebo máš něco i proti porsche a jiným ? ty taky tady nelítaj 300 . tak si všichni koupíme 1.2htp a bude , jo ?
Gratuluji, Ceed je určitě dobrá volba. Osobně se mi taky líbí, dokonce víc než O2 z domácí produkce. :yes:
Gratuluji, Ceed je určitě dobrá volba. Osobně se mi taky líbí, dokonce víc než O2 z domácí produkce. :yes:
Jen stále nechápu,proč se vše srovnává se škodou,protože to zavání předpojatostí,seč od pár dedesítek lidí,takže nulová vypovídací hodnota....Proto jsem jen potvrdil,že souhlasím,že proč ne s Puntem,Cliem, atd...Mně je to i ono srdečně volné.Na paměť si nestěžuji.Scénic s 1,5 dCi-osobně bych to nevzal,auto je sice prostorné,nemá ani moc typický problém,dokonce i vstřikovače by to mohly ustát,neb tam nejsou Delphi,jako u slabších modifikací,které se cpou do Clia,ale když Scénic,tak s 1,9 dCi,jenže už to nezměníš.Že je ced cenově lepší beru,dokonce jsem dávno psal,že pokud jej někdo chce srovnávat s O2,tak je třeba vyčkat ba verzi SW a pak bude vycházet ceed líp,protože 5D ceda srovnávat s O2 liftem je hloupost,ale srovnat obě kombi, je to pravé ořechové a tam je vítěz jasný. Je to SW. Ale srovnávat SW s krátkou F2 mi přijde jako pitomoist.Opakovat snad nemusím,že nemám oblíbenou značku.Prostě to tak porůznu střídám a když to shrnu: všude se něco najde.Osobně mi na novém autě něco začne vadit během 2-3 měsíců a mohu mít odzkoušeno jak chci.Mizím...jj,dokonce jsem odešel i Diskus.fóra,neb se to tam nedá,ztráta času,zde je alespoň sranda,tam píší pitomosti o ropácích,čipují,nechápou,co za problémy nás čekají s naftou,škoda slov...
Kouknete na weblog dfens-cz.com. V článku "Nákup auta - jak to vidím já" tam je vcelku dobré nákladové srovnání Focusu, Ceedu, C4, Octavie a Golfu.
Crashtest vozu značky KIA (Sorento) je tomto serveru (www.auto.cz v části Crashtesty).
Ceed asi nezávislé crashtesty ještě neměl - bývají až po nějaké době od uvedení do prodeje, ale je prakticky vyloučeno aby nebyly provedeny a neměl aspoň 4 hvězdičky (tedy stejně jako Octavia II).
Ceed asi nezávislé crashtesty ještě neměl - bývají až po nějaké době od uvedení do prodeje, ale je prakticky vyloučeno aby nebyly provedeny a neměl aspoň 4 hvězdičky (tedy stejně jako Octavia II).
Crashtest vozu značky KIA je tady😒br />www.auto.cz/main.php?…… />
Ceed asi nezávislé crashtesty ještě neměl - bývají až po nějaké době od uvedení do prodeje, ale je prakticky vyloučeno aby nebyly provedeny a neměl aspoň 4 hvězdičky (tedy stejně jako Octavia II).
Ceed asi nezávislé crashtesty ještě neměl - bývají až po nějaké době od uvedení do prodeje, ale je prakticky vyloučeno aby nebyly provedeny a neměl aspoň 4 hvězdičky (tedy stejně jako Octavia II).
Kamo, ja som pochopil docela dobre o co bezi, o to nemusis mat obavu. Len si vsimam, ze Tvoj prispevok sa vzdy blysne tam, kde sa pise nieco kvapku negativne o Skode (trebars ze s ohladom na cenu alebo podla novinarov je cee´d lepsia volba). Nic viac a nic menej. Tot dovod mojej strucnej reakcie. Inak nic v zlom. Nemam nic proti Tebe (ani proti GTI, ale ten mi, na rozdiel od Teba, niekedy riadne zerie nervy). Inak pamat mas po certoch dobru, s Formanom este jazdim, respektive teraz nie, lebo sa mi rozsypala remenica na vodnej pumpe a je v servise. Accent padol, kedze sa mi rodina rozrasta, neplnil dolezitu poziadavku zvladnut 3 poctive detske autosedacky na zadnych sedadlach. Kedze na novy voz tachto rozmerov nemam, nakoniec padla volba na jazdeny Renault Scenic 1.5dCi. Ci to bola dobra alebo zla volba ukaze az cas. Tebe samozrejme zelam stastnu ruku pri vybere auta, nech uz kupis cokolvek. Tisic ludi, tisic chuti. :yes:
no oktávka patří do nižší střední třídy, s vozy ze střední třýdy by se to auto nemělo srovnávat. K autům jako je Accord, mondeo, passat atd. má daleko. Nevím co jsou lidi z těch škodovek tak p.... Já sám sem se na ni koukal a nic moc. Hodně mi vadí že se prodává s 1.4 (to je přece směšné). Já si koupím vůz s 2.0 FSI a vedle mě si stoupne to samé auto s 1.4. Toto je trochu podivná politika, za kterou může VW.
Aha,už to chápu.Vyjel jsem si konfiguraci tohoto SW s všemi doplatky a vyšla mi cena 523 tis. Za stejné prachy koupím o třídu větší M6 sice v základu a s benzínem,ale má to vše.Obě nová.Ale pokud se začne koupě posuzovat přísně racionálně,pak postrádám logiku kupování např. SUV,když ti lidé(a že jich v okolí znám hodně) s tím jezdí výlučně po silnicích,do terénu nikdy,jízdní vlastnosti to má horší než sedan stř.třídy,navíc v tom jezdí jeden člověk...aha,jedna pipena,jakási zpěvačka psala,že je z toho skvělý výhled,ale německý časák udělal test,jak je z toho vidět a to německé SUV dopadlo nejhůř, psali něco o katastrofě...prostě lidé si něco koupí a osobně to neřeším.
