Novinky
"základní patnáctistovka o 150 koních (110 kW) se schopností vypnout dva válce ze tří."
???
Tam bude nějaký nový tříválec, který bude umět jet jako jednoválec?
???
Tam bude nějaký nový tříválec, který bude umět jet jako jednoválec?
Hezčí než BMW X1. Tím pozitiva nejspíš končí.
Tahle generace Audi prostě není pro starý. A já jsem bohužel dost starý na to, abych si stále pamatoval esteticky, ergonomicky, materiálově a kvalitativně takřka dokonalé interiéry Audi.
Tahle generace Audi prostě není pro starý. A já jsem bohužel dost starý na to, abych si stále pamatoval esteticky, ergonomicky, materiálově a kvalitativně takřka dokonalé interiéry Audi.
"Inovativní páčky pod volantem" to zase bude pí...... . Opět se někdo snaží vymyslet vymyšlené. Zdá se, že displeje a ovládání světel v madle dveří je naštěstí pryč. Tak je nejvyšší čas vymyslet zase něco super špica paráda.
S tymi zadnymi svetlami a svietiacim logom to uz myslim trosku prehanaju. Vyzera to ako z cirkusu.
Též se přidávám s dotazem odkdy má koncern tříválec 1,5l, který umí fungovat jako jednoválec... ???
Jinak interiér opět "geniální" zprasenina poplatná pomatené době.
Neznám nikoho, komu kdy vadil normální volič převodovky a normální funkční, jednoduché a ergonomické páčky. Zato si umím barvitě představit tu zoufalos majitele tohoto paskvilu, až ho ohodí protijedoucí auto špinavou kaluží a on nic neuvidí a na display si bude lovit návod k použití těch zrůdností za volantem.
Jinak interiér opět "geniální" zprasenina poplatná pomatené době.
Neznám nikoho, komu kdy vadil normální volič převodovky a normální funkční, jednoduché a ergonomické páčky. Zato si umím barvitě představit tu zoufalos majitele tohoto paskvilu, až ho ohodí protijedoucí auto špinavou kaluží a on nic neuvidí a na display si bude lovit návod k použití těch zrůdností za volantem.
meh, toto vyzerá divne. Tá predná časť vyzerá veľká a ťažká... (foto 8 az 11) akoby bola priamo z väčšej Q5 a prilepili ju na menšiu Q3. Interiér je tiež hrozný... sakra, radšej by som mal súčasnú Q3...
@jiras_ Tak zrovna VW to na volantu má a skvěle vyřešeno. Škoda a Audi už to má na 2 páčkách, což taky nemusím. Jinak já poslední roky nechápu už vůbec nic...
@salamoon Tento web vypadá jak dělaný na koleně, strašné plýtvání místem a nelogické UX. Nejhorší jsou na tom asi diskuze. A nemyslím tím divnonázory některých uživatelů 😁
@Mokrous Použití vlastního auta by se člověk měl naučit než vyjede, to je o osobní zodpovědnosti, byť teda ty páčky jsou podivnost. Dřív koncern obecně co se základních funkcí týče byl nejlepší, vše dávalo smysl na první dobrou, co se s nimi děje poslední roky fakt nechápu. Co nechápu je proč dělají opičárny s levou páčkou, ale tempomat pořád nemají na volantu.
@PavelK_ Mě by stačilo, kdyby to auto bylo normální a ne debilní. Ale bohužel jsem se trefil do špatného desetiletí… snad ta vlna jednou pomine. A nebo taky ne a bude hůř. Zřejmě se designuje podle Open AI.
@Mokrous No jestli hledáš auto se srovnatelnou ergonomii ovládání,jakou má Passat B8, tak to ti nezávidím.
@PavelK_ Pisu to dole, mel to uz Citroen, a trochu jednoduseji i z nej odvozeny Olcit.
A nesvedcilo se to.
Myslim u toho Citroena.
Olcit byl katastrofa sam o sobe, tam uz packy nebyly dulezite.
A nesvedcilo se to.
Myslim u toho Citroena.
Olcit byl katastrofa sam o sobe, tam uz packy nebyly dulezite.
