Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: New York Taxi: hybridní taxíky jsou „in“

Starosta New Yorku Michael Bloomberg chce žluté taxíky v tomto městě směřovat k většímu šetření pohonnými hmotami a proto nasazuje stále více hybridních Fordů.
Zpět na článek
anonym
27. 5. 2007 19:40
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
To jo, Prius je předražený. Záleží kolik bude stát ten hybridní avensis. Tím, že píšeš, že by to chtělo určitou státní podporu potvrzuješ, že hybrid je za současných podmínek neekonomická volba a je tedy spíš pro fandy jako jsi ty. Já bych to nechal na volným trhu jako v US. Musí se zvýšit účinnost této technologie a musí se taky zlevnit, aby se to vyplatilo nejenom těm taxikářům.
neregistrovaný "Tom"
27. 5. 2007 12:09
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Tohle mě právě fakt štve - normy Euro jsou trapné :no: Filtr pevnýchčástic by měl povinnou součástí všech dieselových motorů!
neregistrovaný "Tom"
27. 5. 2007 12:06
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Řeknu Ti to takto - Prius není úplně můj šálek čaje, navíc ta cenovka je trochu mimo realitu ;-\ Čekám na hybridní Avensis nebo RAV, pokud bude, tak do jí pravděpodobně půjdu (příští generace těchto modelů by hybridní pohon měli dostat), do té doby jsem odkázán na naftu)
neregistrovaný "Abre"
26. 5. 2007 21:44
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Je to jinak, sira uz dneska neni problem, soucasny obsah by mel byt pod 0.2% a v US je uz dokonce bezsirna nafta, podobne jako uz kdysi zavedeny bezolovnaty benzin. Problem dieselu je skutecne v tech pevnych casticich a bohuzel, jak sem psal vyse, je soucasna Euro4 norma v tomhle smeru trosku meka, takze se do ni vyrobci motoru vejdou i bez filtru, no a tim padem vam ho tam proste nedaji (i kdyz na vyspelejsich trzich, je alespon za priplatek).
neregistrovaný "Abre"
26. 5. 2007 21:35
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Tak 1.6 TDCI splnuje Euro4 i bez filtru pevnych castic, tak ho tam proste nedali - to by nedejboze splnili navrh Euro5 uz ted, coz nemuzou, protoze by pak nemohli pri vyjednavani tvrdit ze je ta norma technicky nesplnitelna. Zkratka osviceny pristup. :no:
Avatar - Falco
26. 5. 2007 20:43
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Tak ty lituješ, že jsme vyhnali Němce... :no:
Avatar - Falco
26. 5. 2007 20:31
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Abre"
26. 5. 2007 13:43
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Kez by to tak s tou kulturou bylo, jenze to je prehnany optimismus. Puvodni keltsky vliv je uz prilis slaby a vyhnanim nemcu sme se mentalne posunuli prilis na vychod a to se za jednu, dve generace nespravi.
K tomu filtru, vyrobce to nikde primo neuvadi, ale splnuje normu Euro4, coz by melo znamenat ze ma katalizator + molekularni filtr. Musim k tomu ale jeste neco pohledat, abych se ujistil, ze to tak opravdu je.
anonym
26. 5. 2007 13:42
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Tak teď jsem málem spad pod stůl. Slavný Tom a kamna, žádný hybrid. Hlavně, že si psal v příspěvku "Tak schválně, pouštím stopky", že se v Praze nedá dýchat a ironicky se navážel do TDI >:D >:D >:D
anonym
26. 5. 2007 13:35
Re: 2 autor článku
Spíš se s ním nechceš bavit ty, protože nemáš argumenty a on má v tomhle pravdu.
neregistrovaný "Tom"
26. 5. 2007 12:14
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Já ji také jednoznačně neodsuzuji (dlouhé roky jezdím s dieselem), jen bych prostě v její ceně zohlednil její "o něco nižší ekologičnost"..
neregistrovaný "Tom"
26. 5. 2007 12:11
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Co se týče té mezilidské kultury - ta je prostě bohužel deformovaná kounismem, ale doudám, že se to časem vylepší. Musíme holt nějak přežít tuhle jalovou přechodovou dobu (řekněme jednu dvě generace) a pak to snad bude dobrý.. jinak historicky - my prostě pangermánie jsme a téměř vždycky jsme byli ;-\ /// Při výběru motoru uvažuji podobně :yes: Jen doufám, že máš filtr pevných částic, protože jinak jsi ovzduší zas tolik nepomohl ;-)
neregistrovaný "Abre"
26. 5. 2007 10:16
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
problem nafty je hlavne obsah siry, ten vsak podle normy nema presahnout 0.5%. Jenze vysi obsah siry je obecne problem ruske ropy, takze ani za nase benziny bych nedal ruku do ohne. Nevidel sem zatim bohuzel kvalitni studii o rozdilu dopadu spalovani nafty a benzinu na zivotni prostredi, ale i kdyby tak vyznamy rozdil existoval, vzdy musis pocitat, ze nafty spalis zhruba o 1/3 min. Nejsem sice v tomhle oboru autorita, ale naftu bych tak jednoznacne neodsuzoval.