Jen doufám,že to do mne ta pipena někde v Praze nenapálí,neb já za večer a 3 hod.práce 100tis holt nedostanu,ale nestěžuji si. 😉
Jen doufám,že to do mne ta pipena někde v Praze nenapálí,neb já za večer a 3 hod.práce 100tis holt nedostanu,ale nestěžuji si. 😉
Nechápu proč by se měl vysekat... posilovač na dálnici k ničemu nepotřebuje. Spíš to vidím jako povídku "jedna paní povídala" pro očernění Focusu. Nicméně, bral bych Ceed s CRDi
to je dobrá blbost od tebe , co ? on v hlavním příspěvku píše , že lituje že nepočkal na sw , tak co sem planceš C-max ???? si to první přečti , nebo nech od někoho vysvětlit ...
vyjadřuješ se jako naprostej ***, který si vymýšlí. Člověk který vydělává slušné peníze si nedovolý něco podobného vypustit z pusy, leda by to byl ubožák
Kemo,todle jsem nějak nepochopil.Já jaksi nemám s množinou součástek,která se nazývá autem vůbec problém.Se žádným.Evidentně jsi nepochopil,na co reaguji,takže velice pomalu a ještě jednou: pokud je pravda,že novináři škodě fandí,tak to asi každý soudný člověk ví a je-li soudný,tak si ji přece na základě klamavého sdělení nekoupí.Logické,ne?A pokud si ji koupí,mně osobně je to jedno. Slavný pisálek GTI mi nedávno napsal,že jsem švorcák(u i30),nebo asi i moje žena,neb nejezdí v E-klasse ale v obyčejném maďarském Swiftovi a je s ním,na rozdíl ode mne,nadšena.My to tak prostě nebereme,čím kdo jede. :-! Nicméně je mi jedno,za co kdo považuje či nepovažuje škodu ale i ceda ale i cokoliv jiného.Z toho orgasmus fakt nemám,jestli je nějaké auto nebo ne.Prostě je a basta.Už si spíš něco kup.Chtěl jsi jako majitel stařičkého Formana(vidiš,jezdíš škodou,já ne) nějakého Accenta,co si pamatuji,tak si kup fáro,já si také něco zase koupím a život poběží dál. :no:
No kym bude mat stvrte tak uz bude mat davno nove auto, trebars C-max 😄 Honzarov, divny si tu akurat ty, rasej porozmyslaj kym trepnes nejaku blbost 😄
cee´d s FII sa daju porovnavat z pohladu ceny, resp. pomeru cena/uzitok. Preto su tu niekedy porovnavane. Aj ked je FII o triedu mensia a nema ambicie konkurovat cee´du, cenovo cee´d s niektorymi vybavami dobieha. Potom moze byt na zvazenie, ci za podobne peniaze nezvolit radsej vacsie podobne vybavene auto. Je to iba o tom.
Mluvime o pomeru cen u nas a v zahranici. V zahranici prodeje stoupaji, u nas je kazdy rok trzni podil Skody mensi a mensi. Jinymi slovy Skoda preferuje zahranicni zakazniky (ze kterych ma mensi profit - v zahranici je Skoda levnejsi - viz nedavne clanky) a dusi tuzemske. Navic mam pocit, ze treba Roomster neni az tak prodavany, jak bylo planovano. Mne to nedava smysl, ale jak rikam - kdyz si to zakaznik necha libit, proc ne.
Pokud všichni vědí,že se Octávce údajně mezi novináři nadržuje,pak také všichni ví,že nemají věřit tomu,co novináři píší,jak je skvělá a bla,bla a pak nevím,v čem je problém 😲
Srovnávat cokoliv se Škodou je už takový internetový (mezi)národní sport,tak proto se to nesrovnává třeba s G.Puntem,víš?Pak honem dodat jak je drahá. Ještě,že se z ní někomu chce blít,je to dokonalé a komplet.>😁 :no:
jestli ti to vadí , piš si na jiném serveru , třeba pro změnu směrem na východ , tam se taky můžeš bavit se škodovkářema . proč bych nemohl srovnávat ceed s fabií ???? chce-li si někdo koupit auto v nějakém cenovém rozmezí např. 350-400 t. , tak určitě mrkne jak na FII tak i na Ceeda . A vysvětlím ti i proč : protože škodovka je zavedená domácí značka ( bez připomínek ) a ohledně kie se udělal docela velký ohlas ohledně poměru cena/užitná hodnota . nevidím jediný důvod proč by si to někdo nemohl porovnat , navíc kia určitě časem nasadí slevy . normální lidi ti kašlou na nějaké třídy , ty si chtěj porovnat co za určitý prachy nabídne ten nebo ten .
Pekne auto, trosku lutujem ze som nepockal a kupil hatchback, hlavne ked frajeka chce mat aspon 4 deti 😄 Pacila by sa mi vezria s 2l dieselom a 6st prevodovkou, to mu si byt bomba.
Tak jsem se podíval na názory všech diskutujících. Některé jsou celkem objektivní, některé patří spíš svým obsahem do jiných rubrik. Co se týký kombíku KIA Ceed, taka mě se moc líbí. Jak předek, tak i zadní část. Samozřejmě kvalitu prověří až čas. Uvidíme za 2-3 roky jaké budou ohlasy majitelů.Spíše mi na ni vadí několik maličkostí-absence tempomatu(nejde doobjednat), málo barevných odstínů a hlavně dosavadní renomé značky. Co jsem zatím o dosavadních modelech slyšel nic moc velká spokojenost majitelů. Doufejme, že tento model bude přelom, jak nám tvrdí prodejci i novináři. Zase to prověří čas.
