Švihák, my víme, žejo? Kdo nepoznal, nepochopí. A teď myslím TDV8...to je něco úžasného. Až mu sníží hmotnost, bude to nej. luxusní, superluxusní SUV světa. Jinak nejlepší je X5 3.0d. A až bude x5 4.5d, bude to jednoznačně toto. :yes:
Somarina. Parkrat som s Touaregom jazdil v terene a aj na testovacej trati v Devinskej kde ich robia a to auto JE do terenu. Keby si zazil ako s tym autom jazdia sofery pri predvadzacich jazdach v Devinskej tak menis gate. ;-)
No, s tym lamanim by som to neprehanal. Predpokladam stovku za nieco okolo 7,5 - 8 sekund, co je dnes lepsie bezne cislo. Imho s kazdym autom treba vediet jazdit, ovsem cim silnejsie tym to plati viac. Masaker bude V12...
Když všechny ty SUVéčka v sobě mají nějak moc plastů, RR je prostě obývák s dřevěným nábytkem a koženou sedačkou. Je to šlechtic. A co se terénů týče, občas něco na popud diskutujících z moje.auto.cz zkusím, a překvapuje mě, co to auto umí. Podvozek se dá zvednout o 28 cm, takový nemáme nikdo ani péro. Na YouTube je dost videí s Range Roverama...
no poviem vam ze to je mamuti tocak aj vykon. Mam X5 3,0d chipnutú na 260k a 590Nm a uz to trha beton a lame chrbticu, takze toto bude masaker, az si myslim ze to je nebezpecne, je to velke auto a treba s tym vediet jazdit
Tak co se týče kvality, je to špička.Jako ten RR. Ale motorově je to jiná káva. A nejlpeší je na tom to, že tam za chvíli bude V12, a pak si to busou možná kupovat ti, co by chtěli mít RR jako exclusivní vizitku, jenže V12 v SUV je jen jeden(vyjma W12 v Touaregu), a k tomu se dost lidí přikloní. Uvidíš. A cena je naprosto špičková. Mě fakt ti v tom Mercedesu serou, že si účtijí takové ceny za GL..děs.
Já jsem jezdil v TDV8, dostatečně dlouho, a tak můžu porovnávat třeba s benzínovým 4,4... A dneska jsem byl na Mělníku na náměstí s mým exšéfem s Cayennem. Pro lidi to byl tahák, RR a Porsche. Exšéf říkal, že RR je prostě jedinej šlechtic mezi SUV. Nic proti Q7, ale zkušenost říká radši Range Rover...
Pokud jezdis jak prase tak jo. Hned na zacatku pisu ze bych byl s tim motorem schopny jet prumerne do deseti. Schvalne koukni i na fotky. Je to bracha tohoto motoru 4.0 TDI.
To ses na omylu. Otcuv rekord byl z 7,3l na ceste z Nymburka do Hodonína. Po D1 rychlost az kolem 150 a po okreskach kolem toho kila. Celkovy prumer 101. Toto je jina jizda.
Až by ses b tom projel, RR TDV8 by ti připadal jako slimák, to mi věř. 640Nm není žádná sláva, a při hmotnosti je to špatné...ovšem v porovnání s Q7 4. TDI. Víš jak, pokud nezkusíš, nevíš. Je to ukázkový příklad. Ale jinak pravda, RR je jedno z nejhezčích, možná nejhezčí SUV na trhu. Překrásný předek a zadek, interier úžasný.
Ak mam 11litrov v priemere, tak okolo 20 v meste. Takze emisie budú 300-400g na 1km v meste. Tak to je pecka. :no: Kam sa hrabe EU s limitom 130g na 1km? (ci 120)
To ich (v audi) vôbec nezaujima zivotne prostredie?
Stačí jezdit plynule, předvídavě a využívat všech výhod ičkového motoru a dieselu k tomu a není to takový problém. Problém je, že když do toho sednete prvně, tak chcete vyzkoušet zátah a trošku to provětrat... Když takové auto máte dýl, tak to fakt není problém s tím jezdit s malou spotřebou...
To víš že jo! Já si počkám až na ten dvanáctiválec :-! Jinak to není špatné auto. Pořád se hádáte jestli je lepší to nebo tohle , ale jestli někdo potřebuje auto do terénu tak si určitě nakoupí ani Audi ani VW !!!
A mas to dokazane? Takove auto mame doma a opravdu to tak je. Snad vidim kolik ujedu a kolik platim na benzince. Zes ty to auto videl jen na parkovisti a nevis co ma pod kapotou za to ja nemuzu.