neregistrovaný "Abre"
26. 5. 2007 07:44
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
S tim kocourkovem naprosto souhlasim, s pangermanskym uz bohuzel ne, ono totiz v germanskych zemich obecne vladne urcita mezilidska kultura o ktere se panslovanskym zemim ani nezda. Ale jinak k ty nafte, kupoval sem ted vuz a protoze neuvazuju stylem, po me potopa, tak sem se dival i na emise. Muj vybrany motor 1.6 diesel - 125g/km, nejsetrnejsi benzin 1.4 - 159g/km. Jiste, nafta muze nekomu vice smrdet to ale o znecisteni ovzdusi celkove nevypovida.
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 22:05
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Jak se to vezme - dneska je cena nafty v podstatě "dotovaná" sníženým zdaněním oproti benzínu, tak že by nešlo o zdražení, ale spíš o "narovnání" daně.. každopádně nevěřím tomu, že by naši poslanci šli cestou snížení daně z benzínu, to spíš zvednou daň u nafty ;-\ /// Přímotopy to je typický příklad českého kocourkovského přístupu :no:
neregistrovaný "petrt"
25. 5. 2007 19:15
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
To jo, benzin by měl být levnější než nafta. Ale ne tim že zdražíš naftu. I když u nás to tak jednou dopadne, ti joudové nic jiného nevymyslí. Bude sranda až všichni kdo mají ted superultraúsporný a eko disel budou platit extra dan a drahou naftu. Bude to jak s přímotopama-před 15 lety to dotovali jako ekologické a ted lidi brečej z faktur. Defakto platí už ted ekodaně.
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 19:02
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
Na druhou stranu něco na tom bude.. třeba v Anglii (kde jinde, že) na to již přišli - nafta je méně ekologická, proto stojí více..
anonym
25. 5. 2007 18:14
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Mě to tedy taky uráží, zajímala by mě osobnost Toma, proč vlastně tak nesnáší Evropany a Amíky a cokoli co vyrobí. Asi měl v dětství nevlastního otce z US, který ho bil anebo Němce, který ho...
neregistrovaný "petrt"
25. 5. 2007 12:15
Re: hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
No to je teda řešení-místo zvýhodnění jednoho zdražit druhé... nejsi ty poslanec? Bez urážky.
neregistrovaný "petrt"
25. 5. 2007 12:06
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Koukám že jsi si spletl server...
neregistrovaný "performer"
25. 5. 2007 09:23
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Auto pro radost? Co to jako má být? Auta a silnice mají sloužit k přepravě osob z místa A do místa B. Případně ještě může auto sloužit k masírování ega a statusu majitele. Jak by ale auto mohlo produkovat radost fakt nechápu...... (možná u nějakého infantilního pubescenta ani, ale u dospělého člověka???) >:D ;-)
neregistrovaný "performer"
25. 5. 2007 09:16
hlavně je potřeba pořádně ZDANIT NAFTU
a pak není potřeba benzinové hybridy nijak dodovat, protože v ucpaném městě se už např. jako taxi vyplatí i bez dotací. Dokud bude trvat dumpingová cena nafty, bude ve městech pořád "nachcípnutí". Včera jsem jel mhd a při čekání na trmavaj jsem schválně pozoroval kolik % aut v Praze jsou diesely. Z náhodného vzorku, který jel kolem to bylo 90%. Ovduší katastrofální......... 8-s
neregistrovaný "Jonas"
25. 5. 2007 08:50
Re: Nielen taxi ale aj TAHACE
Dobrý článek, neekologická Amerika se začíná obracet správným směrem. :-)
neregistrovaný "Jožka"
25. 5. 2007 08:44
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Pozn. nazývat se píše s y.
neregistrovaný "helmuthhyb"
25. 5. 2007 08:15
Nielen taxi ale aj TAHACE
takže nielen taxi ale v usa dokonca aj TAHACE ;-) Vid prispevok [odkaz] ;-)
Avatar - Falco
25. 5. 2007 00:31
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Mezi řadky číst umím, příště to zkus bez těch urážek....
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 00:17
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Díky za podporu, vždy jsem rád, když někdo pochopí, co jsem měl na mysli :yes: Někteří lidé mají problém s čtením mezi řádky.. respektive nedokáží odtrhnout mysl od textu a vzít si pouze tu myšlenku ;-\ Myslím si, že to Falco s první reakcí dost přehnal, ale nezazlívám mu to - podle počtu příspěvků je nováček a neví, jak to tady chodí ;-)
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 00:11
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Proto také tvrdím, že to mají posoudit jiní ;-) Dávat na první dojem může být ošidné..