Co se týká cen, tak myslím, že jsou docela příznivé. Rozhodně lepší než oktávka II. Ta těží z lepší prestiže, a podle mě ji hodně novinářů nadržuje. Na druhou stranu jsem na ni neslyšel žádnou hanu. Ale fakt mě vadí, že ve všech testech jasně vítězí. To je opravdu tak dobrá??!!
Když už jsme u té škodovky. Tak nová FÁBIE se mi teda ukrutně nelíbí. A uvidíte, že ve všech testech bude ve své třídě zase nejlepší. Berte to jako můj názor. Váš může být zcela jiný. To je naprosto normální.
Co se týká cen, tak myslím, že jsou docela příznivé. Rozhodně lepší než oktávka II. Ta těží z lepší prestiže, a podle mě ji hodně novinářů nadržuje. Na druhou stranu jsem na ni neslyšel žádnou hanu. Ale fakt mě vadí, že ve všech testech jasně vítězí. To je opravdu tak dobrá??!!
Když už jsme u té škodovky. Tak nová FÁBIE se mi teda ukrutně nelíbí. A uvidíte, že ve všech testech bude ve své třídě zase nejlepší. Berte to jako můj názor. Váš může být zcela jiný. To je naprosto normální.
A jěště ti k tomu dají i metalízu zadara.
Když umíš smlouvat a prodejce má opravdu zájem o zákazníka a svůj kšeft.
To víš, už nejsme v socialismu, kdy se na auta dělají pořadníky a bereš jenom to co je >😁
Když umíš smlouvat a prodejce má opravdu zájem o zákazníka a svůj kšeft.
To víš, už nejsme v socialismu, kdy se na auta dělají pořadníky a bereš jenom to co je >😁
Nekritizuji že někdo nemá peníze, ale to že píše že když bude štěstí bude na auto, přišlo mě to směšné.
myslim zeto vyjde uplne nastejno OSLE.
myslim zeto vyjde uplne nastejno OSLE.
To čumím. Zajdu do Fordu, kopím Focuse a říkám: A dáte mi 7 let záruku / 150tis. km ? A oni na to: Tak jó. >😁
No jo,všichni už máte ceed několik let doma a jste spokojeni se servisem a s jeho dostupností >😁 >😁 >😁 >😁 Kia má v ČR fakt spoustu prodejním míst a kvalita je taková,že jim stačí na každý kraj jedno😄
Auto přece není jenom ta škatule, se kterou jezdíme a někomu se víc líbí FoFo a někomu ceed, ale celý balík služeb počínaje prodejem a servisem konče.
Po několika návštěvách autosalonů má jasně navíc Ford.
A že má Kia delší záruku? U fordu mi ji dají taky a zadarmo, stačí se zeptat prodejce.
Takže čau korejčíci, počkáme si na nový TUV report a pak uvidíme, kde budou ty vaše slovenské popelnice >😁 >😁
Auto přece není jenom ta škatule, se kterou jezdíme a někomu se víc líbí FoFo a někomu ceed, ale celý balík služeb počínaje prodejem a servisem konče.
Po několika návštěvách autosalonů má jasně navíc Ford.
A že má Kia delší záruku? U fordu mi ji dají taky a zadarmo, stačí se zeptat prodejce.
Takže čau korejčíci, počkáme si na nový TUV report a pak uvidíme, kde budou ty vaše slovenské popelnice >😁 >😁
Hoši to co vy berete v hrubým , jsou jen mé odvody na sociálním a zdravotním / měsíc.Takže v klidu...a nad věcí.Nic jste nepochopili.Nekritizuji že někdo nemá peníze, ale to že píše že když bude štěstí bude na auto, přišlo mě to směšné.
Já jsem taky uvažoval o OII, ale cenou je úplně někde jinde než CEED. A CEED mi nepřijde zas o tolik horší. Je to spíš krok do neznáma, řekl bych. 😉
Naprostej souhlas!!! Ta je s cenama tak mimo, že je úplně vyprodaná a každý rok jí roste produkce. To má asi za trest za ty vysoké ceny. Jinak se mi taky zdá být hanba, dát stejný prachy za BMW 3 jako za Superb, když je superb větší, líp vybavenej.... >😁
Lenze mna zaujima ako to fici u inych znaciek...To ze u Kie to prechadza na dalsieho majitela je super. kedze vela z nas tu uz fici na zapadoeurospkom systeme a to jest ze po 4-6(v mojom pripade) rokoch menime auto...To jest 4 rocny Ceed sa bude este predavat dalej so zarukou. co mu nepochybne zdvihne cenu na trhu "ojetin"...Ale ako je to u inych znaciek???!!!
Je to asi tak, že zejména u Octavie je totálně vyprodaná výrobní kapacita a čekací lhůty se prodlužují. A za tohoto stavu by se měla snižovat cena??? To by byl tah hodný ekonomického mistra >😁
Kedze si predajca Kia, kedy slovenska Kia zverejni oficialne ceny a vybavy Ceed Sporty wagon? Uz sa neviem dockat.... jednu taku vo farbe grey priston metaliza, to by bola spica
Zaruka prechadza aj na dalsieho majitela, nie je to moja domnienka vycucana z prsta, som predajca Kia.
Pořád tam nevidím že jsem někoho nazval sockou.Slovní obrat nic víc, prostě mě to přišlo směšné a směšné to je.