[odkaz]
Musím s tebou jen souhlasit, auta typu Q7, Tuareg, neříkám že schopnosti v terénu jsou nulové, ale oproti autum typu Uaz, Lada, a pod jsou to jen imidžovky. A o tom to zas trochu je, protože dneska jsou silnice plné pirátů, a tohle auto určitě respekt budí. Když už se s nekým srazit tak v tomhle bych se nebál. >:-[]
BTW...Šviháku...super Range...včera sem na něj koukal...mocinky pěkný :yes:
ano, pokud nekdo neridi Fabii, nebo jeste lip nejakou ojetou mrdku, tak je to bud zlodej, nebo ma maly pero, posramoceny ego, neumi ridit, ma bohaty rodice, proste je to zoufalec, kterej se MNE majiteli Fabie nebo ojete mrdky nemuze v zadnym pripade rovnat. A ani mi te neni lito, jses jen normalni idiot, kterych je plny internet :-)
Ale tady se velice vhodně nabízí otázka - tak je to "jen" mohutné auto na silnici - aby teda byl větší respekt... a nebo je to mohutné auto (které vevnitř nijak extra svou velikostí nevyniká), které není extra terénní. Takže jak už kdosi psal imidžovka ???
PS.: Máš taky teréňák. Využíváš jeho terénní potenciál, nebo i ty musíš uznat, že je to jen "rezerva", kdyby náhodou bylo potřeba objet nehodu na silnici příkopou a přes pole... ?
Já chci jen naznačit, že jsou to všechno imidžovky, některé umí víc, některé umí míň. Pokud někdo bydlí v horách, má Ladu Nivu nebo Range Defender (a nebo něco podobného typu Mercedes G)
Ahoj Marty, mě se Q7 líbí jak je mohutná, ale Range je tak nějak útulnější a celkově sypmpatičtější. Nevím jestli to vidím jenom já, ale čím dál častěji potkávám Audi TDI jak strašně čoudí a mají očouzenej celej zadek... Bezpochyby je to ale motor zajímavej.
Já jsem o Touaregovi prohlašoval, že chytly střešní nosiče Passata a pozvedli ho - a hůrá, máme teréňák. Není pravda. Taky jsem couvl a uznal.
Když se podíváš, co všechno Touareg může v terénu mít - od čistě ryzí mechaniky po elektroniku, která dneska umí hodně zakouzlit... Touareg umí - jednak už díky samotné stavbě karoserie (postav vedle ní Q7 -- uvidíš)
Je to možná takové ošklivé káčátko, co si ho nikdo nějak moc nevšímá, ale v terénu by se předvedl. Na netu jsem viděl video, kde ho chlápek "houpal" na zadní nápravě v kopci... >:D a docela si to užíval (na rozdíl od cestujících, ti měli bobky)
Jeho cena není samoúčelná - platí se za to, co umí (a taky za to VW :) koncern někde prachy na "vývoj" nové Fabie vzít musel... :-! >:D
Na primě ho protáhli někde v Maroku, či kde - někdy únor, leden - nevím přesně. A jen ho chválili.
>:D Hele, to se ti fakt povedlo. Po ránu mě to docela pořádně rozáhlo plíce tenhle fór.. :-) vůbec nejsem zaujatej.. ne.. :-!
Přikláním se k tobě - Range je ikona, navíc Audi vevnitř je "stará A6" a prostoru taky nic moc. A hlavně - určitě bude průměrný uživatel denně to max. zrychlení na 100 potřebovat.. popř. využívat. Asi ne..
PS.: "Kvé sedmička" je super do města :-) vidíte líp přes kolonu aut na semafor ... >:D
Lidí, kteří si potřebují léčit své pošramocené ego našlapanými motory v prostorné almaře - to vše za 2 mega - je mi upřimně líto. Všimli jste si někdy typů řidičů těchto aut? (neplatí na 100%).
Taky jsem si to myslel,ale ted chovám k tuaregovi respekt a je pro mě rozhodně akceptovatelnější než Q7 (neboli dálniční mastodont na 7mou). A to mám Audi o dost radši než VW.
V minulém článku o Mini Cooperu se všichni rozplývali o tom jak je to úžasné auto vhodné i pro muže a já jim to nevěřil. Když teď vidím tohodle krasavce tak se utvrzuji v názoru, že opravdový milovník pořádných aut potřebuje našlapaný motor v prostorné almaře nikoliv v krabici od bot jako v případě Cooperu.
Docela mě překvapila cena v tabulce v porovnání s Touarege. Audi je novinka a vyjde na 2.1 mil, a poměrně už velmi starý Touareg stojí 2.3 to jsem nečekal.
Nenavidim koncern VW a este viac ich naftaky, ale na tak velke auto mat zrychlenie za 6,4 a spotrebu len 11,1 je uzasne. Po prvy raz uznavam, ze aj audi vie nafty :yes::yes::yes: Gratulujem k prebudeniu zo sna ;-)