Ekonomika
rohYpnol
Takže pokles prodejů EV, naopak růst prodejů spalováků???
Tak co, eurohujeři, doníčci, hendlíčci, mikešové?!? Nějak vám ty vaše zelené ideologické lži nefungují!!!
Tak co, eurohujeři, doníčci, hendlíčci, mikešové?!? Nějak vám ty vaše zelené ideologické lži nefungují!!!
Hendly
@rohYpnol
Tak to ale vubec nemeni nic na tom, ze zpravy o tom, jak spalovak musi dotovat EV a jak jsou limity na emise likvidacni jsou jen pohadky.
Neni to prvni rok co pri klesajicich a nebo stejnych prodejich roste zisk.
Ale samozrejme trollove furt jedou narativ. Spalovaci auto je drahe protoze EV…coz je blbost.
Tak to ale vubec nemeni nic na tom, ze zpravy o tom, jak spalovak musi dotovat EV a jak jsou limity na emise likvidacni jsou jen pohadky.
Neni to prvni rok co pri klesajicich a nebo stejnych prodejich roste zisk.
Ale samozrejme trollove furt jedou narativ. Spalovaci auto je drahe protoze EV…coz je blbost.
Xonik
@Mikesus Problém je bohužel složitější, ekonomické údaje Škody jsou defacto pouze virtuální údaj, jejich hodnota se odvíjí od nastavení vnitrokoncernových finančních toků, takže změnou těchto vztahů lze vykazovat úplně jiné ekonomické hodnoty, přitom se fakticky nezmění nic. Od dob dieselgate a rizika pokut se do Škody takto uměle přelévá část zisku z jiných koncernových divizí, a vůbec to nemá souvislost s tím jestli se zvýšil prodej nebo tržby.
rohYpnol
@kesum
Co má čekací doba společného se ziskovostí?!? Co?
Jo vlastně, vůbec NIC.... 😂
Co má čekací doba společného se ziskovostí?!? Co?
Jo vlastně, vůbec NIC.... 😂
rohYpnol
@Hendly
Jistě. Vysoce postavení představitelé automobilek jsou trollové...😅
Jistě. Vysoce postavení představitelé automobilek jsou trollové...😅
kesumb
@Hendly
uplna… Automobilky na ev pochopitelne vydelavaj. BMW ma cekaci dobu na ix pul roku, fabrika vyrabi jenom ev a je vytizena. Drivejsi termin nedostanes.
uplna… Automobilky na ev pochopitelne vydelavaj. BMW ma cekaci dobu na ix pul roku, fabrika vyrabi jenom ev a je vytizena. Drivejsi termin nedostanes.
rohYpnol
@Mikesus
Probůh ty fakt raději nic nepiš když ničemu nerozumíš.
PROVOZNÍ zisk...
Tvoje úvaha je úplně naivní. Není žádný takto jednoduchý vztah mezi tržbami, ziskem, provozním ziskem...
I v té jednoduché úvaze průměrné inteligentní člověk pochopí, že nejde o žádné zlevnění, ale třeba o prodej levnějších specifikací, jiných modelů atp.
Kdyby sis alespoň přečetl ofic. zprávu, tak i tam by ses dočetl, že jsi právě napsal jen další nesmysl.
Viz např.
Pozitivní vývoj provozního zisku je výsledkem především zlepšení skladby prodaných vozů, výhodného vývoje směnného kurzu a důsledného dodržování úsporných opatření v rámci programu Next Level Efficiency+. Nárůst peněžního toku těží ze zvýšeného provozního zisku a zlepšení pracovního kapitálu.
Probůh ty fakt raději nic nepiš když ničemu nerozumíš.
PROVOZNÍ zisk...
Tvoje úvaha je úplně naivní. Není žádný takto jednoduchý vztah mezi tržbami, ziskem, provozním ziskem...
I v té jednoduché úvaze průměrné inteligentní člověk pochopí, že nejde o žádné zlevnění, ale třeba o prodej levnějších specifikací, jiných modelů atp.
Kdyby sis alespoň přečetl ofic. zprávu, tak i tam by ses dočetl, že jsi právě napsal jen další nesmysl.
Viz např.
Pozitivní vývoj provozního zisku je výsledkem především zlepšení skladby prodaných vozů, výhodného vývoje směnného kurzu a důsledného dodržování úsporných opatření v rámci programu Next Level Efficiency+. Nárůst peněžního toku těží ze zvýšeného provozního zisku a zlepšení pracovního kapitálu.
Horký Rom
❗️VÁŽENÁ REDAKCE ACZ/CZECH NEWS CENTER ❗️
Přeji vám krásný páteční den.
Na základě posledních událostí souvisejících s revoluční změnou designu a novým velmi sporným a pomalým rozhraním webu auto.cz, bych chtěl požádat redakci o přehodnocení funkce "palcování" a úplné zrušení hodnocení komentářů na diskusním fóru auto.cz. Toto hodnocení je skutečně zastaralou metodou vyhodnocování kvality komentářů, kterou pravidelně zneužívají diskutéři s mnoha účty jako součást manipulace a propagace svých názorů. V současné době je "palcování" nepřiměřeným a nedůstojným způsobem hodnocení. Je třeba najít modernější a objektivnější metody vyhodnocování diskusního obsahu, které lépe odpovídají potřebám uživatelů webu.
Děkuji a zdravím,
HR
Přeji vám krásný páteční den.
Na základě posledních událostí souvisejících s revoluční změnou designu a novým velmi sporným a pomalým rozhraním webu auto.cz, bych chtěl požádat redakci o přehodnocení funkce "palcování" a úplné zrušení hodnocení komentářů na diskusním fóru auto.cz. Toto hodnocení je skutečně zastaralou metodou vyhodnocování kvality komentářů, kterou pravidelně zneužívají diskutéři s mnoha účty jako součást manipulace a propagace svých názorů. V současné době je "palcování" nepřiměřeným a nedůstojným způsobem hodnocení. Je třeba najít modernější a objektivnější metody vyhodnocování diskusního obsahu, které lépe odpovídají potřebám uživatelů webu.
Děkuji a zdravím,
HR
Tzn, že prodaná auta byla o cca 18% levnější než loni a přesto na nich byla ve výsledku vyšší, o dost vyšší marže ( kolem 20% vic nez za 2022 ). Nějak mi to nesedí k tomu, že spalováky musí dotovat EV. To byly jen dobré marketingové kecy pro slaboduché, aby si automobilky mohly obhájit zdražování a mohlo se plavat na EV. Stačí si dát jedna a jedna dohromady při čtení účetních výsledků.