Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz omezuje výrobu modelů S a EQS. Není o ně zájem

21 komentářů

Avatar - apoho
apoho
Jedním z důvodů poklesu prodeje S-classe je velikost auta. Prostě dnes už je prostě problém i zaparkovat s větším autem na parkovištích i v ulicích.
A že nejde prodej EQS podle plánu se ví od samého začátku.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@kesumb za největší problém vidím materiálovou a výrobní nekvalitu aneb tohle prostě není třída S na kterou jsou zákazníci zvyklí. To auto nesmí zavrzat, nesmí tam být tvrdé plasty atp.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Redakční roztleskávač a uItramuItinick již mrtvého diskuzního fóra ACZ - rohYpnoI:
“Takže pokles prodejů EV, naopak růst prodejů spalováků???
Tak co, eurohujeři, doníčci, hendlíčci, mikešové?!? Nějak vám ty vaše zelené ideologické lži nefungují!!!”
Eidam1984
Mel jsem dve S classy a koupil jsem si novy Lexus LS. Vybiral jsem mezi S a BMW 7. Vsechno je to v interieru plastovy shit. Treba jednou s dalsi generaci si to clovek zase koupi kdyz dostanou rozum a zacnou zase delat normalni auta.

Nema to nic spolecneho s elektromobilitou. I kdyz EQS je v interieru naprosto priserna vec a exterier je doslova osklivy. S Class se alespon v exterieru snazi udrzet nejakou zakladni navaznost na predchozi modely. Ale i tak je stale desing “China first”.

Mercedes uz neni co byval.
Avatar - skejpa
skejpa
Proboha čemu se divěj ? Kvalita interiéru naprosto zoufalá, vržou tam plasty a k tomu maj starou 400V architekturu, která kromě slimáčího nabíjení není ani úsporná. Když má někdo vyflusnout 3 mega za EV, tak si sakra rozmyslí, do čeho je dá. A EQS je prostě jeden velkej blaf. To když se člověk podívá na novou Audi A6 Etron, tak ta to EQS strčí do kapsy...
MB1975
K EQS se nebudu vyjadrovat, nejsem klientem pro EV. Ale uroven osizeni kvality interieru W223 nema u sklasse obdoby. Uz W 222 byly osizene v porovnani s W221. Ale toto je jeste uplne jiny level. Tam kde driv byvaly koberce nebo aspon calouneni jsou dnes hole plechy nebo tvrde plasty. O obrovskych plochach lacineho plastu zvaneho klavirni lak nemluve. Kdyz jsem to vytkl prodejci tak mne sdelil ze to zakaznici neresi. Ale vypada to ze je nas vice..
kesumb
@eLzyx
ale i ten vzhled. Realne u tyhle tridy nepovazuju za problem nabijeni ani dojezd, ale musi to vypadat, jezdit a jak si spravne poznamenal nevrzat
Prezivkynetreba
To nové S-ko je pekné auto ale popravde načo platiť toľké prachy za S-ko keď v podstate to isté dostanete v modeli E a za menej peňazí (niekedy mám po vizuálnej stránke problém tie dva modely rozoznať). Ešte dokonca to auto bude aj menšie a teda ľahšie na parkovanie. To, že sa nepredáva dobre elektro šrot tak to ma neprekvapuje to tak majú všetky značky.
Avatar - skejpa
skejpa
@Eidam1984 Amen. Já seděl v EQS a to je parodie na nejlepší auto. Exteriér ošklivý, dělaný jen na aerodynamiku a interiér zoufalá kvalita. Kam to ten Mercedes padá... A to ten elektrickej má ještě starou 400V platformu s pomalým nabíjením. To fakt člověk chce, když kupuje EV za 3 míče...
Arese
A čekal snad někdo něco jiného? 😂 (reakce na informací v titulku)
ptr078
Tak eqs nema ani softclose tusim, vzadu je to mensie ako s, hlavne obmedzeny priestor na hlavu a tym padom tam neponukaju ani tie vsetky luxusne sedadla co sa daju objednat do ska.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@ptr078 ..prečo si nevyužil túto absolútne fantastickú príležitosť, nemáš prachy, ptre???
ptr078
Co si nekupil ix jazdenku? Tu v uk to za dva roky strati cca 50 az 60% hodnoty. Mal som moznost presadnut z eqs do plnotucnej amg s 63 a eqs si moze kupit iba blazon
kesumb
Mercedesu to nejde, pompezni predstaveni eqs a v prvnich testech slabej dojezd 4m verze. Z chvili update predniho elektromotoru, kterej dostal spojku. Nasledne zvetseni baterie, takze propad ceny puvodnich modelu jak blazen. Krom toho mizernej design a neprehlidnutelnej mazerialovej odskok od S nebo E.

