Novinky
Mikesus
@traveldrive
Právě naopak, bude lépe a zaostalci utřou a už nebudou moct ostatnim tolik nicit zdraví
Právě naopak, bude lépe a zaostalci utřou a už nebudou moct ostatnim tolik nicit zdraví
Mikesus
@rohYpnol
To možná u zaostalych automobilek. Kdyz se podíváme na automobilky, které nejsou z Evropy, tak 2generační rozdíl je obrovskej. Prostě ten evropske automobilky usnuly před 15 lety a jedou porad to samé. Kdežto mimoevropska konkurence, vyrábějící i v EU, dávala peníze na vývoj perspektivním technologiím a nevyhazovala peníze za podvody.
To možná u zaostalych automobilek. Kdyz se podíváme na automobilky, které nejsou z Evropy, tak 2generační rozdíl je obrovskej. Prostě ten evropske automobilky usnuly před 15 lety a jedou porad to samé. Kdežto mimoevropska konkurence, vyrábějící i v EU, dávala peníze na vývoj perspektivním technologiím a nevyhazovala peníze za podvody.
Mikesus
@rohYpnol
Proto byl proti rezoluci o pokračování podpory. To znamená že je pro podporu, ale hlasuje proti ní? Zajímavá logika hlupáků.
Proto byl proti rezoluci o pokračování podpory. To znamená že je pro podporu, ale hlasuje proti ní? Zajímavá logika hlupáků.
Mikesus
@rohYpnol
A to ma být skoda? Když nebyly schopny samy uspět, tak kvůli pár nadšencům fakt nemá smysl je udržovat. Prostě je potřeba dělat kvalitní produkty, kdyz to neumi, tak driv nebo později skončí.
A to ma být skoda? Když nebyly schopny samy uspět, tak kvůli pár nadšencům fakt nemá smysl je udržovat. Prostě je potřeba dělat kvalitní produkty, kdyz to neumi, tak driv nebo později skončí.
Hendly
@Rohypnol
Orban jel do ruska presne na zacatku predsednictvi EU.
Jasne nacasovane gesto. Odsouzení bylo na miste
Nacek Turek byl proti.
PS: Podporovat nekoho kdo verejne hajluje je taky dobra diagnóza…
Orban jel do ruska presne na zacatku predsednictvi EU.
Jasne nacasovane gesto. Odsouzení bylo na miste
Nacek Turek byl proti.
PS: Podporovat nekoho kdo verejne hajluje je taky dobra diagnóza…
Hendly
@rohYpnol
Nacek Turek leda tak dela divadlo pro hloupější cast publika.
Nezaridil v nic.
Green deal za CR podepsal Babis.
Nacek Turek leda tak dela divadlo pro hloupější cast publika.
Nezaridil v nic.
Green deal za CR podepsal Babis.
Mikesus
@Tycoon
Co jsou nereálné plány? Mas na mysli treba provozovat diesel tak, aby plnil emise v provozu?
Co jsou nereálné plány? Mas na mysli treba provozovat diesel tak, aby plnil emise v provozu?
Hendly
@Tycoon
Nekdo narizuje co ma automotiv delat?
Fakt? Kde?
Jedine co je, je zakaz motoru na fosilní paliva.
Coz je naprosto logicke, protoze fosilni paliva maji spoustu negativnich externalit.
Nekdo narizuje co ma automotiv delat?
Fakt? Kde?
Jedine co je, je zakaz motoru na fosilní paliva.
Coz je naprosto logicke, protoze fosilni paliva maji spoustu negativnich externalit.
Mikesus
@traveldrive
Tak k tvému dnu máme ještě daleko. Takze my jsme úplně v klidu. Narozdil od tebe nepopíráme fakta.
Tak k tvému dnu máme ještě daleko. Takze my jsme úplně v klidu. Narozdil od tebe nepopíráme fakta.
topten
@Pepa_007
polovina svetovych nacku je v rusku
pro rusaka a prorusaka jako ses ty je nacek kazdej, kdo nema ruskej pohled na svet
utkin ss vytetovanejma nacistickejma symbolama byl kamosem putlera, nez ho putler sestrelil z oblohy
dej si do vyhledavace
hajlujici turek
polovina svetovych nacku je v rusku
pro rusaka a prorusaka jako ses ty je nacek kazdej, kdo nema ruskej pohled na svet
utkin ss vytetovanejma nacistickejma symbolama byl kamosem putlera, nez ho putler sestrelil z oblohy
dej si do vyhledavace
hajlujici turek
rohYpnol
@Petr Kozohorský
Každopádně za to, že evropský automotive nepadl do vykopaného hrobu už v tomto roce, musíme být vděční Filipu Turkovi 👍
Ano, je to jen odklad, který ve výsledku neřeší vůbec nic a víme, že to je špatně. Jenže bohužel situace je taková, že musíme být vděční i za to. A dál bojovat proti zelenorudým kmérům v EK.
A nevolit ty, kteří podepsali za jejich předsednictví zvěrstvo zvané greendeal. To je prostě základ.
Každopádně za to, že evropský automotive nepadl do vykopaného hrobu už v tomto roce, musíme být vděční Filipu Turkovi 👍
Ano, je to jen odklad, který ve výsledku neřeší vůbec nic a víme, že to je špatně. Jenže bohužel situace je taková, že musíme být vděční i za to. A dál bojovat proti zelenorudým kmérům v EK.
