V modelovém roce 1953 dostaly vozy Goliath GP 700 zvětšené zadní okno a přední směrové blikače byly přemístěny z místa pod světlomety na horní část předních blatníků.|
Zdroj: Karel Haas
Goliath GP 700 měl hlavní světla zapuštěná do předních blatníků a lichoběžníkovou masku chladiče s pěti vodorovnými lištami, uprostřed rozdělenými svislým pruhem.|
Zdroj: Wheelsage.org
V letech 1951 až 1953 vzniklo 25 dvoudveřových dvoumístných kupé Goliath GP 700 Sport s hliníkovou karoserií Rometsch.|
Zdroj: Wheelsage.org
Goliath GP700 Sport stál 9 700 DM a byl jen o 500 DM levnější než podobný, ale výkonnější Porsche 356.|
Zdroj: Wheelsage.org
Čtyřmístný dvoudveřový kabriolet Goliath GP700 měl i při složené střeše funkční boční okna.|
Zdroj: Goliath
V prosinci 1951 byla zahájena výroba třídveřového kombi Goliath GP 700 se šesti bočními okny a do strany otevíranými zadními dveřmi.|
Zdroj: Goliath
Dvoudveřový Goliath GP700 Limousine z roku 1952 měl rozvor náprav 2300 mm a rozměry 4080 x 1500 x 1460 mm.|
Zdroj: Goliath
Model GP 900 z roku 1955 měl stejnou karoserií jako GP 700 ale zdvihový objem motoru byl zvětšením vrtání zvýšen na 886 cm3. Se vstřikováním paliva Bosch měl výkon 40 k (29 kW).|
Zdroj: Goliath
Goliath GP 900 se dal pořídit také ve verzi polokabriolet s pevnými rámy bočních oken a stahovací střechou.|
Zdroj: Goliath
U pozdějších modelů Goliath GP 700 byl nápis GOLIATH přemístěn ze svislé příčky masky chladiče pod víko kapoty motoru.|
Zdroj: Wikimedia
V roce 1956 navrhl grafik Wilhelm Heidmann pro GP 900 stylizované písmeno G umístěné na kapotě.|
Zdroj: Wikimedia
Ve střídmém interiéru měl GP 700 tři ručkové přístroje před volantem a rádio uprostřed palubní desky.|
Zdroj: Goliath
GP 900 se lišil od GP 700 šířkou vozu zvětšenou na 1630 mm a chromovanými lištami na bocích.|
Zdroj: Goliath
Goliath GP 900 z roku 1956 se stahovací horní částí střechy.|
Zdroj: Goliath
Nástupcem se stal od roku 1958 model Goliath 1100, prodávaný od roku 1959 pod značkou Hansa a poháněný plochým čtyřválcem s rozvodem OHV.|
Zdroj: Goliath