Novinky
Další horká zpráva od Forda -
robotické řízení Ford BlueCruise je schválen Evropskou komisí pro použití v 15 evropských zemích, s více než 133 000 kilometry určených dálnic 👍
https😐/www.fordmedia.cz/…alnicich-3338025
robotické řízení Ford BlueCruise je schválen Evropskou komisí pro použití v 15 evropských zemích, s více než 133 000 kilometry určených dálnic 👍
https😐/www.fordmedia.cz/…alnicich-3338025
Ford by měl dělat rozhodnutí až po konzultaci s externisty, doporučil bych jim pozvat Horkého Roma. Ten by jim to vysvětlil jak jsou na tom vlastně dobře a že v Evropě vůbec nemají flotilové emise 123 g na kilometr a že vůbec nebudou platit několik miliard euro flotilových pokut ...
@WOPRECLEJ
Solidní zdroj informaci - autoforum: https😐/www.autoforum.cz/…ujerum-ze-vsech/
Není zač, Tycoone 👍
Solidní zdroj informaci - autoforum: https😐/www.autoforum.cz/…ujerum-ze-vsech/
Není zač, Tycoone 👍
@W.O. PRSCLEY
Já bych odborníky jako je Horký Rom, Hendly, Mikesus, Donvito, Jean Reno a Lenka Čížková rovnou jmenoval do představenstva Fordu. Do roka by Ford zkrachoval.
Já bych odborníky jako je Horký Rom, Hendly, Mikesus, Donvito, Jean Reno a Lenka Čížková rovnou jmenoval do představenstva Fordu. Do roka by Ford zkrachoval.
@Tycoon
Ford jede naopak podle odborníků tycoon a spo a je to vidět na jeho výsledcích za posledních 25 let. Mínus, mínus a zase mínus ve výsledcích. Takze horší to být nemůže. Zajiste máš svoji prosperující firmu, že?
Nicméně k tématu. Elektrická dodávka je zatím nesmysl a kdo ví jestli kdy nebude. Na to baterky nejsou aktuálně. Ford dělá taková úžasná rozhodnutí už od roku 2000, že zisky i prodeje prudce padají. Asi poslouchají plácali na diskuzích jako je tycoon, kteří jim narozdil od ostatních pořád rikaji co mají a nemají delat. Na druhou stranu, aspoň je méně aut, které prekazeji u krajnice na blikackach
Ford jede naopak podle odborníků tycoon a spo a je to vidět na jeho výsledcích za posledních 25 let. Mínus, mínus a zase mínus ve výsledcích. Takze horší to být nemůže. Zajiste máš svoji prosperující firmu, že?
Nicméně k tématu. Elektrická dodávka je zatím nesmysl a kdo ví jestli kdy nebude. Na to baterky nejsou aktuálně. Ford dělá taková úžasná rozhodnutí už od roku 2000, že zisky i prodeje prudce padají. Asi poslouchají plácali na diskuzích jako je tycoon, kteří jim narozdil od ostatních pořád rikaji co mají a nemají delat. Na druhou stranu, aspoň je méně aut, které prekazeji u krajnice na blikackach
@Mikesus ale fuj, taková ošklivá lež, ale účelové lhaní je vlastně denni chleba všech zelených fanatiků, takže vlastně běžná věc 😜
@Mikesus
Nejhorší chyby Fordu: strategie One Ford, strategie co nejrychlejšího přechodu na elektromobilitu, zrušení tradičních modelů jako Fiesta. Pro ani jedno z nich bych nehlasoval.
Je dobře, že jako jeden z mála elektrooptimistů si zachováváš racionální myšlení. Dávat baterie do aut jako je Ford F-150 v současnosti určitě nedává smysl. Tebe z toho seznamu škrtám.
Nejhorší chyby Fordu: strategie One Ford, strategie co nejrychlejšího přechodu na elektromobilitu, zrušení tradičních modelů jako Fiesta. Pro ani jedno z nich bych nehlasoval.