Jistě, tohle má nápad a nepůsobí to tak fádně jako např. nová Fabia2 combi, pokud bude skutečně vypadat tak,jako na zveřejněných fotografiích, (pozn. nemyslím zakamuflované) bude to ještě větší tragédie než její krátká verze. Rozhodně tyto modely nesrovnávám, Ceed patří o třídu výš, jen poukazuji na různé cesty designu. Nestačí jen přidat jeden pár oken a co se týče ostatního, nechat to stejné jako u krátké, myslím tím páté dveře, zadní světla..atd.
Hmm, jak teda vysvetlis novinarsky nazor, ze Cee'd to katapultovalo z hladiny levnych spotrebnich aut mezi stalice ve spicce nizsi stredni? To jsou zaplaceny kecy, nevim ja osobne bych si Kiu asi nekoupil, protoze tenhle segment neni pro me, octavku? nejsem padlej na hlavu a Golfa jakbysmet. Pockam si na novou Deltu nebo bych bral Brav👋Linea. Takze tak.
No nie je mi jasne ako dosahuje Renault tych 5* s tymi plastovymi blatnikmi. 😲 Ten plast od Renaultu tlmi lepsie ako plechy. 😄
Průměrný český občan s průměrným platem je socka ,protože zaplatit půlmilionu za auto je prostě hodně.
Zkusil si hledat práci na moravě ? To není jak praha,tady nechají dělat 17 hodin za týden přesčas a i když je to jasné porušení zákoníku práce tak ti ještě vihrožujou vyhazovem ,když se ozveš. No není to žádná výhra.
Zeptam se znovu dalsiho. V kazde diskusi se ohanite vyrazem SOCKA. Pokuste se vysvetlit, co to ta socka je. DEKUJI.
Tak nevím co tím chtěl autor "anonym" co je podle něj pořádný auto?? To bych teda chtěl vědět co on považuje za pořádný auto (a co doma má)?? Nebo jen plácá nesmysly. Protože socka je asi, podle něj 95-96% národa. Protože jen tak 4 až 5% populace má auta dražší 400 000,-
Štěstí přát...klasický sockařsko-dělnický obrat.No nic čekej, sejdete se za 6 let bazaru, když nebudeš mít smůlu.
Výztuhy jsou ale plechové 😄 Nemluvím o blatnících ale o těch neviditelných kusech různě tvarovaných a slisovaných plechů v podlahách, dveřích a pod. - co se dělají v Ostravě. Jsou někde ty crash testy ??
Mám takovej dojem, že jestli vyděláváš dost peněz, tak to asi nebude čistý a pracný, protože ten kdo dost vydělává poctivě, nenazývá ostatní sockama. Měl by se o tebe začít zajímat finanční úřad. K těm "sockám" mám hodně hodně daleko, ale znám cenu peněz a nikdy bych se takhle nevyvyšoval. Myslím, že by sis měl místo Loser říkat osel.
no trochu vedle, ale Skodka to je => OII 1,9 TDI 4x4 , takze spokojenost => nebojte se, jsem z masa kosti a jezdim se skutecnejma autama, takze mam s cim porovnavat => to kopyrejsky AUTO opajcnuty prebehlyma inzenyrama od evropske konkurence nezatracuju, ale pri realnem svezeni je jasne videt kam je ve financich kopyrejsky manazeri pustili a kam uz ne, protoze by se to auto jednoznacne prodrazilo, chci rict, ze na lidri jednoznacne nema a trochu si myslim, ze to ani nebyl zamer a vykradat ma hlavne v segmentu, ktery zbyva po nespojenych majitelych francouzske provenience apod.
Vidíte někde nápis socka??Já ne...jo a každej prostě nemůže mít pořádnej NOVEJ bourák.To jsem popsal v příspěvku- nikomu se nesměji.Taky jsem začínal jako bazarovej kowboj a slintal a své názory upravoval a proto (aspoň si to myslím) vím jak to je - co člověk cítí a co říká, kdy to říká a za jakých okolností to říká a co chce.Nemohu za to, že to všichni chápete jako výsměch....
PS - 15 000 nadprůměr ??Promiň raději bez komentáře....
PS - 15 000 nadprůměr ??Promiň raději bez komentáře....
no v tom si prave nie som isty. Predsa je vydavana servisna knizka- tam je meno prveho majitela zaznamenane...
Neviem prečo,ale stale sa tu objavuju prispevky ,ktore práam hraničia s demenciou.Ako môže zdravý človek s dobobrým úsudkom porovnávať Ceeda s FII? Vysvetli mi niekto ako je to možne?? nikto ho tu nezrovnava s Polom,207čkou,Cliom,ale len F2...
A Octavia II je nižšia stredna a tak to ostane aj pri dalšej generaci...je to to iste ako ked rastu male autá,stredná je superb.
Inak aby som nekecal odveci,ceed sw celkom OK ,ale len v tmavej farbe to bude ono
A Octavia II je nižšia stredna a tak to ostane aj pri dalšej generaci...je to to iste ako ked rastu male autá,stredná je superb.
Inak aby som nekecal odveci,ceed sw celkom OK ,ale len v tmavej farbe to bude ono
no tak to asi ne , plechy taky utlumí část nárazu , ono těch opravdových výztuh tam zase moc není a když už tam jsou , tak je dobré se podívat z čeho jsou vyrobeny ...
no tak to asi ne , plechy taky utlumí část nárazu , ono těch opravdových výztuh tam zase moc není a když už tam jsou , tak je dobré se podívat z čeho jsou vyrobeny ...
no tak to je dobrá blbost , plechy taky utlumí část nárazu , ono těch opravdových výztuh tam zase moc není a když už tam jsou , tak je dobré se podívat z čeho jsou vyrobeny ...