A nevolit ty, kteří podepsali za jejich předsednictví zvěrstvo zvané greendeal. To je prostě základ.
topten
@Petr Kozohorský
behem 3 let naroste podil EV, PHEV a u koncernu i HEV, takze 3 letej prumer za roku 2025-2027 bude nizsi nez jen za 2025, coz vyhra, alespon castecna, opravdu je
logicky
behem 3 let naroste podil EV, PHEV a u koncernu i HEV, takze 3 letej prumer za roku 2025-2027 bude nizsi nez jen za 2025, coz vyhra, alespon castecna, opravdu je
logicky
topten
@rohYpnol
ty ses schopnej obhajovat i hitlera
jen proto, ze dobyl brusel
s vydatnou pomoci komousu z kremlu
s kterejma rozpoutal ww2
ty ses schopnej obhajovat i hitlera
jen proto, ze dobyl brusel
s vydatnou pomoci komousu z kremlu
s kterejma rozpoutal ww2
rohYpnol
@topten
Opět jen sprostě lžeš!!!
Filip Turek podporuje Ukrajinu a jasně zastává postoj, že Putin je agresor.
Opět jen sprostě lžeš!!!
Filip Turek podporuje Ukrajinu a jasně zastává postoj, že Putin je agresor.
rohYpnol
@Mikesus
Je to stále to stejné.
Když někdo nedělal dobré auta, tak z ničeho se pokrok dělá snadno.
VAG naopak utrpěl. Ale utrpěl hlavně tím, jak přistoupil na nesmyslné trendy dotykového ovládání a dříve vycizelovaná ergonomie šla úplně do háje.
Je to stále to stejné.
Když někdo nedělal dobré auta, tak z ničeho se pokrok dělá snadno.
VAG naopak utrpěl. Ale utrpěl hlavně tím, jak přistoupil na nesmyslné trendy dotykového ovládání a dříve vycizelovaná ergonomie šla úplně do háje.
argejev
@rohYpnol neexistuje dovod byt vdacny tomuto cloveku. nic ale bsolutne nic s tym nema s tym ako su tieto legislativne veci tvorene, dokonca sa ho nikto sa ho nepyta na nazor...adorujes nespravneho.
Tycoon
Další negativní důsledek snahy Evropské komise vytvořit centrálně plánovanou ekonomiku v evropské automotive.
V Číně či Jižní Koreji dělají novou generaci auta každých 5 let, zatímco evropské automobilky včetně evropských poboček korejských automobilek přecházejí na 10 až 15 leté cykly. Kdo by investoval do nové generace, když se neví, jak se vypořádat s nereálnými plány?
Centrálně plánovaná ekonomika nikdy v historii dobře nefugovala. Automotive v NDR nebo ČSSR je toho zářným příkladem.
V Číně či Jižní Koreji dělají novou generaci auta každých 5 let, zatímco evropské automobilky včetně evropských poboček korejských automobilek přecházejí na 10 až 15 leté cykly. Kdo by investoval do nové generace, když se neví, jak se vypořádat s nereálnými plány?
Centrálně plánovaná ekonomika nikdy v historii dobře nefugovala. Automotive v NDR nebo ČSSR je toho zářným příkladem.
rohYpnol
Jo, musíme si říct, že 5-letý cyklus nebyl v posledních 15ti, 20ti letech dán potřebou a pokrokem, ale byl mnohem víc dán jen potřebou podporovat výrobu a prodej morálním zastaráváním. Rozdil mezi 2 generacemi z tohoto období je obvykle víc o designu než o tom, ze by se pro uživatele něco výrazně změnilo.
Petr Kozohorský
Autor píše: "...V případě flotilových emisí CO2 se podle nejnovějších informací z bruselské půdy zdá, že by se aktuální zpřísnění (zjednodušeně limit 95 g CO2/km) mělo vyhodnocovat jako průměr až po třech letech." Je to podobné jako odložení popravy o 3 roky. No to je opravdu výhra pro odsouzence.
rohYpnol
@Mikesus
Jasně. Takže nezaostalou je v EU podle tebe právě Dacia, co? 🤣🤣🤣
No, a normální myslící člověk přitom nějak chápe, že Dacia je lowend 🤣🤣🤣
Jasně. Takže nezaostalou je v EU podle tebe právě Dacia, co? 🤣🤣🤣
No, a normální myslící člověk přitom nějak chápe, že Dacia je lowend 🤣🤣🤣
rohYpnol
@Mikesus
Kdyby jsi nebyl mentálně zaostalý, tak bys pochopil že zdražování aut v důsledku emisní šikany a současná zelenorudá ideologie EU vede jen k tomu, že lidé nemají na nová auta a tím vozový park stárne, obměna za novější ekologická auta jde do háje a dopad na přírodu a zdraví je mnohem větší. Ale to bys nesměl být jak vydlabaná kedlubna...
Kdyby jsi nebyl mentálně zaostalý, tak bys pochopil že zdražování aut v důsledku emisní šikany a současná zelenorudá ideologie EU vede jen k tomu, že lidé nemají na nová auta a tím vozový park stárne, obměna za novější ekologická auta jde do háje a dopad na přírodu a zdraví je mnohem větší. Ale to bys nesměl být jak vydlabaná kedlubna...
rohYpnol
@Mikesus
Opět tady lžeš. Proč? Tohle bylo opět 100x vysvětleno a tyhle lži co opakuješ pořád dokola byly vyvrácené, a to přímo tobě zde v diskusi.