Je dobře, že jako jeden z mála elektrooptimistů si zachováváš racionální myšlení. Dávat baterie do aut jako je Ford F-150 v současnosti určitě nedává smysl. Tebe z toho seznamu škrtám.
@Tycoon
Takze ford jede elektromobilitu od roku 2000? To jsem do teď netušil vubec. Já věděl, že dávali na tvá doporučení, jinak by nebyli tam kde jsou. Normální schopný manažer by to byl schopen za 20 let dát do kupy.
Takze ford jede elektromobilitu od roku 2000? To jsem do teď netušil vubec. Já věděl, že dávali na tvá doporučení, jinak by nebyli tam kde jsou. Normální schopný manažer by to byl schopen za 20 let dát do kupy.
@del42sa
Reakce bez argumentu ani toho co rozporuješ. Jak typické pro lidi, co pokládají své liché domněnky za fakta.
Reakce bez argumentu ani toho co rozporuješ. Jak typické pro lidi, co pokládají své liché domněnky za fakta.
@Mikesus
Nikde jsem nepsal, že strategie elektromobility je z roku 2000.
Nejstarší z těch mnou zmiňovaných strategií je One Ford, to bylo někdy v roce 2010. Výsledkem byl například "čínský" Focus třetí generace. Za mě velmi špatná strategie. A to samé si myslím o strategii "elektromobilita co nejdříve".
Strategie z počátku tisíciletí neznám.
Nikde jsem nepsal, že strategie elektromobility je z roku 2000.
Nejstarší z těch mnou zmiňovaných strategií je One Ford, to bylo někdy v roce 2010. Výsledkem byl například "čínský" Focus třetí generace. Za mě velmi špatná strategie. A to samé si myslím o strategii "elektromobilita co nejdříve".
Strategie z počátku tisíciletí neznám.
@Tycoon
Jo, ale ford padá už od přelomu tisíciletí, kdy ještě ani ten one ford nebyl. Drželi se tehdy tvých současných rad a pořád na tom byli stejně jako teď, padali.
Jo, ale ford padá už od přelomu tisíciletí, kdy ještě ani ten one ford nebyl. Drželi se tehdy tvých současných rad a pořád na tom byli stejně jako teď, padali.
@Mikesus
Já pád Fordu na počátku tisíciletí nevidím. Ještě třeba v roce 2009 prodal Ford v Evropě 1 280 000 aut, což znamenalo podíl na trhu necelých 9 % a 2. místo hned za VW. Pád přišel později.
Letos podíl na trhu spadl pod 3 % a je na 15. místě (pokud bychom Seat a Cupru započítali dohromady, tak na 16.). Ford letos prodá v Evropě cca 330 000 všech aut dohromady. Bývaly doby, kdy dokázal prodat přes 500 000 Focusů.
Já pád Fordu na počátku tisíciletí nevidím. Ještě třeba v roce 2009 prodal Ford v Evropě 1 280 000 aut, což znamenalo podíl na trhu necelých 9 % a 2. místo hned za VW. Pád přišel později.
Letos podíl na trhu spadl pod 3 % a je na 15. místě (pokud bychom Seat a Cupru započítali dohromady, tak na 16.). Ford letos prodá v Evropě cca 330 000 všech aut dohromady. Bývaly doby, kdy dokázal prodat přes 500 000 Focusů.
Keď hovoríte A, treba povedať aj B, že redakcia auto.cz..
"Existujú obavy z príliš rýchleho investovania do elektromobilov. Teraz Gunnar Herrmann, šéf Fordu v Nemecku, varuje pred prílišným zameraním sa na čokoľvek iné ako na elektromobily. Jeho posolstvo je zástancom spaľovacích motorov jasné😒br />
"Ak veríte v prosperitu, rast a budúcnosť, potom by ste mali nechať ciele tak, ako sú," povedal Herrmann pre nemecké noviny Frankfurter Rundschau. Cieľmi Herrmann myslí rozhodnutie EÚ postupne vyradiť spaľovacie motory na nových elektromobiloch od roku 2035."