@jiras_ tempomat pod volantem mám na rok staré Q5 a je to SKVĚLÝ ‼️ U VW jsem to měl na volantu a mnohem horší řešení.. tady je spíš problém katastrofa ergonomie interiéru. 🫣 Řazení pod volantem je děs ‼️ Tlačítka klimy a rádia jsou fuč..👎 a vidím snad dotykové tlačítka na volantu? Hnus. Uživatelsky nepoužitelné auto.🫤 Design bych snesl . Zbytek je úplně mimo preference uživatele AUDI.🫤
Ten interier jako z nejakeho cinskeho auta. No, asi je to pro Cinu taky delano. Takze ok, co tam mate dale.
V podstate pre zákazníka malé Q5. Tomu bude aj " užierať " kupcov . Svetelné podpisy, nezmysel ktorý vodič nevidí podobne ako " dynamické " smerovky, len ako zo zákazníka dostať viac peňazí. Kto na neho nebude mať, kúpi si Tiguan, ale to tiež nie je žiadna výhra ...
@MB1975 Tak aspon tam nie je ten ich hrozny displej pred spolujazdcom. Zadne svetla s tou extra linkou, svietiacim logom a tou plastovou ozdobou na kazdej strane je fakt masaker.
@rohYpnol souhlas..mrtvy design..toto je pro neznaleho snadno srovnatelne s kdejakou cinou…
@Ja Prvni 123 chlapci, musíte odmazat to https : //, jinak odkazy nebudou fungovat vůbec a bude z nich smajlík…
Jo zdejsí redakční systém je šibal 🤣🤣🤣
Jo zdejsí redakční systém je šibal 🤣🤣🤣
@Jaros 00071 Tiguan je proti této “číně”, co ani nevypadá jako Audi, úplně v pohodě 😋 Jako vůbec nevím, proč chtít tuhle Q3? Design hnusný, interiér vypadá lacině už na fotkách a navíc inovace o kterou nikdo nestojí (bez páček). Audi pomalu padá do propasti… Pan Piech musí v tom hrobě úplně rotovat 🙈
Tak to je opravdu hnus velebnosti.....Nemít to znak Audi tak si myslím, že koukám na nějakou H/Konu nebo Kiu. Kam ten design jde... U BMW se zblaznili už dávno a tady je to to samé. Exteriér je teda tak ošklivý, že se musel někdo v té automobilce snad zbláznit. No a interier s těmi tlačítky, to nemá slov. Zřejmě se někdo inspiroval u Tesly (tlačítka a doteky).
Stará dobrá Q3 půjde jako ojetina asi na dračku, protože tohle opravdu nééé !!!! Poslední dobou všichni představují jen samé hrůzy. Ještě, že jsem si před rokem koupil Cupru Formentor VZ5 a můžu si užívat pěkný design a skvělí motor. AUDI opravdu jede do sr.....
Stará dobrá Q3 půjde jako ojetina asi na dračku, protože tohle opravdu nééé !!!! Poslední dobou všichni představují jen samé hrůzy. Ještě, že jsem si před rokem koupil Cupru Formentor VZ5 a můžu si užívat pěkný design a skvělí motor. AUDI opravdu jede do sr.....
@Dušan Trnka Souhlas.
Svet byl ligicky rozdeleny... a clovek vedel, co si kupuje, kdyz koupi konkretni znacku auta.
Svet byl ligicky rozdeleny... a clovek vedel, co si kupuje, kdyz koupi konkretni znacku auta.
Inovativni packy?
Vzdyt to mel uz Citroen Visa... potazmo Olcit.
😄
https😐/www.flickr.com/photos/34107011@N08/5845134570
https😐/www.veterancs.com/…it-club-11r-1990#…
Vzdyt to mel uz Citroen Visa... potazmo Olcit.
😄
https😐/www.flickr.com/photos/34107011@N08/5845134570
https😐/www.veterancs.com/…it-club-11r-1990#…
@Ringhofer A proto mám Passat B8 FL a nejsem schopen si vybrat nový auto. Teď jsem vylezl z dalšího autosalonu nejmenované prémiové značky a opět znechucen.
@kesumb
To já vůbec nepopírám.