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 00:09
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
A co Lexus LF-A.. nejdříve přide s vysokootáčkovým V10 uloženým uprostřed a 500 koní k tomu.. jelikož bude Lexus trvat na své politice hybridu v každé modelové řadě, měl by po dvou letech přijít hybridní LF-A s upraveným ústrojím z LS600h = V8 + elektromotor = výkon 500+ koní :-! Podmínky splněny, ne? Nikdy neříkej nikdy ;-) Dodávka na trhu je, ale pouze v Japonsku ;-\ Jinak ale souhlas - pro zábavu bych hybrid nebral (to ale říkám v roce 2007) ;-)
neregistrovaný "rop"
24. 5. 2007 23:42
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
jo, s tim prirovnanim sem to asi trochu prehnal, za to se omlouvam, Tom to s tou nasi spolecnosti taky mozna prehnal, nebo spatne vyjadril, ale tys tu prvni reakci taky podle me trochu prehnal, byla takova celkem utocna.. :)
Avatar - Falco
24. 5. 2007 23:29
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Jako nácek nemluvím a nikoho neurážím, nevím kde si to v mém příspěvku našel....Jinak souhlas, co se týče evropské politiky, ale určitě nejsme patolízalská pangermánská kocourkovská společnost. Podívej se třeba na Stockholm na jiné autobusy než na biopaliva nejezdí, jde jenom o to chtít něco změnit!
anonym
24. 5. 2007 23:04
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
>:D
neregistrovaný "rop"
24. 5. 2007 23:01
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
nemam ve zvyku se hadat, ale tady se musim Toma zastat, na jeho prispevku nevidim nic co by me urazelo, spis to komentuje nasi prebyrokratizovanou a neflexibilni politiku (evropskou). Zato ty mluvis jak nakej nacek a urazis tady osobne
neregistrovaný "petrt"
24. 5. 2007 22:56
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Můj pohled na auto pro radost - min 400k, pohon zadní nápravy, nízká váha, motor nejlépe vzadu a hlavně min. V8 >:-[] To mi hybrid nikdy nesplní. Divim se že ještě neni na trhu dodávka velikosti T4 v hybridu.
Avatar - Falco
24. 5. 2007 22:20
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Už si někdy slyšel větu "samochvála smrdí" A na první větu nebudu vůbec reagovat, škoda slov, obrázek o tobě jsem si udělal už z tvého prvního příspěvku...
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 22:17
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Díky za příspěvek :yes: V podstatě souhasím se vším, co jsi napsal. Rozumné státy (USA, Británie, Japonsko) již pochopili přínos hybridů pro ovzduší ve městěch.. mě vadí, že se v Praze o něčem pododném nebude ani diskutovat do té doby, než bude hybrit v nabídce jendé nejmenované značky/koncernu. Co se týče zábavy - s Lexusem GS450h jsem nejel, ale slyšel jsem, že to celkem zábava je.. Obecně vidímejvětší uplatnění v oblastech, kde se často jedzí po městě (MHD, taxi, rozvoz zboží, obchodníciapod.)
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 22:11
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Asi jsem trefil hřebíček na hlavičku, že? Co jsem dokázal, to ať posuzují jíní, Ti co mě znají. Osobně si myslím, že dost na to, kolik mi je let :-) Sezení u počítače a řízení lidí je má práce, buzerováním bych to ale nenazíval :-!
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 22:07
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Kozy jsem s Tebou nepásl, tak mi prosim netykej.. makej na sobě, jednoho dne se třeba dokážeš i podepsat :yes:
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 22:05
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
To je sice trochu pravda.. když ale vidím, jakými vozy jezdí taxikáři a když vidím cenu např. Hondy Civic hybrid.. kdyby se chtělo, šlo by to (stále mluvíme o Praze)
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 22:02
Re: 2 autor článku
Jak typické, to jsi tak nesebevědomý, že si ani "nepodepíšeš" pod svůj příspěvek :no: Zaregistruj se, podepiš se a můžeme podiskutovat.. a anonymy se ze zásady nebavim!
