V září 1999 prošlo Saxo modernizací, která se dotkla především přídě s většími a účinnějšími světlomety a výraznější maskou chladiče s větším emblémem značky.|
Zdroj: Citroën
Povedené tvary karoserie Citroënu Saxo navrhl italský designer Donato Coco. Dal mu jednoduché elegantní tvary s velkými okny a dopředu se svažující přídí.|
Zdroj: Citroën
Obdélníkové světlomety byly spojeny s předními směrovkami a masku mezi nimi tvořily dvě úzké štěrbiny se znakem Citroënu uprostřed.|
Zdroj: Citroën
Zadní víko se vyklápělo nahoru společně se zadním oknem, u kterého nechyběl stěrač.|
Zdroj: Citroën
Citroën Saxo 1.5D poháněl vznětový čtyřválec s objemem 1527 cm3 a výkonem 57 k (42 kW).|
Zdroj: Citroën
Sportovní model Citroën Saxo VTS poháněl osmiventilový čtyřválec s objemem 1361 cm3 a výkonem 75 k (55 kW).|
Zdroj: Citroën
Saxo VTS s pohotovostní hmotností 935 kg dosahoval rychlost 175 km/h a ke zrychlení na stovku mu stačilo 12,8 s.|
Zdroj: Citroën
Pětidveřový hatchback Citroën Saxo měl plastové nárazníky a plastové lišty na bocích. Za příplatek mohl mít střešní okno.|
Zdroj: Citroën
Saxo se vyrábělo na předměstí Paříže v Aulnay-sous-Bois a v portugalském Mangualde (pětidveřové modely).|
Zdroj: Citroën
Citroën Saxo Électrique s pohonem stejnosměrným elektromotorem s výkonem 27 k (20 kW) a rekuperací.|
Zdroj: Citroën
Baterie s napětím 120 V a nabíjecí kapacitou 100 Ah byly umístěny v motorovém prostoru a na podlaze.|
Zdroj: Wikipedia
Interiér Citroënu Saxo VTS ve dvoubarevném provedení New Morning.|
Zdroj: Citroën
Modernizovaný Citroën Saxo z limitované edice BIC.|
Zdroj: Wheelsage.org
Faceliftované provedení mělo upravené koncové svítilny s bílými směrovými blikači.|
Zdroj: Wheelsage.org
Třídveřový Citroën Saxo Exclusive měl nárazníky i boční lišty v barvě karoserie.|
Zdroj: Citroën
Edice Exclusive v pětidveřovém provedení.|
Zdroj: Citroën
Pětidveřový Citroën Saxo GPL z roku 1999.|
Zdroj: Wheelsage.org
Třídveřový Citroën Saxo VTS těsně před modernizací měl ještě staré světlomety a přechodný tvar masky chladiče.|
Zdroj: Citroën
Citroën Saxo VTS z roku 1999 po modernizaci.|
Zdroj: Citroën
Citroën Saxo Forte z roku 2000 měl silnější nárazníky a střešní okno.|
Zdroj: Citroën