Ani ne tak s designem,to je věc vkusu,ale s cenou.To je fakt síla.Nebýt té otřesné ceny jdu do Oktávky II,ale takhle prostě sáhnu jinam.
Kdyz nekdo da do bazaru vyrizene auto, tak ho pak autorizovany servis ze zaruky krisit nebude. Takze efekt nula. Stejne budes hledat auto v ok stavu a zaruka bude jen maly bonus, protoze vetsina vad bude spadat pod bezne opotrebeni.
Ty si iny e😜ert, svihaj do bazarov pozriet, kolko korejskych aut novsieho data tam najdes. Dobreho auta sa malokto zbavuje...
Asi máš pravdu, ale auto je hodnoceno jako celek např.Škoda Octavia II = 4 hvězdy Euro NCAP a Kia Carens = 4 hvězdy Euro NCAP. Techologie Evropa versus Asie, a proto je mi ve finále jedno jak lisují blatníky......
Minimum 2 roky urcite ano, cokoli nad ramec tech 2 let uz muze mit ze strany vyrobce dalsi podminy, ale verim, ze tam stejne nikdo vazbu na majitele nema.
Otazocka bokom- ako je to pri zaruke pri inych autach. Naúpriklad je na Forde prenesitelna zaruka???Kukal som po polrocnom Focuse- ma najazdenych par km a qa je so zlavou cez sto tisic...Dost ma to zaujima. Prechadza zaruku na dalsieho majitela ako u Kie???
nevím proč , ale tohle auto je hezčí v tmavších barvách , jak hatch , tak hlavně tenhle sw . jinak po stránce designu působí tahle kia v hatchi rozhodně lépe , masivněji , dynamičtěji a robustněji než např. fabia II ( no musím trošku vydráždit GTI , ne ? ) . já myslím že až tu bude psát ještě více vlastníků kie o zkušenostech a servisem , tak se budou muset ve škodovce probrat s designem .
Jen tak mimochodem : plechové díly KIA se dělají z hlubokotažných plechů na jeden zdvih lisu.......to už nedělá v Evropě nikdo... ostatní tbarují plachové díly z mnohem houževnatějších materiálů v několika postupných krocích. Kia CEEd ne... Takže při nárazu to ale taky půjde tak rychle .... 😄 Já jsem crash test nenašel !!!!!!!
Jsem socka ,protože vydělávám s ženou po 15000 kč měsíčně platím půjčku a poplatky k tomu mám jedno dítě a chtěl bych druhé. Nějakou tu pěknou dovolenou a nezaplatit za auto 500000 kč abych byl in ,tak to fakt beru. Akorát panáčku, 15000 jsou velice pěkné peníze a dovoluji si tvrdit, že na naší republiku nadprůměr. Tak pokud si podnikatel měl bys přehodnotit ,kolik platíš ty svým zaměstnancům , aby nemuseli jezdit jak ty říkáš horšíma autama a mohli si koupit pořádný bourák.
Rád bych se podělil o zkušenost a to s výběrem auta resp. značky. Před dvěma měsíci jsem si pořídil KIA Carens II s benzínovým dvoulitrem, již mám za sebou pár tísíc kilometrů a nelituji, protože tohle auto je po všech stránkách kvalitní, konfortní vč. solidních jízdních vlastností. Potřeboval jsem rodinné MPV a v úvahu přicházel Renault Grand Scenic, Citroen Picaso, Ford C-Max, ale rozhodně ne škoda Roomster, který rádi naši auto publicisté tlačí o dvě třídy výše a našinec se pak mylně domnívá jak je to velké auto. Srovnáním ceny, výbavy, bezp. prvků a jízdních vlastností (odzkloušeno prakticky) jsem se přiklonik k vozu značky KIA, samozřejmě mne přesvědčila i délka záruky na vozidlo 5 let s limitem 150tis. km a solidní asistence v zahraničí po dobu tří let. Ještě jedna poznámka k motoru proč benzín, protože když jsem postavil matematicky srovnání ceny dieslu + navýšení leasing + navýšení pojistky, tak mi vyšel výsledek c. 160 tis. km, aby se mi začali vracet náklady a to již budu uvažovat o novém vozu. Samozřejmě jsem před Carensem měl dva dieslové vozy, takže jsem vše velmi promýšlel, ale nakonec vyhrál kultivovaný, relativně úsporný a nadprůměrně tichý benzínový motor.
Už to tady bylo uvedeno. Počítalo to v různých časopisech a vychází to za 7 let asi na 57.000 Kč. Samozřejmě, když někdo nechce, může si nechat servisovat auto u souseda a "ušetří"...
Proč pořád kopat , je to prostě normální auto ,za pěknou cenu se solidní výbavou . Dost velké pro rodinu a stydět se za něj člověk nemusí ,tak co pořád řešíte každý at si najde svoji cestu, mně osobně se líbí a jelikož kiu mám tak všem můžu vzkázat vůbec se nebojte a jděte do toho. K fordům ,proč u focuse najednou po třech letech teče do palubovky a u fiesty už u nového auta komplet výměna klimy a po třech letech a najetí necelých třiceti tisíc porucha na motoru ? No to bude ta vijímečná kvalita asi všude je něco , co ovšem vím určitě je to ,že KIA už určitě není Korejský šmejd.
No, já sice moc zárukám pokud jde o auta, moc nevěřím (vždycky můžou říct, že to podléhá opotřebení), ale na druhou stranu - asi stejně u všech značek bude to uplatňování záruky podobné. Takže výhoda to asi nakonec bude ...
Rad pouzivas vyraz ''socka''. Pokus se definovat, co to ta socka je, MISTRE. A pokud je jizda Ceedem sex s panskou ochranou, co je tedy ten vopravdickej sex bez ochrany pro MISTRA???
