Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mototest CFMoto 300 SR: Plnohodnotná motorka za sto tisíc? Ano!

Petr Slováček Petr Slováček 22. 9. 2022 • 04:14
33
Zobrazit náhledy (33)
CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným. Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli CFMoto 300 SR Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl. CFMoto 300 SR Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR CFMoto 300 SR

Je možné za sto tisíc postavit plnohodnotnou motorku? Třístovka od čínské fabriky CFMoto dokazuje, že klidně ano. Dokonce se hodí jako tréninkové nářadí i pro vyzrálé jezdce.

Už dlouho nám nic víc nepřipomnělo éru vrcholných dvoutaktů tak dobře jako tahle čínská mikrostřela za sto tisíc. Třístovkový jednoválec miluje otáčky a ve spojení s hravou, lehoučkou motorkou dává zase připomenout dobu, kdy mladí vzdychali po okruhových střelách typu Aprilie SR 125 nebo Cagivy Mito.

Dnešní osmnáctiletí s řidičákem kategorie A2 dostanou podobný výkon skoro třiceti koní, který taky stačí k maximálce někde kolem sto padesáti v hodině. Jen tedy musí oželet kopanec do zad, když se otevře přívěra a dvoutakt se (konečně) nadechne k životu. Moderní čtyřtakt s dvojitou vačkou totiž táhne plynule v celém spektru, a dokonce ani nevibruje.

Za kilo mnoho

Abychom byli přesní, letošní model CFMoto 300 SR stojí 109.990 Kč, na webu dovozce Journeyman ale najdete ještě loňské motorky za 102.990 Kč. A pokud se smíříte s nekapotovanou variantou 300 NK, ušetříte v obou případech deset tisíc. Čili se vždycky vejdete do stovky. A za to dostanete vážně hodně!

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Vyzkoušet za 1 Kč

Doporučujeme

Témata