Roadsterů Sunbeam Tiger Mark II s motorem Ford V8 o objemu 4 743 cm3 a rozvodem OHV bylo v roce 1967 vyrobeno 633 kusů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Roadster Sunbeam Tiger měl karoserii a podvozek modelu Alpine, do kterého byl namontován americký motor Ford V8.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sunbeam Tiger je výkonnější verzí čtyřválcového roadsteru Sunbeam Alpine. Navrhl jej americký automobilový konstruktér a závodní jezdec Carroll Shelby.|
Zdroj: Wheelsage.org
Nízká přední maska byla rozdělena vodorovnou lištou se znakem Sunbeamu uprostřed. Svislé členy na nárazníku měly gumové dorazy.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sunbeam Tiger s nataženou plátěnou střechou.|
Zdroj: Wikipedia
Vzadu měl Tiger vodorovně uložené náhradní kolo a v obou zadních blatnících benzinové nádrže.|
Zdroj: Auta5P.eu
Dva prototypy kupé Sunbeam Tiger Mark I s karoserií od firmy Lister se v roce 1964 zúčastnily 24hodinového závodu v Le Mans, ale závod nedokončily.|
Zdroj: Fiskens.com
Sunbeam Tiger Mark I s odnímatelnou pevnou střechou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Sunbeam Tiger Mark I měl velké zadní okno a trojúhelníková boční okna.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jako správný anglický sportovní vůz měl Tiger dřevěný věnec volantu a palubní desku potaženou dřevěnou dýhou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Verzi Tiger Mark I poháněl vidlicový osmiválec Ford s objemem 4 261 cm3, rozvodem OHV, nejvyšším výkonem 166 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Některé vozy Tiger měly na nárazníku přídavné světlomety.|
Zdroj: Flickr
Na začátku šedesátých let postavila karosárna Thomas Harrington z Hove několik kupé se splývavou zádí pro Sunbeam Alpine. Jednu z nich dostal i Sunbeam Tiger.|
Zdroj: Radical-mag.com
Kupé s karoserií Harrington mělo výklopné zadní okno usnadňující přístup do zavazadlového prostoru.|
Zdroj: Radical-mag.com
Sunbeam Tiger Mark II měl masku chladiče s čtvercovým mřížováním.|
Zdroj: Wheelsage.org
Druhá série Tigeru se snadno rozpoznala podle bílých a černých pruhů na bocích.|
Zdroj: Wheelsage.org
Také Tiger Mark II se dal pořídit s odnímatelnou pevnou střechou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Interiér verze Mark II se moc nelišil od verze Mark I. Zůstalo měkké obložení hran palubní desky i dřevěný volant.|
Zdroj: Wheelsage.org