A hned v zacatku, sedan je mrtva kategorie. Meli udelat lepsi eqe suv..

Abych predesel kecum na tema neprodejnosti ev, na konkurencni ix porad cekam, fabrika na pul roku plna (a delaj tam jenom ev..)
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Mercedes to s diktátem zákazníkům opravdu přehnal, teď sklízí co zasel.
dodo24
"Podiel elektromobilov s výlučne batériovým pohonom na nových registráciách bol do roku 2018 pod 1 %, ale za posledné 4 roky výrazne vzrástol - na 5,3 % v roku 2020, 9 % v roku 2021, 12,1 % v roku 2022 a 14,6 % v roku 2023."

To nevyzerá na opadnutie záujmu, skôr o prehnané očakávania z minulosti.
MB1975
@Eidam1984 jj. A to nemluvim o takovych kixech ze kdyz otevres na max predni dvere tak na madlo ze sedadla nedosahnes a musis je chytnout za ram okna abys je vubec zavrel..myslim ze ve fl dostane el zavirani. No necham si svoji 222. A pokud se neseberou a nevyhodi toho progresivniho svedskyho hocha co jim ted sefuje tak ta tendence bude pokracovat a ja pujdu k jine znacce.
Eidam1984
@MB1975 rozhodne. Ja mel jak w221, tak w222. Decline v kvalite tam byl znat. Na w221 vzpominam. Do w223 jsem si nekolikrat sedl jako ridic a to auto uz proste neni co byvalo. Schazi tam pocit z fortelnosti, kvality materialu a hlavne z nadcasovosti. Treba to napravi, ale pochybuji. Dnes musi byt vse eko a recyklovatelne. Krome toho se to budou snazit nahnat jen vetsi obrazovkou infotaimentu.
kesumb
@ptr078

ix mam objednany novy, add podminky, kupuju to za cenu max 30% nad nejlevnejsim na mobile de bez zapocteni dotace…
CarFan
A kto sa tomu čuduje?

Nemecké prémiové trio padá dole.
Kvalita klesá, ceny idú hore, názory zákazníkov neberú do úvahy. Ešte nedávno vyrábali rýchle, kvalitné autá s najnovšími technológiami.

A dnes ? Vysoko ziskové predaje tria v Číne rapídne klesajú, lebo domáca EV konkurencia je príliš moderná a silná. Tiež sa nie je čomu čudovať, veď my sami sme ich naučili ako sa vyrábajú dobré autá. A asi sami prišli na to, že sa im oplatí zamestnať známych európskych inžinierov a dizajnérov.
To všetko by však nebol až taký veľký problém. Lenže domáci predávajú porovnateľné autá za menej ako polovicu. A to je silná káva, lebo na cene vždy záleží. USA a EÚ sa bránia vysokými clami, ale to nás nezachráni. Ak prídeme o ostatné trhy, export výrazne padne a marža zmizne.

Inak, No problem. Stále neprehľadné množstvo výbav a balíkov výbav. Vlastne výroba na zákazku. Pomalá, neefektívna a drahá.
Ako hovorím, ešte stále No problem...
ptr078
Tak hlavne vela spokojnych km.