Novinky
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Mám ten motor, znám ten motor. Mazda6 je pro ten motor strop. I trochu naložené auto jde za plynem. V CX 5 4x4 už tomu tak není, diesel jede mnohem přirozeněji.
Neviem, aký máš problém s 2,5-litrom v 6ke či CX-5. V pohode motor, športiak to nie je, ale na také to normálne jazdenie mu sila nechýba a pritom je úsporný.
Snáď už konečne dôjdu s plnohodnotným hybridom - pokuty za emisie v EU nepustia a predsa len, konkurencia nespí. Skyactivy sú vynikajúce motory, ale tak max. do 3 ci cx30 a v manuáli.
Kamaráde plácáš, na dlouhých trasách diesel neslyšíš protože jede o1/4 nižší otáčky než benzín, jen si brouká. Komentáře od lidí jako ty mne baví, protože jsi v těchto autech nikdy nejel ale komentáře máš hustý ... 😄 😒]
viem, preto pisem skyactiv a nie X, kt. by bol v hybride zbytocny lebo krutiaci moment je z elektriky
Skyactiv s elektrikou by bol v pohode, ani by nemusel byt Atkinson kedze maju dobru ucinnost, o to dynamickejsi hybrid by to mohol byt.
Přesně to Mazda potřebuje, fullhybrid s 8st. automatem. Benzín žere, PHEV je těžký a drahý, HEV na časté kratší a diesel na časté dlouhé. Ten motor sky X je k ničemu, tu chudou směs žere, jen když po tom motoru nic nechceš.