Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Mercedes-Benz plánuje třídu S se spotřebou jen 6,6 l/100 km

58 komentářů

co je take vtipne na "dvoutunovej supersport" ze si tam dal troch smajlikov?
dvoutunovej supersport >😁 >😁 >😁
>😁
keď mne sa tie výkričniky páčia >😁
spiritual😲 čom to kecáš??skús ty napísať text bez chyby keď ideš v aute s kamarátom čo jazdí ako blázon >😒] a to fakt nekecám 😉 😉
Ja taky. Nejlepsi je jet pred obema 😉
To nemuzu posoudit. Me vzdy vrazi 3l a vys. Ale opravdu je to celkem mile, jak jsou ty motory svym projevem velmi podobne. Snad ten rozdil u ty 318 nebude tak drastickej.
presne tak, kazíš tu všetkým náladu. a tvoje kecy sa nedajú čítať , incl. tie super hrúbky typu smeri, debilko...takže faq off
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Specialne Bluetec vozi Mercedes po vsech vystavach v US, protoze splnuje i ty nejprisnejsi emisni normy statu jako Kalifornie.
Hale, nesmíme si tady dělat srandičky. Lidi vot tojoty sedí u počítadel, všecko čtou a pak to hned vyvíjej! Si přečti o novém hybridu od tojotů a klepne tě. Mě už málem kleplo! Musíme to nejdřív patentovat!!! Dostaneme je kluky japonský...
Do dějin se už vešlo ................. LEXUS LS >😁 >😁
Smutný je to u kabria. Co smutný - trestný 😒 😢 😲 8-s :no:
btw. dám podobně "logický" příkla😜 za čím pojedeš raději. Za na plný plyn jedoucím vylágrovaným 20 let starým chrochtákem s najetými 100000 km a spalujícím olej či petrolej, nebo za na půl plynu jedoucím benzínem 1.4 TSI ??? Já v tom mám jasno >😁 >😁
Stěstí, že tvoje podstata se s tou opravdovou liší na 100%, jinak by to byl průser :😉
Kalifornia a este dalsich myslim 5 US statov ma este prisnejsie limity nez je federalna norma a tam si ani Bluetec diesle neuprdnu.
Soucasna 318d ma ve srovnani s minulou 318i rozhodne pomalejsi reakci na plyn.
Protoze jaksi chybi argument pro benzin. Teda u BMW. Ted je to skutecne jen o tvych preferencich. Ale tvrdit u nich, ze benzin je lepsi se nejak neda. Nafta a benzin je u nich naprosto rovnocena. Ja jako velky zastance benzinu jsem lehce smutnej, tak proto 😉
Klaudius
DanielDesign, nestrapnuj sa uz tymi vykricnikmi... >😒]
Tak tohle jsou ,s prominutím, kecy. Doporučuji podívat se na

www.novinky.cz/…azky-kolem-emisi… />
kde jsou dole emisní limity norem Euro bez CO2, ktery je dnes tolik diskutovan. CO2 je sice sklenikovym plynem, ale bez něj v atmosfeře by nebyla možná fotosynthesa (tedy růst rostlin, ktere jsou zakladem všech potravnich řetězcu). Mnohem duležitějši jsou emise CO, ktery je prudce jedovaty a nespalenych uhlovodiku a oxidu dusiku (HC a NOx), ktere jsou mnohem nebezpecnejsi(EURO II pro benzin 0,9 zatimco EURO IV pro diesel 0,1😄. Saze jsou sice kancerogenní, ale těžké, daleko nedoleti a tak neohrožují okolí. A u norem EURO V se jaksi objevují i u benzínu...

Logický příklad na závěr - za čím raději pojedete do kopce a budete dychat jeho splodiny? Za Na plny plyn jedoucim favoritem (s EUROII, najetymi 100000km a spalujicim olej) nebo na pul plynu jedouci fabii 1,4 TDI (s EURO IV)?

