Dvoudveřový Volkswagen 1500 Limousine se stupňovitou zádí měl pontonovou karoserii s velkými okny.|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen 1500 poháněl plochý čtyřválec s objemem 1,5 litru, odvozený z motoru Brouka. Jeho výška byla úpravou vzduchového chlazení snížena, čímž se o něco zvětšil zadní zavazadlový prostor.|
Zdroj: Volkswagen
VW 1500 měl rozvor 2400 mm a vnější rozměry 4225 x 1605 x 1475 mm. Připravený k jízdě vážil 850 kg a dosahoval rychlost 125 km/h a verze S 135 km/h.|
Zdroj: Volkswagen
Všechny vyráběné verze Typu 3 měly přední zavazadlový prostor a zadní prostor pro zavazadla nad motorem.|
Zdroj: Volkswagen
Dvoudveřový sedan VW 1500 měl proti Brouku hranatější pontonovou karoserii s velkými okny a hladkými boky.|
Zdroj: Volkswagen
Současně se sedanem se začalo prodávat třídveřové kombi Variant. Na rozdíl od sedanu mělo kombi šest bočních oken a nad zadními koly svislé větrací štěrbiny.|
Zdroj: Volkswagen
Nahoru zvedané zadní víko usnadňovalo přístup k zavazadlům. Pod podlahou kufru byl umístěn motor.|
Zdroj: Volkswagen
Zadní zavazadelník se dal prodloužit sklopením zadních sedadel.|
Zdroj: Volkswagen
V karosárně Karmann bylo také postaveno 12 prototypů kabrioletů odvozených ze sedanů Typu 3. Ty se ale do výroby nedostaly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kabriolet VW 1500 měl plátěnou střechu složenou za zadními sedadly. |
Zdroj: Volkswagen
Od srpna 1965 byla nabídka rozšířena o dvoudveřový model VW 1600 TL (Touren-Limousine) se splývavou zádí.|
Zdroj: Volkswagen
VW 1600 TL měl objem prostoru pro zavazadla 260 litrů a na zadních blatnících svislé větrací štěrbiny.|
Zdroj: Tomáš Haas
VW 1600 Variant v pozdějším provedení s pozměněnými předními blikači a zadními svítilnami.|
Zdroj: favcars.com
V jednoduché palubní desce byly před dvouramenným volantem umístěny tři samostatné kruhové přístroje.|
Zdroj: favcars.com
V brazilském São Bernardo se v letech 1968 až 1980 vyráběl model VW 1600, který se od evropského provedení výrazně lišil.|
Zdroj: classiccarcatalogue.com
Podvozek brazilského VW 1600 byl převzat z kupé VW Karmann-Ghia a motor z Brouka. Ten měl větrák nad motorem, takže kufr se dozadu nevešel.|
Zdroj: curbsideclassic.com
V Brazílii se také vyrábělo kombi VW 1600 Variant se čtyřmi bočními okny a čtyřmi světlomety.|
Zdroj: curbsideclassic.com
VW 1600 TL v brazilském podání mělo čtyři světlomety a odlišně tvarované sloupky C a boční okna.|
Zdroj: wikiwand.com