Elektromobily
Man Ký
7
...a zatímco čtenáři auto.cz se pohoršují, pořadníky Ferrari už se plní, stejně jako u Ferrari SUV, které přece nikdo normální nemůže chtít😊
Přejít do diskuze
@PJ164 já cílová skupina nejsem, dotkne se mě to asi jako zvýšení poplatku za popelnice v Monacu
@Stejsn když je Greendeal tak je každý pro svobodný trh a nulové regulace, jak jde o zvuk tak by se to zakazovalo😊
předpokládám, že to půjde vypnout. a bude to na každém uživateli... ne na direktivě
předpokládám, že to půjde vypnout. a bude to na každém uživateli... ne na direktivě
@KANKUNEN jezdíš dvoutaktem? proč ne? to je přece poctivý motor našeho mládí /no tvého asi ne😊
Myš, která řvala. Veganskej burger. Nebo ten woke-man, co si vyhonil, napil se vody ze studny a říká: “Děfky a chlast. To je moje!”
Prostě pro ty, co rádi něco předstírají. Pro lháře. Ostatně jako všechny BEV.
Prostě pro ty, co rádi něco předstírají. Pro lháře. Ostatně jako všechny BEV.
hiphop
@traveltrolle zákon č. 140/1961 Sb., Trestní zákon. § 257. (1) Kdo zničí, poškodí nebo učiní neupotřebitelnou cizí věc a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.
mam to prelozit do slovenstiny?
mam to prelozit do slovenstiny?
Takže vyrobí něco se zvukem tyčového mixéru a pak tam narvou repráky jaknu kočky na pouti, aby to dělalo umělý řev.
Takže se za ten krám stydí, že to maskují? A to jak výrobce, tak majitel?
Kdyz už si to někdo koupí, tak snad vi proc chce BEV ne? Se vším co k tomu patří.
Takže se za ten krám stydí, že to maskují? A to jak výrobce, tak majitel?
Kdyz už si to někdo koupí, tak snad vi proc chce BEV ne? Se vším co k tomu patří.
@KANKUNEN
mp3 128 Kbps před cca 25 lety znamenala revoluci v hudbě oproti dřívějšímu poslechu gramofonové desky, magnetofonové kazety nebo hudebního CD a rozšířila se mezi uživateli rychleji než mor.
Ale když si chceš užít kvalitní hudbu, tak určitě mp3 128 Kbps nezvolíš. Stejně jako si nezvolíš elektrické Ferrari s fake zvuky, když si budeš chtít užít jízdu ve Ferrari.
mp3 128 Kbps před cca 25 lety znamenala revoluci v hudbě oproti dřívějšímu poslechu gramofonové desky, magnetofonové kazety nebo hudebního CD a rozšířila se mezi uživateli rychleji než mor.
Ale když si chceš užít kvalitní hudbu, tak určitě mp3 128 Kbps nezvolíš. Stejně jako si nezvolíš elektrické Ferrari s fake zvuky, když si budeš chtít užít jízdu ve Ferrari.
@kari.laz
Tiež tomu moc nerozumiem.
BEV kupujem hlavne kvôli eko a tichosti, nie kvôli takýmto saškárňam.
No asi prišla nová doba.
Tiež tomu moc nerozumiem.
BEV kupujem hlavne kvôli eko a tichosti, nie kvôli takýmto saškárňam.
No asi prišla nová doba.
@traveldrive Pokud má přijít doba "neřidičská" ve které budou jen elektro, které toho budou dělat postupem času více a víse autonomně, asi se tomu nevyhneme i když budeme hlasití jak chceme. Nastane dobe přemisťovací bezemoční. Ale tak proč se budu odkazovat na to, proti čemu tak strašně bojují? Ten kdo nechce elektro, honechce z jiných důvůdů a ne kvůli zvuku, natož aby pak nějaký hnusný umělý zvuk z repro jeho rozhodnutí změnil. Kdo chce opravdové Ferrari, koupí si ho, kdo chce navoněnou bzučící bídu s koněm, půjde si pro ní.
@Tycoon
No, budeš sa diviť, ale vinyl ide zase do módy, neposkytuje najkvalitnejší zvuk ani najtrvalejší záznam zvuku, napriek tomu sa gramofónových platní predáva stále viac a mnohé nové albumy znovu vychádzajú popri inom aj na vinylových doskách.
No, budeš sa diviť, ale vinyl ide zase do módy, neposkytuje najkvalitnejší zvuk ani najtrvalejší záznam zvuku, napriek tomu sa gramofónových platní predáva stále viac a mnohé nové albumy znovu vychádzajú popri inom aj na vinylových doskách.
@Man Ký
...naviac je dvojtakt vzhľadom na objem výkonný aj úsporný. Ale čo ten spálený olej a sadze...
...naviac je dvojtakt vzhľadom na objem výkonný aj úsporný. Ale čo ten spálený olej a sadze...