Ja v tom mam jasno...
Klaudius
A co cena. Hybrid, to su vpodstate dva pohony v jednom aute. Minimalne z tohto pohladu nema hybridny pohon sance na masovu vyrobu, je zlozity a drahy, a jeho cena nikdy nebude taka nizka, aby bol on taky zaujem.
Kromě toho bude možno vytáhnout plachtu na střechu a při příznivém větru bude tak možno dosáhnouti nulové spotřeby. Pokud nebude vítr, bude (za příplatek) možno vyklopit šlapadla a využít energie posádky na posun k cíli.
Díky maloobjemovým motorům bude možno brzy do stejného formátu vozu přidat další řadu sedaček a díky stopařům (a stopařkám) dosáhnout rychleji kýženého cíle.
to je čistá pravda!!aj to s tou konkurenciu od lexusu-ten im poriadne zamiešal karty!tiež by som si radšej kúpil lexus a nielen kvôli spotrebe, ale aj kvôli hudbe, ekológíí a hlavne "S" má každy sedlák a tak!!najvaic sa my páči článok v časopise AUTODIESEL(už neviem ktoré číslo) ako tam nové GS od Lexusu sundá nový super nafťák (210KW) v BMW rady 5!!a ako mu pekne odchádza na dialnici!!pritom spotreba takmer tá istá-Lexus žerie trochu viac ale je to benín!!a diesel sa nikdy nemôže rovnať(čo sa tíka športu)benziňákom 😉 😉
a štvorvalec v "S" to je samovražda!!tam patrí len povestný 5liter!!!!nič menej nič viac
ide skor o reakciu na Lexus v obave z neprijemneho konkurenta nez o zmysluplnu zalezitost. odhliadnuc od faktu, ze diesel ako taky je podla mna slepa ulica a do auta typu mb s nepatri, radsej by som to videl napr. v Acku v kombinacii s 1.2 benzinom alebo mrnavym ropakom. treba si uvedomit, ze naklady na PHM su v pripade auta triedy MB S zlomkom z celkovych nakladov na drzanie a prevadzku a skutocne nehraju ziadnu vyznamnu ulohu...
Ale prdlačky!!!! I moderní diesely foukaji proti benzínu pěkně prasárny. Sice 10-100x lepší než první diesely, ale na benzín to nemá. Z emisního hlediska je stejné, když já spálím 16L benzínu ve své Euro II, než když diesel Euro IV spali 7L. EMISE DYZLU JSOU JINDE :no: Ti čmouďáci zejména od VW grup si to při tom rachotu co jim to vydava asi neuvědomují.
no minimalne v kultivovanosti, v odhlucneni a v dynamickych parametroch ma benzinovy hybrid navrch...ci uz ma spotrebu 7,0 alebo 7,3 litra, podla mojho nazoru nieje podstatne
Ani nemôžem uveriť, že zase píšete(aj keď to dnes nieje prvý raz)!
Trošku broskef (ta má taky dvě půlky), trošku ne. Není v zájmu automobilek přijít velké investice do čtyřdobých motorů.
Su taki, ktorim to jedno nie je. Navyse tu ide aj o znizenie produkcie sklenikovych plynov. :-!
Ak su tie motory a ich chovanie, tak je to dobre, nie? Preco to nazyvas smutnym?
presne tak, vetsina tech technologii uz tady davno je, to jen levna ropa v minulosti je odsunula do pozadi.
Ty dvoje limity sou jen chyba Evropy, v US zadny dvoje limity nejsou. A prave tusim Mercedes se svymi bluetech diesely (nebo jak je presne nazyvaji) splnuje i velmi prisne americke normy (tim padem i Euro6, ktery tady bude platit az buhvi kdy). To je ale chyba evropsky legislativy ne dieselu jako technologie.
Tak teď nevím zda si děláš jen * z nás, nebo mluvíš vážně...
Myslim ze ten kto si kupi MB S tak tomu bude JEDNO CI MA SPOTREBU 6.6 Alebo 11. :-!
Máte-li další podrobnosti rádi je zveřejníme. Díky ondrej.lanik zavinac auto.cz.
Je zajimavy, jak by nekteri chteli mit kozu a dojit ji jako kravu. Chteli by supersport vazici 2tuny a spotrebu jako sekacka. A co takhle zakazat vsechna auta? Tady neni web Zelenych.
ten motor neni nic noveho, jiz se o nem vi minimalne rok a premieru ma mit v novem E klasse.
Zakázal bych výrobu aut s tak vysokou spotřebou!
"Moderni diesel s filtrem pevnych castic je v emisich na urovni jakyhokoli benzinu, ale zadnej benzin nema ucinnost spalovani dieselu."