Pro Ceeda mi jednoznačně hovoří i fakt, že když to auto budu za tři roky prodávat, bude mít ještě dva roky záruku na všechno a 4 roky záruky na pohonné ústrojí... A to už je slušný argument, proč se po něm v bazaru ohlédnout, ne? 😄
Ale no tak, nebudeme se přece urážet ? Já s ním sice taky nesouhlasím, ale každý rozumný člověk automaticky filtruje názory vulgární a urážející (no vlastně i ten tvůj 😄 ) takže bych se nad tím ani nerozčiloval. Focus je fakt, že krásně projížděl zatáčkama, ty kruháče, to byl požitek. Ale co z toho ? Manželka to asi nevyužije, a já mám na tyhle věci sporťák. :yes:
Takže je to tady.Rozumná nabídka, za rozumné auto.To se prodávat bude a dobře...holt cena dobrá.Špička segmentu je ale jinde, to přeci všichni vědí a image??náhražka...ale nic proti tomu.Kdo není ochoten koupit O2 či Fíkuse a nebo Golfíka, či na něj nemá, je to dobrá alternativa....jenže, je to jako sex s pánskou ochranou.Respektuji že spoustě lidem to bude či musí stačit....takový je život. 😉
Ty se probuď ubožáčku. Tys ty auta neviděl na živo ani jedno, ale jenom v magazinu. Až si obě auta doopravdy prohlídneš tak hodnoť. Focus mě kvalitou interiéru nenadchnul. A pořád dokola mílané skvělé jízdní vlastnosti Focusu, to je stejně takový cliché mezi novináři. Já to neodsuzuju, protože by bylo smutný, kdyb to auto nemělo aspoň jednu vlastnost lepší než jeho konkurenti.
No třeba já mám v garáži rezavého Formana. A to jako vypovídá o čem ? Snad jen o mé bídné finanční situaci ;-\
Ale na Ceedíčka už mám skoro našetřeno a nikdo mi ho nebude pomlouvat ! 😄
Ale na Ceedíčka už mám skoro našetřeno a nikdo mi ho nebude pomlouvat ! 😄
Proti focusu taky hovoří málo místa nad hlavou u hatchbacku. Děcka by se mi tam opravdu za chvíli nevešly. U kombíku je to lepší, ale zas je dražší. Motor 1.6 benzín u focuse je moc hlučný na můj vkus, u Ceeda je krásně tichý a taky svižnější. No prostě musíš počítat, že i s automobilovými ignoranty musíš žít 😄
Zaujímave, že o ceede hovoria ako o plne porovnatelnom aute s Focusom , golfom ... aj odbor. novinári napr. v nemecku a ty tu hovoríš niečo o automobilovom ignorantstve. No a tým designom si to zaklincoval .
Já se rozhoduju právě mezi Focusem II a Ceedem a zatím vítězí Ceed. Už jsem je oba prolezl skrz naskrz a několikrát s nima jel. Od předsudků jsem se ovšem oprostil. Snad až nato, že kolegovi ve 20tis. km odešla vodní pumpa na dálnici a málem se vysekal, protože mu zároveň vyplivl i posilovač řízení. Byl rád, že vůbec dokázal zajet do odstavného pruhu. No prostě mám teď trochu strach z Focuse ... :yes:
Štěstí přát...klasický sockařsko-dělnický obrat.No nic čekej, sejdete se za 6 let bazaru, když nebudeš mít smůlu. >😁 >😒]
jo jo tak vidim ze se tu dostal do diskuze dalsi ignorant. a co mas ty v garazi chlapecku? golfa z 90tych let nebo snad jeste felicii????
jo jo tak vidim ze se tu dostal do diskuze dalsi ignorant. a co mas ty v garazi chlapecku? golfa z 90tych let nebo snad jeste felicii???? >😁
Cee'd vyzera naozaj dobre (hatch aj tento sw). Sice nicim neohuri, ale ani neurazi. S tou dynamikou ale pomaly, na Focus rozhodne nema. Motoricky sa mozu zrovnat (podobna objemova aj vykonova paleta), ale podvozkove je Focus stale o triedu vyssie. Auris nekomentujem lebo by som sa asi poriadne napalil (ako Toyota mohla takto zbastardit Corollu, to fakt nechapem!).
zepředu stará Toyota Corolla, z boku něco jako Peugeot SW a zezadu kopírujou Volvo.. co víc dodat..
Se oba probuťte!!
Srovnávat ceed s Focusem II může jenom automobilový ignorant.
Cena (v akci), kvalita a jízdní vlastnosti jasně hovoří pro Focuse a to nemluvím o designu.
Ceed se může jít zahrabat a konkurovat tak akorát fóbii.
Srovnávat ceed s Focusem II může jenom automobilový ignorant.
Cena (v akci), kvalita a jízdní vlastnosti jasně hovoří pro Focuse a to nemluvím o designu.
Ceed se může jít zahrabat a konkurovat tak akorát fóbii.
Objem je prý po spodní okraj bočních oken. Podle hatchbacku jsem přepočítal, že by měl být dlouhý přes metr. Pokud né, tak beru spíš hatchback.
Omlouvat cenovou politiku Skody v CR tim, ze zapadni trhy jsou pro ni dulezitejsi, nedava smysl. Kazdy prodany vuz na libovolnem trhu ma pro vyrobce stejnou hodnotu. Ze by v CR mohla Skoda umyslne nechtit prodavat vice, a proto nasadila v pomeru k zahranici vyrazne vyssi ceny, nedava smysl. Ale deje se tak. A to i presto, ze Skoda ma podle nezdavno zverejnenych udaju vyrazne vyssi ziskovost nez vsechny ostatni znacky koncernu vcetne Audi. Holt, kdyz si to necha zakaznik libit.
