Austin 8 byl malý bojovník proti fašismu. Dobré uplatnění však našel i po válce

12/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Po válce byla výroba Austinů 8 obnovena a do roku 1948 bylo vyrobeno dalších více než 50 tisíc vozů.
    Po válce byla výroba Austinů 8 obnovena a do roku 1948 bylo vyrobeno dalších více než 50 tisíc vozů.| Zdroj: Karel Haas
  • Austin Big 7 byl předchůdcem Austinu 8. Oba poháněl čtyřválec s objemem 0,9 litru.
    Austin Big 7 byl předchůdcem Austinu 8. Oba poháněl čtyřválec s objemem 0,9 litru.| Zdroj: vintagepetrolpumpgarage.co.uk
  • Austin 8ARA, dvoudveřový tudor se čtyřmi bočními okny
    Austin 8ARA, dvoudveřový tudor se čtyřmi bočními okny| Zdroj: handh.co.uk
  • Čtyřdveřový sedan Austin 8 se šesti bočními okny měl rozvor náprav 2 250 mm.
    Čtyřdveřový sedan Austin 8 se šesti bočními okny měl rozvor náprav 2 250 mm.| Zdroj: Wikipedia
  • Otevřený dvoudveřový čtyřmístný tourer Austin 8AP ročník 1939.
    Otevřený dvoudveřový čtyřmístný tourer Austin 8AP ročník 1939.| Zdroj: Wikipedia
  • Austin 8AP Military Tourer z roku 1939 ve službách britské královské armády. Bylo jich vyrobeno zhruba 9 tisíc.
    Austin 8AP Military Tourer z roku 1939 ve službách britské královské armády. Bylo jich vyrobeno zhruba 9 tisíc.| Zdroj: car-from-uk.com
  • Dvoudveřový vojenský Austin 8ARA vystavený v londýnském muzeu Kew Bridge Steam.
    Dvoudveřový vojenský Austin 8ARA vystavený v londýnském muzeu Kew Bridge Steam.| Zdroj: Wikipedia
  • Austin 8AP Tourer ve službách britské armády v roce 1940 ve Francii.
    Austin 8AP Tourer ve službách britské armády v roce 1940 ve Francii.| Zdroj: Wikipedia
  • Čtyřdveřový sedan se šesti bočními okny Austin 8 AS1 z roku 1946.
    Čtyřdveřový sedan se šesti bočními okny Austin 8 AS1 z roku 1946.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Poválečné Austiny 8 měly svislé chromované členy na náraznících a další drobné změny.
    Poválečné Austiny 8 měly svislé chromované členy na náraznících a další drobné změny.| Zdroj: swva.co.uk
  • Austin 8 z roku 1946 měl vzadu odlišné madlo kufru a nosič poznávací značky na víku kufru.
    Austin 8 z roku 1946 měl vzadu odlišné madlo kufru a nosič poznávací značky na víku kufru.| Zdroj: swva.co.uk
  • Čtyřdveřový Austin 8 z roku 1946 měl vnější rozměry 3 780 x 1 420 x 1 600 mm (délka x šířka x výška).
    Čtyřdveřový Austin 8 z roku 1946 měl vnější rozměry 3 780 x 1 420 x 1 600 mm (délka x šířka x výška).| Zdroj: swva.co.uk
  • Vzadu měla „osmička“ malý zavazadlový prostor přístupný víkem se závěsy dole. Náhradní kolo bylo umístěno pod podlahou kufru.
    Vzadu měla „osmička“ malý zavazadlový prostor přístupný víkem se závěsy dole. Náhradní kolo bylo umístěno pod podlahou kufru.| Zdroj: swva.co.uk
  • Na jednoduché palubní desce byly všechny přístroje soustředěny před tříramenným volantem.
    Na jednoduché palubní desce byly všechny přístroje soustředěny před tříramenným volantem.| Zdroj: Flickr
  • Třídveřová dodávka Austin 8AV měla dělené zadní dveře otevírané do stran a rezervu pod podlahou.
    Třídveřová dodávka Austin 8AV měla dělené zadní dveře otevírané do stran a rezervu pod podlahou.| Zdroj: YouTube
  • Nástupcem Austinu 8 se stal v roce 1951 Austin A30 s moderní samonosnou karoserií a pohonem zadních kol čtyřválcem 0,8 litru.
    Nástupcem Austinu 8 se stal v roce 1951 Austin A30 s moderní samonosnou karoserií a pohonem zadních kol čtyřválcem 0,8 litru.| Zdroj: Wheelsage.org
Po válce byla výroba Austinů 8 obnovena a do roku 1948 bylo vyrobeno dalších více než 50 tisíc vozů.
Austin Big 7 byl předchůdcem Austinu 8. Oba poháněl čtyřválec s objemem 0,9 litru.
Austin 8ARA, dvoudveřový tudor se čtyřmi bočními okny
Čtyřdveřový sedan Austin 8 se šesti bočními okny měl rozvor náprav 2 250 mm.
Otevřený dvoudveřový čtyřmístný tourer Austin 8AP ročník 1939.
Austin 8AP Military Tourer z roku 1939 ve službách britské královské armády. Bylo jich vyrobeno zhruba 9 tisíc.
Dvoudveřový vojenský Austin 8ARA vystavený v londýnském muzeu Kew Bridge Steam.
Austin 8AP Tourer ve službách britské armády v roce 1940 ve Francii.
Čtyřdveřový sedan se šesti bočními okny Austin 8 AS1 z roku 1946.
Poválečné Austiny 8 měly svislé chromované členy na náraznících a další drobné změny.
Austin 8 z roku 1946 měl vzadu odlišné madlo kufru a nosič poznávací značky na víku kufru.
Čtyřdveřový Austin 8 z roku 1946 měl vnější rozměry 3 780 x 1 420 x 1 600 mm (délka x šířka x výška).
Vzadu měla „osmička“ malý zavazadlový prostor přístupný víkem se závěsy dole. Náhradní kolo bylo umístěno pod podlahou kufru.
Na jednoduché palubní desce byly všechny přístroje soustředěny před tříramenným volantem.
Třídveřová dodávka Austin 8AV měla dělené zadní dveře otevírané do stran a rezervu pod podlahou.
Nástupcem Austinu 8 se stal v roce 1951 Austin A30 s moderní samonosnou karoserií a pohonem zadních kol čtyřválcem 0,8 litru.