Novinky
Model Y z Berlína bude bomba, navíc při velké produkci na zaplacených linkách.
To se to budou výplaty zvyšovat.
To se to budou výplaty zvyšovat.
Chýba informácia, že aktuálne vo VW DE zarába väčšina bežných pracovníkov o cca 25% viac ako v Tesle DE
Ja myslel, ze VW je nejvic nejlepsi automobilka.
A Tesla je bublina, ktera uz mela podle zdejsich (j)elit davno zkrachovat...
😀
A Tesla je bublina, ktera uz mela podle zdejsich (j)elit davno zkrachovat...
😀
V zásade žiadna výpovedná hodnota. Koľko tovární má a koľko modelov v Európe vyrába Volkswagen, koľko Tesla. Zredukovanie tovární zabehnutých európskych hráčov je už len otázka času. Séria zlých rozhodnutí.
Takže v koncernu berou furt víc , že.
https😐/www.autojournal.cz/…lug-in-hybridum/#…
VW se svým elektrofanatismem likviduje i na trhu USA
VW se svým elektrofanatismem likviduje i na trhu USA
@Arese
On se likviduje svoji zaostalosti. Bohužel tím jeho EV jsou podprůměrná a tak se roztáčí spirála ala Nokia.
On se likviduje svoji zaostalosti. Bohužel tím jeho EV jsou podprůměrná a tak se roztáčí spirála ala Nokia.
@Arese
Narozdil od doby, kdy v USA VW prodaval diesel.
😀
arese, umis pobavit...
https😐/www.denik.cz/…ut-20180330.html
denik
Narozdil od doby, kdy v USA VW prodaval diesel.
😀
arese, umis pobavit...
https😐/www.denik.cz/…ut-20180330.html
denik
problem VW a evropskejch automobilek je, ze penize a usili cpaly do dyzlu i po dieselgate, kdy jim melo dojit, ze tudy cesta nevede a byl dobrej duvod dyzly zariznout a penize a usili venovat elektrifikaci.
a tak dnes, kdy se zajem o dyzly propada, nema VW ani obycejnej hybrid, kterej provozne vychazi lip nez naftak a to i pres to, ze je benzin zatizenej spotrebni dani o 40% vic, nez zvyhodnovana nafta...
a tak dnes, kdy se zajem o dyzly propada, nema VW ani obycejnej hybrid, kterej provozne vychazi lip nez naftak a to i pres to, ze je benzin zatizenej spotrebni dani o 40% vic, nez zvyhodnovana nafta...
@topten
Většina evropských států desítky let podporovaly diesely, EU podporovala diesely, v jednu dobu diesely podporovala dokonce i města (např. Londýn). Asi málokterá automobilka čekala, že se to obrátí o 180° (ve skutečnosti se to tak úplně neobrátilo, diesely budou zvýhodněny i v budoucí normě Euro 7 a spousta států včetně ČR má stále výrazné daňové zvýhodnění nafty). Takže se do dieselů dál investovalo.
Pak přišel Diess a vyhlásil Velkou elektromobilní revoluci, která po pár letech zkolabovala.
Absence kvalitního hybridu je pro koncern VW velký problém. Chybí jim i úplný základ, tzn. vhodné motory a převodovky nebo převodový systém. Otázkou je, jestli už něco vyvíjí, nebo nikoliv.
Většina evropských států desítky let podporovaly diesely, EU podporovala diesely, v jednu dobu diesely podporovala dokonce i města (např. Londýn). Asi málokterá automobilka čekala, že se to obrátí o 180° (ve skutečnosti se to tak úplně neobrátilo, diesely budou zvýhodněny i v budoucí normě Euro 7 a spousta států včetně ČR má stále výrazné daňové zvýhodnění nafty). Takže se do dieselů dál investovalo.
Pak přišel Diess a vyhlásil Velkou elektromobilní revoluci, která po pár letech zkolabovala.
Absence kvalitního hybridu je pro koncern VW velký problém. Chybí jim i úplný základ, tzn. vhodné motory a převodovky nebo převodový systém. Otázkou je, jestli už něco vyvíjí, nebo nikoliv.
@Tycoon
jj, jadro pudla je v dlouhodobe podpore dyzlu, navic snad jen v EU, takze se jinde neuchytily, a kdyz to zkusily v USA s "clean" dieselem tak z toho byl maler a ostuda.
s dieselgate mely prijit nejen pokuty (koncern vyklopil 1bln v ceskejch), ale i konec zvyhodnovani nafty.
euro7 je vyrazne benevolentnejsi nez soucasne emisni normy v USA, japonsku a dokonce i chine. podle me to je z duvodu, aby diesel, kterej je i tak proti benzinu emisne zvyhodnenej jak pises, vubec prosel. to, ze tim tahne dolu i cisty benzinaky nikomu z tech odpovednych asi nedochazi.