Jenže X1 je za mě opravdu hnusné a hnusný laciný interiér . Možná půjde naspecifikovat do nějaké (esteticky) slušné kombinace, ale zatím jsem takovou neviděl.
To já vůbec nepopírám.
Jenže X1 je za mě opravdu hnusné a hnusný laciný interiér . Možná půjde naspecifikovat do nějaké (esteticky) slušné kombinace, ale zatím jsem takovou neviděl.
@Mokrous Tiez nechapem o co sa snazia, vo vw to fungovalo super, neviem preco to nema tak cely koncern
Připomíná mi designem předělaný nový Tiguan..😐 Interiér je strašný přešlap. Bez tlačítek a řazení na volantu? 👎🫤 Velký krok mimo.
@rohYpnol Mladí to nezažili, tak im to nevadí ! Ja som zažil BMW, ktoré boli krásne a Mercedesky, ktoré boli dôstojne solídne . A dnešné BMW ? Nechutné plastové krabice vyrábané z odpadu ...
@kari.laz Hej, to klasicky stvorvalec, ktory kvoli uspore benzinu funguje ako trojvalec, ktory moze vypnut dva valce a ide ako jednoval a ten neaktivny valec sluzi ako zalozny valec, ktory ak sa pokazi aktivny valec, tak ho nahradi, aby stavle motor mohol bezat v troj- ci jednovalcovom rezime.
inak preco je galeria tak prtava...? neviete tam dat vacsie fotky (bez rozkliku)...? ved to musi vyzerat blbo aj na 24 full hd monitore...
na audi.de je uz konfigurator, exterier bez Sline vyzera lepsie.... interier je stale rovnako mizerny....
@Ringhofer Spousta lidí preferuje, obzvlášť při couvání a parkování ovladač u volantu. Já ty výhody i chápu, ale spíš to bude o vkusu
Koukam, ze odkaz na Citroena nejak nefunguje, tak treba bude tenhle lepsi😒br />
https😐/pin.it/1lt7bu7kp
https😐/pin.it/1lt7bu7kp
@Robert Hlavatý Nepřiznané jsou relativně v pohodě. Naopak fejkové jsou naprosto nesnesitelné. Takže na dnešní dobu OK. 😊
@Mokrous Zde je informace o tom, jak panel pod volantem funguje: https😐/www.motor1.com/…signal-together/
Po shlédnutí se připojuji k těm, kteří volají: páka voliče (nikoliv tintítko nebo tlačítka) má být na středovém tunelu a ovládání stěračů na pravé páčce pod volantem! Nic lepšího nikdy nevymyslíte, vy zabedněné hlavy.
Po zkušenostech s ovládáním tempomatu na páčce vlevo pod volantem jsem přesvědčen, že jeho ovládání na volantu je mnohem komfortnější.
Po shlédnutí se připojuji k těm, kteří volají: páka voliče (nikoliv tintítko nebo tlačítka) má být na středovém tunelu a ovládání stěračů na pravé páčce pod volantem! Nic lepšího nikdy nevymyslíte, vy zabedněné hlavy.
Po zkušenostech s ovládáním tempomatu na páčce vlevo pod volantem jsem přesvědčen, že jeho ovládání na volantu je mnohem komfortnější.
@kesumb Vsechny tyhle baworaky "s cenou od" jsou pomerem cena vykon fajn. Co vybocuje je 1er, tu kdyz jsem videl na showroomu blbou 120 nacenenou na 70tis E, tak to mi az zaskocilo, ale prave X1 nebo X2 (pokud se nekomu libi) jsou az mainstreamove prijemna auta (mysleno v dobrem slova smyslu v pomeru cena/velikost/vykon). Dtto GLB od MB. Idealni auta do duchodu. 😊
Opět se u Audi zapomnělo na přiznané výfuky... To je jako chlap bez své pýchy... Smutné...
jenze x1 a rikam to nerad je mozna nejlepsi soucasny bmw a v mnou jezdeny 20d (v x1, do 5er to za me nepatri) jeden z nejlepsich dizlu soucasnosti stran kategorie. Krom toho je slusne nacenena... Bude se audi muset snazit...