Zdroj: https😐/alltomelbil.se/ford-chefen-elbilar-ger-oss-valstand-tillvaxt-och-framtid/
"Existujú obavy z príliš rýchleho investovania do elektromobilov. Teraz Gunnar Herrmann, šéf Fordu v Nemecku, varuje pred prílišným zameraním sa na čokoľvek iné ako na elektromobily. Jeho posolstvo je zástancom spaľovacích motorov jasné😒br />
"Ak veríte v prosperitu, rast a budúcnosť, potom by ste mali nechať ciele tak, ako sú," povedal Herrmann pre nemecké noviny Frankfurter Rundschau. Cieľmi Herrmann myslí rozhodnutie EÚ postupne vyradiť spaľovacie motory na nových elektromobiloch od roku 2035."
Zdroj: https😐/alltomelbil.se/ford-chefen-elbilar-ger-oss-valstand-tillvaxt-och-framtid/
@Dalibor Vidiečan
Kdy v historii lidstva byla prosperita, růst a budoucnost dosažena tím, že by někdo nařizoval, jaké technologie se ve spotřebních výrobcích nesmí používat a jaké musí? Představ si, že bys v roce 2000 nařídil, jaké technologie se nesmí a jaké musí používat v mobilních telefonech od roku 2010. Možná by vůbec nevznikly moderní smartphony, aplikace atd.
Kdy v historii lidstva byla prosperita, růst a budoucnost dosažena tím, že by někdo nařizoval, jaké technologie se ve spotřebních výrobcích nesmí používat a jaké musí? Představ si, že bys v roce 2000 nařídil, jaké technologie se nesmí a jaké musí používat v mobilních telefonech od roku 2010. Možná by vůbec nevznikly moderní smartphony, aplikace atd.
@Tycoon
Jj, klasická neandrtálská písnička😒br /> “Být to tak, že elektrický pohon je nová, skvělá, jasně lepší věc, není o čem se bavit, ale tak to není. Je to - s mírnou nadsázkou řečeno - stará, přes 100 let marně kříšená slepá větev vývoje, která se nyní pokouší asi podesáté povstat z popela díky baterkám vyvinutým primárně pro notebooky, které v asi půltunové hmotě napodobují sotva 30kilovou palivovou nádrž. A to ani nemluvíme o tom, že stojí statisíce místo tisíců, vydrží okolo 8 let místo skoro věčnosti apod. Elektromobily mají své výhody, o tom žádná, tohle je ale tak brutální limit pro prodejnost, že si jen blázni mohli myslet, že s tímto pod taktovkou politického diktátu EU ovládnou svět.” 🤣
Jj, klasická neandrtálská písnička😒br /> “Být to tak, že elektrický pohon je nová, skvělá, jasně lepší věc, není o čem se bavit, ale tak to není. Je to - s mírnou nadsázkou řečeno - stará, přes 100 let marně kříšená slepá větev vývoje, která se nyní pokouší asi podesáté povstat z popela díky baterkám vyvinutým primárně pro notebooky, které v asi půltunové hmotě napodobují sotva 30kilovou palivovou nádrž. A to ani nemluvíme o tom, že stojí statisíce místo tisíců, vydrží okolo 8 let místo skoro věčnosti apod. Elektromobily mají své výhody, o tom žádná, tohle je ale tak brutální limit pro prodejnost, že si jen blázni mohli myslet, že s tímto pod taktovkou politického diktátu EU ovládnou svět.” 🤣
@Tycoon
Prosperita, hlavně ta krátkodobá, je především tehdy, kdy se ignorují zdravotní dopady. V historii máme krásnou ukázku, a to olověné vodovodní potrubí, které bylo začátkem konce jedné velké éry. Sice měli všude komfort a pitnou vodu, ale postupně se otravili a měli problém s porodnosti. Určitě máš v historii znalosti a vis o jakou civilizaci se jednalo. A ten samý scénář s ničení zdraví za účelem vlastního komfortu tu někteří stále prosazují.