Aha. Tak to preto majú diesle zvlášť limity na emisie? Lebo ak by boli na úrovni tak by nemuseli byť dva limity (diesle a benzíny) ale len jeden limit na akýkoľvek motor.
myslím že to je u Audi jasné, protože se to již zkouší😲dlehčená hliníková karoserie A8 bude mít motor 1,4 TDi a k tomu k tomu tři turba (na každý válec jedno). Turbodiesel bude pohánět přední nápravu a stejnosměrný motor zadní. Takže to bude i quattro ikdyž bez mezinápravového diferenciálu torsen. Tím se ušetří na hmotnosti. Celý pohon a přenos točivého momentu na kola bude řídit a optimalizovat počítač. Klimatizace bude poháněna solárními panely 3,6 V umístěnými na střeše vozu. Spotřeba bude do 4,9 litru/100km.
A bavorák? V šestkovém bavoráku (kvůli bezvadné aerodynamice této karoserie) bude umístěn Turbodiesel 1.6 se čtyřmi miniaturními turby z Mini bude optimalizovaný na maximální výkon 176 kW bude vyrábět elektrickou energii (nebude přímo mechanicky propojen s koly vozu). Elektrická energie bude dovedena k motorům které budou umístěny přímo v kolech. Pokud bude potřeba brzdit, motory se přepólují a budou vyrábět elektrickou energii. Spotřeba bude kolem 4,5 litru nafty na 100 km. Stejný princip použil F. Křižík u svých tramvají, které jezdily přes 50 let po Praze.
Mám podezření, že jde o novou přezdívku našeho místního vtipálka známého především pod pseudonymem "Daniel Design"... :no:
mmm
150kW!!!!
Zrovna ja naftaky vubec nemusim, lec minuly tyden jsem se projel s 330d cabrio a musim nerad priznat, ze to neni zadna ostuda. Treba u BMW je uplne putna, jestli si koupis naftu nebo benzin. V danem objemu jsou ty motory+- stejne dobre a kultivovane. Smutne, ale fakt.
getz: si v poriadku?
Presne tak, vyvoj nezastavis. Moderni diesel s filtrem pevnych castic je v emisich na urovni jakyhokoli benzinu, ale zadnej benzin nema ucinnost spalovani dieselu. Uz bylo na case aby to nekomu doslo a spojil rekuperaci s dieselem. I kdyz v pripade Toyoty pujde spis o marketingovy nez technicky rozhodnuti, protoze na US trhu tezko dieselovy hybrid prodas.
major
OK a skús porovnať benzínový hybid s dieslovým hybridom. Z praxe zatiaľ asi ťažko, ale prosto využitie "bateriek" je možné nielen pri benzíne, ale aj pri diesli, etanole ale aj vodíku! Mrhať kinetickou energiou na zahrievanie brzdových kotúčov je nezmyselné pri akomkoľvek približovadle a je jedno aký pohon primárne používa. Wo to go.
Aj tak je málo.Na to, že má objem 2,2l...
Ale furt len lol!!! :no:
Eště k tomu kW ne k...lol 😉
ŠTVORVALEC 220CDI sak citaj... 😉
Ako môže šesťvalec(!) a eštektomu po optimalizácii mať len "diabolských" 150k???!!!!!!!!!!!!
Je vidět, že tomu vůbec nerozumíš. Asi jsi neměl možnost sedět v nějakém novém autě s dieslem. To že jsou drahá a nemáš na ně, to neznamená, že nestojí za nic 😄
Tomiss
:yes: Taky jsem zvědav na odpověď konkurence 😉
Tomiss
Jogi,vývoj nezastavíš.Diesely se vyvíjí mílovými kroky a doby, kdy byly výsadou jen traktorů nebo náklaďáků jsou nenávratně pryč. 😄
Bezesporu bod zlomu, který vejde do dějin. Čěkám už jen na Audi a BMW, co udělají. Toto je velice vážný tah z hlediska konkurence, odpovědět se na něj musí. Ale jak? Nechme se překvapit :-!
patri do polnohospodarskych strojov. Kedy si uz konecne ludstvo uvedomi, ze osobne auto, ktore klepe ako traktor a dymi pri pridani plynu nestoji za nic ? A to uz cpu dnes aj do kabrioletov, to uz je naozaj extrem. 😲
Hybridní motory mají určitě budoucnost. Měl jsem tu možnost svést se v hybridním lexusu. Mezi Dieslem a benzinovym hybridem je obrovský rozdíl. Hybrid má větší krouticí moment díky elektromotorům než diesel a je mnohem tišší.
major
Tvrdenie, že hybridy majú väčšiu budúcnosť než diesle nemá zmysel. Rekuperácia nie je viazaná len na benzín. Dôkazom je tento hybrid diesel od Mercedesu.