Filip Turek nepodpoří l a hlasoval proti perzekuci Maďarska a Orbána a proti vyměšování EU do výsostného práva Maďarska na vlastní zahraniční politiku.
To, že ty jako kovaný komouš podporuješ zasahování a vměšování EU do svrchovaných práv Maďarska, to svědčí jen o tvém nebezpečném smýšlení.
Opět tady lžeš. Proč? Tohle bylo opět 100x vysvětleno a tyhle lži co opakuješ pořád dokola byly vyvrácené, a to přímo tobě zde v diskusi.
Filip Turek nepodpoří l a hlasoval proti perzekuci Maďarska a Orbána a proti vyměšování EU do výsostného práva Maďarska na vlastní zahraniční politiku.
To, že ty jako kovaný komouš podporuješ zasahování a vměšování EU do svrchovaných práv Maďarska, to svědčí jen o tvém nebezpečném smýšlení.
traveldrive
@Pepa_007 To je jasné už dávno. Padol na dno aj s Mikesusom. Je mi ich ľúto. Asi najlepšie bude na nich vôbec nereagovať.
rohYpnol
@argejev
Nelži. Jednoznačně a doložitelně jde právě o výsledek iniciativy Filipa Turka!!!
Nelži. Jednoznačně a doložitelně jde právě o výsledek iniciativy Filipa Turka!!!
topten
@Pepa_007
naroste podil EV, PHEV a HEV behem 3 let, takze prumer za 3 roky bude mensi nez na zacatku obdobi, tedy v 2025, a tedy to automobilkam pomuze?
jestli podle predpokladu prodeje elektrifikovanych aut porostou, tak logicky jo.
to je normalni logika
to ze ty nechapes tohle podobne jako spoustu dalsich veci neznamena, ze to tak neni
naroste podil EV, PHEV a HEV behem 3 let, takze prumer za 3 roky bude mensi nez na zacatku obdobi, tedy v 2025, a tedy to automobilkam pomuze?
jestli podle predpokladu prodeje elektrifikovanych aut porostou, tak logicky jo.
to je normalni logika
to ze ty nechapes tohle podobne jako spoustu dalsich veci neznamena, ze to tak neni
Pepa_007
@topten hajlujici??? Jako Musk? Říkali to na čété co? 😊 Ovečky zase papouškují.
Nejvíc hajluji v Russku a na Ukrajině.
Nejvíc hajluji v Russku a na Ukrajině.
rohYpnol
@Ja Prvni 123
VW na tom stále je poměrně slušně. Na rozdíl od Stellantis nebo Renaultu...
Ale jinak souhlas. Většina nových modelů EU jsou horší jak starší generace.
Koneckonců, když Stellantis nahradí stávající modely plechovkami a platformou z Indie, tak se asi není čemu divit...
VW na tom stále je poměrně slušně. Na rozdíl od Stellantis nebo Renaultu...
Ale jinak souhlas. Většina nových modelů EU jsou horší jak starší generace.
Koneckonců, když Stellantis nahradí stávající modely plechovkami a platformou z Indie, tak se asi není čemu divit...
Pepa_007
Ukončením výroby Giulie se ukončí značka Alfa Romeo jak ji známe. A stane se z Alfy jen Kopie Citroëna.
Giulia však opustí karoserii sedan a pravděpodobně se z ní stane lehce zvýšený liftback po vzoru třeba Peugeotu 408. Tak to bude hnus.... 🤢🤮
Giulia však opustí karoserii sedan a pravděpodobně se z ní stane lehce zvýšený liftback po vzoru třeba Peugeotu 408. Tak to bude hnus.... 🤢🤮
Hendly
@Tycoon
A jakych paliv se jeste rok 2035 týká?
Nikdo nenarizuje prodej BEV.
Je jen limit na CO2 nad ktery se plati pokuta.
A jakych paliv se jeste rok 2035 týká?
Nikdo nenarizuje prodej BEV.
Je jen limit na CO2 nad ktery se plati pokuta.
traveldrive
@Na rozdiel odo mňa a slušných diskutérov osočujete a ponižujete tých, čo majú iný názor. Tým ste u mňa na absolútnom dne.
Tycoon
@argejev
5 letý cyklus čínských a jihokorejských automobilek má prapůvod u japonských automobilek, kde to kdysi bývalo "standardem". V principu na tom není nic špatného, Japonci ukázali, že to jse skloubit se spolehlivostí. Je však pravda, že u čínských automobilek o tom lze pochybovat.
5 letý cyklus čínských a jihokorejských automobilek má prapůvod u japonských automobilek, kde to kdysi bývalo "standardem". V principu na tom není nic špatného, Japonci ukázali, že to jse skloubit se spolehlivostí. Je však pravda, že u čínských automobilek o tom lze pochybovat.
rohYpnol
@Mikesus
Nereálný je provozovat BEV tak, aby plnilo 0g CO2 jak deklaruje v tabulkách EU. 🤣🤣🤣
Samozřejmě, výjimka existuje i zde, kesumb... 🤣🤣🤣
Nereálný je provozovat BEV tak, aby plnilo 0g CO2 jak deklaruje v tabulkách EU. 🤣🤣🤣
Samozřejmě, výjimka existuje i zde, kesumb... 🤣🤣🤣
rohYpnol
@Hendly
Aha když gd podepsal Babiš, tak o čem jednal a co podepsal Fiala?!? Co??? Lháři ulhaný!
