Ekonomika
Man Ký
30
@Tycoon no hlavně, že ostatní automobily jdou na dračku😊
Přejít do diskuze
@sargis Prober se z iluzí, vstaň a začni opravdu žít!
Spalovací motory mají odzvoněno.
Spalovací motory mají odzvoněno.
@Th0r čeho se prodá víc, kotlů na pevná paliva, nebo tepelných čerpadel? a o čem to vypovídá? a co je lepší pro ovzduší?
@KANKUNEN
dotace jsou (skoro) vzdycky spatne
srotovne v 2009 znamenalo jen v nemecku dotaci pro 2 miliony aut, vetsinou smradlavych a jedovatych dyzlu s falesnejma emisema
a pak nasledoval pokles prodeju
dotace jsou (skoro) vzdycky spatne
srotovne v 2009 znamenalo jen v nemecku dotaci pro 2 miliony aut, vetsinou smradlavych a jedovatych dyzlu s falesnejma emisema
a pak nasledoval pokles prodeju
@KANKUNEN
Jsem rad, ze se ropaci maji z ceho radovat.
Jsem zvedavej, az pristi rok prodeje EVcek porostou, jak budou dedukovat opak toho co dnes.
😀
Jsem rad, ze se ropaci maji z ceho radovat.
Jsem zvedavej, az pristi rok prodeje EVcek porostou, jak budou dedukovat opak toho co dnes.
😀
@ryccardo
https😐/www.euronews.com/…driving-momentum
Jestli to neni tim, ze Hendly uvadi mnohem relevantnejsi globalni data.
Oproti bezvyznamnemu zakolisani evropskeho trhu...
Sales in January - November 2024 vs Jan-Nov 2023
Global
15.2 million, +25%
😬
https😐/www.euronews.com/…driving-momentum
Toto jsou stejne tvrda fakta, jako evropsky pokles Tesly.
🙂
https😐/www.euronews.com/…driving-momentum
Jestli to neni tim, ze Hendly uvadi mnohem relevantnejsi globalni data.
Oproti bezvyznamnemu zakolisani evropskeho trhu...
Sales in January - November 2024 vs Jan-Nov 2023
Global
15.2 million, +25%
😬
https😐/www.euronews.com/…driving-momentum
Toto jsou stejne tvrda fakta, jako evropsky pokles Tesly.
🙂
@Arese
to je blbost
realna efektivita syntetiky 10-15%
proti 80% u EV
potreboval bys cca 120-150TWh elektriky na vyroby syntetickeho paliva do vsech aut u nas
proti 20TWh u elektro
tudy cesta nevede
mozna par litru pro spalovaci supersporty a veterany z nostalgie, pro normalni auto ne
to uz je lepsi ze syntetickeho paliva vyrabet v kogeneracich elektriku do EV a odpadnim teplem vytapet mesto
syntetika do nadrze auta je fakt blbej napad
to je blbost
realna efektivita syntetiky 10-15%
proti 80% u EV
potreboval bys cca 120-150TWh elektriky na vyroby syntetickeho paliva do vsech aut u nas
proti 20TWh u elektro
tudy cesta nevede
mozna par litru pro spalovaci supersporty a veterany z nostalgie, pro normalni auto ne
to uz je lepsi ze syntetickeho paliva vyrabet v kogeneracich elektriku do EV a odpadnim teplem vytapet mesto
syntetika do nadrze auta je fakt blbej napad
@Lubo
Jsi obyčejný multinickový troll a hejter, tvůj příspěvek má nulovou informační hodnotu.
Nemáte na Slováči žádné diskuze?
Jsi obyčejný multinickový troll a hejter, tvůj příspěvek má nulovou informační hodnotu.
Nemáte na Slováči žádné diskuze?
@Th0r
tak se podivej, jaky auta a za kolik budou na trhu pristi rok, a jaky byly na trhu v 2020
fakt nevidis zadnej rozdil ?
prodeje EV trvale rostou, letos malej pokles diky deformaci trhu v loni nemecku dotacema.
za letosek propad EV v nemecku zatim cca 120tis aut a do konce roku to nejspis jeste vzroste, protoze kdo chtel EV, chtel stihnout dotaci.
bez propadu v nemecku by byl v EU rust 3-4%
mezirocni prodeje budeme moct porovnavat, az skoncej dotace, coz snad uz skonci
tak se podivej, jaky auta a za kolik budou na trhu pristi rok, a jaky byly na trhu v 2020
fakt nevidis zadnej rozdil ?
prodeje EV trvale rostou, letos malej pokles diky deformaci trhu v loni nemecku dotacema.
za letosek propad EV v nemecku zatim cca 120tis aut a do konce roku to nejspis jeste vzroste, protoze kdo chtel EV, chtel stihnout dotaci.
bez propadu v nemecku by byl v EU rust 3-4%
mezirocni prodeje budeme moct porovnavat, az skoncej dotace, coz snad uz skonci
pristi rok se prinejmensim relativni propad tesly dal prohloubi
prijdou normalni a dostupnejsi auta
elroq, renault4, renault 5 ...
vsichni cekame na novou, levnejsi a technicky lepsi generaci EV
proto ten docasnej 5% mezirocni pokles zpusobenej lonskymi dotacemi a cekanim na novou generaci
nastupuje doba elektricka
spalovak smeruje na smetiste dejin
ale jeste chvili se bude mrskat v posmrtny kreci
prijdou normalni a dostupnejsi auta
elroq, renault4, renault 5 ...
vsichni cekame na novou, levnejsi a technicky lepsi generaci EV
proto ten docasnej 5% mezirocni pokles zpusobenej lonskymi dotacemi a cekanim na novou generaci
nastupuje doba elektricka
spalovak smeruje na smetiste dejin
ale jeste chvili se bude mrskat v posmrtny kreci
@Tycoon
Pletes se.
Je treba respektovat data.
Ted je tu pokles.
Vloni byla TMY nejprodavanejsim autem sveta.
Pristi rok bude mit TMY Juniper.
A hlavne aby neprisel novy Model Q uz pristi rok, to by bylo zas narku a hejtu.
😀
https😐/www.hybrid.cz/…u-uz-pristi-rok/
Tesla Model Q: levný elektromobil na trhu už příští rok?
Ja to vidim spis na rok 2026.
Pak uz jen VW ID.1 a bude parita i v teto tride. 👍
FUTURE IS ELECTRIC
Pletes se.
Je treba respektovat data.
Ted je tu pokles.
Vloni byla TMY nejprodavanejsim autem sveta.
Pristi rok bude mit TMY Juniper.
A hlavne aby neprisel novy Model Q uz pristi rok, to by bylo zas narku a hejtu.
😀
https😐/www.hybrid.cz/…u-uz-pristi-rok/
Tesla Model Q: levný elektromobil na trhu už příští rok?
Ja to vidim spis na rok 2026.
Pak uz jen VW ID.1 a bude parita i v teto tride. 👍
FUTURE IS ELECTRIC
@Arese volali děti tpč😊 shoda podmětu s přísudkem většinou činí problémy dětem z rómských osad, které mají shodou okolností rovněž problém s tím se naučit, psát, takže to většinou nejde ani poznat😊
@maca02 https😐/www.greenncap.com/…del-3-2024-0211/
Its mass of 1,763 kg doesn't make it a light-weight, but the efficient powertrain in combination with the extremely optimised aerodynamics helps it not only keep its image as one of the most efficient electric vehicles without any compromise on comfort, but to set a new record value once again – only 20.8 kWh/100 km in the BAB130 Highway Test.
Tady se nezda, ze by Teslu nekdo dohnal...
PS Tahle tvoje veta by mohla vejit do ucebnic ekonomie: "Konkurence už je dohnala, nebo je i lepší, jediné, v čem se jim nevyrovná, je celková cena."
🤣
Kdyz odhlednu od toho, ze to objektivne tak uplne neni pravda, viz BAB130 Highway test, tak neni cena jednim z nejdulezitejsich parametru??
😉
To je jako rict o formuli s lepsim casem na kolo ze je horsi, konkurence ji predehnala, jen je ta konkurence trochu pomalejsi.
😀
Its mass of 1,763 kg doesn't make it a light-weight, but the efficient powertrain in combination with the extremely optimised aerodynamics helps it not only keep its image as one of the most efficient electric vehicles without any compromise on comfort, but to set a new record value once again – only 20.8 kWh/100 km in the BAB130 Highway Test.
Tady se nezda, ze by Teslu nekdo dohnal...
PS Tahle tvoje veta by mohla vejit do ucebnic ekonomie: "Konkurence už je dohnala, nebo je i lepší, jediné, v čem se jim nevyrovná, je celková cena."
🤣
Kdyz odhlednu od toho, ze to objektivne tak uplne neni pravda, viz BAB130 Highway test, tak neni cena jednim z nejdulezitejsich parametru??
