Mototest CFMoto 300 SR: Plnohodnotná motorka za sto tisíc? Ano!
1
/
33
Prohlédnout znovu
Mototest CFMoto 300 SR: Plnohodnotná motorka za sto tisíc? Ano!
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?