Garanční prohlídky v porovnání s opravami po záruce jsou docela velké ušetření .Mít záruku 7let za cenu příslušných garančních oprav je mnohem lepší než mít záruku 2 roky a potom všechno platit sám .Je to něco jako pojištění , také si ho lidé platí i když nemusí ale prostě je to lepší si platit "paušál" než potom zaplatit "nečekanou" událost !
Mě by tedy zajímalo zda je kufr tak velký a nebo jak to Kia dělávala uvadí objem kufru v té druhé normě která je o dost optimističtější jako např. u Cerata nebo Ria
Libi se mi rozruch nad timto vozem.A nazor ze skoda presunula Octavii II do jine kategorie podotykam je blbsot je stale v te same te ve stredni nizsi tride.A kdyz porovnavam Octavii II tak vidim vice kladu pro octavii uz e jak je designove vyvazena Oproti ceedu SW zasni svetla se jim opravdu nepovedla.Ale nebudmee porovnavat.Cena ceedu je urcite zajimava a 7mileta zaruka taky ale je tu jedno ALE 7mileta zaruka plati pouze kdyz mate garancni prohlidky po celych 7 let u autorizovaneho servisu a podle informaci co jsem si zjistil to neni zrovna u Kie nic levneho.Myslim si ze je to jen Hra s cisly a tu malou cenu dozenou prave tou vynikajici 7miltou zarukou.Kdy kazdy bude kazdych 20 nebo 30 tisic ,mozna mene vychazim z Okty II kde to tak nejak plus minus vychazi na 15 az 20 samozrejme tisic,platit nehorazne penize za garancky ,ale i tak ma ceed nebo spise kia muj obdiv za tak odvazne tazeni na evropu uz jen v ramci pomeru ceny a kvality protoze kia je na tom opravdu dobre.
Jakkoli se mi hatchback CEE'du libi, tyhle francouzsky praštěné tvary to auto zabíjí stejně, jako Romastar jeho boční profil. Auto je především užitkové zboží, nářadí, se kterým strávíme část života. Proto musí být elegantní, líbivé. Ale hlavně, nesmí se při pohledu na něj zvedat žaludek. Přesně tohle se mi ale děje při pohledu na francouzské zrůdy a tenhle kombík.
No tak informovat o novém autě se dá různě, že ? Nebudu tohle komentovat. Nejlepší bude když se zájemce podívá na www.kiamotors.cz - tam jsou ceny výbav. Zjistíte, že příplatky za cokoliv jsou opravdu velmi mírné a kupovat BASE výbavu je hloupost.
Náklady na garanční prohlídky včetně materiálu vyjdou na necelých 60tis., podobně jako u jiných srovnatelných aut (ford focus, škoda octavia, ...)
Naprostej souhlas. Je sice pravda, že Focus má nejlepší jízdní vlastnosti, ale zpracování některých detailů v interiéru je mnohdy hrozné. Známý si před týdnem Focuse Combi přivez, ale že by mě to nadchlo to vůbec. Palubka je z části měkčená, ale jinak všude tvrdý plasty jako kámen a nejsou zas moc kvalitní (brzo se snadno poškrábou). Navíc ve výplni dveří ani trocha textilie, jen samej tvrdej plast. To Ceed je na tom daleko líp. Měkčené plasty kombinuje s látkou a imitace kovu vypadá dobře. Sice nemá asi tak super jízdní vlastnosti, ale ty běžnej řidič stejně stěží využije. Takže Kia Ceed je podle mě dost dobrý auto.
jenze OII neni primarne urcena pro domaci trh => Cesko je pro ni dulezite, ale co si budem namlouvat Nemecko, Britanie, Rakousko, Svycarsko odebiraji vetsinu objemu a co si budem namlouvam, na tenhle trh nedorazi ani jediny "Clasic bez klimy" => naopak, a to museji Helmuti, co jsem slysel, cekat na ten cesky skvost kolikrat vic jak 4 nebo 6 mesicu (jeden muj dodavatel byl doslova nastvanej, kdyz mu jeho ctyrkolka dorazila az po zime, protoze si blahove myslel, ze prijde, zaplati, odjede😉)) => cekat musi Nemcouri, na tenhle korejskej zazrak, nevim, nevim, ja jsem se svezl v tom kratkym, ale se smichem jsem odesel => ty novinarsky kachny o vynikajicim podvozku, kvalitnim interieru atd....nevim co na te predvadecce Korejci rozdavali zadarmo, ale typoval bych to na kompletni domaci vybaveni od Hnujdaje (myslim, ze porad tenhle automobilovy gigant vyrabi mikrovlnky a podobny kramy nesouvisejici s autama)
Neznášam kórejské autá, som zástanca koncernu VW ale Cee´d či už hatchback alebo v budúcnosti Kombi zobere veľmi vela zákazníkov Seatu, Škody aj VW. VW Golf, čo je porovnateľné auto so Cee´dom, sa už teraz na Slovensku ponúka v akcii so zľavou zhruba 115 000Sk a pre výhodný kurz EURO / SK sú ceny nižšie ešte ďalšie 3%. Golf v úplne plnej výbave (2zonová dig. klíma, parkovacie senzory, disky z ľah. zliatin, tempomat, alarm, 4xelektrika, metalíza, proste všetko)s benzínovou 1,6 stojí cca 620 000 Sk. Takže Kia pomohla znížiť výrazne ceny Golfu
jo jo opevovana Koktavka, tu Skodovka nafoukla a posunula s II generaci do vyssi tridy, aby se nemusela v nizsi stredni potkavat se Ceedem a dalsimi Korejci.. rozdil 100k mezi zakladni Kokt s klimou a temito Korejci uz ale asi bude vrtat v hlave i ceskemu zakaznikovi 😄 navic zakaznikovi, ktery kupuje Skodovky nejdraz v Evrope 😄
Už to v diskuzích o Ceedu uvádím po několikáté. Líbivá cena je jedna věc, ale další především granční a servisní náklady a intervaly si při výběru a to nejen tohoto vozu určitě zjistěte taky. Možná budete (NE)mile překvapeni.