😉
To je jako rict o formuli s lepsim casem na kolo ze je horsi, konkurence ji predehnala, jen je ta konkurence trochu pomalejsi.
😀
@twisted-multi-PetrČížek
Ty nejsi nikdo a tvůj hlas je jen prázdnota.
Na mě nemáš a nikdy mít nebudeš, sežeru tě a vyplivnu.
Uvědom si to jednou provždy.
Ty nejsi nikdo a tvůj hlas je jen prázdnota.
Na mě nemáš a nikdy mít nebudeš, sežeru tě a vyplivnu.
Uvědom si to jednou provždy.
@MarekAbsolon
A to není všechno, DonVitové a spol. budou mít v záloze další argumenty😒br />
- Miliony zájemců o Teslu Y vyčkávají na facelift
- Další miliony čekají na levné elektromobily, které jsme tu měli mít v roce 2023, pak v roce 2024 a dle posledních předpovědí tyto miliony netrpělivě vyčkávají na rok 2025, kdy opravdu, ale opravdu přijdou levné elektromobily
- Putinovi agenti a uhlobaroni zvýšili v posledním měsíci agitační kampaň proti elektromobilům
- Je to sezónní záležitost (jaro, léto, podzim, zima ... nehodící si škrtněte)
A to není všechno, DonVitové a spol. budou mít v záloze další argumenty😒br />
- Miliony zájemců o Teslu Y vyčkávají na facelift
- Další miliony čekají na levné elektromobily, které jsme tu měli mít v roce 2023, pak v roce 2024 a dle posledních předpovědí tyto miliony netrpělivě vyčkávají na rok 2025, kdy opravdu, ale opravdu přijdou levné elektromobily
- Putinovi agenti a uhlobaroni zvýšili v posledním měsíci agitační kampaň proti elektromobilům
- Je to sezónní záležitost (jaro, léto, podzim, zima ... nehodící si škrtněte)
@Arese von se s tebou chtěl poradit, ale tys bral zrovna kondice v pravopisu. a stejně to k ničemu nebylo😊
@topten přesně. Vidíme to každým dnem. Za chvíli budou BEV mit normální hmotnost jako spalovací, nabijeni bude kouzlem okamžiku jako tankování 60l benzínu. A dojezd bude běžně dostupný 1000km. Vše podle určení auta. Nabijecka na každém sloupu osvětlení. ČR bude vyvážet 20% přebytek elektřiny.
A cena? Nejlevnější BEV bude za 400 000. A elektřina bude za 1kč/kwh. Cena v servisu jako u spalovacích.
Těším se na tu dobu.....😉 👍🏻
Do 20-30 let tu určitě bude.
A cena? Nejlevnější BEV bude za 400 000. A elektřina bude za 1kč/kwh. Cena v servisu jako u spalovacích.
Těším se na tu dobu.....😉 👍🏻
Do 20-30 let tu určitě bude.
“ Vliv Německa je tak silný, že když se odečte, elektromobilů se ve zbytku unie prodalo o pět procent více než loni. ”
Jak snadne je hrat si s veřejným míněním pomoci titulku😀
Jak snadne je hrat si s veřejným míněním pomoci titulku😀
Don Vito: dezinformacé! V Papua Nová Guinea prodeje rostou.
Mikesus: chce to správně chápat tvrdá data a psaný text vy jedny Husákovy děti nevzděláné, neschopné
Hendly: žijeme si skvělé!!!!
topten: dozolátíííí Buréééš!!!
Mikesus: chce to správně chápat tvrdá data a psaný text vy jedny Husákovy děti nevzděláné, neschopné
Hendly: žijeme si skvělé!!!!
topten: dozolátíííí Buréééš!!!
@DonVito
Nene. Evropa je pupek světa a český trh ten nejdůležitější. A podle toho je potřeba hodnotit globální trendy.
Nene. Evropa je pupek světa a český trh ten nejdůležitější. A podle toho je potřeba hodnotit globální trendy.
Podla mna nejde o prepad, ale navrat do reality a stabilizacia trhu v ramci moznosti. Aj ked rypaci budu hovorit, ze pri Tesle vsetci cakaju na FL a dalsie novinky, preto prepad.
Jinak to centralni planovaci ani neumi.
Sovetska tragedie 20-30 leta 20.stoleti.
RVHP v druhe polovině 20.stoleti.
A porad to nekdo bude opakovane zkouset, jestli to nahodou nebude fungovat.
Nebude.
Sovetska tragedie 20-30 leta 20.stoleti.
RVHP v druhe polovině 20.stoleti.
A porad to nekdo bude opakovane zkouset, jestli to nahodou nebude fungovat.
Nebude.
@Tycoon
Pises uplny kraviny.
Globalni trend a vyvoj ceny jak baterek tak elektrickych aut je zcela jasny.
Jak muze nekdo napsat takovou blbost?
Co budes tvrdit pisti rok az EVcka porostou??
Pises uplny kraviny.
Globalni trend a vyvoj ceny jak baterek tak elektrickych aut je zcela jasny.
Jak muze nekdo napsat takovou blbost?
Co budes tvrdit pisti rok az EVcka porostou??
@ryccardo
Znova.
Proc proste jen nekoukas na data?
Globalni prodeje EV rostou.
V EU tahle statistiku dolu pouze velky trh nemecka protoze porovnavas s rekordnim prodejem pred koncem dotaci.
Proc do toho tahas pocity? Kde jen o cisla.
Znova.
Proc proste jen nekoukas na data?
Globalni prodeje EV rostou.
V EU tahle statistiku dolu pouze velky trh nemecka protoze porovnavas s rekordnim prodejem pred koncem dotaci.
Proc do toho tahas pocity? Kde jen o cisla.
@Rohypnol
Myslis, ze napriklad 200 000 rozdil na aute za 1 mil, jak tomu bylo v CR nekoho “prinuti” si koupit neco co nechtel?
Myslis, ze napriklad 200 000 rozdil na aute za 1 mil, jak tomu bylo v CR nekoho “prinuti” si koupit neco co nechtel?
@Tycoon
Tak proč u elektromobilů vidíme v EU už dva roky po sobě stagnaci?
Dobra otazka.
Predevsim stagnace je jen v Evrope (kvuli ukonceni dotaci v Nemecku?), globalne EV rostou neustale!
Kvuli ZVYSENI ceny baterek 2022?
Kvuli tomu, ze ceny EV klesaji pomaleji?
Na smartphony nebyly zadny dotace, tudiz jejich ukonceni neznamenalo pokles zajmu.
😉 Dotace jsou tu ke zkraceni prechodove faze a k rychlejsimu dosazeni cenove parity.
Budme trpelivy.
PS Jeste k Nemecku, ceny nabijeni tam jsou skutecne vysoky. Jejich energie i kvuli nesmyslnemu odstaveni jadra draha.
Ale EU neni jen Nemecko. Treba ve Francii nebo Spanelsku je situace s energii diametralne odlisna!
Tak proč u elektromobilů vidíme v EU už dva roky po sobě stagnaci?
Dobra otazka.
Predevsim stagnace je jen v Evrope (kvuli ukonceni dotaci v Nemecku?), globalne EV rostou neustale!
Kvuli ZVYSENI ceny baterek 2022?
Kvuli tomu, ze ceny EV klesaji pomaleji?
Na smartphony nebyly zadny dotace, tudiz jejich ukonceni neznamenalo pokles zajmu.
😉 Dotace jsou tu ke zkraceni prechodove faze a k rychlejsimu dosazeni cenove parity.
Budme trpelivy.
PS Jeste k Nemecku, ceny nabijeni tam jsou skutecne vysoky. Jejich energie i kvuli nesmyslnemu odstaveni jadra draha.
Ale EU neni jen Nemecko. Treba ve Francii nebo Spanelsku je situace s energii diametralne odlisna!
@rohYpnol
Dalsi kdo siri nesmysle o neopravitelnosti.
Chces vedet co je za aktualni fake o elektromobilech?
Sleduj nick Arese a Rohypnol.
Dalsi kdo siri nesmysle o neopravitelnosti.
Chces vedet co je za aktualni fake o elektromobilech?
Sleduj nick Arese a Rohypnol.
@Sebbe.92
Mne na tom v Cesku neprijde divneho vubec nic.
Kdyz procitam zdejsi diskuzi. 😀
https😐/www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
Muzes mi uvest priklad elektro za cenu spalovaku?
Obvykle jsem vidal operaky na EV drazsi.
Asi se nebavis o velmi cost sensitive nizsich segmentech. 😉
PS Urcite netvrdim, ze bude hrat roli "jedine" cena!
Mne na tom v Cesku neprijde divneho vubec nic.
Kdyz procitam zdejsi diskuzi. 😀
https😐/www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
Muzes mi uvest priklad elektro za cenu spalovaku?
Obvykle jsem vidal operaky na EV drazsi.