Je v konečném úplně jedno co Babiš. Výsledek dojednal a přijal Fiala za vlastního předsednictví a ještě se tím chlubil!!!
Aha když gd podepsal Babiš, tak o čem jednal a co podepsal Fiala?!? Co??? Lháři ulhaný!
Je v konečném úplně jedno co Babiš. Výsledek dojednal a přijal Fiala za vlastního předsednictví a ještě se tím chlubil!!!
rohYpnol
@Mikesus
Nejjednodušším důkazem je samo přijaté znění, které vysloveně odpovídá znění, které navrhoval Filip Turek.
Nejjednodušším důkazem je samo přijaté znění, které vysloveně odpovídá znění, které navrhoval Filip Turek.
Arese
@Krum Páč ???? Jinak normální? Proč si myslíš, že jsou tady všichni takoví ko-ti, jako ty a provozují tady víc nicků?
Tycoon
@argejev
Já nechci žít v Číně. Já chci žít ve svobodné ČR. A chci, aby tu byla svobodná soutěž technologií, která vede k efektivitě a konkureceshopnosti, nikoliv direktivní řízení automotive, které vede k neefektivitě a zaostávání.
Regulace Evropské komise pro rok 2035 jsou násobně větší než regulace v Číně.
Já nechci žít v Číně. Já chci žít ve svobodné ČR. A chci, aby tu byla svobodná soutěž technologií, která vede k efektivitě a konkureceshopnosti, nikoliv direktivní řízení automotive, které vede k neefektivitě a zaostávání.
Regulace Evropské komise pro rok 2035 jsou násobně větší než regulace v Číně.
traveldrive
@Ja Prvni 123 To je pravda, ceny materiálov vyhnali do nebeských výšin, vývojové kapacity sa míňajú na greendealové a bezpečnostné nezmysly, takže úporné šetrenie je jediným spôsobom ako nepadnúť na hubu. Nerozumiem, prečo stále trpíme tú svinskú masochistickú európsku politiku, dokedy ešte budeme len zohýbať chrbát?
Ja Prvni 123
No, vzhledem k tomu, ze uz nejakou dobu je kazde nove auto horsi, protoze cilem vyvoje se stalojak vyrobit auto levneji, ne jak vyrobitlepsi auto, tak jsou "dinosauri" vyhodou.
Kdybych si chtel koupit VW, tak jedino Polo... ostatne je stejne velke, jak byl nedavno Golf.
Kdybych si chtel koupit VW, tak jedino Polo... ostatne je stejne velke, jak byl nedavno Golf.
Mikesus
@rohYpnol
Nic nebylo vysvětleno. Několikrát hlasoval proti ukrajine. Hlasal, ze je pro podporu a pak hlasoval proti. Fakta nezmenis. Jestli tvrdíš, že podporuje Ukrajinu, tak je jen tlučhuba a lhář.
www.echo24.cz/…ny-europarlament
Nic nebylo vysvětleno. Několikrát hlasoval proti ukrajine. Hlasal, ze je pro podporu a pak hlasoval proti. Fakta nezmenis. Jestli tvrdíš, že podporuje Ukrajinu, tak je jen tlučhuba a lhář.
www.echo24.cz/…ny-europarlament
Hendly
@Tycoon
synteticka paliva jsou povolena.
Rohypnola poznamka je uplne mimo.
Platit za negativni externality je naprosto normalni Porovnání s vraždou je mimo lidskost.
synteticka paliva jsou povolena.
Rohypnola poznamka je uplne mimo.
Platit za negativni externality je naprosto normalni Porovnání s vraždou je mimo lidskost.
Hendly
@Rohypnol
Hele a vis co je zajimavy?
Babis vubec nemluvi o tom jak to nastavil Fiala, ale krici o zruseni Green deal ktery sam podepsal.
Hele a vis co je zajimavy?
Babis vubec nemluvi o tom jak to nastavil Fiala, ale krici o zruseni Green deal ktery sam podepsal.
vencelín
@rohYpnol
Souhlasím. Když porovnám funglovku s autem starým 10 či 15 (i 20) let, tak uživateli nenabídne výrazně vyšší přidanou hodnotu, která by vykompenzovat náklady na pořízení a zvýšené provozní náklady.
Souhlasím. Když porovnám funglovku s autem starým 10 či 15 (i 20) let, tak uživateli nenabídne výrazně vyšší přidanou hodnotu, která by vykompenzovat náklady na pořízení a zvýšené provozní náklady.
rohYpnol
@Hendly
Ano, ČSSR taky nezakazovala cestovat na západ, jen ty turisty zastřelila... 🤣🤣🤣 ale to nebyl zákaz cest na západ, to byla jen podpora cest na východ... viď ty komouši jeden...
