Vítězné tažení na závodu Mille Miglia připomínala kupé nazvaná Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Alfa Romeo 6C 2300 Aerodinamico s karoserií Castagna vzniklo v roce 1934.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sedan 6C 2300 Gran Turismo Berlina s karoserií Touring vznikl rovněž v roce 1934.|
Zdroj: Wheelsage.org
Roadster Alfa Romeo 6C 2300 Pescara dostal jméno na počest získání prvních tří míst ve 24hodinovém závodu Pescara - Targa Abruzzo.|
Zdroj: auta5p.eu
Otevřený závodní spyder Alfa Romeo 6C 2300 Pescara s malými blatníky nad koly a zakrytým místem pro spolujezdce. Navrhl jej Dino Cognolato pracující pro Zagato.|
Zdroj: Flickr
Sportovní spyder 6C 2300 Pescara s karoserií Touring Superleggera. Tento vůz z roku 1936 vlastnil Benito Mussolini.|
Zdroj: Wikimedia commons
Tento spyder s karoserií Zagato se lišil od Cognolatovy verze tvarem blatníků.|
Zdroj: Carstyling.ru
Čtyřmístné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s karoserií Touring Superleggera pochází z roku 1936.|
Zdroj: auta5p.eu
Karosárna Pinin Farina navrhla a vyráběla v letech 1936 a 1937 aerodynamické karoserie na podvozku typu 6C 2300 B Pescara.|
Zdroj: Wikipedia
Kupé se splývavou zádí mělo kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a na zádi malou svislou ploutvičku.|
Zdroj: Wikipedia
Pohledný spyder 6C 2300 B Mille Miglia z roku 1938 karosoval Touring.|
Zdroj: Gooding
Také tento dvoumístný spider s karoserií Superleggera Touring měl hliníkové panely karoserie upevněné na rámu z tenkých trubek. |
Zdroj: Wikipedia
Luxusní čtyřdveřová limuzína 6C 2300 B Lungo z roku 1938 uvezla až 8 osob. Jmenovala se také Ministeriale.|
Zdroj: Lopresto.it
Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia s chromovanými poklicemi kol a výfukem vyvedeným do boku.|
Zdroj: Museoalfaromeo.com
Čtyřmístné kupé 6C 2300B MM mělo splývavou záď a některé kusy měly částečně zakrytá zadní kola.|
Zdroj: Bonfantigarage.it
Nádherné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s hliníkovou karoserií Touring Superleggera.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2300 Touring Superleggera se zapuštěnými světlomety.|
Zdroj: Wikipedia
Dvoudveřový kabriolet 6C 2300 B MM měl stahovací plátěnou střechu a rýhované nárazníky v barvě vozu.|
Zdroj: Wheelsage.org
Do kabrioletu se pohodlně nastupovalo díky velkým dveřím a stupačkám.|
Zdroj: Wheelsage.org
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny na palubní desce před řidičem.|
Zdroj: Wheelsage.org