Novinky
Otázkou je, zda MG ZS zůstane oblíbené, pokud se stávající generace prodávala za akčních 400 tisíc a nová zdraží na 650 tisíc.
Já myslím, že tento "britsko-čínský" vůz lidé kupovali právě kvůli té ceně... Jenže když tam dají hybrid, tak se zase prodraží, viz. MG3, a to je hatchback, toto nikoliv.
Takže teď místo "britsko-čínského" vozů lidé raději sáhnou po Toyotě, tedy Yaris Cross, pokud by žádali o hybrid.
Takže čínské vozy v EU utlumí.
Takže teď místo "britsko-čínského" vozů lidé raději sáhnou po Toyotě, tedy Yaris Cross, pokud by žádali o hybrid.
Takže čínské vozy v EU utlumí.
@Nebo Nebo
Myslím si, že zákazníci MG ZS sáhnout spíše po nějakém levnějším Suzuki nebo Ssangyongu než Toyotě.
Myslím si, že zákazníci MG ZS sáhnout spíše po nějakém levnějším Suzuki nebo Ssangyongu než Toyotě.
@Nebo Nebo
Je to vsetko tak ako pises... suhlas.... este som zvedavy ci MG 3 dostane aj nehybridny variant ( bud turbo 1,0 alebo atmo 1,5 ) .... lebo v cene od 20 litrov vyssie ponukat male auto ( bez ohladu na pohon ) je proste trefa mimo terc ... lebo zakaznik v tomto segmente strejne netuzi po 200 konikoch pod kapotou ani po nejakej superzlozitej technike kvoli ktotej usetri 2 deci ale cenu auta to kvoli tomu dvihne k autam o segment vyssie ... chce tu len jednoduche auto za ferovu cenu.... nieco ako corsa za 17 s 1,2 turbom alebo fabia s 1,0 tsi tiez za 17 ... ale keby vazne prisiel aj nehybridny variant ( povedme litrove turbo a bude v cene do 17 ) tak prisaham bohu pojdem ho omrknut.... ale za 20 uz radsej scalu.... a o tom to cele je.... a obavam sa ze aj nove vacsie ZS uz triafa kusok mimo terc... ale tam este pockajme na ceny...
Je to vsetko tak ako pises... suhlas.... este som zvedavy ci MG 3 dostane aj nehybridny variant ( bud turbo 1,0 alebo atmo 1,5 ) .... lebo v cene od 20 litrov vyssie ponukat male auto ( bez ohladu na pohon ) je proste trefa mimo terc ... lebo zakaznik v tomto segmente strejne netuzi po 200 konikoch pod kapotou ani po nejakej superzlozitej technike kvoli ktotej usetri 2 deci ale cenu auta to kvoli tomu dvihne k autam o segment vyssie ... chce tu len jednoduche auto za ferovu cenu.... nieco ako corsa za 17 s 1,2 turbom alebo fabia s 1,0 tsi tiez za 17 ... ale keby vazne prisiel aj nehybridny variant ( povedme litrove turbo a bude v cene do 17 ) tak prisaham bohu pojdem ho omrknut.... ale za 20 uz radsej scalu.... a o tom to cele je.... a obavam sa ze aj nove vacsie ZS uz triafa kusok mimo terc... ale tam este pockajme na ceny...
Tahle navic zneuzivajici tradicni britskou znacku.
Hnus tohle propagovat.