Asi se nebavis o velmi cost sensitive nizsich segmentech. 😉
PS Urcite netvrdim, ze bude hrat roli "jedine" cena!
@Tycoon no ale on nebude investovat dobrovolně do ničeho, stejně jako Áda bude pokládat 1,9 TDI PD za vrchol automobilové techniky.
Takže k tvým nářkům, jak se elektromobily málo prodávají - a pokládáš to za důkaz toho, že o ně není zájem - bodejť by byl😊 nikomu se nechce z komfortní zóny pro obecné blaho... to přece není důkaz toho, že jsou elektromobily špatné. Jen toho, že jsou lidi sobečtí a pohodlní.
Takže k tvým nářkům, jak se elektromobily málo prodávají - a pokládáš to za důkaz toho, že o ně není zájem - bodejť by byl😊 nikomu se nechce z komfortní zóny pro obecné blaho... to přece není důkaz toho, že jsou elektromobily špatné. Jen toho, že jsou lidi sobečtí a pohodlní.
rohYpnole, vycislim ti tve tvrzeni.
Skoda ma 42t eq
Tesla 23t eq
Aby se Tesla stala horsi nez Skoda musely by prumerne opravy na Teslach (na kazde Tesle) dosahnout 19t eq.
Dokazes si predstavit opravu 19t eq?
😀
Na kazde Tesle?
🤣😅😂
Necht se kazdy ucastnik teto diskuze sam zamysli, zda tvrzeni, ze oprava Tesly je narocnejsi skutecne zvysi emisni stopu Tesly temer na dvojnasobek.
🙂
Skoda ma 42t eq
Tesla 23t eq
Aby se Tesla stala horsi nez Skoda musely by prumerne opravy na Teslach (na kazde Tesle) dosahnout 19t eq.
Dokazes si predstavit opravu 19t eq?
😀
Na kazde Tesle?
🤣😅😂
Necht se kazdy ucastnik teto diskuze sam zamysli, zda tvrzeni, ze oprava Tesly je narocnejsi skutecne zvysi emisni stopu Tesly temer na dvojnasobek.
🙂
@Tycoon
ja někde tvrdím, že prosinec neco zmeni?
Tvrdim, že zakladat z takto krátkodobých výkyvů prodeju aut nejake zavery je hloupost a jeste vetsi, kdyz do toho vstupují externality jako dotace, posunovani prodeju z duvodu pokut atd.
Divej se na dlouhode trendy.
Ceka nas uzasne desetiletí v oblsti techniky a automotiv.
ja někde tvrdím, že prosinec neco zmeni?
Tvrdim, že zakladat z takto krátkodobých výkyvů prodeju aut nejake zavery je hloupost a jeste vetsi, kdyz do toho vstupují externality jako dotace, posunovani prodeju z duvodu pokut atd.
Divej se na dlouhode trendy.
Ceka nas uzasne desetiletí v oblsti techniky a automotiv.
@Hendly
Oba vime, ze rohYpnol zadna data ani fakta nema.
Kdyz mu je uvedes, tak jen urazi.
PRAVDA O LCA ZVITEZILA
I kdyz se rohYpnol bude vztekat, dupat, mlzit a urazet.
😀
A abych sel rohYpnolovi na ruku, pridam Tesle jednu tunu za obtiznejsi opravitelnost.
Pak to bude uz jen 24 tun Tesla vs 42 tun Skoda.
😎😃😎
On stejne nechape, co ty cisla znamenaji...
https😐/www.greenncap.com/…ean-lca-results/
Life Cycle Assessment Results and Fact 😉🤫Sheets
Green NCAP uděluje každoročně ocenění LCA pětihvězdičkovým vozidlům s nejlepším výsledkem LCA. Jedná se o vozidla s celkovými emisemi skleníkových plynů během životního cyklu, které jsou rovné nebo nižší než prahová hodnota založená na vozovém parku, která se v průběhu času vyvíjí. To znamená, že kromě minimalizace produkce emisí poškozujících klima během používání se dále snižují při výrobě a údržbě 😝, kde lehčí vozidla s menšími bateriemi vykazují jasné výhody.
Oba vime, ze rohYpnol zadna data ani fakta nema.
Kdyz mu je uvedes, tak jen urazi.
PRAVDA O LCA ZVITEZILA
I kdyz se rohYpnol bude vztekat, dupat, mlzit a urazet.
😀
A abych sel rohYpnolovi na ruku, pridam Tesle jednu tunu za obtiznejsi opravitelnost.
Pak to bude uz jen 24 tun Tesla vs 42 tun Skoda.
😎😃😎
On stejne nechape, co ty cisla znamenaji...
https😐/www.greenncap.com/…ean-lca-results/
Life Cycle Assessment Results and Fact 😉🤫Sheets
Green NCAP uděluje každoročně ocenění LCA pětihvězdičkovým vozidlům s nejlepším výsledkem LCA. Jedná se o vozidla s celkovými emisemi skleníkových plynů během životního cyklu, které jsou rovné nebo nižší než prahová hodnota založená na vozovém parku, která se v průběhu času vyvíjí. To znamená, že kromě minimalizace produkce emisí poškozujících klima během používání se dále snižují při výrobě a údržbě 😝, kde lehčí vozidla s menšími bateriemi vykazují jasné výhody.
@Rohypnol
a muzes mi prosim prozradit ten recept jak nekoho dokazu namotivovat, aby si za 800 tis koupil EV ktere nechce misto, aby si za 700 tis koupil spalovak ktery chce?
Diky, pak se s tebou klidne rozdelim o nemaly zisk😀
a muzes mi prosim prozradit ten recept jak nekoho dokazu namotivovat, aby si za 800 tis koupil EV ktere nechce misto, aby si za 700 tis koupil spalovak ktery chce?
Diky, pak se s tebou klidne rozdelim o nemaly zisk😀
@Tycoon
statistika prodeju vanocniho cukrovi v unoru bude matematicky spravna. Jde se ale podle toho ridit?
A presne tohle je nas pripad.
statistika prodeju vanocniho cukrovi v unoru bude matematicky spravna. Jde se ale podle toho ridit?
A presne tohle je nas pripad.
@Tycoon No, jde to pomalu. Stačilo by zakázat spalovací motory dřív a šlo by to rychlejc😊 našly by se způsoby, jak to urychlit, ale to by se ti beztak nelíbilo.
Soused topí dřevem, má dost peněz na jiný zdroj, ale nechce se mu, je držgrešle. A my to dýcháme. A on se zaklíná, jak nemá. Jak ho přinutit?
Soused topí dřevem, má dost peněz na jiný zdroj, ale nechce se mu, je držgrešle. A my to dýcháme. A on se zaklíná, jak nemá. Jak ho přinutit?
@rohYpnol
Stejne jako vzdy.
Zakladni nehody lze opravit a existuji na to firemni navody. Lze snadno dohledat.
Vetsi nehody jsou totalni skoda, naprosto stejne jako u kazdeho moderního auta.
Stejne jako vzdy.
Zakladni nehody lze opravit a existuji na to firemni navody. Lze snadno dohledat.
Vetsi nehody jsou totalni skoda, naprosto stejne jako u kazdeho moderního auta.
rohYpnole, Psal jsi o LCA - life cycle assesment
To najdes zde😒br />
https😐/www.greenncap.com/…fact%20sheet.pdf
Oprav me VECNE jestli se mylim a uved sva data a fakta!
Tesla ma prumer 23 🤏
tons CO2-eq
Skoda ma prumer 42 👎
tons CO2-eq
Toto jsou podlozena fakta.😎😎😎
Škoda Octavia
Combi 2.0 TDI diesel 4x2 manual
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
42
tons CO2-eq
Best
Total Greenhouse Gas Emissions
38
tons CO2-eq
Worst
Total Greenhouse Gas Emissions
49
tons CO2-eq
Average
Total Primary Energy Demand
164
MWh
Best
Total Primary Energy Demand
151
MWh
Worst
Total Primary Energy Demand
193
MWh
Tesla Model 3
Rear-Wheel Drive electric RWD automatic
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
23
tons CO2-eq
Best
Total Greenhouse Gas Emissions
22
tons CO2-eq
Worst
Total Greenhouse Gas Emissions
28
tons CO2-eq
Average
Total Primary Energy Demand
140
MWh
Best
Total Primary Energy Demand
126
MWh
Worst
Total Primary Energy Demand
190
MWh
To najdes zde😒br />
https😐/www.greenncap.com/…fact%20sheet.pdf
Oprav me VECNE jestli se mylim a uved sva data a fakta!