Ano, ČSSR taky nezakazovala cestovat na západ, jen ty turisty zastřelila... 🤣🤣🤣 ale to nebyl zákaz cest na západ, to byla jen podpora cest na východ... viď ty komouši jeden...
rohYpnol
@Avantime
Ano, máš pravdu. Pokrok v Evropě podle EK je tři kroky zpět. Stellantis přešel na indické modely, u Renaultu je symbolem pokroku Dacia. A to, že do Bigsteru dali lepší hybrid než má Renault a ještě je pravděpodobně založený na Nissanu, kterého se hodlají zbavit, to jsou ještě lepší paradoxy 🤣🤣🤣
Ano, máš pravdu. Pokrok v Evropě podle EK je tři kroky zpět. Stellantis přešel na indické modely, u Renaultu je symbolem pokroku Dacia. A to, že do Bigsteru dali lepší hybrid než má Renault a ještě je pravděpodobně založený na Nissanu, kterého se hodlají zbavit, to jsou ještě lepší paradoxy 🤣🤣🤣
Tycoon
@Tycoon
Ano, je zde zákaz od roku 2035. A dle platné legislativy se netýká jen fosilních paliv, ale i jiných typů paliv.
Směrnice EU dále pod hrozbou pokut nepřímo nařizuje prodávat určitý podíl BEV a/nebo FCEV a/nebo PHEV už nyní v roce 2025, přičemž porušuje technologickou neutralitu tím, že nebere v potaz jiná než fosilní paliva, tedy napr. biopaliva nebo e-paliva.
Ano, je zde zákaz od roku 2035. A dle platné legislativy se netýká jen fosilních paliv, ale i jiných typů paliv.
Směrnice EU dále pod hrozbou pokut nepřímo nařizuje prodávat určitý podíl BEV a/nebo FCEV a/nebo PHEV už nyní v roce 2025, přičemž porušuje technologickou neutralitu tím, že nebere v potaz jiná než fosilní paliva, tedy napr. biopaliva nebo e-paliva.
Tycoon
@Mikesus
Mám na mysli původní plán EU, který počítá s koncem aut se spalovacím motorem v roce 2035.
Mám na mysli původní plán EU, který počítá s koncem aut se spalovacím motorem v roce 2035.
argejev
@Tycoon potom by si sa mal domysliet tvrdenia o tom ako krtaky je zivotny cyklus vyrobkov v cine. nie je to preto ze su dobre, ale preto ze si tam dovolia uvadzat nekvalitne vyrobky a testovat ich na zakaznikoch. to ze sa uvadza nova generacia v korei kazdych 5 rokov som bral ako preklep, preto som reqg9val na cinu.
argejev
@Tycoon china je nasobne viac preregulovana a neslobodna ako europa. isto by si to vedel ak by si tam mal sancu aspon chvilu zit a pracovat. zjavne nie si multimilionar a preto by sa Ti v cine nepacilo...mozno by si mal byt vdacny za regulacie ktore ti davaju ake taka prava ostat slobodny.
3_diamanty
@rohYpnol
Opat suhlas
A otazka znie ci dnes uz vobec budu nam chybat? Mne popravde by uz viac chybal yong ci seat ako fiat... smutne ci ani nie? Tak im treba alfe fiatu aj lancii... niektore znacky proste uz skoda lutovat... nestoja uz ani za to...
Opat suhlas
A otazka znie ci dnes uz vobec budu nam chybat? Mne popravde by uz viac chybal yong ci seat ako fiat... smutne ci ani nie? Tak im treba alfe fiatu aj lancii... niektore znacky proste uz skoda lutovat... nestoja uz ani za to...
lamal
@hugino
Aj ja, ked doplatim aktualne auti, bude horuci kandidat... ked sa podari 😊
Aj ja, ked doplatim aktualne auti, bude horuci kandidat... ked sa podari 😊
Tycoon
@Hendly
Závěr je jasný pro Hendlyho, protože o něm má jasno už před začátkem diskuze. A ačkoliv v diskuzi zazní argumenty proti smyslu závěru a to od mě i od organizace Transport & Environment, se kterou nesouzním.
Závěr je jasný pro Hendlyho, protože o něm má jasno už před začátkem diskuze. A ačkoliv v diskuzi zazní argumenty proti smyslu závěru a to od mě i od organizace Transport & Environment, se kterou nesouzním.
Hendly
@Tycoon
Takze zaver.
Technicky to je minimálni problém.
Provlem syntetických paliv je nekde jinde. Energeticka narocnost vyroby.
Takze zaver.
Technicky to je minimálni problém.
Provlem syntetických paliv je nekde jinde. Energeticka narocnost vyroby.
Tycoon
@Hendly
Asi nedokážu přemýšlet úřednicky jako ty, ale spíše opačně, tzn. jak úřední restrikce obcházet.
V každém případě i ekologické organizace jako je Transport and Environment píší o tom, že je obtížné to zajistit a že e-paliva jsou spíše trojský kůň automobilek, jak zachovat spalovací motory. A víceméně mají pravdu.
Protože automobilky ví, že to kdyby někdo opravdu spolehlivě zajistil, že auto XYZ pojede jen na alternativní palivo konkrétního typu, tak o to bude mizivý zájem. To máš jako třeba s CNG auty. Jakmile si EU vynutila, aby benzinová nádrž byla jen dojezdová, zájem o ta auta dramaticky klesl. Měl jsem auto na LPG a možnost jet na benzín, ačkoliv jsem se to bežně snažil co nejvíce omezit, zajišťovala svobodu a praktickou použitelnost.
