Elektromobilita
U takto velkeho auta by mel byt akumulator alespon 77 kwh standard. Ze to neni ani za priplatek je pro me vysmech. Naopak by mu slusela ta 96kWh baterka. Velke zklamani. Navic je to pořád 400V a dost drahych 400V.
Super kára.
10 minut pauzička na výbornou kávičku u Humpolce každých 100 km se dá přece vydržet. Potom je dojezd nepodstatný údaj. Stačí 250 km na cesty kolem komína a nemusíš kupovat káru s velkou drahou a těžkou baterkou, kterou stejně většinou jen zbytečně vyvážíš na výlet. A jezdíš levným ekonomickým lehkonohým šikovným elektrickým autíčkem.
Pokud se někdo musí vypravit někam dál, než je akční rádius jeho fotoelektrárny s bateriovým úložištěm komplet tak třeba za 3 - 5 mega, má podepsané smlouvy alespoň se třemi, čtyřmi poskytovateli elektřiny a platí nějaké ty paušály, aby se cenově přiblížil alespoň přibližně k ceně benzínu a má růženec s čipy pro různé nabíječky, pak je to fajn. Dá si sedm káviček a je třeba i v Kolíně nad Rýnem. Žádný problém, ideál.
Pokrok jde mílovými kroky kupředu. Už dnes je všechno levné, jednoduché, pohodlné, ekonomické..
Napsal jsem to správně?
(Jo a hlavně o tom natočit video.)
10 minut pauzička na výbornou kávičku u Humpolce každých 100 km se dá přece vydržet. Potom je dojezd nepodstatný údaj. Stačí 250 km na cesty kolem komína a nemusíš kupovat káru s velkou drahou a těžkou baterkou, kterou stejně většinou jen zbytečně vyvážíš na výlet. A jezdíš levným ekonomickým lehkonohým šikovným elektrickým autíčkem.
Pokud se někdo musí vypravit někam dál, než je akční rádius jeho fotoelektrárny s bateriovým úložištěm komplet tak třeba za 3 - 5 mega, má podepsané smlouvy alespoň se třemi, čtyřmi poskytovateli elektřiny a platí nějaké ty paušály, aby se cenově přiblížil alespoň přibližně k ceně benzínu a má růženec s čipy pro různé nabíječky, pak je to fajn. Dá si sedm káviček a je třeba i v Kolíně nad Rýnem. Žádný problém, ideál.
Pokrok jde mílovými kroky kupředu. Už dnes je všechno levné, jednoduché, pohodlné, ekonomické..
Napsal jsem to správně?
(Jo a hlavně o tom natočit video.)
https😐/www.media.stellantis.com/…-3008-long-range
Btw nezapomeň na zlaté pravidlo elektromobility, aby si neničil baterku, tj 10-80% nabití, takže krát 0,7 😄 Sakra se ti ten dojezd zkrátí ....
Testik Peugeotu e-3008 GT s baterkou 73kWh.
Co tam máš dál 😆
https😐/fdrive.cz/…ho-dojezdu-13034
"Z počátku testu Peugeot e-3008 GT ukazoval dojezd 496 km, ale jak ukázal tento test, ve výsledku to bylo mnohem reálnějších 330 km"
To si ale zase ty neuvedl k cemu je ten údaj vztažený.
Jedna se o 100% dalnicni provoz pri 130km/h
Milý ericne, ve spěchu jsi opět zapomněl přepnout mezi svými multiúčty, teď mi odpovídáš z účtu del42sa.
Buď prosím pozornější, spěch je na místě jen při chytání blech 😋
Tak pochop, že je pár chudaku, kteří mají dalnici až do obýváku a tráví na ni minimálně 12 hodin denně. Zbytku s trochou inteligence dojde, že spotřeba na dalnici je naprosto nerelevantni, pokud na ni netravis celý den. Je to jako kdyby museli jet těch 130-160 a každý je nutil. Už teď při 130 potkavam spoustu řidičů, kteří jedou 100-110. A EV to nejsou v naprosté vetsine případů
“ 21.4kWh/100km na dálnici”
Naprosto super hodnota.
“ Reálný dálniční dojezd tohoto vozu je proto v nejhorším možném scénáři okolo 380”
Průměrná hodnota spotřeby je jasná, jak v kombinaci, tak na dálnici…
Diskuzní “nikdy” pri dnesnim technologickem pokroku vydrizi mnohdy jen nekolik mesicu.
Až na to, ze dalncie s dojezdem nemají vůbec nic společného. Ano. Některé papirove hodnoty též ne. Ale u motoru se též nikdo nepozastavuje nad tím, že na dalnici mají vyšší spotrebu než papírovou. Oni Teda povětšinou mají i běžnou spotřebu vyšší než papírovou, narozdil od EV, který jsem měl možnost zkusit.