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 21:54
Re: 2 autor článku
Myslím, že to za zmínku stojí ;-)
Avatar - Falco
24. 5. 2007 20:44
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
"patolízalského pangermánského kocourkova" Co si o sobě vůbec myslíš, že nás tady takhle urážíš.....Rád bych tě někdy poznal a dozvěděl se co jsi v životě dokázal ty, jestli vůbec něco, když nepočítám sezení u počítacě a buzerovámí...
neregistrovaný "petrt"
24. 5. 2007 20:35
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Víš on hybrid sám o sobě zrovna velká výhra neni, ale kdyby ho podpořil stát tak to je jiná. Až se mi ve firmě vyplatí místo diselové dodávky hybridní jdu do toho, žádné předsudky nemám. U mého pracovního auta klidně taky. U auta pro radost ale nikdy. Ale zatím pro běžného uživatele hybrid krom o trochu nižší spotřeby nepřináší vůbec nic. Provozní náklady nejsou jen spotřeba. Danové úlevy jsou cesta. Na to slyší každý....
anonym
24. 5. 2007 18:56
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
jdi do * ty ***, jestli se ti na Evropě něco nelíbí, můžeš jít, nikdo tě tady nedrží!
anonym
24. 5. 2007 18:11
Re: Tak schválně, pouštím "stopky"..
Přiměřeně dlouho tomu, ŽE TADY JE VÝRAZNĚ NIŽŠÍ KUPNÍ SÍLA, což se promítá do dostupnosti jak vozidel samotných tak služeb taxi. Prostě nařídit dneska "do půlroku všichni hybrid" neni taková sranda.
anonym
24. 5. 2007 18:08
Re: 2 autor článku
dej si obklad
anonym
24. 5. 2007 17:55
Re: 2 autor článku
Hybridní Fordy jiste jenom ne, ale jenom jedine retardovany ctenar by si udal takovito zaver z daneho clanku ;) Ale Ford Escape Hybrid patri k tem autu ktere maji vratit Fordu ztracene pozice a clanek jasne ukazuje ze to je spravna ekologicka cesta. Ale ty z toho asi mas evidetne koplex. Navic tech nehybridnich taxi v NY par od Fordu jezdi tak se da cekat ze je casem Escape Hybrid nahradi a tobude dobre.
anonym
24. 5. 2007 17:48
Re: 2 autor článku
"tolik" dnes asi "118" deleno jeste na vice znacek to nestoji za zminku - proti prevaze Escape Hybridu
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 5. 2007 17:41
Re: STAROSTO, STAROSTO
Kvalitní a výstižný názor s dávkou ironie a sarkazmu. Jednoznačně s autorem tohoto příspěvku souhlasím, a s panem starostou taky. Díky Michaeli!
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 17:36
Re: 2 autor článku
A kdo říká, že jich je přesně 400 (pravděpodobně jsi chtěl napsat číslovku 112 ;-) )? O doažení mety 400 hybridních taxi se psalo někdy před dvěma měsící.. tak že jsem se snažil o kvalifikovaný odhad trendu nákupu ;-) /// Obecně je úplně jedno jestli jich tam je 100, 112, 150 či 200. Důlěžité je, že jich "tolik" a přitom se o tom nepíše
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 17:32
Re: 2 autor článku
To neva.. jde o to, že neinformovaný čtenář by mohl nabít představy, že v NY jezdí pouze hybridní Fordy - což je mimo!
anonym
24. 5. 2007 16:01
Re: 2 autor článku
navic ti nejak ty pocty nevychazi 288 hybridních Fordů Escape celkove to ti zbyva na ostatni tak 118 vozu.
anonym
24. 5. 2007 15:55
Re: 2 autor článku
jesne ale rec neni jenom o NY
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:20
Re: STAROSTO, STAROSTO
>:D >:-[] :yes: ;-) Chudák Mari, tomu už to asi nikdo neodpáře >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:19
2 autor článku
Kdyby bylo záměrem autora publikovat standardní nezávislý objektivní článek, jistě by se slušilo dodat, že v NY toho času jezdá více než 400 hybridních taxíků.. zbývajích 150-200 jsou hybridní Toyoty Highlander a Toyoty Prius.. dokonce tam jezdí i pár Lexusů RX400h! Jenže Toyota asi nezaplatila.. ;-)
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:16
Tak schválně, pouštím "stopky"..
schválně, kdy se podobné myšlenky dostanou i do pangermánské Evropy.. schválně, kdy se dostanou až k nám, do patolízalského pangermánského Kocourkova ;-\ Kdy pražští radní pochopí, že by masivní nasazení hybridů v MHD a u taxislužby umožnilo pražanům dýchat? Bude to trvat dlouho, hodně dlouho.. přiměřeně dlouho tomu, že jsme v Kocourkově, navíc pangermánském.. a tady je (a ještě dlouho bude) přeci jediná ekologická možnost.. TDI >:-[] ;-\ :-( :'-(
neregistrovaný "jahonzik"
24. 5. 2007 13:25
Re: STAROSTO, STAROSTO
>:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 5. 2007 12:59
Re: STAROSTO, STAROSTO
>:D :yes:
neregistrovaný "LS"
24. 5. 2007 12:45
STAROSTO, STAROSTO
Cožpak nevíš, že podle "expertů" na auto.cz jsou hybridy slepá ulička ???