Dlouhodobý test Volkswagen ID.3 Pro S – Zimu nemá rád

48/49
Zavřít
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů
  • Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
    Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
    Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
    Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volič jízdních režimů je skryt za volantem, takže není pořádně vidět a zároveň jinak než na něm nelze upravovat rekuperaci. Páčky pod volantem v ID.3 chybějí.
    Volič jízdních režimů je skryt za volantem, takže není pořádně vidět a zároveň jinak než na něm nelze upravovat rekuperaci. Páčky pod volantem v ID.3 chybějí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
    Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
    V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
    I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
    Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Specifikem vozů na platformě MEB jsou zadní bubnové brzdy. Rozměr kol je u ID.3 od 18“ do 20“ (testovaný vůz).
    Specifikem vozů na platformě MEB jsou zadní bubnové brzdy. Rozměr kol je u ID.3 od 18“ do 20“ (testovaný vůz).| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Příplatkové vrcholné světlomety Matrix LED velmi dobře vykrývají okolní provoz a svítí daleko
    Příplatkové vrcholné světlomety Matrix LED velmi dobře vykrývají okolní provoz a svítí daleko| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů
  • V zimních podmínkách dojezd klesl zhruba na 250 km, na typické 50kW nabíječce trvá dobití vybité baterie do plna kolem dvou hodin. Nejvyšší podporovaný výkon testované vrcholné verze Pro S je 125 kW.
    V zimních podmínkách dojezd klesl zhruba na 250 km, na typické 50kW nabíječce trvá dobití vybité baterie do plna kolem dvou hodin. Nejvyšší podporovaný výkon testované vrcholné verze Pro S je 125 kW.| Zdroj: Svět motorů
  • Měření na válcové zkušebně
    Měření na válcové zkušebně| Zdroj: Svět motorů
  • Měření na válcové zkušebně
    Měření na válcové zkušebně| Zdroj: Svět motorů
  • Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
    Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů
  • Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
    Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů
Volkswagen ID.3 Pro S
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
Volkswagen ID.3 Pro S
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
Volič jízdních režimů je skryt za volantem, takže není pořádně vidět a zároveň jinak než na něm nelze upravovat rekuperaci. Páčky pod volantem v ID.3 chybějí.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Specifikem vozů na platformě MEB jsou zadní bubnové brzdy. Rozměr kol je u ID.3 od 18“ do 20“ (testovaný vůz).
Volkswagen ID.3 Pro S
Příplatkové vrcholné světlomety Matrix LED velmi dobře vykrývají okolní provoz a svítí daleko
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
V zimních podmínkách dojezd klesl zhruba na 250 km, na typické 50kW nabíječce trvá dobití vybité baterie do plna kolem dvou hodin. Nejvyšší podporovaný výkon testované vrcholné verze Pro S je 125 kW.
Měření na válcové zkušebně
Měření na válcové zkušebně
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S