Tesla ma prumer 23 🤏
tons CO2-eq
Skoda ma prumer 42 👎
tons CO2-eq
Toto jsou podlozena fakta.😎😎😎
Škoda Octavia
Combi 2.0 TDI diesel 4x2 manual
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
42
tons CO2-eq
Best
Total Greenhouse Gas Emissions
38
tons CO2-eq
Worst
Total Greenhouse Gas Emissions
49
tons CO2-eq
Average
Total Primary Energy Demand
164
MWh
Best
Total Primary Energy Demand
151
MWh
Worst
Total Primary Energy Demand
193
MWh
Tesla Model 3
Rear-Wheel Drive electric RWD automatic
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
23
tons CO2-eq
Best
Total Greenhouse Gas Emissions
22
tons CO2-eq
Worst
Total Greenhouse Gas Emissions
28
tons CO2-eq
Average
Total Primary Energy Demand
140
MWh
Best
Total Primary Energy Demand
126
MWh
Worst
Total Primary Energy Demand
190
MWh
@ryccardo
A neni pro nas jeste podstatnejsi trh v Cesku?
https😐/www.novinky.cz/…dotacim-40483721
Dotace jasne dokazuji, ze zajem o EV je, i u nas. Jen je cena EV bez dotaci stale prilis vysoka.
A neni pro nas jeste podstatnejsi trh v Cesku?
https😐/www.novinky.cz/…dotacim-40483721
Dotace jasne dokazuji, ze zajem o EV je, i u nas. Jen je cena EV bez dotaci stale prilis vysoka.
@Tycoon
To jiste muzes. Ale nedostanes spravna data.
Tady vubec nejde o mne, ale o zakladnim chapani statistiky.
To jiste muzes. Ale nedostanes spravna data.
Tady vubec nejde o mne, ale o zakladnim chapani statistiky.
@Th0r
opravdu?
Myslim, ze hlavni mantra pro zachování spalovaku je vira v to, že rust CO2 a zmena klimatu se pouze NAHODOU deje ve stejny cas kdy spalujeme neuveritelne mnozstvi fosilnich paliv.
opravdu?
Myslim, ze hlavni mantra pro zachování spalovaku je vira v to, že rust CO2 a zmena klimatu se pouze NAHODOU deje ve stejny cas kdy spalujeme neuveritelne mnozstvi fosilnich paliv.
@Nebo Nebo
Globalni prodeje rostou.
A ver datum ktere lze overit, ne lidem v diskuzi pod clanky na netu.
Globalni prodeje rostou.
A ver datum ktere lze overit, ne lidem v diskuzi pod clanky na netu.
@rohYpnol
Ne.
Dotace posouvaji prodeje v case a to pak ovlivňuje mezirocni statistiky.
Pak jde jen o to, zda te zajimaji realne trendy a nebo chces jen videt co si prejes.
A ty si prejes aby BEV byla neúspěšná.
Ne.
Dotace posouvaji prodeje v case a to pak ovlivňuje mezirocni statistiky.
Pak jde jen o to, zda te zajimaji realne trendy a nebo chces jen videt co si prejes.
A ty si prejes aby BEV byla neúspěšná.
@rohYpnol
Kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe....
"Prodeje Tesly v Česku lámou rekordy. Na co dříve automobilka potřebovala sedm měsíců, nyní stihla za jeden"
https😐/archiv.hn.cz/…-stihla-za-jeden
Je videt, ze kdyz cena klesne (prestoze zde budou "e😜erti" tvrdit, ze cena je u Tesly irelevantni), tak zajem je.
😉
Casem pochopis i to, proc pisu o cenove parite.
Protoze po tomto okamziku bude zajem o spalovaky prudce klesat.
A nebudou potreba ani zadny zakazy.
👍
Bude skvely, ze si koupis EVcko levneji nez spalovak.
👍👍
Ale klidne si za spalovak budes moct do roku 2035 priplatit.
😀
Kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe....
"Prodeje Tesly v Česku lámou rekordy. Na co dříve automobilka potřebovala sedm měsíců, nyní stihla za jeden"
https😐/archiv.hn.cz/…-stihla-za-jeden
Je videt, ze kdyz cena klesne (prestoze zde budou "e😜erti" tvrdit, ze cena je u Tesly irelevantni), tak zajem je.
😉
Casem pochopis i to, proc pisu o cenove parite.
Protoze po tomto okamziku bude zajem o spalovaky prudce klesat.
A nebudou potreba ani zadny zakazy.
👍
Bude skvely, ze si koupis EVcko levneji nez spalovak.
👍👍
Ale klidne si za spalovak budes moct do roku 2035 priplatit.
😀
@twistedCizek
Jen v této diskuzi multinicky >>> sagris, Tycoon, Thor, absolon, Arese, GS, ptr078, ryccardo, twistedLSD, ericn, Jenik, nebo nebo, pepa_007, rohypnol patří tebe, agenturní diskuzní roztleskávači a multinickový troll, Petre Čížku
Jen v této diskuzi multinicky >>> sagris, Tycoon, Thor, absolon, Arese, GS, ptr078, ryccardo, twistedLSD, ericn, Jenik, nebo nebo, pepa_007, rohypnol patří tebe, agenturní diskuzní roztleskávači a multinickový troll, Petre Čížku
@rohYpnol
TDIcko je zelenejsi leda po tom, co si vezmes Rohypnol. Ve snu... Konecne jsem pochopil tvuj nick.
🤣😂🤣
https😐/www.greenncap.com/…del-3-2024-0211/
Tesla Model 3
Rear-Wheel Drive electric RWD automatic
2024
98%
👍
https😐/www.greenncap.com/…tavia-2021-0049/
Škoda Octavia
Combi 2.0 TDI diesel 4x2 manual
2021
63%
👎
TDIcko je zelenejsi leda po tom, co si vezmes Rohypnol. Ve snu... Konecne jsem pochopil tvuj nick.
🤣😂🤣
https😐/www.greenncap.com/…del-3-2024-0211/
Tesla Model 3
Rear-Wheel Drive electric RWD automatic
2024
98%
👍
https😐/www.greenncap.com/…tavia-2021-0049/
Škoda Octavia
Combi 2.0 TDI diesel 4x2 manual
2021
63%
👎
Na celém světě se v roce 2023 prodalo okolo 75 milionů aut ročně z toho bylo 10 milionů elektromobilu. To je 13%.
Celosvětově podíl elektromobilu roste.
Celosvětově podíl elektromobilu roste.
@Lempl Klaun "Klaun, klaun!", volali děti... Ano, děti, je to lemplovský elektroklaun, a proto mu nebudeme věřit takové elektroko--tiny! 😊))))
Ale kecy, dezinformace... Beztak to někde acz viděly na autoforu...
Já budu věřit elektrofanatikům ti mají vždy pravdu, říkají že prodeje naopak rostou (-:
Já budu věřit elektrofanatikům ti mají vždy pravdu, říkají že prodeje naopak rostou (-:
ericu, to s temi cisly beru jako lichotku.
😀
Kdyz chces kvantifikovat emisni stopu a ne jen plkat o opravach jak rohYpnol...
S Oct I a II TDI naprostej souhlas.
Skoda ze se neprodava vic aut alespon s EU6.
Resp. skoda ze jezdi stale po silnicich tolik aut co neplni ani EU6.
Nevsimnul jsem si, ze by sis dnes nemohl koupit pomerne levny spalovak, treba Sandero nebo i30.
Takze v cem je problem?
Sandero zaplati pristi rok emisni pokutu 10.000Kc?
Nevidim to jako deal breaker.
😉
😀
Kdyz chces kvantifikovat emisni stopu a ne jen plkat o opravach jak rohYpnol...
S Oct I a II TDI naprostej souhlas.
Skoda ze se neprodava vic aut alespon s EU6.
Resp. skoda ze jezdi stale po silnicich tolik aut co neplni ani EU6.
Nevsimnul jsem si, ze by sis dnes nemohl koupit pomerne levny spalovak, treba Sandero nebo i30.
Takze v cem je problem?
Sandero zaplati pristi rok emisni pokutu 10.000Kc?
Nevidim to jako deal breaker.
😉
Tohle rezonuje médii už cca rok a Hendly mi několikrát vysvětloval, že to není pravda a že prodeje EV naopak stoupají. Zvláštní.
Skúsenosti ľudí v ČR so servisom Tesla po nehode sú dosť blbé. Nejak nezvládajú rast... hádam ide o výnimku a inak všetko super funguje, či?
Príbeh jedného pána (držím palce, aby mu baterka vydržala pri tom státí)😒br /> "Řidička za mnou nedobrzdila a já nechal nabouranou Teslu odtáhnout do servisu Tesla v Praze. Logicky, je to autorizovaný servis, ne? Druhý den ale šok: do Tesla aplikace mi přišla zpráva: „Váš vůz si odvezte pryč.“ Cože?! Servis Tesly neopravuje vlastní vozy po nehodách?
Volám Teslu: další šok!
Snažím se získat telefon na pracovníky Tesla Průhonice, volám na linku Tesly. Odpověď? „Nemáme telefon, komunikujte přes aplikaci nebo e-mail.“ Takže žádné vysvětlení, žádná osobní komunikace.