Asi nedokážu přemýšlet úřednicky jako ty, ale spíše opačně, tzn. jak úřední restrikce obcházet.
V každém případě i ekologické organizace jako je Transport and Environment píší o tom, že je obtížné to zajistit a že e-paliva jsou spíše trojský kůň automobilek, jak zachovat spalovací motory. A víceméně mají pravdu.
Protože automobilky ví, že to kdyby někdo opravdu spolehlivě zajistil, že auto XYZ pojede jen na alternativní palivo konkrétního typu, tak o to bude mizivý zájem. To máš jako třeba s CNG auty. Jakmile si EU vynutila, aby benzinová nádrž byla jen dojezdová, zájem o ta auta dramaticky klesl. Měl jsem auto na LPG a možnost jet na benzín, ačkoliv jsem se to bežně snažil co nejvíce omezit, zajišťovala svobodu a praktickou použitelnost.
Hendly
@Tycoon
?
Zajistit provoz pouze na e-palivo je celkem snadne. Primitivní komunikace mezi autem a stojanem.
Kanystr ti nijak nepomůže.
Chces to vic vysvetlit a nebo uz chapes?
?
Zajistit provoz pouze na e-palivo je celkem snadne. Primitivní komunikace mezi autem a stojanem.
Kanystr ti nijak nepomůže.
Chces to vic vysvetlit a nebo uz chapes?
Tycoon
@Hendly
Super nápad. Připomíná mi to ten článek, co to byl nedávno o indických úřednících, co vymysleli, že zakáží autům starších 15 let tankovat na čerpacích stanicích ve městě Dillí.
Hendly ani indický úředník neví, že auto lze natankovat třeba z kanystru? A peníze investované do zabezpečení toho, aby každý z cca 1 milionu výdejních stojanů v EU neumožnil natankovat fosilní benzín či naftu do auta homologovaného výhradně pro e-paliva, by vyletěly komínem.
Super nápad. Připomíná mi to ten článek, co to byl nedávno o indických úřednících, co vymysleli, že zakáží autům starších 15 let tankovat na čerpacích stanicích ve městě Dillí.
Hendly ani indický úředník neví, že auto lze natankovat třeba z kanystru? A peníze investované do zabezpečení toho, aby každý z cca 1 milionu výdejních stojanů v EU neumožnil natankovat fosilní benzín či naftu do auta homologovaného výhradně pro e-paliva, by vyletěly komínem.
Hendly
@Tycoon
Tak jde zabezpecit celkem jednoduše pomocí nutnosti komunikace auta s vydejnim stojanem.
PS: Ne, o nadsázce nelze mluvit
Tak jde zabezpecit celkem jednoduše pomocí nutnosti komunikace auta s vydejnim stojanem.
PS: Ne, o nadsázce nelze mluvit
Tycoon
@Hendly
Auto jezdiící pouze na syntetická paliva je technický problém. Jde to samozřejmě u vodíku a možná nějakých jich plynů. Ale jakmile půjde o kapalné palivo, musí se chtě nechtě vlastnostmi blížit buď benzínu, nebo motorové naftě, aby jej šlo použít v zážehových, nebo vznětových motorech. Když uděláš auto na HVO, jak může auto zabránit, aby do něj majitel nalil motorovou naftu a jezdil an ni? Nijak, jelikož nemá šanci poznat, zda uhlovodíková molekula XYZ vznikla rafinací ropy, rafinací odpadního fritovacího oleje. To máš stejné jako s tvým elektromobilem. Nepozná, jestli střídavé napětí, kterým ho nabíjíš, pochází z uhelné, nebo FVE elektrárny.
O žádné vraždě jsem nemluvil a to, že nedokážeš pochopit rohypnolovu nadsázku, není můj problém.
Auto jezdiící pouze na syntetická paliva je technický problém. Jde to samozřejmě u vodíku a možná nějakých jich plynů. Ale jakmile půjde o kapalné palivo, musí se chtě nechtě vlastnostmi blížit buď benzínu, nebo motorové naftě, aby jej šlo použít v zážehových, nebo vznětových motorech. Když uděláš auto na HVO, jak může auto zabránit, aby do něj majitel nalil motorovou naftu a jezdil an ni? Nijak, jelikož nemá šanci poznat, zda uhlovodíková molekula XYZ vznikla rafinací ropy, rafinací odpadního fritovacího oleje. To máš stejné jako s tvým elektromobilem. Nepozná, jestli střídavé napětí, kterým ho nabíjíš, pochází z uhelné, nebo FVE elektrárny.
O žádné vraždě jsem nemluvil a to, že nedokážeš pochopit rohypnolovu nadsázku, není můj problém.
Pepa_007
@topten topten, lastOne..... . Kam ma ty blbosti chodíš? 🤣 Mam strach o tvé zdraví (fyz i mental). Opatrně aby ti nepraskla žilka.
Mikesus
@rohYpnol
Lepší je to sledovat globalne, to je o dost vypovidajici. Ale pokid chceš k evropskému trhu. Dacia udelala největší pokrok a je prave aktuálně technologicky na tom poměrně dobře. I ta dacia ma narozdil od VAG i právě HEV, o který je největší zájem. Klíč k úspěchu je dostat z moderní technologie maximum a to se Dacii daří, VAG se snazi těžit maximum ze zastaralé technologie, nebo novou dava jen v testovacích produktech a zkouší to na zákaznících.