@Stejsn
Dobrý postoj. Hluk je tiež smog a vytvárať ho umelo je fakt hlúposť. beibei spomenul, že BEV nesmie ísť potichu, neviem, či si to vymyslel alebo nie, každopádne taký predpis by som rád videl. Limit na vonkajší hluk myslím že sa uplatňuje pri homologácii, ale to sa často, hlavne pri tuningu porušuje, a zvlášť pri motocykloch. Ale vyrábanie umelého hluku v elektromobiloch mi príde fakt na hlavu.
Dobrý postoj. Hluk je tiež smog a vytvárať ho umelo je fakt hlúposť. beibei spomenul, že BEV nesmie ísť potichu, neviem, či si to vymyslel alebo nie, každopádne taký predpis by som rád videl. Limit na vonkajší hluk myslím že sa uplatňuje pri homologácii, ale to sa často, hlavne pri tuningu porušuje, a zvlášť pri motocykloch. Ale vyrábanie umelého hluku v elektromobiloch mi príde fakt na hlavu.
@KANKUNEN
Áno, toto už asi pripravujú pre dalšiu generáciu vodičov do budúcna.
Za mňa keby som mal ísť teraz do eFka tak hlavne kvôli motoru a tej mechaničnosti. Keďže ale chýbajú €€€ tak môj nárek nemusí nikoho zaujímať.
Áno, toto už asi pripravujú pre dalšiu generáciu vodičov do budúcna.
Za mňa keby som mal ísť teraz do eFka tak hlavne kvôli motoru a tej mechaničnosti. Keďže ale chýbajú €€€ tak môj nárek nemusí nikoho zaujímať.
Tohle je ubohý a klidně bych uvítal nějakou homologační směrnici, která by podobný šaškárny zarazila.
@Pan Glosátor
Jako že plnokrevníci se budou tvařit jako tyčáky, aby se majitelé tyčáků s koněm na kapotě necítili blbě? 😁
Jako že plnokrevníci se budou tvařit jako tyčáky, aby se majitelé tyčáků s koněm na kapotě necítili blbě? 😁
@speedfred Třeba začne Ferrari na oplátku u svých spalovacích modelů simulovat elektromobil. Zaslepí přední masku a dá do ní falešnou nabíjecí zásuvku.
Naprostá, zákazníky zcela nevyžádaná úchylárna, vzniklá jako úlitba evropské ekoteroristické legislativě. Fuj!!! 😞((((
@speedfred
Tak si kúpiš zrenovovaný Jaguar E, mechanika aj výkon tam sú, história a image na fantastickej úrovni a tých cca 100 litrov zvládneš. 😉
Tak si kúpiš zrenovovaný Jaguar E, mechanika aj výkon tam sú, história a image na fantastickej úrovni a tých cca 100 litrov zvládneš. 😉
@speedfred
Je to samozrejme kravina. Asi máš pravdu, je to dobou. Ale možno je to vpohode, len my starneme...
Je to samozrejme kravina. Asi máš pravdu, je to dobou. Ale možno je to vpohode, len my starneme...
@Man Ký povolil bych to na okruhu. Mimo bych použití pokutoval. Auto by nemělo apriori řvát, když to není nutný.
Primárně byl hlasitější projev sportovních motorů trpěná daň za snahu o co nejvyšší výkon. Později se stal z vyššího hluku jakýsi zvrácený status a pokud nešlo o ten vyšší výkon, byl to projev, který se dá spojit s jevem nazývaným jako "zastydlá puberta".
Pouštět umělý hluk do reproduktorů uvnitř v autě je volba majitele. Pouštět ale zbytečný hluk do okolí pro nezúčastněné je asi jako odpalování ohňostrojů. Někomu to dělá radost a přináší mu to uspokojení, někomu to vadí a obtěžuje.
Jestli tuhle věc považují u Ferrari za důležitou a myslí si, že to zlepší prodeje nebo image značky, jejich věc.
Pouštět umělý hluk do reproduktorů uvnitř v autě je volba majitele. Pouštět ale zbytečný hluk do okolí pro nezúčastněné je asi jako odpalování ohňostrojů. Někomu to dělá radost a přináší mu to uspokojení, někomu to vadí a obtěžuje.
Jestli tuhle věc považují u Ferrari za důležitou a myslí si, že to zlepší prodeje nebo image značky, jejich věc.
Chlapi, nesmíte uvažovat, že budoucnost bude chtít současné hodnoty. Současní školáci, budoucí řidiči se budou dívat na spalovací motor asi jak na kotoučový magneťák.
Jednou se někdo bude divit, že někdo chtěl mluvit! Taky to zní blbě jako Váš příspěvek že?!
A už teď se všichni diví, jací jsme jako společnost elektroblbci!
A už teď se všichni diví, jací jsme jako společnost elektroblbci!
Obecně je známo, že nabídka aut začíná být omezená a přibývá BEV. A tak hledám něco elektrického, rok starého a spíše nižšího. Člověk zjistí, že je pouze BMW i4. Nejmenší Mercedes má skoro 5 m a to mě už limituje EQC je SUV EQE je sedan, to je zmatek. A Audi, to je o nervy to není poznat ani z obrázku co to je.