A kam s autem? To už je na vás. Tady máte odkaz
V ČR jsou aktuálně jen 3 firmy (4 pobočky), které mají oprávnění opravovat Tesly po haváriích. Jedna z nich to oprávnění získala teprve letos v září. Obvolal jsem všechny. A jejich odpověď?
„Na auto se podíváme nejdříve v lednu (je listopad).“
„Možná v únoru začneme opravovat, pokud to nebude totálka.“
Mezitím mi pojišťovna řidičky poslala likvidátora až po týdnu a to po urgencích, což znamenalo, že jsem s autem nesměl hnout z místa. A co Tesla? Zajímalo je jediné: kdy si auto odvezu.
Pracovník Tesly mi do aplikace napsal, že pokud auto neodvezu do konce týdne, nechají ho odtáhnout na mé náklady. Zavolat? Ani náhodou. Komunikace jen přes aplikaci nebo e-mail, a to stylem „poradíte si sami“."
Príbeh jedného pána (držím palce, aby mu baterka vydržala pri tom státí)😒br /> "Řidička za mnou nedobrzdila a já nechal nabouranou Teslu odtáhnout do servisu Tesla v Praze. Logicky, je to autorizovaný servis, ne? Druhý den ale šok: do Tesla aplikace mi přišla zpráva: „Váš vůz si odvezte pryč.“ Cože?! Servis Tesly neopravuje vlastní vozy po nehodách?
Volám Teslu: další šok!
Snažím se získat telefon na pracovníky Tesla Průhonice, volám na linku Tesly. Odpověď? „Nemáme telefon, komunikujte přes aplikaci nebo e-mail.“ Takže žádné vysvětlení, žádná osobní komunikace.
A kam s autem? To už je na vás. Tady máte odkaz
V ČR jsou aktuálně jen 3 firmy (4 pobočky), které mají oprávnění opravovat Tesly po haváriích. Jedna z nich to oprávnění získala teprve letos v září. Obvolal jsem všechny. A jejich odpověď?
„Na auto se podíváme nejdříve v lednu (je listopad).“
„Možná v únoru začneme opravovat, pokud to nebude totálka.“
Mezitím mi pojišťovna řidičky poslala likvidátora až po týdnu a to po urgencích, což znamenalo, že jsem s autem nesměl hnout z místa. A co Tesla? Zajímalo je jediné: kdy si auto odvezu.
Pracovník Tesly mi do aplikace napsal, že pokud auto neodvezu do konce týdne, nechají ho odtáhnout na mé náklady. Zavolat? Ani náhodou. Komunikace jen přes aplikaci nebo e-mail, a to stylem „poradíte si sami“."
To je tak, když se něco reguluje, dotuje a zakazuje, že Vito. Lepší než popírač pokroku Rohy, ale skoro stejně špatně. Za 20 let bude BEV normálka a proto není třeba to lidem dnes znechucovat umělým tlačením.
🤣🤣🤣 Opět potvrzení mých slov. O BEV není zájem 🤣🤣🤣
Já se musím jen smát. Všem těm doníčkům, hendličkům, mikešům, hujeříčkům.
Já se musím jen smát. Všem těm doníčkům, hendličkům, mikešům, hujeříčkům.
@Ericn
aktualne cena Octavie 1,5tsi se super vybavou 599 tis
Octavia nikdy nebyla dostupnejsi.
A ty tu zas pises, ze jsou auta draha…
aktualne cena Octavie 1,5tsi se super vybavou 599 tis
Octavia nikdy nebyla dostupnejsi.
A ty tu zas pises, ze jsou auta draha…
@topten
Aha, takže v Německu a za pokles můžou rázem dotace a pokřivení trhu .... 🤣🤣🤣
Zatímco jinde dotace nejsou a trh vůbec není prokřivený... 🤣🤣🤣
Zatímco předchozí růst v Německu vůbec neměl spojitost s dotacema... 🤣🤣🤣
Jsi opravdový hujer roku!!!
Aha, takže v Německu a za pokles můžou rázem dotace a pokřivení trhu .... 🤣🤣🤣
Zatímco jinde dotace nejsou a trh vůbec není prokřivený... 🤣🤣🤣
Zatímco předchozí růst v Německu vůbec neměl spojitost s dotacema... 🤣🤣🤣
Jsi opravdový hujer roku!!!
@Mikesus
Přesně. EU je pupek světa a emise EU jsou zcela zásadní pro svět... 🤣🤣🤣
Opět jsi potvrdil jaký jsi hujer. Když jde o prodeje, tak je jedno co EU. Když jde o emise, tak je EU vším a svět bezvýznamný... 🤣🤣🤣
Přesně. EU je pupek světa a emise EU jsou zcela zásadní pro svět... 🤣🤣🤣
Opět jsi potvrdil jaký jsi hujer. Když jde o prodeje, tak je jedno co EU. Když jde o emise, tak je EU vším a svět bezvýznamný... 🤣🤣🤣
@rohYpnol
To, na co poukazují je REALITA a FAKTA a nějaké hvězdičky nesmyslného ncap vycházející z nesmyslů a teorií fakt nic neznamenají 🤣🤣🤣
Opět jsi potvrdil, že ale opravu vůbec nechápeš o čem se bavim a co jsem napsal. Vůbec neresguješ na to, co jsem napsal. Jsi úplně mimo.
To, na co poukazují je REALITA a FAKTA a nějaké hvězdičky nesmyslného ncap vycházející z nesmyslů a teorií fakt nic neznamenají 🤣🤣🤣
Opět jsi potvrdil, že ale opravu vůbec nechápeš o čem se bavim a co jsem napsal. Vůbec neresguješ na to, co jsem napsal. Jsi úplně mimo.
@DonVito i když bude cena stejná, spalováků se prodá víc. Tohle zrovna není případ produktu, kde hraje roli jedině cena.
Prodávám nová auta, i na operák kde máme za prakticky shodnou cenu elektro a benzin. Divné, ale to elektro nikdo nechce.
Prodávám nová auta, i na operák kde máme za prakticky shodnou cenu elektro a benzin. Divné, ale to elektro nikdo nechce.
@Mikesus průměrná teplota planety Země je 15 stupňů. I přesto zítra nepůjdu ven jen v mikině. 😀
@Hendly
Jistě. A když se odečtou země, kde EV jsou dotovány a země kde jsou konvenční pohony penalizovány, tak bude ten pokles prodejů ještě větší, že .
Přesně těm tvým úvahám se říká demagogie 🤣🤣🤣
Jistě. A když se odečtou země, kde EV jsou dotovány a země kde jsou konvenční pohony penalizovány, tak bude ten pokles prodejů ještě větší, že .
Přesně těm tvým úvahám se říká demagogie 🤣🤣🤣
@DonVito
Zapomináš, že Tesla dělá cenu způsobem, který přináší značná negativa.
Megacasting zlevňuje výrobu, ale dramaticky deklasuje opravitelnost a dlouhodobou udržitelnost vozu. Jinými slovy také výrazně zhoršuje ekologii a Tesla v reálným světě rázem je mnohem míň zelená než Octavia 2.0 tdi.
Zapomináš, že Tesla dělá cenu způsobem, který přináší značná negativa.
Megacasting zlevňuje výrobu, ale dramaticky deklasuje opravitelnost a dlouhodobou udržitelnost vozu. Jinými slovy také výrazně zhoršuje ekologii a Tesla v reálným světě rázem je mnohem míň zelená než Octavia 2.0 tdi.
@PowerHouse Myslíš Mercedes Benz CLA? 😉
Lebo vyššie cla vstúpili do platnosti 30.10. a v posledných mesiacoch predaju EV pomáhali (a aj tak bol cca 5% pod minulým rokom).
Napr SAIC (MG) predal o 1022 áut menej, lebo sa predzásobili v predchádzajucich mesiacoch… a iní tu predavajú málo.
https😐/www.acea.aut👋nav/?content=passenger-car-registrations
Lebo vyššie cla vstúpili do platnosti 30.10. a v posledných mesiacoch predaju EV pomáhali (a aj tak bol cca 5% pod minulým rokom).
Napr SAIC (MG) predal o 1022 áut menej, lebo sa predzásobili v predchádzajucich mesiacoch… a iní tu predavajú málo.
https😐/www.acea.aut👋nav/?content=passenger-car-registrations
@topten p. s. A ano, spalovaci motory jednou skoncej, podobne jako volskej potah. Ale nebude to ve prospech elektorvozitek. To je stejne stara technologie, jen je dnes oprasena pro hovezi hlavy, ktery na to cumej s otevrenejma hubama. Jen zbytecnej a nakladnej mezikrok, podobne jako ty plazma TV nebo jako pametovy media opticky disky. Ale to byla alespon nova technologie, na ktery mnoho vyrobcu prodelalo neskutecny penize. To je REALITA.