navic vyvijet, resp. udrzovat vsechny ty benzinaky, naftaky, mild-hybridy, plug-in hybridy a elektro neco stoji a to nejen penize, ale hlavne vyvojare, kteri to evidentne nezvladaj z duvodu, ze toho je na ne moc...
jj, jadro pudla je v dlouhodobe podpore dyzlu, navic snad jen v EU, takze se jinde neuchytily, a kdyz to zkusily v USA s "clean" dieselem tak z toho byl maler a ostuda.
s dieselgate mely prijit nejen pokuty (koncern vyklopil 1bln v ceskejch), ale i konec zvyhodnovani nafty.
euro7 je vyrazne benevolentnejsi nez soucasne emisni normy v USA, japonsku a dokonce i chine. podle me to je z duvodu, aby diesel, kterej je i tak proti benzinu emisne zvyhodnenej jak pises, vubec prosel. to, ze tim tahne dolu i cisty benzinaky nikomu z tech odpovednych asi nedochazi.
navic vyvijet, resp. udrzovat vsechny ty benzinaky, naftaky, mild-hybridy, plug-in hybridy a elektro neco stoji a to nejen penize, ale hlavne vyvojare, kteri to evidentne nezvladaj z duvodu, ze toho je na ne moc...
@topten Ano, zájem o diesely se v Evropě "propadá". Ale jenom proto, že je automobilky pod tlakem zelených fanatiků přestávají vyrábět a nabízet! ☹️
@Arese
beru, ze pred 20 lety auto od oktavky po A6 nemelo kloudnej benzinak, protoze se vetsina vyvoje lila do naftaku a naftak tak byl pro mnohy logicka volba, ale dnes je situace uplne jina. kdyz jsi tehdy proti sobe postavil v oktavce 2.0tdi 140 koni vs 2.0fsi 150 koni, tak az na hluk a emise byl chrocht snad ve vsem lepsi, a na tech 6 litru na sto za danove zvyhodnenou naftu proti 9 litrum danove znevyhodnenyho benzinu slysela spousta lidi.
dnes je situace uplne jina - benzin ma sice o 10% vyssi spotrebu, ale to jen diky tomu, ze nafta ma v litru o 10% vic energie nez benzin. v prepoctu na energie a CO2 naftak a benzinak vychazej dnes casto +- stejne.
takze naftaky nad vodou drzi jen to danove zvyhodneni spotrebni dani, ktery u nas dela 40% v neprospech benzinu, extrem v EU je az 75%.
pul roku sem tady nebyl a vidim, ze o zelenych fanaticich a fasistech meles porad stejny nesmyle.
jestli EU neprestane se zvyhodnovanim kdeceho a dotacema na kdeco, tak to tady pujde dal s kopce
beru, ze pred 20 lety auto od oktavky po A6 nemelo kloudnej benzinak, protoze se vetsina vyvoje lila do naftaku a naftak tak byl pro mnohy logicka volba, ale dnes je situace uplne jina. kdyz jsi tehdy proti sobe postavil v oktavce 2.0tdi 140 koni vs 2.0fsi 150 koni, tak az na hluk a emise byl chrocht snad ve vsem lepsi, a na tech 6 litru na sto za danove zvyhodnenou naftu proti 9 litrum danove znevyhodnenyho benzinu slysela spousta lidi.
dnes je situace uplne jina - benzin ma sice o 10% vyssi spotrebu, ale to jen diky tomu, ze nafta ma v litru o 10% vic energie nez benzin. v prepoctu na energie a CO2 naftak a benzinak vychazej dnes casto +- stejne.
takze naftaky nad vodou drzi jen to danove zvyhodneni spotrebni dani, ktery u nas dela 40% v neprospech benzinu, extrem v EU je az 75%.
pul roku sem tady nebyl a vidim, ze o zelenych fanaticich a fasistech meles porad stejny nesmyle.
jestli EU neprestane se zvyhodnovanim kdeceho a dotacema na kdeco, tak to tady pujde dal s kopce
Je sranda, ze si lidi neumi predstavit budoucnost bez VAG, ale meli bychom se na to pomalu mentalne pripravit. Takovej BYD s logem VW, Skoda, Audi a Porsche, to bude jeste hodne zajimavy… 😀
Presne. Odboráři a různí obráběči si prožrali budoucnost už před pár lety. Ale aspoň to maji na co svést, a to na politiku a GD. Ostatní nefňukají a ukazují, že to jsou jen kecy tech neschopnych
Ve VW se rozdávalo ve velkém, i těm nejvyšším a i vlastníci zanedbávali svoji práci, proto tolik špatných rozhodnutí už pěkných pár let zpět. A to je příčina dněšní situace.
Jo. Manažeři taky můžou velkou měrou. Ale pokud je někdo, kdo vyhrožuje stávkou a tím chce dalsi a další peníze, jinak nebude pracovat, takovým dobře tak.
Rozhodne netvrdím, že za úspěch muzou manažeři a neúspěch odbory, to vůbec ne. Ale za prozrane peníze můžou i a především stavkou vyhrozujici odbory.