Kia Cee´d v hatchbacku vypadá skutečně dobře. Je to správně nadávkovaný mix korejského designu s požadavky evropského zákazníka, je např. daleko dynamičtější, než Auris nebo třeba Focus (kromě ST). K tomu ceny, záruka... a pokud korejci přidali i kvalitu, může být jedním z nejúspěšnějších modelů v Evropě (i když já si to nemyslím - pošramocená reputace se napravuje jen velmi pomalu).
Ovšem Sportywagon je podle mě krokem absolutně mimo. Zadní partie vůbec nekoresponduje s předkem, navíc je oproti čumáku zbytečně přeplácaná, kostrbatá a nesourodá. Např. ty svítilny jsou naprosto příšerné.
Ovšem Sportywagon je podle mě krokem absolutně mimo. Zadní partie vůbec nekoresponduje s předkem, navíc je oproti čumáku zbytečně přeplácaná, kostrbatá a nesourodá. Např. ty svítilny jsou naprosto příšerné.
Ti korejci se fakt snažej a za tuto cenu určitě potrápěj konkurenci. Nevypadá to špatně až na ten C sloupek alá Peugeot.
hmmm...rekl bych o neco mozna kvalitnejsi nez Megane, ovsem urcite osklivejsi (to je vsak individualni), z myho pohledu uz ted proflaknute, s cenou ktera je na prvni pohled prinejmensim podezrela (jak se rika: nic neni zadarmo😉...ale verim, ze spousta setrilku, pro ktere je jedinym hlediskem cena, se najde...kazdopadne jestli celkova uroven stejna jako kratas, v tom pripade maji jeste co dohanet => Evropa neni Amerika
dovolil bych si oponovat Focus v kombiku s 1.6 (pouze 100 koní)v akci stojí 410 táců s automatickou klimou.... kvalita není jinde, je to srovnatelný ( s obouma jsem ujel pár set kiláků a tak vím co porovnávám). Problém Focusu je v motoru, kterej je dost hlučnej, čímž jsem byl nejvíce zklamaný, naproti tomu 1.4 v Kie je jak balzám na uši proti tomu. Nebo drobnost.. kliky u dveří, jak zvenčí tak uvnitř.. u Focuse si připadáte jako když otvíráte dveře u starýho UAZu.. hrozně masivní a velký kliky a použití většího usilí. každé auto má své pro i proti, neříkám, že Focus je špatnej.. rozhodně ne, sám jsem nad ním moooc uvažoval, ale v té cenové hladině Kie je v nabídce v akci jen s tou dost hlučnou 100 koňovou 1.6 a to je asi to co mi vadí nejvíc.
Působí vcelku zajímavě, je tam vidět alespoň nějaký nápad, oproti některým typům určitých značek, i když některá provedení jsou jak je vidno převzaté odjinud.
Nasazení kombíku na trh má v ČR chuť opepření jídla střelným prachem. Cee'd se teprve teď dostává do skutečně přímé soutěže s domácí hvězdou Octavií. Takže už se těším na ty srovnávací testy a spoustu řečí okolo. Stojí za povšimnutí, jak se začínají naplňovat Markova slova o přibližování cen Kie evropským poměrům. Kia přestává být synonymem levného auta jako argumentu. Pravda je zároveň, že v posledních 3-5 letech naopak evropský trh reagoval mimo jiné i na cenovou agresi právě korejských značek, takže to přibližování je vzájemné. Poznámka pro ty, co o cee'du SW uvažují: cena za 1,4 (a její papírové parametry) je celkem lákavá, ale na opravdu pohodové ježdění je lepší 1,6 benzin a ještě lépe 1,6 diesel. Už v cee'du hatchi se 1,4 přecejen s váhou vozu trochu trápí, navíc v SW je osazená jenom do oholené verze - za nepříliš velký příplatek se lze přitom dostat na výrazně bohatější výbavu a silnější motor. Kromě toho by zájemci měli vnímat cenovou politiku Kie v ČR: ceníková cena platí téměř bez výjimky pouze první rok po uvedení na trh, do roka a do dne začíná dovozce s docela velkorysými kombinovanými slevami (přímé slevy + slevy na leasing), které dokážou cenu snížit řádově o 30 tisíc. Podívejte se jen pro příklad třeba na dlouhodobé slevy nedávno uvedeného MPV Carens. Ostatně Carens by si každý zájemce o kombík měl prohlídnout taky, stejně jako to asi dělají renaultovci s Méganem a Scénicem. 😄
Na obrázku to vypadá docela dobře,ale krátká vypadala taky,ale naživo nic moc.Trochu bych se pozastavil nad těma cenama,spousta komentářů je vyzdvihuje jako velmi výhodné,ale já když to srovnám se zavedenou konkurencí(pravda v akčních modelech)tak to žádná sláva není,např.Ford Focus kombi přijde na stejné peníze s lepší výbavou +klima,tempomat...a kvalita Focuse je celkem ověřená...
Opravdu nádherný kombík za nádhernou cenu, má šmrnc, má výbavu, velký kufr a ta cena... to je lahůdka. Gratuluju a přeju spousty prodejních úspěchů a pokud bude štěstí přát, rád bych rozšířil řady budoucích majitelů.