Voisin C27 Aérosport (1934): Dvoumístné kupé ve stylu Art Deco s posuvnou střechou

12/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kupé Aérosport převzalo od Aérodyne řadu stylistických prvků, včetně posuvné střechy, kapkovitých blatníků, prahových stupaček, masky chladiče a umístění světlometů.
    Kupé Aérosport převzalo od Aérodyne řadu stylistických prvků, včetně posuvné střechy, kapkovitých blatníků, prahových stupaček, masky chladiče a umístění světlometů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Závodní vůz Voisin Laboratoire z roku 1923 byl jedním z prvních automobilů se samonosnou karoserií.
    Závodní vůz Voisin Laboratoire z roku 1923 byl jedním z prvních automobilů se samonosnou karoserií.| Zdroj: Wikipedia
  • Kupé Aérosport vycházelo z modelu C25 Aérodyne (na obrázku). Byl to čtyřdveřový vůz se splývavou zádí a neobvyklým designem s posuvnou střechou.
    Kupé Aérosport vycházelo z modelu C25 Aérodyne (na obrázku). Byl to čtyřdveřový vůz se splývavou zádí a neobvyklým designem s posuvnou střechou.| Zdroj: Wallalphacoders.com
  • Voisin C25 Aérodyne mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.
    Voisin C25 Aérodyne mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.| Zdroj: Wikipedia
  • Neobvyklá byla pětiúhelníková boční okna a lesklé orámování podběhů kol a prahů.
    Neobvyklá byla pětiúhelníková boční okna a lesklé orámování podběhů kol a prahů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Voisin C27 Aérosport měl vyvážené tvary ve stylu Art Deco, které z profilu připomínaly průřez křídla letadla.
    Voisin C27 Aérosport měl vyvážené tvary ve stylu Art Deco, které z profilu připomínaly průřez křídla letadla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Úzké přední blatníky byly vyztuženy vzpěrami zakotvenými v rámu masky chladiče.
    Úzké přední blatníky byly vyztuženy vzpěrami zakotvenými v rámu masky chladiče.| Zdroj: Supercars.net
  • Proti sedanu Aérodyne byl Aérosport nižší a na zádi měl větší zavazadlový prostor s náhradním kolem umístěným zevnitř na víku kufru.
    Proti sedanu Aérodyne byl Aérosport nižší a na zádi měl větší zavazadlový prostor s náhradním kolem umístěným zevnitř na víku kufru.| Zdroj: Supercars.net
  • Celý interiér byl čalouněný látkou s nápadným geometrickým vzorem.
    Celý interiér byl čalouněný látkou s nápadným geometrickým vzorem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Aérosport mělo hranatou palubní desku se spoustou ručkových přístrojů a čtyřramenný volant velkého průměru.
    Kupé Aérosport mělo hranatou palubní desku se spoustou ručkových přístrojů a čtyřramenný volant velkého průměru.| Zdroj: Supercars.net
  • Zadní kola poháněl vpředu umístěný třílitrový řadový šestiválec s šoupátkovým rozvodem (Knight) a nejvyšším výkonem 106 k (78 kW).
    Zadní kola poháněl vpředu umístěný třílitrový řadový šestiválec s šoupátkovým rozvodem (Knight) a nejvyšším výkonem 106 k (78 kW).| Zdroj: Supercars.net
  • Všude, kde se tento skvost na kolech objevil vzbudil zasloužený obdiv.
    Všude, kde se tento skvost na kolech objevil vzbudil zasloužený obdiv.| Zdroj: Wikipedia
  • Aérosport měl nízko posazené světlomety a možnost startování motoru klikou.
    Aérosport měl nízko posazené světlomety a možnost startování motoru klikou.| Zdroj: Wikipedia
  • Když se posuvná část střechy přemístila směrem dozadu, zakryla pevné zadní okno. Aby měl řidič aspoň nějaký výhled dozadu měla další malé zadní okénko.
    Když se posuvná část střechy přemístila směrem dozadu, zakryla pevné zadní okno. Aby měl řidič aspoň nějaký výhled dozadu měla další malé zadní okénko.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Automobily Voisin zdobila stylizovaná soška ptáka s nahoru vzepjatými křídly, umístěná na zátce hrdla chladiče.
    Automobily Voisin zdobila stylizovaná soška ptáka s nahoru vzepjatými křídly, umístěná na zátce hrdla chladiče. | Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Aérosport převzalo od Aérodyne řadu stylistických prvků, včetně posuvné střechy, kapkovitých blatníků, prahových stupaček, masky chladiče a umístění světlometů.
Závodní vůz Voisin Laboratoire z roku 1923 byl jedním z prvních automobilů se samonosnou karoserií.
Kupé Aérosport vycházelo z modelu C25 Aérodyne (na obrázku). Byl to čtyřdveřový vůz se splývavou zádí a neobvyklým designem s posuvnou střechou.
Voisin C25 Aérodyne mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.
Neobvyklá byla pětiúhelníková boční okna a lesklé orámování podběhů kol a prahů.
Voisin C27 Aérosport měl vyvážené tvary ve stylu Art Deco, které z profilu připomínaly průřez křídla letadla.
Úzké přední blatníky byly vyztuženy vzpěrami zakotvenými v rámu masky chladiče.
Proti sedanu Aérodyne byl Aérosport nižší a na zádi měl větší zavazadlový prostor s náhradním kolem umístěným zevnitř na víku kufru.
Celý interiér byl čalouněný látkou s nápadným geometrickým vzorem.
Kupé Aérosport mělo hranatou palubní desku se spoustou ručkových přístrojů a čtyřramenný volant velkého průměru.
Zadní kola poháněl vpředu umístěný třílitrový řadový šestiválec s šoupátkovým rozvodem (Knight) a nejvyšším výkonem 106 k (78 kW).
Všude, kde se tento skvost na kolech objevil vzbudil zasloužený obdiv.
Aérosport měl nízko posazené světlomety a možnost startování motoru klikou.
Když se posuvná část střechy přemístila směrem dozadu, zakryla pevné zadní okno. Aby měl řidič aspoň nějaký výhled dozadu měla další malé zadní okénko.
Automobily Voisin zdobila stylizovaná soška ptáka s nahoru vzepjatými křídly, umístěná na zátce hrdla chladiče.