@topten
tipuju ucinnost vyroby e-methanolu 50%, realna ucinnost spalovaku 25%, celkem 12%
proti 80% EV
vyrabet emethanol na zimu na topeni a vyrobu elektriky OK (mnohem jednodussi skladovani nez vodik), ale pak ho spalovat v klasickym spalovaku, kdy ti 3/4 energie jde do luftu, je plytvani energii, a tolik ji v dostupny dobe mit nebudeme.
a s tim CO2 to taky neni tak horky - spalenim ho zase vypustis podobne, jako kdyz palis drevo, jen s tim rozdilem, ze drevo ma cyklus 100 roku a tady to muze bezet klidne v cyklu 12 hodin (den-noc)
dalsi promlem je, ze methanol je jedovatej a dat ho k beznymu uzivani normalnim pepikum neni uplne dobrej napad
autoforum je jedna velka demagogie
tipuju ucinnost vyroby e-methanolu 50%, realna ucinnost spalovaku 25%, celkem 12%
proti 80% EV
vyrabet emethanol na zimu na topeni a vyrobu elektriky OK (mnohem jednodussi skladovani nez vodik), ale pak ho spalovat v klasickym spalovaku, kdy ti 3/4 energie jde do luftu, je plytvani energii, a tolik ji v dostupny dobe mit nebudeme.
a s tim CO2 to taky neni tak horky - spalenim ho zase vypustis podobne, jako kdyz palis drevo, jen s tim rozdilem, ze drevo ma cyklus 100 roku a tady to muze bezet klidne v cyklu 12 hodin (den-noc)
dalsi promlem je, ze methanol je jedovatej a dat ho k beznymu uzivani normalnim pepikum neni uplne dobrej napad
autoforum je jedna velka demagogie
@DonVito jo, je pro nás podstatnější český trh.
Dotace dokazují zájem, hm... jako víš co, dotacemi podpořené prodeje EV za letošek jsou 4,6% trhu... to má být ten důkaz? Když dáš firmám 200t na auto, odpustíš jim parkovné v Praze a dálniční známku, tak je každé 21. prodané auto elektro? No to mě úplně nepřesvědčuje.
Dotace dokazují zájem, hm... jako víš co, dotacemi podpořené prodeje EV za letošek jsou 4,6% trhu... to má být ten důkaz? Když dáš firmám 200t na auto, odpustíš jim parkovné v Praze a dálniční známku, tak je každé 21. prodané auto elektro? No to mě úplně nepřesvědčuje.
@Hendly
Ano a prokázal jsi nám, že nechápeš ani bazální věcí, které pochopí i děti ve školce.
Ano a prokázal jsi nám, že nechápeš ani bazální věcí, které pochopí i děti ve školce.
@Hendly
Co takhle ze statistik vždy vyjmout země s klesajícímí prodeji elektromobilů? Pak bychom mohli publikovat titulky, že prodej elektromobilů v EU roste. To by se ti určitě líbilo.
Co takhle ze statistik vždy vyjmout země s klesajícímí prodeji elektromobilů? Pak bychom mohli publikovat titulky, že prodej elektromobilů v EU roste. To by se ti určitě líbilo.
@Arese Omluva za chybu, děti samozřejmě volaly... Ale alespoň jsem tady jednomu místnímu multitrollíkovi udělal předčasné Vánoce! 😀
@twistedTSD Nevím jak na autorevue je to teď, ale na seznamu (Novinky.cz a garaz.cz) toho trolla vidim pod nickem Lenka Čížková a Petr Čížek. Nevím, zda je to ten samý troll, ale myslím si, že jo... A mimochodem, Horký Rom je taky ten stejný troll jako Ja prvni a posledni???
@Lubo toto je jeden z mnoha multinicků trolla, který tu už nějakou dobu plevelí diskuse. Dříve to pokud vím dělal na Autorevue.
Jestli půjde Tesla dolů, nebudu se divit. Teďka jsem řídil Highlanda a rozhodně je tam pár věcí, který to auto dělaj tak nějak špatně použitelný. A ty nešťastné blinkry, ovládané tlačítky, jsou opravdu relativně malý problém (jakkoli absolutně je to prů... taky). Konkurence už je dohnala, nebo je i lepší, jediné, v čem se jim nevyrovná, je celková cena. To je jediné, v čem mají náskok. A ten nakonec doženou, pokud se mezitím kvůli šikmookejm nepoložej.
Kdo má odvahu, Teslu shortne! 😉
Kdo má odvahu, Teslu shortne! 😉
@twistedTSD díky za zastanie. Ja na nich nereagujem. Za 2 roky som odpovedal na komentár DonVitovi, Mikesusovi len raz, a nikam to neviedlo. A toto neviem kto je, ale je jasné, že je to zbytočné.
@topten prani otcem myslenky. 🤣 Tohle jste mleli uz mnohokrat. Staci si dohledat podobny fanaticky vylevy u plazma TV 🤣🤣🤣
@Hendly
Moment, takže Octavia se supr výbavou je za 600t, zatímco T3 za 1M 🤔
Kdepak je ta cenová parita... 🤣🤣🤣🤣🤣
Moment, takže Octavia se supr výbavou je za 600t, zatímco T3 za 1M 🤔
Kdepak je ta cenová parita... 🤣🤣🤣🤣🤣
@DonVito Tak schválně hádej. Co by si řekl?
Zvláštní, že zrovna ty si tvrdil, že EV jsou levnější než ICE 😁
Zvláštní, že zrovna ty si tvrdil, že EV jsou levnější než ICE 😁
Vezmi si rohypnol a sni dal o potvrzeni svych slov.
Před několika lety by jakékoli poškození gigacastového prvku po kolizi znamenalo výměnu celého kusu (ani to neznamená výměnu auta, jak se nám tu snažíš nalhat). To už dnes neplatí. 😉
Zde v realite je
GAME OVER
Před několika lety by jakékoli poškození gigacastového prvku po kolizi znamenalo výměnu celého kusu (ani to neznamená výměnu auta, jak se nám tu snažíš nalhat). To už dnes neplatí. 😉
Zde v realite je
GAME OVER
@Tycoon ty "nářky" měly být asi takhle - v úvozovkách. Máš z toho škodolibou radost, já ti ji neberu. Ale považovat za vítězství, že topíš dřevem za pár korun, jako ten můj soused, a otravuješ s tím ostatní a nikdo tě nepřinutí s tím nic dělat - to opravdu ne...
(a samozřejmě, je v tom kus nadsázky)
(a samozřejmě, je v tom kus nadsázky)
@Hendly
Tvl větší demagogii jsi napsat nemohl!!!
Jistě, když něco koupíš, tak to znamená že jsi to chtěl protože jinak by jsi to nekoupil... tvůj slepičí mozek funguje excelentně!!!
Tvl větší demagogii jsi napsat nemohl!!!
Jistě, když něco koupíš, tak to znamená že jsi to chtěl protože jinak by jsi to nekoupil... tvůj slepičí mozek funguje excelentně!!!
@rohYpnol
Kdyz prohrajes diskuzi, tak nezbyva nez lhat jako kdyz tiskne.
👎👎👎
https😐/insideevs.com/…-casting-repair/
Tesla Model Y Gigacast Repairs Have Improved Greatly
A few years ago, any collision damage to a gigacast element would have meant replacing the entire piece. That's no longer the case.
Jsem stastny, ze jsem ti tve lzi o neopravitelnosti Tesly vyvratil.
A ty je nebudes dal sirit.
wait
Ty nerozlisujes mezi pravdou a lzi, takze neni vyloucene, ze budes lhat dal.
👎
Pravda nicmene pro tentokrat opet zvitezila
👍
GAME OVER
Kdyz prohrajes diskuzi, tak nezbyva nez lhat jako kdyz tiskne.
👎👎👎
https😐/insideevs.com/…-casting-repair/
Tesla Model Y Gigacast Repairs Have Improved Greatly
A few years ago, any collision damage to a gigacast element would have meant replacing the entire piece. That's no longer the case.
Jsem stastny, ze jsem ti tve lzi o neopravitelnosti Tesly vyvratil.
A ty je nebudes dal sirit.
wait
Ty nerozlisujes mezi pravdou a lzi, takze neni vyloucene, ze budes lhat dal.
👎
Pravda nicmene pro tentokrat opet zvitezila
👍
GAME OVER
@DonVito
🤣🤣🤣ne, tvoje tupost je bezedná.
Já se nebavim o TEORII, ja se bavím o REALITĚ!!!
Opravitelnost Tesly právě při banálních nehodách není, právě protože megacasting. Tj. i relativně drobná nehoda =totální škoda, auto se neopravuje a jde do šrotu. Tj. máš emise z výroby dalšího vozu (nového)!!!
Zatímco Octavii bez potíží opravíš.