Interní rozhodnutí automobilek je jejich věc. Kdyz stellantis si mysli, ze uspěje se podřadnou technologii, bude nejspis muset zavirat stejně jako VW.
Lepší je to sledovat globalne, to je o dost vypovidajici. Ale pokid chceš k evropskému trhu. Dacia udelala největší pokrok a je prave aktuálně technologicky na tom poměrně dobře. I ta dacia ma narozdil od VAG i právě HEV, o který je největší zájem. Klíč k úspěchu je dostat z moderní technologie maximum a to se Dacii daří, VAG se snazi těžit maximum ze zastaralé technologie, nebo novou dava jen v testovacích produktech a zkouší to na zákaznících.
Interní rozhodnutí automobilek je jejich věc. Kdyz stellantis si mysli, ze uspěje se podřadnou technologii, bude nejspis muset zavirat stejně jako VW.
Mikesus
@traveldrive
Nikdo tu neosočuje za jiny nazor, ale za názor bez argumentu odporující faktům. Navic jen v pripade, ze ty prvni to osočováni odstartuješ ( zde tedy mluvim za sebe ). Až budeš mít názor podložený fakty a ne cucanej z prstu, pak ten názor může byt normálně diskutovan.
Nikdo tu neosočuje za jiny nazor, ale za názor bez argumentu odporující faktům. Navic jen v pripade, ze ty prvni to osočováni odstartuješ ( zde tedy mluvim za sebe ). Až budeš mít názor podložený fakty a ne cucanej z prstu, pak ten názor může byt normálně diskutovan.
Mikesus
@rohYpnol
Když nova aktualni jsou stejne špinavá jako stará, tak je dobře, že se pokutují. Pořád jsou na výběr nová, která nejsou pokutovana, protoze emise nemají takové, jako stara auta. Staré vraky stejně nevydrzi věčnost a ani teď je nevymeni. Takove auto samo nezmizí a bude tu jezdit pořád. Ty vraky se postupně rozpadnou a bude klid. Průměrný věk je 16let, což je cca 2008-2009, to už nikdo na koleni neopravi a postupne to skončí. A je to dobře
Když nova aktualni jsou stejne špinavá jako stará, tak je dobře, že se pokutují. Pořád jsou na výběr nová, která nejsou pokutovana, protoze emise nemají takové, jako stara auta. Staré vraky stejně nevydrzi věčnost a ani teď je nevymeni. Takove auto samo nezmizí a bude tu jezdit pořád. Ty vraky se postupně rozpadnou a bude klid. Průměrný věk je 16let, což je cca 2008-2009, to už nikdo na koleni neopravi a postupne to skončí. A je to dobře
Mikesus
@rohYpnol
Tobě je jedno co Babiš, ale stejně tu lžeš, ze něco nepodepsal i když to podepsal. To ti je tak strašně moc jedno, ze kvuli němu očividně lžeš, stejně jako on.
Tobě je jedno co Babiš, ale stejně tu lžeš, ze něco nepodepsal i když to podepsal. To ti je tak strašně moc jedno, ze kvuli němu očividně lžeš, stejně jako on.
Mikesus
@rohYpnol
Nějak nevidím kromě tvého textu žádná tvrdá data.
Nějak ti chybí podklady tvých názorů. Zatim to spis vypadá, ze nic takového neexistuje, co tvrdíš.
Nějak nevidím kromě tvého textu žádná tvrdá data.
Nějak ti chybí podklady tvých názorů. Zatim to spis vypadá, ze nic takového neexistuje, co tvrdíš.
Hendly
@Tycoon
Auto pouze na syntetická paliva je technocky celkem jednoduchá vec.
Problem syntetických paliv je ale jinde.
Jak je chces vyrabet ve velkem?
A znova. Prirovnavas tu platbu za emise k vrazde. Jsi normalni?
Auto pouze na syntetická paliva je technocky celkem jednoduchá vec.
Problem syntetických paliv je ale jinde.
Jak je chces vyrabet ve velkem?
A znova. Prirovnavas tu platbu za emise k vrazde. Jsi normalni?
Tycoon
@praptak
Co se týče auta a CO2, EU má jednoznačně větší regulace než Čína. Aktuálně platná směrnice EU zakazuje od roku 2035 prodej aut se spalovacím motorem. Číny nikdy neměla směrnici zakazující prodej aut se spalovacím motorem.
Co se týče auta a CO2, EU má jednoznačně větší regulace než Čína. Aktuálně platná směrnice EU zakazuje od roku 2035 prodej aut se spalovacím motorem. Číny nikdy neměla směrnici zakazující prodej aut se spalovacím motorem.
Tycoon
@Hendly
Technicky nelze vyrobit spalovací auto, které bude moci jezdit na pouze syntetické palivo. Stejně jako technicky nejde vyrobit BEV, které bude moci jezdit pouze na elektřinu z bezemisních zdojů.
Cílem by mělo být poskytnout prostor pro inovace v oblasti alternativních paliv s nízkou emisní stopou CO2 (e-paliva, pokročilá biopaliva, paliva z odpadů atd), aby v roce 2035 nahradily co největší podíl paliv z fosilních zdrojů.
