Novinky
@Arese strašne rád chodíš diskutovať pod články o EV. Ďakujeme, že aj týmto EV popularizuješ.
@Arese
Jj, nezafungoval Mustang, netrefili do černého ani s Capri, tak ještě pojmenovat příští elektro jako nový model T a vobrátěj v tom hrobě i Henryho.
Jj, nezafungoval Mustang, netrefili do černého ani s Capri, tak ještě pojmenovat příští elektro jako nový model T a vobrátěj v tom hrobě i Henryho.
Zneužít kultovního jména Capri pro zkratomobil je od Fordu mimořádně trapné, už to jednou udělal v případě Mustangu a žádný prodejní úspěch se nedostavil. Komu není rady, tomu není pomoci!
P.S. Bodie se musí kvůli magorům ve vedení Fordu v hrobě obracet! 😞(((
P.S. Bodie se musí kvůli magorům ve vedení Fordu v hrobě obracet! 😞(((
Tak je vidět jak jsou ve VW Group trošku naivní (či hloupí?). Poskytli Fordu platformu jejich BEV, tzn. že toho moc navíc Fordu asi neprodají... Naopak VW Group se vzdalo profitabilní výroby dodávek ve prospěch Fordu... No a k Fordu Capri a jeho potencionálním prodejům asi není potřeba komentářů...
@Arese
No vida, tvůj intelektální vrchol právě promluvil! Myslím, že děti na pískovišti by to svedly taky – jen bez toho rozkošného rozptylu písmenek 👍
No vida, tvůj intelektální vrchol právě promluvil! Myslím, že děti na pískovišti by to svedly taky – jen bez toho rozkošného rozptylu písmenek 👍
Je opravdu hrozně smutné sledovat, jak Ford v přímém přenosu doslova likviduje své evropské angažmá. Firma, která ještě před cca 15 lety sváděla vyrovnané souboje i s koncernem VW! Jména jako Fiesta, Focus či Mondeo jsou díky jejich jedinečným podvozkům (geniálně kombinujícím fantastickou jízdní agilitu s prvotřídním komfortem odpružení) u nadšených řidičů navždy zapsána zlatým písmem. Bye, Ford...
ford...je to marne, je to marne, je to marne...a z vnutka ten tablet na stredovom panely je fakt hnusny...
@Stejsn V Londýně už dnes žádní grázli nejsou. Jsou tam zakázané i nožíčky a na ulici se nemůže nikomu nic stát a taky se už posledních 20 let nic nestalo. Vlastně moment.....
Jestli tato obluda je nástupce Fordu Capri, tak nechápu, co tady kritizujete na vzhledu Toyoty Prius.
Bože to je paskvil, VWFord bez designu, ani to ford nepřipomíná. Za mě je to fail jako prase, navíc zneužili ikonické jméno. Prodejům to nepomůže. Prostě humus...
Tak EV je lepší skoro ve všem, to uznáš ne. Co se mi líbí nejvíce, že může mít 500 koní, ale v klidu žere jak TDI. Nad milion už nemá problém s cenou, ale jako náhrada Fabky to zatím nefunguje, ale dá se koupit starší kus. Co ale neumí vůbec je dovézt tě na výlet. Vezmu Travellera, ráno dám kafe a WC, hodím 3x čurku a večer mám Ožujsko na pláži nebo Moretti pod svahem. Bolí mě z toho ale za krkem, pořád nechápu, jak dokáží vařit tak hnusné pivo.
@KANKUNEN Tak moc dobře víš, že to není to samé 😋 EV ještě nezvládlo se svými vlastnosti ICE ani dohnat, natož být lepší…
Zrychlení pěkné, top speed tragická. U BEV asi infekční mít tu maximalku takhle vždycky tragickou. Hmotnost jako vždy obří.
Chtěl jsme napsat, že při pěkně zvolené ceně to bude prodejní hit. Ford si to může dovolit, cena aku spadla hodně nízko.
Ale 1.3m CZK to zabíjí tak, že jestli prodají 10 000ks tak budou slavit.
Chtěl jsme napsat, že při pěkně zvolené ceně to bude prodejní hit. Ford si to může dovolit, cena aku spadla hodně nízko.
Ale 1.3m CZK to zabíjí tak, že jestli prodají 10 000ks tak budou slavit.
Čím jiným by mělo v roce 2024 být rodinné auto pro radost a ve sportovním stylu, než crossoverem?
No, to je tedy otázka...
No, to je tedy otázka...
@Pepa_007 Typická politika Fordu snad už od dob Fusionu, na trh nastupuje s absolutně přepálenou cenou, kterou pak kompenzuje slevovými akcemi, až se z akční ceny stane cena běžná.
Je to dražší než Peugeot. Ale hlavně, že se něco vyrábí. Ti co volají po cestě, Evropo zůstaň u spalováků a elektro nech Číně, bych se chtěl zeptat, jestli nosí tlačítkovou Nokii.
Troll party už tedy začala?
Díky Bohu 👍