Reálně je Octavia tdi ekologicky méně zatěžující než Tesla 🤣🤣🤣
A můžeš sem dávat dalších 1000 odkazů teoretických blábolů o ničem 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣ne, tvoje tupost je bezedná.
Já se nebavim o TEORII, ja se bavím o REALITĚ!!!
Opravitelnost Tesly právě při banálních nehodách není, právě protože megacasting. Tj. i relativně drobná nehoda =totální škoda, auto se neopravuje a jde do šrotu. Tj. máš emise z výroby dalšího vozu (nového)!!!
Zatímco Octavii bez potíží opravíš.
Reálně je Octavia tdi ekologicky méně zatěžující než Tesla 🤣🤣🤣
A můžeš sem dávat dalších 1000 odkazů teoretických blábolů o ničem 🤣🤣🤣
@Emel No firmu, co musí vyplňovat ESG report se nějaký to elektro do města se slevou hodí. Jinak by to nedělali 😄
@DinVito
Doníčku hujeříčku, fakt je mi líto, že jsi opět vůbec nepochopil co jsem napsal.
Napíšeš 20 řádků naprostých nesmyslů a blábilů úplně mimo to, co jsem napsal.
Já jsem psal O REALITĚ, OPRAVITELNOSTI a z toho vyplývajících REALNÝCH emisích!!!
Doníčku hujeříčku, fakt je mi líto, že jsi opět vůbec nepochopil co jsem napsal.
Napíšeš 20 řádků naprostých nesmyslů a blábilů úplně mimo to, co jsem napsal.
Já jsem psal O REALITĚ, OPRAVITELNOSTI a z toho vyplývajících REALNÝCH emisích!!!
@Hendly
Však správná data máme a byl k tomu i správný titulek. Ale jakýsi Hendly to zpochybnil, že je to hra s veřejným míněním.
Však správná data máme a byl k tomu i správný titulek. Ale jakýsi Hendly to zpochybnil, že je to hra s veřejným míněním.
@Hendly
Opět lžeš. Dotace v čase nic neposuvají. Díky dotacím EV kupují ti co by je jinak nikdy nechtěli a nekoupili.
Opět lžeš. Dotace v čase nic neposuvají. Díky dotacím EV kupují ti co by je jinak nikdy nechtěli a nekoupili.
@Mikesus Samozřejmě. Pro nás je nejdůležitější evropský trh. Výjimečně si napsal něco správně 😉
@Emel jj rok 2023 byl rekordní. Nicméně jak padly dotace v Německu prodeje dostaly na frak a od té doby nejsou nijak zářné.
@DonVito
Ano, respektuju data. A to nejen toho, jak se vyvíjí tržní podíl elektromobilů v EU, ale i to, jak se kdysi vyvíjely tržní podíly jiných progresivních technologií.
Třeba elektromobilisty často zmiňované smartphony. Podíl smartphonů na trhu rok od roku bez zakolísání rostl, až zabraly většinu trhu. Tak proč u elektromobilů vidíme v EU už dva roky po sobě stagnaci, ačkoliv jsme pořád někde kolem 15%, kde by růstová křivka měla naopak nabírat strmost?
Ano, respektuju data. A to nejen toho, jak se vyvíjí tržní podíl elektromobilů v EU, ale i to, jak se kdysi vyvíjely tržní podíly jiných progresivních technologií.
Třeba elektromobilisty často zmiňované smartphony. Podíl smartphonů na trhu rok od roku bez zakolísání rostl, až zabraly většinu trhu. Tak proč u elektromobilů vidíme v EU už dva roky po sobě stagnaci, ačkoliv jsme pořád někde kolem 15%, kde by růstová křivka měla naopak nabírat strmost?
@Lubo
Za mě tohle není růstem. Tohle je nastavením firmy. Prostě pro Teslu je zajímavý zakaznik jen do doby koupě vozu. Pak se z něj stává jen další možný kupec nového vozu.
Nic jako péče o zákazníky neexistuje.
Za mě tohle není růstem. Tohle je nastavením firmy. Prostě pro Teslu je zajímavý zakaznik jen do doby koupě vozu. Pak se z něj stává jen další možný kupec nového vozu.
Nic jako péče o zákazníky neexistuje.
@Arese Celkovo mu Tesla na jeho potreby vyhovuje, je / resp. bol veľmi spokojný. Mám viacerých známych s Teslou a v poho. Len ten rast predaja má aj tieto horšie stránky.
Asi nejaké riešenie existuje, Tesláci majú rôzne fóra, ako riešiť tieto situácie a alternatívne servisy.
Asi nejaké riešenie existuje, Tesláci majú rôzne fóra, ako riešiť tieto situácie a alternatívne servisy.
@Tycoon - obnovitelné dřevo nemá emise? zajímavé. konec diskuse, točíme se v kruhu, dokaž mi, že spalování fosilních paliv nemá vliv na oteplování planety, já se ti omluvím a budu pranýřovat elektromobilitu s tebou.
a ty TS😱 moc mi to lichotí, ale já to nebyl.
a ty TS😱 moc mi to lichotí, ale já to nebyl.
@topten hele v občas musíš vylézt z jeskyně a podívat se jaká je realita . Elektromobilita by byla fajn ,kdyby fungovala . Což zatím moc není . Ještě si tak 20-30 let počkáme , protože zatím je to spíš technologií mezi sebou . Takže my si zatím v klidu dojezdime auta na naftu ,či benzín a ty si jezdí třeba na vysavači .
@Man Ký Obecné blaho. 😃) Jen ty jsi na to přišel, co je pro nás nejlepší. Takové miluji.
@DonVito Trend je jasný a mimo Evropu EV strašně rostou, proto EV v USA nemají ani 10 %. 😁
Zajímavý, že VW paritu v B sementu pro příští/přespříští rok ani neslibuje, resp. nastane jedině zdražením ICE, ale ty už víš, že se chystá parita v A segmentu.
FUTURE IS HYBRID
Zajímavý, že VW paritu v B sementu pro příští/přespříští rok ani neslibuje, resp. nastane jedině zdražením ICE, ale ty už víš, že se chystá parita v A segmentu.
FUTURE IS HYBRID
@Hendly
Já jsem o drastickém pádu prodejů nikdy nepsal, takže nevidím důvod ho někde hledat. Já jen tvrdím, že prodeje elektromobilů v EU stagnují, což je v protikladu s růstovými křivkami přelomových technologií jako byly třeba smartphony.
Já jsem o drastickém pádu prodejů nikdy nepsal, takže nevidím důvod ho někde hledat. Já jen tvrdím, že prodeje elektromobilů v EU stagnují, což je v protikladu s růstovými křivkami přelomových technologií jako byly třeba smartphony.
@topten
Proč sakra nepropadaj prodeje spalováků, když všichni odkládají nákup a čekají na novou generaci BEV 🤔🤣🤣🤣
Proč sakra nepropadaj prodeje spalováků, když všichni odkládají nákup a čekají na novou generaci BEV 🤔🤣🤣🤣
@Hendly
🤣🤣🤣 ty vůbec nevíš cocjecto statistika a co a jak z ni číst!!!
Trend za posledni 4 roky je jasný - a rozhodně to není růst 🤣🤣🤣
Naopak je zjevné že růst skončil, protože trh se zkrátka nasytil. A protože byl postavený a dotacích a ty končí, proto následuje, zcela logicky pád.
🤣🤣🤣 ty vůbec nevíš cocjecto statistika a co a jak z ni číst!!!
Trend za posledni 4 roky je jasný - a rozhodně to není růst 🤣🤣🤣
Naopak je zjevné že růst skončil, protože trh se zkrátka nasytil. A protože byl postavený a dotacích a ty končí, proto následuje, zcela logicky pád.
@ericn
jenze auta nikdy nebyla realne levnejsi nez dnes.
Ty delas jako by nekdy driv byla situace, kdy si kazdy mohl koupit nove auto.
jenze auta nikdy nebyla realne levnejsi nez dnes.
Ty delas jako by nekdy driv byla situace, kdy si kazdy mohl koupit nove auto.
@Tycoon
A co třeba obracene?
Kde je ten “drastický pad prodeju” o kterem tu denně ctu?
Ja ti pak vysvetlim muj pohled na uvedenou statistiku.
A co třeba obracene?
Kde je ten “drastický pad prodeju” o kterem tu denně ctu?
Ja ti pak vysvetlim muj pohled na uvedenou statistiku.
@Man Ký
A já myslel, že když je dřevo obnovitelný zdroj energie, tak budete mít radost. Ale jak se zdá, tak ne. A co když budu topit biomasou? Už to bude v souladu s tou vaší ideologií?
A já myslel, že když je dřevo obnovitelný zdroj energie, tak budete mít radost. Ale jak se zdá, tak ne. A co když budu topit biomasou? Už to bude v souladu s tou vaší ideologií?