Hlavní výhodou alternartivních paliv je to, že pokud budou alespoň některé z nich budou kompatibilní se staršími motory, bude možno snížit CO2 celého vozového parku a nikoliv jen nových aut.
Technicky nelze vyrobit spalovací auto, které bude moci jezdit na pouze syntetické palivo. Stejně jako technicky nejde vyrobit BEV, které bude moci jezdit pouze na elektřinu z bezemisních zdojů.
Cílem by mělo být poskytnout prostor pro inovace v oblasti alternativních paliv s nízkou emisní stopou CO2 (e-paliva, pokročilá biopaliva, paliva z odpadů atd), aby v roce 2035 nahradily co největší podíl paliv z fosilních zdrojů.
Hlavní výhodou alternartivních paliv je to, že pokud budou alespoň některé z nich budou kompatibilní se staršími motory, bude možno snížit CO2 celého vozového parku a nikoliv jen nových aut.
rohYpnol
@Hendly
Chápeš že je úplně jedno co Bába?!?
Mě je úplně jedno co Bába. Mě Bába vůbec nezajímá.
Pro mě je zásadní co dělal a udělal (nebo naopak neudělal a udělat měl) Fiala!!!
Chápeš že je úplně jedno co Bába?!?
Mě je úplně jedno co Bába. Mě Bába vůbec nezajímá.
Pro mě je zásadní co dělal a udělal (nebo naopak neudělal a udělat měl) Fiala!!!
Hendly
@Tycoon
Synteticka paliva po roce 2035 bez problémů.
Dnes zatim nikdo nenabízí auto ktere umoznuje jezdil pouze na syntetické palivo. Zadny výrobce pravdepodobne nezahájil kroky timto smerem.
0 CO2 u BEV je logicky udaj. U spalovaku taky nikdo nezahrnuje (az na jednu vyjimku) CO2 z vyroby paliva.
Platba za negativni externality je naprosto normalni.
Ty to ale porovnavas s vraždou….
Synteticka paliva po roce 2035 bez problémů.
Dnes zatim nikdo nenabízí auto ktere umoznuje jezdil pouze na syntetické palivo. Zadny výrobce pravdepodobne nezahájil kroky timto smerem.
0 CO2 u BEV je logicky udaj. U spalovaku taky nikdo nezahrnuje (az na jednu vyjimku) CO2 z vyroby paliva.
Platba za negativni externality je naprosto normalni.
Ty to ale porovnavas s vraždou….
Tycoon
@Hendly
Tady nejde o povolení, ale o to, jak se počítají emise CO2 dle aktuální směrnice. A tam je jasně dáno, že elektromobil má emise CO2 nula, nezávisle na typu elektřiny, zatímco spalovací motor má emise CO2 rovny fosilnímu palivu, i kdyby spaloval palivo obnovitelné.
Tady nejde o povolení, ale o to, jak se počítají emise CO2 dle aktuální směrnice. A tam je jasně dáno, že elektromobil má emise CO2 nula, nezávisle na typu elektřiny, zatímco spalovací motor má emise CO2 rovny fosilnímu palivu, i kdyby spaloval palivo obnovitelné.
vencelín
@Ja Prvni 123
S tím se dá souhlasit. Další faktor je omezeny výběr karosarskych variant, motorizaci a převodovek.
S tím se dá souhlasit. Další faktor je omezeny výběr karosarskych variant, motorizaci a převodovek.
rohYpnol
@Hendly
Ani 1000x opakovaná lež o co se snažíš se nestane pravdou!!! Babiš podepsal RÁMEC, který obsahoval mj. PRÁVO JEDNOTLIVÝCH STÁTŮ URČOVAT CO CHTĚJÍ, který obsahoval POVINNOST NEOHROZIT KONKURENCESCHOONOST!!!
FIALA DOJEDNAL A PODEPSAL GREENDEAL, KTERÝ JE V ROZPORU S RÁMCEM!!!
Ani 1000x opakovaná lež o co se snažíš se nestane pravdou!!! Babiš podepsal RÁMEC, který obsahoval mj. PRÁVO JEDNOTLIVÝCH STÁTŮ URČOVAT CO CHTĚJÍ, který obsahoval POVINNOST NEOHROZIT KONKURENCESCHOONOST!!!
FIALA DOJEDNAL A PODEPSAL GREENDEAL, KTERÝ JE V ROZPORU S RÁMCEM!!!
Tycoon
@Hendly
Všech paliv. Aktuálně platná směrnice EU dává mezi všechna paliva rovnítko, ať už jsou plně fosilní, nebo plně obnovitelná.
K tvé druhé myšlence se trefně vyjádřil rohYpnol.
Všech paliv. Aktuálně platná směrnice EU dává mezi všechna paliva rovnítko, ať už jsou plně fosilní, nebo plně obnovitelná.
K tvé druhé myšlence se trefně vyjádřil rohYpnol.
Avantime
@rohYpnol No a? Dacia môže byť moderná aj lowend zároveň, to sa nijak nevylučuje. Choď si radšej vyskúšať hybridný Bigster a nemudruj tu.
hajlujici motorista jen blbe zvani a opakuje rusky lzi
podobne jako panadol