Simca 1100 po faceliftu z roku 1974. Měla zvětšené mřížky ve sloupcích C, zapuštěné kliky dveří a obdélníková pomocná světla v masce chladiče.|
Zdroj: Simca
Simca 1100 se stala jedním z prvních hatchbacků, tedy vozů s výklopným zadním víkem a splývavou zádí.|
Zdroj: Mad4wheels
Vodorovné lamely široké masky chladiče zasahovaly až pod kruhové světlomety. Chromované nárazníky měly gumové dorazy.|
Zdroj: Mad4wheels
Simca 1100 měla koncepci pohonu „vše vpředu“, výklopnou záď a sklápěcí zadní sedadla. Kufr měl ale vysokou nakládací hranu.|
Zdroj: Simca
Přístrojová deska měla od roku 1969 kruhové přístroje před tříramenným volantem. Bohatá výbava zahrnovala např. elektrické hodiny, světelnou houkačku a dvoustupňové stěrače.|
Zdroj: Simca
Pětidveřové kombi Simca 1100 GLS Break z roku 1973.|
Zdroj: Wikimedia
Velká okna dostatečně prosvětlovala vnitřní prostor. Dělená přední sedadla měla opěrky hlav.|
Zdroj: Wheelsage.org
Po sklopení zadních sedadel měla pětidveřová Simca 1100 velký prostor k ukládání zavazadel, zde představovaných basami piv.|
Zdroj: Simca
Pětidveřová Simca 1100 z přechodového období kolem faceliftu. Měla ještě nezapuštěné kliky dveří, ale už pomocné světlomety v přední masce.|
Zdroj: Simca
Simca 1100 TI se poznala podle mlhových světlometů pod předním nárazníkem, ráfků z hliníkové slitiny a matně černé masky chladiče.|
Zdroj: Simca
Pohon modelu Simca 1100 TI obstarával 1,3 litrový čtyřválec OHV, který měl s dvojitým karburátorem výkon 82 k (60 kW).|
Zdroj: Simca
Simca 1100 TI je často považovaná za první vůz kategorie „Hot Hatch“. Vůz dosahoval rychlost 163 km/h.|
Zdroj: Simca
Verze 1100 TI měla sportovní tříramenný volant a palubní desku se šesti kruhovými přístroji.|
Zdroj: Simca
Ve Velké Británii se dodávka se zvýšenou střechou (vlevo) prodávala jako Simca VF2 a normální dodávka jako VF1.|
Zdroj: Simca
Na pařížském autosalonu v roce 1980 vystavila karosárna Heuliez dvoumístnou studii pick-upu Talbot 1100 VF2 Wind. Wind měl ochranné rámy nad ložným prostorem a před maskou chladiče.|
Zdroj: Heuliez