@rohYpnol
evidentne nechapes psanej text
coz me u tebe neprekvapuje
nema smysl na tebe reagovat
evidentne nechapes psanej text
coz me u tebe neprekvapuje
nema smysl na tebe reagovat
@DonVito
Opět jsi potvrdil, že neporozumíš ani jednoduchému psanému textu... 🤣🤣🤣
Naopak jsi jen potvrdil má slova, jaký je megacasting a gigacasting problém 😆😆😆
P.S. ano, určitě se zlepšili. A musejí, protože to fakt je pro ně problém 🤣🤣🤣
Opět jsi potvrdil, že neporozumíš ani jednoduchému psanému textu... 🤣🤣🤣
Naopak jsi jen potvrdil má slova, jaký je megacasting a gigacasting problém 😆😆😆
P.S. ano, určitě se zlepšili. A musejí, protože to fakt je pro ně problém 🤣🤣🤣
@Hendly
Prodeje BEV v EU za 11 měsíců daného roku😒br /> 2021: 930,176
2022: 1,378,441
2023: 1,377,488
2024: 1,303,686
To jsou pořád ty krátkodobé výkyvy, zatímco zde máme Hendlyho dlouhodobý strmý nárůst BEV?
Prodeje BEV v EU za 11 měsíců daného roku😒br /> 2021: 930,176
2022: 1,378,441
2023: 1,377,488
2024: 1,303,686
To jsou pořád ty krátkodobé výkyvy, zatímco zde máme Hendlyho dlouhodobý strmý nárůst BEV?
@Hendly tvl přemýšlej... nebo si to spíš přečti ještě jednou, kdo si nemůže dovolit nové Sandero, tak asi sotva půjde pro novou Octávku... Bože...
@Hendly
Ten recept je úplně jednoduchý - často to nekupuješ pro sebe, ale pro své zaměstnance.
Takže je ti úplně jedno co se ti líbí nebo nelíbí, ty jezdíš svým V6 nebo V8 a zaměstnanci mají EV pekáče co nikdo nechce. Firma se může tvářit zeleně a má +body do veřejných zakázek. A díky dotacím ušetřila.
Ten recept je úplně jednoduchý - často to nekupuješ pro sebe, ale pro své zaměstnance.
Takže je ti úplně jedno co se ti líbí nebo nelíbí, ty jezdíš svým V6 nebo V8 a zaměstnanci mají EV pekáče co nikdo nechce. Firma se může tvářit zeleně a má +body do veřejných zakázek. A díky dotacím ušetřila.
@DonVito Problém je v tom, že i to blbý Sandero s lepší výbavou E😜ression začíná na 370tis... S tím co platí lidem firmy na např. Pelhřimovsku (ráj FI/OI kombi a 1G Dusteru) si tohle nekoupíš... Spíš ji vyměníš za FL OII 1,6TDI za 100-150tis Kč a můžeš dalších 10 let střádat...
Tj tahle zelená mánie jen vše zdražuje. Ekologii/potažmo GD si může dovolit jen velmi bohatý stát, viz v Evropě tak maximálně Norsko se svou ropou a plynem 😄
Tj tahle zelená mánie jen vše zdražuje. Ekologii/potažmo GD si může dovolit jen velmi bohatý stát, viz v Evropě tak maximálně Norsko se svou ropou a plynem 😄
@ryccardo Ale my celou dobu řešíme EU trh neb žijeme v EU. A nejde o žádné pocity. Diskutuješ pod článkem kde máš ta čísla.
NAVÍC je to vlastně úplně jedno jestli realita je taková, že o EV není zájem. Je to úplně fuk. Jen se musí nechat automobilky vyrábět to na čem vydělají. Je jedno co zákazník koupí a na čem automobilka vydělá. Takže statistika o tom že prodeje EV padají mě ve skutečnosti zajímá asi tak jako jaký procento aut na LPG a CNG se prodá. Co mě zajímá je ziskovost automobilek celkově a prodeje aut v kumulativu všech pohonů.
NAVÍC je to vlastně úplně jedno jestli realita je taková, že o EV není zájem. Je to úplně fuk. Jen se musí nechat automobilky vyrábět to na čem vydělají. Je jedno co zákazník koupí a na čem automobilka vydělá. Takže statistika o tom že prodeje EV padají mě ve skutečnosti zajímá asi tak jako jaký procento aut na LPG a CNG se prodá. Co mě zajímá je ziskovost automobilek celkově a prodeje aut v kumulativu všech pohonů.
@DonVito tvl ty nemít čísla, tak se ani nevy... Emise z osobních aut (zvlášť u nových) nikoho mimo tebe a Mikeše asi netrápí. Kdyby si měl mozek na správném místě a opravdu ti šlo o ekologii v pravém slova smyslu, tak podporuješ jakoukoliv výrobu a prodej nových aut, aby zmizelo ze silnic asi to nejhorší do Euro4.
Levná auta s Euro7 na trhu chybí a i ti co mají aktuálně OI/OII TDI by si určitě rádi vyměnili auto za nové, ale na EV, např Elroq za 800tis Kč opravdu nemají a mít nebudou (viz třeba Vysočina, kde jsou opravdu nízké příjmy)... O Spring a podobný EV rikši majitel kombíku OI/OII opravdu přemýšlet nebude...
Levná auta s Euro7 na trhu chybí a i ti co mají aktuálně OI/OII TDI by si určitě rádi vyměnili auto za nové, ale na EV, např Elroq za 800tis Kč opravdu nemají a mít nebudou (viz třeba Vysočina, kde jsou opravdu nízké příjmy)... O Spring a podobný EV rikši majitel kombíku OI/OII opravdu přemýšlet nebude...
@Hendly
Za 11 měsíců letošního roku prodej EV klesl v EU o více než 5 %, zatímco aut s benzínovým pohonem (včetně mild- a full hybridů) se prodalo naopak o 5 % více.
Myslíš si, že prosinec něco změní? Že si místo cukroví budou péct v troubě Tesly a za rok 2024 se vykáže růst? Proč se bráníš přiznat realitu?
Za 11 měsíců letošního roku prodej EV klesl v EU o více než 5 %, zatímco aut s benzínovým pohonem (včetně mild- a full hybridů) se prodalo naopak o 5 % více.
Myslíš si, že prosinec něco změní? Že si místo cukroví budou péct v troubě Tesly a za rok 2024 se vykáže růst? Proč se bráníš přiznat realitu?
@DonVito
Já neříkám, že neporostou. Ale tržní podíl EV v EU nebude tak vysoký jako v Číně. A že to znamená, že cíl EU pro rok 2026 narazí na ekonomickou realitu trhu.
Já neříkám, že neporostou. Ale tržní podíl EV v EU nebude tak vysoký jako v Číně. A že to znamená, že cíl EU pro rok 2026 narazí na ekonomickou realitu trhu.
@Man ký
Na to existuje jednoduché řešení. Kotel s lepším spalováním, například dřevozplyňovací. Ale to vám, Zeleným Khmerům, přijde jako málo revoluční. No a tak soused bude dál čmoudit v tom jeho starém kotli. Stejně tak v EU budou kvůli vám déle čmoudit staré diesely.
Na to existuje jednoduché řešení. Kotel s lepším spalováním, například dřevozplyňovací. Ale to vám, Zeleným Khmerům, přijde jako málo revoluční. No a tak soused bude dál čmoudit v tom jeho starém kotli. Stejně tak v EU budou kvůli vám déle čmoudit staré diesely.
@DonVito
Co takhle si přiznat pravdu? Že tržní podíl EV v EU bude z mnoha důvodů poměrně nízký. A že už přístí rok narazí plán elektromobility EU na ekonomickou realitu?
Co takhle si přiznat pravdu? Že tržní podíl EV v EU bude z mnoha důvodů poměrně nízký. A že už přístí rok narazí plán elektromobility EU na ekonomickou realitu?
@DonVito My se ale bavili o evropských datech. Globální data jsou irelevantní. Globální prodeje rostou jen tím jak se v dalších a dalších zemích začínají prodávat EVčka.
Pro nás je ale podstatný trh v Evropě!!!!
Pro nás je ale podstatný trh v Evropě!!!!
@DonVito Ropaci sa budu radovat tak ci tak, kedze vetrik neveje, slniecko nesvieti a spotreba elektriny rastie, prave teraz napriklad nemci spaluju uhlie, mazut a zemny plyn aby dorovnali spotrebu. 😉 takze cim viac sa preda ev a bude sa navysovat spotreba a krajiny si nezabezpecia stabilne zdroje, tym vacsiu budu mat ropaci radost. Budu sa budovat nove siete, nabijacky, elektrarne a hadaj co? Vsetko su to vrahovia na dizlovych tatosoch co rozsievaju smrt vsade naokolo. Takze vdaka ludom co kupuju evcka tu najblizsich 30 rokov budem cmuchat smrad z dizlu. Miketrusa na teba 🤣🫡🫵