Do nízké oválné masky chladiče s obdélníkovým mřížováním byly vloženy mlhové světlomety a uprostřed velký znak automobilky Ferrari.|
Zdroj: Ferrari
Karoserii dvoumístného kupé Ferrari 250 GT Berlinetta SWB navrhl Pinin Farina a vyrobila karosárna Scaglietti.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 250 GT mělo charakteristické větracími otvory na bocích za předními a zadními koly a velký nasávací otvor na kapotě.|
Zdroj: Ferrari
Vzácné Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione se v roce 2014 dostalo do rukou techniků oddělení Ferrari Classiche a po 14 měsících renovací se vrátilo zpět k majiteli.|
Zdroj: motorauthority.com
Carrozzeria Scaglietti z Modeny představila v roce 1960 dvoumístný spyder Ferrari 250 GT California SWB, vycházející z kupé 250 GT SWB, ale zachovávající krásné tvary roadsteru 250 GT California se zakrytými světlomety, navrženého Pinin Farinou.|
Zdroj: moneyinc.com
Roadster California SWB měl jednoduchou skládací plátěnou střechu nebo odnímatelnou pevnou střechu.|
Zdroj: Ferrari
California SWB se od delší verze odlišovala kratší vzdáleností mezi dveřmi a podběhy předních kol a trojitými větracími otvory na bocích.|
Zdroj: Ferrari
První dvacítka vyrobených vozů měla hliníkovou karosérii a pohotovostní hmotnost 960 kg. Ty byly určeny hlavně pro závodění a jmenovaly se Competizione.|
Zdroj: Favcars
Některé závodní Competizione měly zátku benzinové nádrže pod zadním oknem.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 250 GT SWB Competizione měl jednoduchou palubní desku, dřevěný volant a velkou řadicí páku s kulatou hlavicí.|
Zdroj: Ferrari
Třílitrový vidlicový dvanáctiválec byl umístěn podélně za přední nápravou. Čtyřstupňová převodovka byla v bloku s motorem.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 250 GT SWB Competizione patří mezi veterány, ale dodnes se prohání po závodních okruzích.|
Zdroj: ultimatecarpage.com
Závodní 250 GT SWB Competizione bylo možné potkat i v běžném provozu na silnici.|
Zdroj: Flickr
Dvě dvoumístná kupé navrhlo a postavilo studio Bertone, kde byl v té době šéfem designu Giorgio Giugiaro.|
Zdroj: Bertone
Jeden z pěti vyrobených experimentálních kusů Ferrari 250 GT Passo Corto Sperimentale se zúčastnil v roce 1961 závodu v Le Mans, ale nedojel kvůli poruše motoru.|
Zdroj: Wheelsage.org
Pár podvozků 250 GT SWB posloužilo ke stavbě speciálů vyrobených v jediném exempláři, např. závodní Breadvan.|
Zdroj: Ferrari
Britská firma GTO Engineering postavila repliku dvoumístného roadsteru Ferrari 250 GT California Spyder SWB a nazvala jej California Spyder Revival.|
Zdroj: Wheelsage.org
K pohonu si může zákazník vybrat vidlicový dvanáctiválec s objemem 3 až 4 litry.|
Zdroj: Wheelsage.org
Britská společnost RML Group začala v roce 2021 stavět repliky kupé Ferrari 250 GT SWB, pojmenované RML Short Wheelbase.|
Zdroj: manofmany.com
Pod kapotou je skrytý vidlicový dvanáctiválec z typu Ferrari 550 Maranello s manuální šestistupňovou převodovkou.|
Zdroj: manofmany.com