Nový americký roadster s logem Opelu ve znaku se dnes představil v Brně. Cena pro český trh je již známá, ale dodací lhůty jsou podle vyjádření pražského prodejce Opelu Auto Staiger mnohaměsíční.
Zpracovani interieru me vubec nepresvedcilo. Za tyhle penize radeji mx5 s pevnou strechou nebo si dovzet Saturn Sky, clovek hned usetri i 200t - kdyy uz chci vylozene tohle auto.
Nesnazim se te nachytat. Reagoval jsem na nesmysl, ktery tady pises...."Na západ od nás si ho koupí prakticky každý kdo bude chtít... "....Takze, GTI, nekoupi i kdyz ho bude chtit. Na zapade to je prave tak jako v cesku. Kdyz na nej nemas, nekoupis si ho. Takovi "svetaci" jsou jen lidi s vetsimi zkusenostmi nez mas ty. I takovy Honza sel do sveta, aby se naucil zivotu. Ty "mas rad" svetaky a ja zas "mam rad" lidi, kteri placaji nesmysly o vecech o kterych nic nevi.
No, já čekal cenu o něco vyšší, čili můj názor: pěkné auto za pěknou cenu! ´jako druhé autíčko pro radost bezvadné a cenově přijatelné (pod ten kouzelný milion)
No to teda ne! To může napsat jen člověk, který v roadstru nikdy nejel. Ručně ovládaná střecha má u dobré konstrukce (mX-5 - u Opela to bude asi podobné) jen přednosti. Střechu natáhneš za cca dvě vteřiny aniž bys musel opustit sedadlo řidiče (nejlepší elektrická to zmákne kolem dvaceti). Plátěná střecha nevydrží věčně (manuální by měla být levnější). Na druhou stranu na machrování před hypermarketem s prstem zabořeným do palubky je el. střecha prostě lepší ;-) .
Další blud je Alfa. Jel jsem se Spidrem a v horším kabriu jsem ještě nejel. Auto má mizerný sedačky, nesportovní podvozek a přímo katastrofální posaz za volantem. Při hmotnosti 1,6 tuny s tím moc nehne ani motor 3,2 litru a to jsem ještě vynechal řazení a řízení stejné jako v GrandePuntu - tedy pouze průměrné a nehodné sportovního auta. Jediné s čím souhlasím, je šarm vozu. Z venku je to radost pohledět.
ale je to vec nazoru. GT a Brera je sice predkolka ale ma mnohem vetsi sarm nez nejakej "amik". Doporucuji vsem si sednout do twinga mile me prekvapila. Až uvidite Mitsubishi X... tak se divejte pod nohy (neni tam sklo):)
tak jsem si dnes do neho sedl a vubec na me neudelal dobry dojem. byl jsem prekvapen ze strecha je pouze rucne natahnutelne a slicovani mi zrovna nepripadalo na auta za 1 mega spise se hodilo na daciu logan. Pristrojovka se mi vubec nelibila. ale slecny stali za to:) mnohem lepsi byla alfa romeo GT, brera. Ale zitra to vse jeste jednou prolezu...
Auto pěkny, to se musí nechat. Ale co je to platný, když pak prodejce svým přístupem odradí potencionální zákazníky. (kamarád si objednal corsu a prodejce neustále posouvá datum dodání a to ho ještě kámoš musí urgovat, protože prodejce nemá vychování a sám od sebe se neozve.) Opel by si měl hlídat přístup k zákazníkům.
Musím říct, že i jako zarytý příznivec ječících atmosferických motorů (go Honda :-) ) se mi tohle líbí. A určitě bych to nesrovnával s S2000 jak někdo nahoře, to je prostě už nějakých těch pár let starý model a je to znát... Navíc, díky turbu se s tím dá jezdit i v nižších otáčkách klidnou jízdu a ne to furt točit do X tisíc aby to jelo. Takže - miluju honďácké motory, ale příliš nerozumím těm věčným válkám atmosféra vs. turbo... každé má to svoje. S2000 ti nabídne to, co žádný jiný atmosferický dvoulitr. Ale to je vše - s turbem se to srovnat prostě nedá.
Ach jo......Vždyť si to stejně, ani jeden, nekoupíte. Akorát mi není moc jasný, co jsi myslel těma 250 tisíci podobnejma autama, v Evropě za rok ? Dosud jsem si myslel, že tohodle ,,opla" , lze řadit jen mezi MX 5 a S 2000. Ostatní jsou buď předokolky, nebo cenově výš, a nebo ,,stavebnice". Máš na mysli něco jiného jako konkrétní alternativu, abys ty počty naplnil ?
Asi ti přeskočilo. Obdobných aut se v Evropě prodá ročně cca 250 tisíc. Já vím, ty jsi světák, ostatně nedávno jsi tu psal, že si jezdíš kupovat auta zásadně na západ, vyjma Forestera, kteréhos koupil manželce v Česku :-) Tak světáky tvého kalibru, ty na diskuzi miluji. Je znát, že máš přehled >:D P.S. a když už se mermomocí snažíš mě nachytávat, alespoň mě správně interpretuj, nikde jsem nenapsal, že ten, kdo žije na Západě si může koupit jakékoliv auto...
8-s8-s8-s Ty si kojot! Ono jde o to, že srovnávat tyhle dvě auta je tak trochu slaboduché. Základní cena 'vette, nehledě na to, že i jinak jsou ta auta neporovnatelná, jest 1.985.000,- Ale s tebou vážně nemá cenu se bavit, zejména pro tvou úroveň.
Ne a ne a ne. Kdo má "jenom" 900 kliček, koupí si 3er, nebo X-Type, nebo Volvo, nebo Audi. Dva lidi dopraví v komfortu kamkoli, když nemají rodinu, proč ne? A koneckonců, pár tašek s jídlem na podlahu spolujezdce a balík vod se tam určitě vejde. Spíš to chce, aby bylo co nejdéle pěkný počasí.
