Hamburský distributor neoriginálních náhradních dílů se pustil do neobvyklého testu. Vzal nejpopulárnější německý automobil, rozebral jej a znovu postavil výhradně z neoriginálních dílů. V plánu je test na 100 tisíc kilometrů.
Určitě, ona i historie může být bohatá. Takže Morrado, Mora, Mento, Merby, MdF, Mcirocco, Mabbit, Maro, Mransporter, Maravelle, Mltis, Maddy, Mrafter... :-! Brzy tomu začneme říkat Molksmágen
jasne, a potom si sa zobudil a ruka v serbli. Ale v jednom ti davam za pravdu, v Nemecku je URCITE dokopy viac aut znacky Toyota ako WV Golf, ale nejaky markantny rozdiel to nebude :)
Nevím, nevím... i neoriginální díl může vydržet ale člověk to nepozná když si ho jde koupit. Vím je že když Tatra dělal test takovej dílů co zabavili na hranicích s nápisama Tatra, tak ty díly nebyly varobený přesně na rozměr a ani pevností nevyhovovaly. Kvalita výroby strašná. Zkusili na motor namontovat pouzdro olejového filtru, nastartovali motor a za pár vteřin se pouzdro rozletělo a olej šel ven.
Každopádně co se týče brzd atd. bych nikdy nedal nějakej šmejd ani do starýho auta.
Ty nevis co/byl eprozin? To za drivejsich casu byla pryskyrice, ktera spolu s textilii slouzila na opravy karoserii. Takovej mizernej laminat. Verim, ze jeste dnes jezdi spousta aut, ktery jsou timhle vylepseny. Byl to strasnej srac a blbe se s tim delalo.
Mohli by predavat cely paket dielov molfu ako stavebnicu urob si sám - nieco na dlhe zimne vecery. Kam sa hrabe ultima alebo kaipan...ked by sme si mohli postavit repliku golfa >:D
Jedna firma co predava suciastky na klasicke ameriky nedavno postavila Camaro 1968 len z novych dielov z druhovyroby!
Da sa na to kupit aj cely skelet coupe aj cabrio. Len asi 5 malych suciastok je original (nejake drziaky).
A Molo, Metta >:D jenom nevím co udělají s Touranem. Mouran se nebezpečně blíží slovu Buran, tak aby to nevyvolávalo nějaké nevhodné a neopodstatněné asociace >:D
Jiste ze vsechny. Jinak by nemelo smysl tu repliku delat! Mico, Mico.... Ale kdyz uz jsi tak dobre naladenej, mam pro tebe prima nabidku. Prodam ti repliku Enza postavenou na podvozku Octavky 1 f TDI, eprozinova kastle samo f metle a tuty na hlinach, patnactkach woe! A to cely, ze ses to ty, at me to zabije za 900k EUR. Ferovka pro kamose, ne? >:-[]
Mě by spíše zajímalo, o kolik by to vyšlo levněji, než stejným způsobem sestavený Golf z továrních dílů. A pak by ještě stálo za to, kdyby uveřejnili, u kterých dílů je nejvýhodnější koupit neoriginál. Ale toho se vzhledem k zaměření firmy asi nedočkáme, možná, že by napsali všechny.
>:D Ten Molf, to by se tu mohlo chytit. Pockej az tu "nekdo" napise: " M, velky M, jako Mofl, chapes" >:-[] To se pak asi vazne potrham smichy. Jeste by to chtelo neco podobnyho na ten druhej zgerb. Ale ani to jednoduche Massat by nebylo uplne spatny. Tak nejak to s tim autem ladi :-!
Tak logicky asi mezi neoriginálními díly nenajdeme rám karoserie a podobné "základní" prvky. Tudíž museli auto očesat na kostru a pak postavit znovu z jiných dílů. Jinak také nepochybuji o bezproblémovosti dílů, nehledě na to, že v AAA takové Molfy dělají pořád a jak jsou zákazníci spokojeni >:-[]
Rozložili a pak složili z neoriginálních dílů... takže zůstaly i originální části? Jinak by přece nemusel nic rozebírat ale rovnou by ho postavili z náhradní dílů ne? No uvidíme, jinak je jasné, že to vydrží těch 100 tisíc, jinak by to byla tragédie :-!
Dal jsem v roce 1993 vodní pumpu od druhovýrobce(Francie) do BMW 318 i a dodnes ani nekápne.Syn stále jezdí bez problémů.Má tam již najeto přes 400000 a šlape, jak hodinky.Originální tenkrát stála 3900 Kč a tahle 970 korun.