Prosperita, hlavně ta krátkodobá, je především tehdy, kdy se ignorují zdravotní dopady. V historii máme krásnou ukázku, a to olověné vodovodní potrubí, které bylo začátkem konce jedné velké éry. Sice měli všude komfort a pitnou vodu, ale postupně se otravili a měli problém s porodnosti. Určitě máš v historii znalosti a vis o jakou civilizaci se jednalo. A ten samý scénář s ničení zdraví za účelem vlastního komfortu tu někteří stále prosazují.
@Mikesus
Ono se o tom dost často mluví, ale je to spíše na úrovni fake news. Chápu, že pro laiky je to uvěřitelné. Ve skutečnosti se olověné trubky pro rozvody pitné vody používaly i v moderní civilizaci, dodnes jsou i leckde v USA. Problém je, když někdo z olova dělá nádoby na vaření apod.
Jaký dopad má oxid uhličitý na zdraví?
Ono se o tom dost často mluví, ale je to spíše na úrovni fake news. Chápu, že pro laiky je to uvěřitelné. Ve skutečnosti se olověné trubky pro rozvody pitné vody používaly i v moderní civilizaci, dodnes jsou i leckde v USA. Problém je, když někdo z olova dělá nádoby na vaření apod.
Jaký dopad má oxid uhličitý na zdraví?
@Tycoon
Oxid uhličitý není problém spalovacích motorů. Tím je jen tlačeno na rozvoj efektivity motorů, nijak tím není spalovací motor omezen. Ale už dlouho vím, že jednodušší lidi mají pocit, že výfuk je jen co2 a vše ostatní neexistuje, protoze to není vidět. Přesně to ukazuje, že když se zmíní emise, vyskočí lidi jak to není problém, protože co2 preci není nijak závadné.
Oxid uhličitý není problém spalovacích motorů. Tím je jen tlačeno na rozvoj efektivity motorů, nijak tím není spalovací motor omezen. Ale už dlouho vím, že jednodušší lidi mají pocit, že výfuk je jen co2 a vše ostatní neexistuje, protoze to není vidět. Přesně to ukazuje, že když se zmíní emise, vyskočí lidi jak to není problém, protože co2 preci není nijak závadné.
@Roman Horký
Jeden z důvodů, samozřejmě. Ale když nemáš lidi a nechceš měnit svoje pohodlí, budoucnosti se nedočkas.
Jeden z důvodů, samozřejmě. Ale když nemáš lidi a nechceš měnit svoje pohodlí, budoucnosti se nedočkas.
Tak že by konečně Ford přestalo bavit vyhazovat peníze oknem? Ty ztráty z prodeje elektrik už asi někde budou v účetnictví vidět 🤔
https😐/media.ford.com/…tery-chemis.html
Děkujeme za připomenutí toho, jaké nereálné plány Ford ještě minulý rok měl.
Výrobu nových elektromobilů teď odkládá, avšak továrnu na baterky rozjet musí, aby nevracel dotace navázané na tzv. Inflation Reduction Act. Co s těma baterkama bude dělat, když je nevbude di čeho montovat?
V každé případě čínský CATL může slavit, že jeho technologie LFP článků se rozšíří i do amerických továren a Bidem na to ještě poskytne dotaci.
Kdyz nemáš baterku, elektromobil neuděláš. Kdyz nemáš elektromobil, baterku využije a elektromobil můžeš spustit
To ano.
Můj příspěvek ale mířil na trochu jiný aspekt. A tím je špatná alokace kapitálu, když se ekonomiku snaží řídít politici.