To je bezny nazor cloveka, ktery nikdy nikam na delsi dobu nevycestoval (zazity uz od dob komunismu). Zijes ve snech, GTI. To, ze nekdo zije v zapadni evrope, jeste neznamena, ze si vydelava tolik, ze si muze koupit jakekoli auto. 32180€ v Nemecku, 88000€ v Dansku, atd. jsou dost vysoke ceny, za takovou hracku.
Nemyslím, že je za pár šupů pro tebe, to mě ani nenapadlo, myslel jsem to nahoře obecně v cenách aut v západní Evropě... cena nijak nevybočuje a není to u takovéhoto typu auta nic vyjímečného, naopak. Na západ od nás si ho koupí prakticky každý kdo bude chtít... proto "za pár šupů" ale, ty jsi spíš ladič, viď >:D;-)
To chceš říct, že kdo uvažuje třeba o F430 bude přemýšlet o tom, zda tam nacpe 3 lidi a nákup? Neblbni. Máš tu kompaktní GT od Opelu. Za 900 kliček, ber nebo nech bejt, nic složitýho bych v tom nehledal.
No tak snad si nekupuješ auto, neřku-li Z4, k tomu, abys pod ním ležel v garáži. To můžeš u veterána. Jestli ti jde o honění se za výkonem, pak si kup klidně tu S2000. Z4 je jiná liga.
Je to blbost pže každýmu se líbí něco jinýho, já ti tu vyjmenuju dalších 20 aut co se mi líbí víc než S2000 i GT. Jen tak mimochodem. Postav si to GT vedle Corvetty a uvidíš kde je zakopaná fena :yes:
Jak můžeš pod článkem o Opelu předhazovat BMW Z4? To je asi nějakej plejstejšnovej zvyk ne? Odmítám tu diskutovat o tom, co je lepší si koupit k ladění... :-):-) Rozeznávej sny a život. Měli bychom tu psát o životě.
>:D asi žiješ v jiný český republice než já... Já tu vidím samý Felicie, Fabie a Oktávie, občas něco jinýho ale... 900k je kur.vsky dost na to aby si za ně někdo koupil auto do kterýho nenacpe ani nákup, ani rodinu, nic.... O designu se bavit je kravina, každý má jiný vkus, ale jestli ti jde o styl tak zamiř k italům ;-)
Jak to? Vždyť je to auto za pár šupů. Opel udělá hodně pro to, aby vzkřísil legendu jménem GT v této nové podobě a protože to auto má vizuální charakter, nemějmě obavy, že nebude přitažlivé pro potenciální kupce. Vedle H2000 vypadá GT jak vytesané z mramoru... má styl.
jo a taky taková maličkost proč tady prosazuju tu S2000 a proč se mi i víc zamlouvá ta Z4.... zatím co tihle kandidáti mají atmosférický motory a tudíž ještě hodně potenciálu pro další ladění (i když Z4 už na tom není tak slavně) tak tvoje GT je už na konci pže s turbem je z motoru ždímáno už hodně k limitu.... ;-)
ehm... nedělej si iluzi o tom že S2000 tu bude pár a GTček tu budou jezdit tisíce. Tak naivní přeci nejsi. A ani jedno z těchto aut nebylo děláno kvůli českému trhu, to ja taky dost podstatný. V západní evropě je podstatně jiná kupní síla a tam už to tvý GTčko ztrácí i ten finanční argument. :-)
Jo, několik... to má Honda radost... :-) 200 tisíc je v této cenové kategorii jedna pětina. Právě proto, že těch 900 nemáš, můžeš vypisovat ty sny o došetření dalších 200... a dalších 200 na Z4... a dalších 200 na Boxstera a dalších 200 na... :-):-):yes:
Dal jsem si "tu práci" a základ je na 930.000,- Když k tomu připočtem nějaké nezbytnosti, bez kterých nám ta Z4 neposkytne tu radost, pak jsme aspoň o 100.000,- vejš. Takže na solidní, základní Z4 to chce minimálně 1.050 000,-.
rozdíl 200 kkč už není tak závratný v těchto cenových relacích. A prodejnost není otázkou cen či kvalit, ale tupé stádovosti kupní síly. já mít 900 kkč tak stejně chvilku ještě pošetřím na tu Hondu. A přijeď se podívat do Brna, tady jezdí S2000 několik ;-)
To vidím, že nevíš. Kde, prosím tě, se ta Z4 za ty peníze prodává? Bude na to asi velká fronta, protože kdybys znal aktuální ceník BMW Z4 u obdobné motorizace a znal bys současně princip tvorby ceny u vozů BMW... nemohl bys tu psát tyhle bláboly. Máš-li odvahu, vezmi obdobnou motorizaci a sestav Z4 a pak tu napiš výslednou cenu... přes palec to vidím tak o 250 více.
A kolik jsi jich tu viděl se v klidu smát? Já jednu. Nevíš, kolik stojí? A otázka - myslíš, že se v Evropě bude prodávat GT lépe či hůř, než H2000? Jen o to totiž jde.
je to pekny auto - nadherny, motor ma taky peknej ale stejne bych volil MX5 :) to je klasika, 160 KW staci a zazijete s ni zabavy urcite uplne stejne ne-li vic nez s timhle...
Opel zas jednou udělal pořádnou káru. Jo, má hrany, je ostrá, jako tvoje břitva, má grády, a je mile uhrančivá. Cena je vynikající, holku na vedlejší sedadlo si sežeň sám. P.S. Nastává éra GT, tak ji nepropásni. BRAVOPEL :yes: