Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volič jízdních režimů je skryt za volantem, takže není pořádně vidět a zároveň jinak než na něm nelze upravovat rekuperaci. Páčky pod volantem v ID.3 chybějí.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Specifikem vozů na platformě MEB jsou zadní bubnové brzdy. Rozměr kol je u ID.3 od 18“ do 20“ (testovaný vůz).|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové vrcholné světlomety Matrix LED velmi dobře vykrývají okolní provoz a svítí daleko|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů
V zimních podmínkách dojezd klesl zhruba na 250 km, na typické 50kW nabíječce trvá dobití vybité baterie do plna kolem dvou hodin. Nejvyšší podporovaný výkon testované vrcholné verze Pro S je 125 kW.|
Zdroj: Svět motorů
Měření na válcové zkušebně|
Zdroj: Svět motorů
Měření na válcové zkušebně|
Zdroj: Svět motorů
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S|
Zdroj: Svět motorů